Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig med LoveTrain, det er så mange følelser og hormoner og venting og alt mulig. Bland det med barseltid, som er hardt i utgangspunktet, så har man litt av en suppe man skal navigere seg gjennom. 
 

Jeg håper du har gode folk rundt deg som kan få deg gjennom alt, og at du får nyte det lille mirakelet ditt ❤️ Fortsatt god jul, og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har vært borte en stund og fikk med meg først nå at du endelig har blitt mamma. 
 

Jeg trur jeg har lest hvert innlegg i dagboken din og har kjent på mange forskjellige følelser for deg og dere, enda jeg ikke aner hvem dere er. Nå er jeg enormt glad på deres vegne og ønsker dere masse lykke til med jenta deres.

Jeg ble selv bestemor for få uker siden og herlighet så mye følelser det var i sving da datteren min ble lagt inn. Jeg gråt med jevne mellomrom hele dagen og atter enda verre da jeg så babyen for første gang.

Gratulerer så mye til deg og din mann 👨‍👩‍👧🍼🍼🍼♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 16.57, Ginny skrev:

Jeg er enig med LoveTrain, det er så mange følelser og hormoner og venting og alt mulig. Bland det med barseltid, som er hardt i utgangspunktet, så har man litt av en suppe man skal navigere seg gjennom. 
 

Jeg håper du har gode folk rundt deg som kan få deg gjennom alt, og at du får nyte det lille mirakelet ditt ❤️ Fortsatt god jul, og godt nytt år!

Takk😘
 Litt sent kanskje, men godt nytt år❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg har vært borte en stund og fikk med meg først nå at du endelig har blitt mamma. 
 

Jeg trur jeg har lest hvert innlegg i dagboken din og har kjent på mange forskjellige følelser for deg og dere, enda jeg ikke aner hvem dere er. Nå er jeg enormt glad på deres vegne og ønsker dere masse lykke til med jenta deres.

Jeg ble selv bestemor for få uker siden og herlighet så mye følelser det var i sving da datteren min ble lagt inn. Jeg gråt med jevne mellomrom hele dagen og atter enda verre da jeg så babyen for første gang.

Gratulerer så mye til deg og din mann 👨‍👩‍👧🍼🍼🍼♥️


 Gratulerer med barnebarn😍😘❤️ Jeg har lurt på Hvordan det er for en mor å oppleve at sitt eget barn få barn. 
 

Takk😘 Den vonde tida er bak oss nå☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, snehvit88 skrev:


 Gratulerer med barnebarn😍😘❤️ Jeg har lurt på Hvordan det er for en mor å oppleve at sitt eget barn få barn. 
 

Takk😘 Den vonde tida er bak oss nå☺️

Tusen takk 😊

Jeg er utrolig glad på deres vegne over at den vonde tiden er over. Jeg har grått sammen med deg mange ganger.


Det å følge sin egen datter i ett svangerskap er veldig koselig. Jeg har gledet meg til å bli bestemor i flere år. Jeg føler at livet fikk en ny mening på en måte, nemlig å følge opp ett lite vesen fra fødselen igjen. 
 

Jeg kan love deg at jula fikk en helt ny sjarm da den lille var her sammen med tanter, onkler, besteforeldre på begge sider og oldeforeldre. 
 

Den dagen hun ble lagt inn var jeg VELDIG emosjonell. Jeg gråt for det minste og jeg hadde faktisk besøk nesten hele den dagen. Jeg lo og gråt omhverandre og besøket mitt skjønte meg veldig godt.

Jeg sier som min eks-svigermor sa en gang: Å få egne barn er veldig stort, men det å bli bestemor er livets dessert. Det er jammen meg sant.

Jeg bor såpass nære denne nye familien at jeg allerede har fått passe den lille ett par netter. Enormt koselig 😊

Jeg merker også at tålmodigheten min er mye større. Det gjør meg ikke noe å være våken de nettene babyen har vært her. Jeg får rett og slett ikke sett nok på den og høre på alle de lydene som kommer fra en så liten kropp.

Nå har du mange fine år til du en dag blir bestemor, men gled deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjære vene, dette er det beste Snehvit eventyret jeg noen gang har lest, du er maskoten her på forumet for å aldri gi opp ❤❤ 

 

Gratulerer så mye ❤❤

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nå er det 1 år gått siden siste aktivitet. Dagboken min skal flyttes tilbake til prøverdagbok.

Vi vil prøve på en andremann. Vi syns det var nok med et barn men når det barnet har rundet 1,5 år så er alt det vanskelige glemt😂 Nå ønsker vi et søsken.

I desember hadde vi en kjemisk i uke 5. Prøveperioden etter ble jeg ikke gravid. Da tok jeg kontakt med fertilitetsklinikk igjen slik at de kan hjelpe oss å finne et friskt egg. Jeg vil unngå å bruke fire år og oppleve gjentagende aborter igjen. Vi fikk ICSI, nå har vi to 3 dagers egg på frys og et lite embryo i magen, 4+2 i dag.

Symtomer er tisser ofte og lite, tørst, mindre matlyst, murringer og tyngdefølelse i underlivet, trøtt så jeg legger meg mellom 19 og 20. Spørs helt på når vesla vår sovner. 
Jeg er proppfull med blodfortynnende og en god følelse rundt dette nå. Det kan være fordi egget var friskt og fint og jeg har symptomer. Det kan fort hende noe som gjør meg bekymret. Jeg er roligere denne gangen og med den samme følelsen av trygghet som jeg følte med datteren vår. Med datteren vår var jeg livredd men kjente likevel en slags god følelse helt i bunn. Testen er sterk og fin. Jeg er klar over at fostersekken kan vise seg å være tom og det kan ende i SA eller MA. Torsdag blir det hcgmåling
image.jpeg.7ffa0d436cdded6c6e9b447e8f9bd6f7.jpeg 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene for en lang vei du måtte gå for å bli mamma! :troest: Ingen skulle måtte behøve å oppleve abort, og i alle fall ikke såå mange. Kan knapt levende forestille meg hva du har vært igjennom.

Satser helt klart på at veien ikke blir like kronglete for å få nr.2 nå :hug: Kjempefin test og masse symptomer. Det er bra! Masse lykke til med hcg-målingen fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 timer siden):

Kjære vene for en lang vei du måtte gå for å bli mamma! :troest: Ingen skulle måtte behøve å oppleve abort, og i alle fall ikke såå mange. Kan knapt levende forestille meg hva du har vært igjennom.

Satser helt klart på at veien ikke blir like kronglete for å få nr.2 nå :hug: Kjempefin test og masse symptomer. Det er bra! Masse lykke til med hcg-målingen fremover.

Jeg klarer ikke forestille meg det selv lenger. Det vonde er faktisk glemt❤️ Nå har vi en vakker datter som vi kjempet for og fikk☺️
 

Takk😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! For en dagbok, trist men fint på samme tid. Utrolig godt dere fikk jenta til slutt! 
 

vi prøver også på nr 2, men sliter med habituell abort jeg og, så det er strevsomt å få den til å sitte. 
 

Følger gjerne med deg på veien, og krysser fingrene for at spira di sitter 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurrepurre skrev (2 timer siden):

Oi! For en dagbok, trist men fint på samme tid. Utrolig godt dere fikk jenta til slutt! 
 

vi prøver også på nr 2, men sliter med habituell abort jeg og, så det er strevsomt å få den til å sitte. 
 

Følger gjerne med deg på veien, og krysser fingrene for at spira di sitter 🥰

Det er strevsomt! Hvordan går det? Er du under utredning?

 

Blondie65 skrev (1 time siden):

Så spennende. Tenk at vesla allerede er 1,5 år!

Lykke til med ny graviditet. :) 

Tiden har gått fryktelig fort! 
Takk😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Akkurat i øyeblikket sitter jeg i kø for å ta hcgprøve. Svaret kommer kanskje i dag. Neste prøve får jeg ikke tatt før tirsdag... det er lenge å vente det!

Når jeg kommer hjem skal jeg teste med normal og tidlig gtest. 
På morgenen i dag testet jeg min første med normaltest og teststreken var svakere enn med tidligtesten. Derfor er jeg veldig nervøs og angster litt. 
Heldigvis har jeg en tidligtest igjen så den kan sammenlignes med tidligtesten i går. 
 

Øverste bildet er tidligtesten i går. 
Nederste bildet er normaltesten fra i dag. 
image.jpeg.45ea6cd899ce9d02c52dae140e969266.jpeg

image.jpeg.d7f54ee0849532fcdcb2bb99fcae2ebe.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse testene er sterke og fine, @snehvit88 ! ❤️ Hvis jeg var deg ville jeg senket skuldrene. Vet det er vanskelig, altså.

Endret av Lorieen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye ❤️ håper det går bra framover. Unner dere litt smooth sailing nå altså! Lykke til 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (15 timer siden):

Begge disse testene er sterke og fine, @snehvit88 ! ❤️ Hvis jeg var deg ville jeg senket skuldrene. Vet det er vanskelig, altså.

Jeg tok en test hjemme med både normal og tidligtest. Normaltesten ble sterkere enn tidligtesten. Så noe forskjell i mengde farge i testene kan det jo være. 
Det er vanskelig😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tweet skrev (47 minutter siden):

Gratulerer så mye ❤️ håper det går bra framover. Unner dere litt smooth sailing nå altså! Lykke til 🥰

Takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4

I dag kom gårsdagens blodprøvesvar. 
4+3 lå hcg på 1400. Det kan tilsvare tidligere graviditeter som ble til embryo vi kunne se med bankende hjerte på tul.

Dette gjorde dagen lettere.

6+1 og 8+2 blir det TUL. 
Det blir nok TUL etter 10 og 12 og 14 uker også😜 

Endret av snehvit88
Rettet opp i antall dager på vei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...