Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

På 13.9.2019 den 20.47, #Sunrise skrev:

Må bare minne om dette her . Husk å nyte tiden, husk og stoppe opp å bare nyte tiden. Etter fødsel kommer du til og blunke 3 ganger også er det skolestart 😂 tiden går så fort, at det å bare ha hånda på magen og nyte spark eller det å bare ligge i senga med baby og nyte tiden er såå viktig❤️

Det er helt sant! Og blunker du 5 ganger så er hu 12 og har fått sin første kjæreste. :surprised:

 

Men sant og si, dette er den koseligste boka jeg har lest. Gratulerer så mye med jenta! ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.9.2019 den 19.18, snehvit88 skrev:

Mange takk for alle lykkeønskninger😘

Jenta vår ble født kl 14 i dag. Verdens nudeligste og hun er en sterk jente💗

Gratulerer så masse! Jeg er utrolig god på dine vegne! Nå begynner det virkelige eventyret ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 19.19, Sille4 skrev:

Gratulerer så mye❤️ Ønsker dere alt godt!

 

På 15.9.2019 den 19.20, Zoey skrev:

Gratulerer! 

 

Mandagsbarn får vakre øyne.

Tirsdagsbarn blir lett på tå.

Onsdagsbarn får perletårer.

Torsdagsbarn får langt å gå.

Fredagsbarn gjør alle glade.

Lørdagsbarn blir sjelden trett.

Søndagsbarn får største gaven:

Alle dyder under ett.

 

På 15.9.2019 den 19.20, Cyndaquil skrev:

Gratulere så mye Snehvit :mynona: etter alt dere har vært igjennom er dere endelig i mål ❤ få er så sterk som du 😊

 

På 15.9.2019 den 20.28, Blondie65 skrev:

Hurra! Og gratulerer. Tenk at du ENDELIG er blitt mamma på ordentlig!

:hjerte:

 

På 15.9.2019 den 20.32, Bullerulla skrev:

Så fantastisk! Gratulerer så uendelig mye, endelig har du skatten din i armene dine. ❤️ 

 

På 15.9.2019 den 20.42, bondekone skrev:

Gratulerer så mye💕

 

På 15.9.2019 den 20.42, tutta23 skrev:

Gratulere så mye 😍😍😍

 

På 15.9.2019 den 20.58, Patriotpaula skrev:

Ååh, gratulerer 🤩🥰😍

 

På 15.9.2019 den 21.04, Radon skrev:

Gratulerer så masse!! ❤️❤️

 

På 15.9.2019 den 21.08, Ginny skrev:

Fantastisk, gratulerer så mye kjære deg ❤️

 

På 15.9.2019 den 21.10, Sinsiew skrev:

Fantastisk! Gratulerer ❤❤

 

På 15.9.2019 den 21.14, Pås skrev:

Gratulerer 😍

 

På 15.9.2019 den 21.31, Rucula skrev:

Gratulerer så mye!! Tenk at dere kom i mål i slutt og fikk den fineste premien i verden! Jeg er så glad på dine vegne!! 

❤️🌹😍

 

På 15.9.2019 den 21.43, mammahjarte skrev:

Grattis ❤️

 

På 15.9.2019 den 22.19, Bokdamen skrev:

Å herlighet for noen fantastiske nyheter 💕💕 Jeg har aldri blitt så glad på noen jeg ikke aner hvem er sine vegne 😅 Ønsker dere alt godt!

 

På 15.9.2019 den 22.54, Jill skrev:

Gratulerer så mye! 😄👏

 

På 15.9.2019 den 23.40, Irisiri skrev:

Gratulerer!! 😁

 

På 15.9.2019 den 23.52, Aryamili skrev:

Gratulerer Snehvit, kos dere masse og dere har så mye fint i vente! tenk nå er hun her ❤️

 

På 16.9.2019 den 0.37, lillemeg90 skrev:

Så fantastisk 😍 gratulerer så mye! Endelig har du jenta di ❤️

 

På 16.9.2019 den 1.05, tweet skrev:

Gratulerer så mye ❤️❤️ Sitter med den klumpen i halsen.. tenk at hun er her!! ❤️😭

 

På 16.9.2019 den 2.54, 2015jente skrev:

Gratulerer 💜💜💜 Så godt å høre. Overlykkelig på dine vegner. Håper alt er bra med dere😘

 

På 16.9.2019 den 3.34, #Sunrise skrev:

Gratulerer så mye ❤️ 

 

På 16.9.2019 den 3.57, LilleHumle skrev:

Gratulerer så mye ❤️ 

 

På 16.9.2019 den 5.15, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye ❤🥰

 

På 16.9.2019 den 5.20, blomst12 skrev:

Gratulerer!❤

 

På 16.9.2019 den 7.12, skruf skrev:

Beste nyheten jeg har lest på lenge, og tror ikke jeg har blitt så glad på en fremmede vegne før; gratulerer så inderlig mye ❤️❤️

Truely blessed ❤️

 

På 16.9.2019 den 7.47, Huldra-78 skrev:

Weee!!! Så herlig!! Gratulere Snehvit:nordvesta:

 

På 16.9.2019 den 7.59, Azumarill skrev:

Jeg har bare vært ghost follower her tidligere, men nå må jeg bare gi meg til kjenne og gratulere: av alle som jeg har lest har fått barn her på KG er det ingen jeg unner det mere enn deg :hjerte: Gratulerer så mye og velkommen til en livstid av bekymringer, klesvask...og uendelig kjærlighet :hjerter_rundt:

 

På 16.9.2019 den 10.12, Albbas skrev:

Gratulerer så mye!! Helt fantastisk! 

 

På 16.9.2019 den 10.46, appelsinjuice skrev:

Gratulerer! :blomst: 

 

På 16.9.2019 den 11.33, Marisana skrev:

Måtte tørke et par tårer her nå, gratulerer så masse! 💖 nyt tiden og kos dere 😊

 

På 16.9.2019 den 15.02, DMS skrev:

Gratulerer så mykje ❤️🤱

 

På 16.9.2019 den 15.56, LoveTrain skrev:

Gratulerer så masse med nurket 🥰❤️

 

På 16.9.2019 den 21.46, Britt Banditt skrev:

Gratulerer så mye ❤️

 

På 17.9.2019 den 0.12, Meley skrev:

Åååå for en fantastisk nyhet 😍 gratulerer så uendelig masse ❤ velkommen til verden lille snøflak ❤ du er utrolig elsket og ønsket ❤

 

På 17.9.2019 den 9.25, MarianneE skrev:

Det er helt sant! Og blunker du 5 ganger så er hu 12 og har fått sin første kjæreste. :surprised:

 

Men sant og si, dette er den koseligste boka jeg har lest. Gratulerer så mye med jenta! ❤

 

På 17.9.2019 den 13.15, Palme skrev:

Nå ble jeg utrolig glad, kom til og med en liten tåre... 😍😉💕 Gratulerer så mye, endelig! 

 

På 17.9.2019 den 14.44, Tonio skrev:

Gratulerer så mye. :rodmer::babyjente::nordvesta:

 

På 21.9.2019 den 8.55, Sjokoladepiken skrev:

Gratulerer!!!❤️❤️❤️ Så fantastisk!!

 

5 timer siden, Grønt blad skrev:

Gratulerer så masse! Jeg er utrolig god på dine vegne! Nå begynner det virkelige eventyret ❤

Herremin! 40 gratulasjoner😍 

Så søte dere er😘 Mange takk☺️☺️❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden her hjemme etter fødsel har vært veldig opp og ned! Det som overrasket meg mest er hvor skummelt dette er! En slik bitteliten og sårbar og hjelpesløs person som er 100% avhengig av deg for alt. Og å ikke skjønne hva hun vil når hun gråter. At hun ikke kan snakke og fortelle hva hun vil. At hun opplever alt for første gang. Det høres veldig fint ut når det skrives ned, men fy søren for en angst jeg har kjent på. Litt ensomhet og masse frykt for at hun skal slutte å puste. Hun gråt og gråt i tre netter. Det startet meg at hun fikk NAN på sykehuset. Vi fortsatte med NAN i tre dager hjemme for å supplere når hun fortsatte å gråte etter amming. Hun bare gråt, sov korte perioder av gangen. Etter dette sluttet vi med NAN da melkeproduksjonen tok seg opp og vipps så var hun en helt annen unge døgnet etter. Så vi regner med hun ikke tåler mme så godt (enda). 

Nå er hun en uke og en time gammel allerede! Tiden flyr! Og når ting er tungt hjelper det å tenke at det skal bli bedre! Om tre uker kan vi begynne å jakte på smil😊 Tenk når hun kan begynne å utrykke glede! Det gleder jeg meg til❤️ 

Alt er mye bedre nå som vi har fått mer sammenhengende søvn de siste to nettene. Netter uten magevondt av mme, rutiner vi fikk tips om for å få henne til å sove i egen seng og til å sove under egen dyne når vi samsover. Få vite at hun enda ikke klarer å snu seg over på magen selv om hun sovner på siden. Før dette nektet hun å sove andre steder enn tett inntil meg. Og dette øker bare sjansen for krybbedød. Hjerteknuser til tusen! Får vondt i hjertet av å se på henne. Hun er så søt❤️ Selv om tiden hjemme startet hardt har det begynt å løse seg litt. Vi begynner å bli vant med den nye tilværelsen. Og pappaen er helt fantastisk! Han er så engasjert! Og så opptatt av å avlaste meg for at jeg skal ha det bra❤️

Vi passer på å ta masse bilder for å ikke glemme hvor liten og skjønn hun er! Babyer vokser til så gradvis at man ikke merker det. Lille jenta vår veide bare 2,5 kg og var 45 cm lang da hun ble født. Vi må bruke prematurbleier og vi måtte kjøpe nye og enda mindre klær til henne da vi dro hjem. Og for en merkelig opplevelse da hun ble født og lagt på brystet! Så varm og så rart at det er dette lille/store mennesket som har ligget inne i magen❤️

 

Endret av snehvit88
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenta!! ❤️ Blir helt rørt over at hun endelig er født og at du skriver så fint om den første tiden. 😘

Endret av prøverpåny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig overveldende med en nyfødt i hus ♥️ Alt du kjenner på er naturlig, spesielt etter det du har vært igjennom. Godt det begynner å bli bedre. Husk å film noen snutter også, det er gull verdt å ha♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke om jeg gratulerte deg tidligere, tror det har skjedd en glipp. Uansett, gratulerer så mye til dere, håper du og din lille familie har det fint ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg vet ikke om jeg gratulerte deg tidligere, tror det har skjedd en glipp. Uansett, gratulerer så mye til dere, håper du og din lille familie har det fint ❤️ 

Takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Turer innom her igjen😊

Nå er jenta vår 15 uker❤️ 
 

Rundt nyttårsaften i 2018/2019 slapp egget som ble til datteren vår. I bunn og grunn er hun snart 1 år hvis man teller med tiden i magen. 
 

Nå er slitertiden så uendelig langt borte. Gynekologen som jeg klandrer for at vi mistet unødvendig mange ganger meldte jeg til fylkesmannen. Og fikk kopi av svaret til gynekologen. Med dokumenter av ultralyder med Bilder av embryo. De dokumentene gikk rett i peisen. Jeg leste det ikke. 
 

Jeg kjenner at det holder med den lille vi har. Lille skatten vår😍❤️ Enda en prøvertid, kanskje miste, gå igjennom enda en graviditet og bekymringer om dødfødsel vil jeg ikke igjen. 
 

Hun har blitt så stor! Og hun skal være der det skjer, SKAL sitte ved bordet sammen med oss, i selskap følger hun så med på alt som er og babler med fremmede og er helt med. 

Hun har begynt å le, hun tar fra oss nattesøvnen😆 Og det var en tid da denne situasjonen var en veldig stor utfordring. Jeg fikk fødselsdepresjon. 
 

Det var som mange sa, og mange her inne. At denne graviditeten skal gå bra - den lille jenta i magen må være sterk! Og det er hun! Ekstremt viljesterk!😂 Hun sier ifra i full skala om det er noe hun vil. Hører det helt bort til postkassen på andre siden av veien.
Om de trekkene vi ser nå fortsetter, så kommer hun til å være en utfordring helt til dagen hun flytter hjemmefra😂

😍

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Går det bedre med deg nå da @snehvit88?

Kjekt å høre om hvordan Snøfnugget vokser og blir en person. Og rart å tenke tilbake til høsten og vinteren 2018 da Snøfnugget bare virket som en uoppnåelig drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med en oppdatering! ❤️ spesielt en sånn fin én. 

Jeg tror mange som prøver lenge har større sannsynlighet for å utvikle depresjon i varierende grad. For barseltiden ER tøff. Kombinert med en drøm som gikk i oppfyllelse og en følelse av at man må være så himla takknemlig, samtidig som hele livet snus opp ned, man er frynsete av hormoner og søvnmangel og periodevis føler seg alt annet enn takknemlig, kan det bli et ordentlig  emosjonelt magaplask.

Ta vare på den lille familien din🥰 Syns det høres ut som jenten din slekter på deg, basert på det jeg har lest her😅💪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LoveTrain skrev:

Så fint med en oppdatering! ❤️ spesielt en sånn fin én. 

Jeg tror mange som prøver lenge har større sannsynlighet for å utvikle depresjon i varierende grad. For barseltiden ER tøff. Kombinert med en drøm som gikk i oppfyllelse og en følelse av at man må være så himla takknemlig, samtidig som hele livet snus opp ned, man er frynsete av hormoner og søvnmangel og periodevis føler seg alt annet enn takknemlig, kan det bli et ordentlig  emosjonelt magaplask.

Ta vare på den lille familien din🥰 Syns det høres ut som jenten din slekter på deg, basert på det jeg har lest her😅💪

Det du skriver er så spot on! 

Det kan hende hun har det fra meg😂 Jeg mangler litt selvinnsikt akkurat der🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...