Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ginny skrev:

Det ble litt den "nye normalen" her og etter den skumle hendelsen her. Bevegelsene endra seg etter det, de ble aldri de samme igjen. Men alle er veldig på at så lenge det er bevegelse så er det greit, det vil endres etterhvert.. 

Var ikke noe empati å få her heller, på mange måter greit for da får jeg inntrykk av at det ikke er noe farlig, hvis det hadde vært noe hadde de tatt en annen tone. Det jeg derimot ikke likte var at de flere ganger antydet at jeg var hysterisk, og de mente at pusteproblemene mine kom av angst.. Aldri hatt angst i hele mitt liv, og det var jordmora på helsestasjonen som sendte meg på sykehuset 😛

Har ikke født nei, men håper jeg gjør det snart! På de to siste ultralydene har mini stort sett vært opptatt av morkaka, på den ene så stakk han ut tunga og slikka på morkaka, og nå sist så så det ut som om han prøvde å tygge på den, kjevene gikk 🤣 Så ungen er helt klart merkelig allerede 😛

Du har rett i at ingen sympati gir inntrykk av at de tenker at dette er langt fra noe farlig. Det er veldig godt å høre du erfarte det samme fht liv i magen. Å få høre at man er hysterisk er så frustrerende! Selv om det er helt riktig at man er hysterisk🙈 Man ønsker å bli tatt på alvor og når man blir stemplet som hysterisk så sitter hvertfall jeg der med følelsen av å ikke bli hørt. Da kaver  jeg meg enda mer opp i et forsøk på å bli hørt. Det slår bare feil vei men..

Hahahaha😂 Søte rare barnet😍  

Trodde du var så langt foran meg at du hadde født. Termin er vel rett rundt hjørnet hvis den ikke allerede har vært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, snehvit88 skrev:

Du har rett i at ingen sympati gir inntrykk av at de tenker at dette er langt fra noe farlig. Det er veldig godt å høre du erfarte det samme fht liv i magen. Å få høre at man er hysterisk er så frustrerende! Selv om det er helt riktig at man er hysterisk🙈 Man ønsker å bli tatt på alvor og når man blir stemplet som hysterisk så sitter hvertfall jeg der med følelsen av å ikke bli hørt. Da kaver  jeg meg enda mer opp i et forsøk på å bli hørt. Det slår bare feil vei men..

Hahahaha😂 Søte rare barnet😍  

Trodde du var så langt foran meg at du hadde født. Termin er vel rett rundt hjørnet hvis den ikke allerede har vært? 

Ja, de virket veldig sånn "dette er ikke farlig, du er bare hysterisk, alt er helt normalt, gå hjem og slutt å plag oss...". Men jeg var virkelig ikke hysterisk, jeg var redd det var jeg, men jeg var langt fra hysterisk. Forskjellen på bevegelsene var så brutale, han reagerte ikke på noenting av det han vanligvis reagerte på, og alt var bare rart. Det hadde vært sånn i over et døgn og. Heldigvis fikk jeg snakka med "min" jordmor om det et par uker etterpå, og hun var overrasket over reaksjonene til de på sykehuset. Hun sa jeg hadde gjort alt rett, og det var ganske betryggende å høre. Jeg var ikke gal liksom 😛 

Men hva hvis det faktisk hadde vært noe alvorlig da? Det hadde jo vært jeg som satt igjen med en potensiell død baby, og de på sykehuset hadde jo ikke brydd seg nevneverdig, om i det hele tatt.. Så neida, bare å ringe dem. Det er derfor de er der. Kjenner jeg blir sur bare av å tenke på det 😛

Jeg er vel noe sånt som 9 uker foran deg? 🤔  37+4 i dag.. Håper han kommer ut snart 😛 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du blir bekymret når det plutselig blir roligere i magen! Men samtidig så er disse hybelboerne veldig ulike også, noen er bare rolige og litt late av seg mens andre kjører fullt party inni magehulen 

Eldstejenta mi ble plutselig veldig rolig da jeg gikk gravid med henne, tror faktisk det endret seg rundt uke 30, så ca like langt på vei som deg. Var faktisk innom føden for en sjekk to ganger pga lite liv, faktisk kjente jeg absolutt ingen bevegelser i det hele tatt hele dagen. Hadde hun bare kommet med et par tydelige spark for å berolige mor si, men neida.. men alt var i orden. Hun var rolig i magen og tok seg goood tid på å komme ut. Hun var også en meget rolig baby, lite gråting, sov hele natta da hun var 3mnd, og ble etterhvert en rolig unge. Jeg bare; «skjønner ikke hva folk klager over, er jo ikke noe problem med lite søvn og styr, null problem å få baby» liksom..... 

Men så kom lillesøster......kan si det sånn at karma kom å tok meg 😄

Full fest i magehuset sitt, sparket så hardt og mye både dag og natt at jeg slet med å sove. Hadde såre og vonde ribbein, sto tvekroket av og til pga det var så vondt. Hun ble født med sår på de ytterste tærne pga den harde sparkinga. I tillegg kom hun til verden på dramatisk vis i uke 34 med katastrofesnitt pga navlestrengen løsnet. Og hun grein de første 5 månedene. Og sov ikke ei hel natt før hun var nesten 3 år. Og en skikkelig full-fart-unge. Tidlig ute med absolutt alt, hun har alltid vært fryktløs. Finnes ikke farer, bare muligheter 😄 Vi har til tider hatt klippekort på skadevakta, i tillegg til hjemmekirurgi (pappaen hennes/mannen min er kirurg). 

Tenk da, nå er du ikke mange ukene unna den uka jeg var i da vesla vår kom til verden! Nå er ikke en prematur baby noe å trakte etter forsåvidt, men det er kanskje litt beroligende å tenke på at du er kommet så langt nå at skulle noe skje så vil legene gjøre alt de kan for å berge den lille. 

Dette ble et langt skravlesvar tidlig på morgenen, men jeg håper du klarer å slappe mere av nå som du har vært til sjekk. Kanskje den lille bare er litt bedagelig av seg? Bevegelsesmønsteret vil også endre seg jo trangere det blir om plassen, særlig etter at den snur seg for godt med hodet ned, og særlig etter at hodet fester seg. Da blir bevegelsene mere bølgete og buktende. 

Og, jeg synes det er helt innafor å ta kontakt for en sjekk hvis det drøyer uten et livstegn fra den lille. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Og, ikke bry deg om at gynekolog eller jordmor virker uinteressert i dine bekymringer over lite liv. For dem er svangerskap og fødsel vanlig og dagligdags, det er det ikke for deg. Det er overhodet ikke noe rart om du er litt frynsete og sliter med å senke skuldrene mtp den forhistorien du har 

Mulig du har skrevet om dette før, men har du vurdert å kjøpe deg en sånn doppler? Hvis du hører hjertelyden til den lille på dager med lite spark så vil det kanskje berolige deg litt? Du er så langt på vei nå at det vil ikke by på problemer med å finne hjertelyden. Det er helst tidlig i svangerskapet man ikke bør bruke det pga mange vet ikke hvor de skal plassere doppleren for å finne hjertelyden og dermed friker de ut pga de tror det er noe galt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2019 den 23.23, Ginny skrev:

Ja, de virket veldig sånn "dette er ikke farlig, du er bare hysterisk, alt er helt normalt, gå hjem og slutt å plag oss...". Men jeg var virkelig ikke hysterisk, jeg var redd det var jeg, men jeg var langt fra hysterisk. Forskjellen på bevegelsene var så brutale, han reagerte ikke på noenting av det han vanligvis reagerte på, og alt var bare rart. Det hadde vært sånn i over et døgn og. Heldigvis fikk jeg snakka med "min" jordmor om det et par uker etterpå, og hun var overrasket over reaksjonene til de på sykehuset. Hun sa jeg hadde gjort alt rett, og det var ganske betryggende å høre. Jeg var ikke gal liksom 😛 

Men hva hvis det faktisk hadde vært noe alvorlig da? Det hadde jo vært jeg som satt igjen med en potensiell død baby, og de på sykehuset hadde jo ikke brydd seg nevneverdig, om i det hele tatt.. Så neida, bare å ringe dem. Det er derfor de er der. Kjenner jeg blir sur bare av å tenke på det 😛

Jeg er vel noe sånt som 9 uker foran deg? 🤔  37+4 i dag.. Håper han kommer ut snart 😛 

 

Så dumt at du måtte oppleve det.. trodde det var bra med en gang for mye enn en gang for lite.. 

9 uker foran bare? Trodde det var mye mer!

På 4.7.2019 den 7.28, skruf skrev:

Jeg skjønner at du blir bekymret når det plutselig blir roligere i magen! Men samtidig så er disse hybelboerne veldig ulike også, noen er bare rolige og litt late av seg mens andre kjører fullt party inni magehulen 

Eldstejenta mi ble plutselig veldig rolig da jeg gikk gravid med henne, tror faktisk det endret seg rundt uke 30, så ca like langt på vei som deg. Var faktisk innom føden for en sjekk to ganger pga lite liv, faktisk kjente jeg absolutt ingen bevegelser i det hele tatt hele dagen. Hadde hun bare kommet med et par tydelige spark for å berolige mor si, men neida.. men alt var i orden. Hun var rolig i magen og tok seg goood tid på å komme ut. Hun var også en meget rolig baby, lite gråting, sov hele natta da hun var 3mnd, og ble etterhvert en rolig unge. Jeg bare; «skjønner ikke hva folk klager over, er jo ikke noe problem med lite søvn og styr, null problem å få baby» liksom..... 

Men så kom lillesøster......kan si det sånn at karma kom å tok meg 😄

Full fest i magehuset sitt, sparket så hardt og mye både dag og natt at jeg slet med å sove. Hadde såre og vonde ribbein, sto tvekroket av og til pga det var så vondt. Hun ble født med sår på de ytterste tærne pga den harde sparkinga. I tillegg kom hun til verden på dramatisk vis i uke 34 med katastrofesnitt pga navlestrengen løsnet. Og hun grein de første 5 månedene. Og sov ikke ei hel natt før hun var nesten 3 år. Og en skikkelig full-fart-unge. Tidlig ute med absolutt alt, hun har alltid vært fryktløs. Finnes ikke farer, bare muligheter 😄 Vi har til tider hatt klippekort på skadevakta, i tillegg til hjemmekirurgi (pappaen hennes/mannen min er kirurg). 

Tenk da, nå er du ikke mange ukene unna den uka jeg var i da vesla vår kom til verden! Nå er ikke en prematur baby noe å trakte etter forsåvidt, men det er kanskje litt beroligende å tenke på at du er kommet så langt nå at skulle noe skje så vil legene gjøre alt de kan for å berge den lille. 

Dette ble et langt skravlesvar tidlig på morgenen, men jeg håper du klarer å slappe mere av nå som du har vært til sjekk. Kanskje den lille bare er litt bedagelig av seg? Bevegelsesmønsteret vil også endre seg jo trangere det blir om plassen, særlig etter at den snur seg for godt med hodet ned, og særlig etter at hodet fester seg. Da blir bevegelsene mere bølgete og buktende. 

Og, jeg synes det er helt innafor å ta kontakt for en sjekk hvis det drøyer uten et livstegn fra den lille. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Og, ikke bry deg om at gynekolog eller jordmor virker uinteressert i dine bekymringer over lite liv. For dem er svangerskap og fødsel vanlig og dagligdags, det er det ikke for deg. Det er overhodet ikke noe rart om du er litt frynsete og sliter med å senke skuldrene mtp den forhistorien du har 

Mulig du har skrevet om dette før, men har du vurdert å kjøpe deg en sånn doppler? Hvis du hører hjertelyden til den lille på dager med lite spark så vil det kanskje berolige deg litt? Du er så langt på vei nå at det vil ikke by på problemer med å finne hjertelyden. Det er helst tidlig i svangerskapet man ikke bør bruke det pga mange vet ikke hvor de skal plassere doppleren for å finne hjertelyden og dermed friker de ut pga de tror det er noe galt. 

Nummer to startet hardt hun da😂 Ser da at det varierer veldig fra barn til barn. Har hatt en helg med full baluba i magen og tenkte at sånn kommer det til å fortsette. nei! Fra i går ettermiddag forsvant alle tegn til bevegelse. I dag har hun romstert litt men kjenner det veldig svakt. Prøver å tenke nå at dette er naturlige variasjoner. Hun lager jo liv der inne. Og så deilig det hadde vært å få en rolig baby. Hvis den tendensen følger så tror jeg hun er av de rolige hvis man skal sammenligne på mageromstering.

Doppler tør jeg enda ikke bruke. Den kan fort bli en avhengighet og den skal brukes med forsiktighet. Da tar jeg heller en tur til legen eller jordmor:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Så dumt at du måtte oppleve det.. trodde det var bra med en gang for mye enn en gang for lite.. 

9 uker foran bare? Trodde det var mye mer!

Vi er nok mange som har opplevd det, jeg kjenner maaange.. Men som regel blir man møtt med forståelse. Det ER skummelt å bære fram et barn, særlig når man har litt ekstra dårlig erfaring i bagasjen. Plutselig snur de seg en annen vei og man kjenner ikke det man har blitt vant til. Bare nå i dag har jeg vært bekymret for lite liv, selv om det jo er liv der.. Men må bare tro at alt er bra 😊

Er bare ni uker foran ja, ikke så mye 😊 Og jeg gleder meg til bebisene kommer ut, så vi kan bekymre oss for om vi er gode nok mødre heller 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående doppler så er vel noe av frykten at det kan varme opp fostervannet og gjøre det ubehagelig for babyen. Min liker ikke doppler, han klikker helt når fastlegen/jordmor drar den fram, og dytter den bort eller prøver å stikke av.. Gjør aldri det på UL 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det alltid skal være noe å bekymre seg over. Venter selv på om komme på "den trygge siden" uke 12. To uker igjen nå... 

Men skjønner det er noe nytt som tar over. Håper du har kjent mer liv nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 8.7.2019 den 17.20, Ginny skrev:

Vi er nok mange som har opplevd det, jeg kjenner maaange.. Men som regel blir man møtt med forståelse. Det ER skummelt å bære fram et barn, særlig når man har litt ekstra dårlig erfaring i bagasjen. Plutselig snur de seg en annen vei og man kjenner ikke det man har blitt vant til. Bare nå i dag har jeg vært bekymret for lite liv, selv om det jo er liv der.. Men må bare tro at alt er bra 😊

Er bare ni uker foran ja, ikke så mye 😊 Og jeg gleder meg til bebisene kommer ut, så vi kan bekymre oss for om vi er gode nok mødre heller 😛

Det er godt å høre at det er variasjoner i liv selv så langt du er. 29+0 i dag og prøver å innstille meg på at disse svake sparkene som kommer innimellom er normalt. Det ee rolig i magen🙈 Men føler det blir dumt å ringe føden også for det kom et kraftig spark for et par timer siden. Når jeg drikker saft og legger meg ned for å kjenne kommer det kanskje et spark etterhvert. Nå har jeg funnet ut at det er ikke alt jeg kjenner «på huden». Hvis jeg holder hånden på magen kan jeg kjenne mye bevegelse og spark som jeg ikke kjenner på innsiden. Hele veien har jeg sett at det er mest liv i helgene når jeg er hjemme å slapper av. 

På 8.7.2019 den 17.57, Ginny skrev:

Angående doppler så er vel noe av frykten at det kan varme opp fostervannet og gjøre det ubehagelig for babyen. Min liker ikke doppler, han klikker helt når fastlegen/jordmor drar den fram, og dytter den bort eller prøver å stikke av.. Gjør aldri det på UL 🤔

Kanskje det er en grunn til å få doppler😅 Hvis det liver opp

1 time siden, Palme skrev:

At det alltid skal være noe å bekymre seg over. Venter selv på om komme på "den trygge siden" uke 12. To uker igjen nå... 

Men skjønner det er noe nytt som tar over. Håper du har kjent mer liv nå 😊

Alltid noe å bekymre seg over😅

Det har roet seg meg liv igjen. Kjenner svake spark av og til, bak mot ryggen. Så det kan Evt være forklaringen at hun ligger med ryggen ut. Bare at jeg har kjent spark mot ryggen så tydelig før🙈 På føden forrige uke var jo bevegelse og blodgjennomstrømning på ul akkurat som det skulle være. Det føles feil å ringe føden pga det. 

2 uker til 12 uker🤗 Skal du se den lille på ul da?🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, snehvit88 said:

 

Det er godt å høre at det er variasjoner i liv selv så langt du er. 29+0 i dag og prøver å innstille meg på at disse svake sparkene som kommer innimellom er normalt. Det ee rolig i magen🙈 Men føler det blir dumt å ringe føden også for det kom et kraftig spark for et par timer siden. Når jeg drikker saft og legger meg ned for å kjenne kommer det kanskje et spark etterhvert. Nå har jeg funnet ut at det er ikke alt jeg kjenner «på huden». Hvis jeg holder hånden på magen kan jeg kjenne mye bevegelse og spark som jeg ikke kjenner på innsiden. Hele veien har jeg sett at det er mest liv i helgene når jeg er hjemme å slapper av. 

Kanskje det er en grunn til å få doppler😅 Hvis det liver opp

Alltid noe å bekymre seg over😅

Det har roet seg meg liv igjen. Kjenner svake spark av og til, bak mot ryggen. Så det kan Evt være forklaringen at hun ligger med ryggen ut. Bare at jeg har kjent spark mot ryggen så tydelig før🙈 På føden forrige uke var jo bevegelse og blodgjennomstrømning på ul akkurat som det skulle være. Det føles feil å ringe føden pga det. 

2 uker til 12 uker🤗 Skal du se den lille på ul da?🤓

Jeg var på ul I går. Tror det blir mange turer på meg 🙈 vi er på ferie om to uker. Men vurderer å bestille time i Danmark eller Sverige da for nipt test. Og legge om litt ferieplaner. 

Har brukt så mye penger på privat ul nå, så er par ganger til har ikke noe å si. Jeg føler at ting er riktig så nipt er bare for å vite helt sikkert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Palme skrev:

Jeg var på ul I går. Tror det blir mange turer på meg 🙈 vi er på ferie om to uker. Men vurderer å bestille time i Danmark eller Sverige da for nipt test. Og legge om litt ferieplaner. 

Har brukt så mye penger på privat ul nå, så er par ganger til har ikke noe å si. Jeg føler at ting er riktig så nipt er bare for å vite helt sikkert. 

Så spennende🤓 Vi har også brukt massevis med penger på privat ul😅 Det ee verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+1

Nå begynner magen å bli stor! Ble rent overrasket da jeg gikk forbi helkroppsspeilet og så struttemagen. Folk jeg treffer og ikke har sett på lenge kommenterer rett ut og spør når baby kommer. Nå tør de, det er ingen tvil.

Ifølge app har hun hår på hodet nå😍

Og fødselen nærmer seg! 10 uker igjen. Det er rart å tenke på. Prøver å fokusere på alt det siste innkjøpet, vi har mye igjen! Egentlig gruer jeg meg til fødsel. Smertene kan jeg ikke forestille meg, det som er skummelt er at vi bor langt fra sykehuset, og når mannen jobber langt hjemmefra er jeg redd for å føde alene hjemme. Dette må jeg ta opp med jordmor. Det er også tid for ultralyd for vekstkontroll på sykehuset om et par uker, kanskje jeg da bør ta opp at styrtfødsler er vanlig i min familie. Noen sier det er arvelig, noen sier det ikke er arvelig. 

Nå har hun hatt en uke med lite liv og jeg overlevde hele den uken uten å ringe føden. Nå kjennes det ut som hun har det trangere og har blitt sterkere. Flere glidende bevegelser og det er kraft i disse. Det synes utenpå magen🤓 Og så rart det var å stå opp av sengen med høy mage, og da jeg sto opp sank magen sakte ned😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så koselig å lese, Snehvit 😊

Jeg syns du absolutt skal ta opp dette med styrtfødsel i slekta di. Da får du litt råd av jordmor. 

Gleder meg virkelig til du om 10 uker ligger med gullet ditt i armene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

10 uker igjen. Fantastisk! Og så deilig å høre at du tør å slappe litt av selv om du ikke kjenner like mye liv hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, EvaLena skrev:

Dette er så koselig å lese, Snehvit 😊

Jeg syns du absolutt skal ta opp dette med styrtfødsel i slekta di. Da får du litt råd av jordmor. 

Gleder meg virkelig til du om 10 uker ligger med gullet ditt i armene 😊

Lurer sånn på hvordan hun ser ut😍

53 minutter siden, Blondie65 skrev:

10 uker igjen. Fantastisk! Og så deilig å høre at du tør å slappe litt av selv om du ikke kjenner like mye liv hele tiden.

Det går opp og ned, akkurat nå er det deilig å ikke bekymre seg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk å høre at du klarer å slappe litt mer av, så deilig det må være 💕 Synes absolutt du skal nevne det med styrtfødsler for jordmor, særlig om det er langt til sykehus. Har dere følgetjeneste? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 19.7.2019 den 13.44, boblevann skrev:

Fantastisk å høre at du klarer å slappe litt mer av, så deilig det må være 💕 Synes absolutt du skal nevne det med styrtfødsler for jordmor, særlig om det er langt til sykehus. Har dere følgetjeneste? 

Vekstkontroll hos jordmor ble utsatt tre uker, så samtalen om styrtfødsler må vente🙈 

Hva er følgetjeneste?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31+5

Nå er det to uker og to dager til en fødsel ikke blir stoppet om den skulle starte❤️ 

21 dager til høygravid.

61 dager til termin.

41 dager til permisjon.

Foster: ca 1600 gram, vekstavvik -3%.

Tiden går ikke akkurat fort😅 Det er mye innkjøp som skal til og ordning i det nye huset vårt som ikke er ferdig, men å telle ned dag for dag... da går søren ikke tiden i rakettfart.

Var en tur innom føden igjen på fredag da jeg hadde kjent lite liv i tre dager og prøvde iherdig å trøste meg med de gangene det kom små bekreftelser på at hun fortsatt levde. Men så tok bekymringen overhånd og det ble en tur på føden. Sykepleieren fortalte at de har fått veldig mange telefoner om lite liv i disse siste varme dagene, akkurat den perioden jeg også kjente lite. De trodde varmen kan ha noe med dette å gjøre, vi blir slappe i varmen og det samme blir kanskje babyen. Jeg kan gå mange timer uten å kjenne liv før det kommer et lite spark eller litt romstering. Baby går bananas med en gang ctg settes på plass og enda mer bananas når ultralydapparatet kommer på magen. Etter turen dit hvor legen bekreftet at hjerteslag, vekst og bevegelse så fint ut har jeg klart å ta det med ro selv uten å kjenne liv hele dagen. Derfor er jeg glad jeg tok turen. Helgen hadde blitt uutholdelig uten.

Dro en tur på stranden i går da gradestokken tippet 30 grader. Varmen er virkelig plagsom og jeg må si jeg trivdes med den kalde sommeren som var😅 Solen har jeg holdt meg unna, kroppen er kritthvit og magen står rett ut, bikinien som var så stor i fjor at jeg måtte holde den på plass er nå tre nummer for liten, bikinilinjen hadde jeg glemt å barbere (ser ikke mye til hårveksten der nede når magen er i veien og da er det lett å glemme). Jeg følte meg virkelig lekker😂 Satset på at magen og den blendende hvite huden tok oppmerksomheten bort fra hårveksten. Legen på føden sa at jeg bør kjøle ned kroppen med et bad så kanskje baby kvikner til. Jeg hadde aldri turt å gått i vannet om ikke hun hadde sagt det. Kan ikke si jeg merker mer bevegelse etter et kaldt bad. Men hun kviknet til da luften kjølnet til i går kveld

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

61 dager går som en røyk! Spesielt når du ser tilbake.

Ellers forstår jeg godt at Snøfnugget ikke orker "å spille fotball" i varmen. 

Jeg er helt sikker på at du er et flott syn - jeg synes alle gravide har en egen glød, som gjør dem svært vakre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blondie65 skrev:

61 dager går som en røyk! Spesielt når du ser tilbake.

Ellers forstår jeg godt at Snøfnugget ikke orker "å spille fotball" i varmen. 

Jeg er helt sikker på at du er et flott syn - jeg synes alle gravide har en egen glød, som gjør dem svært vakre!

Ja det tenker jeg også. Når tiden endelig er inne så gikk det likevel veldig fort. 

Et flott syn😂 Jeg synes også gravide er vakre å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Vekstkontroll hos jordmor ble utsatt tre uker, så samtalen om styrtfødsler må vente🙈 

Hva er følgetjeneste?😅

Følgetjeneste er vaktjordmor som følger dere til sykehuset når fødselen er i gang. Det er kommunen som har ansvar for dette og du har rett på følge hvis det er så-og-så langt til sykehus 😃 Men dessverre et punkt mange kommuner gjerne sløyfer om mulig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...