lucky Skrevet 26. juni 2005 #581 Del Skrevet 26. juni 2005 Er bare inne å smugleser litt her :oops: , det er jo så gøy å lese hvordan det står til med de andre augustbrudene Så tøft av dere å ha utvidet ringpåsettelse! Er sikker på at bare det vil gjøre at vielsen blir mye mer personlig og ikke minst et romantisk og spesielt øyeblikk for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. juni 2005 #582 Del Skrevet 27. juni 2005 Så snill mannen til mamma'n din var :-) Enig i at man skal si ifra om man ikke er helt fornøyd med kjolen. Går det an å fikse på ting så bør det fikses slik at du blir 100% fornøyd. Hvordan er det å være tilbake i jobb, bortsett fra at du er sliten da. Er det deilig eller synes du et tungt? Jeg var sykemeldt i 2 måner for 1 1/2 år siden. Grudde for å komme tilbake igjen, men etter noen dager synes jeg det var godt "å komme i hakk" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #583 Del Skrevet 28. juni 2005 Hermegåsa!!!! Vi skal også ha Purpose ut og "You raise me up" som solo... Neida, bare tuller - skjønner godt at dere har valgt det, for det er jo nyyydelig musikk!!! Og utrolig kjekt at floristen ringte - det er jo virkelig god service da! Hvilken kjede var dette forresten? Veldig bra med alt som ordner seg så og si av seg selv! Tjohei :-) Vel... her er jeg idag Er hjemme alene igjen, men kan ikke akkurat si at jeg kjeder meg så mye. Har gått tidlig fra jobb idag pga fysio time og samt mens jeg var i sentrum fått meg ny sett med undertøy. Den første jeg kjøpte ble som kjent her for stor og måtte kjøpe sånne "indrefilet" for å fylle cupen. men spilene i den irriterte meg grønn så jeg har vært å kjøpt meg ny bh og 2 truser... greide ikke å bestemme meg for string eller hipts akkurat da så Du TT... hermer ikke Siden kirken er veldiiiig gammel så står det kun en treorgel der så musikken er nøye valgt ut i samarbeid med organisten som vi har fått til å spille, så det ble purpose utgang. Ellers så var jo midtsommernatts drøm på 1 ønske men det gikk ikke. Floristen er jo kjempe hyggelig og de har vist meg utrolig god service. Kjeden er vel Walldem Moum hvis jeg skrev det rett, er vel en trøndersk basert kjede Hei! Håper du har det bra! Klem Sjelden jeg er her men tenker også på deg. Hvordan går det med den 20.aug bruden? Er dere i rute nå? Ønsker deg en flott søndag! Da får jeg ønske deg en fin tirsdag vennen! Takk for titten her og sørger for at jeg ikke havner så langt nede i sidene Er bare inne å smugleser litt her , det er jo så gøy å lese hvordan det står til med de andre augustbrudene Så tøft av dere å ha utvidet ringpåsettelse! Er sikker på at bare det vil gjøre at vielsen blir mye mer personlig og ikke minst et romantisk og spesielt øyeblikk for dere Her er det bare å lese i vei Ikke så mye som har skjedd her i det siste da men lover å holde boka mi mer oppdatert i tiden fremover. Guri det er ikke så lenge til bryllupet og jeg gleder meg kjempe masse . Utvidet ringpåsettelse føltes veldig naturlig for oss, øver litt hverdag slik at jeg blir tryggere. Personlig blir det også Så snill mannen til mamma'n din var Enig i at man skal si ifra om man ikke er helt fornøyd med kjolen. Går det an å fikse på ting så bør det fikses slik at du blir 100% fornøyd. Hvordan er det å være tilbake i jobb, bortsett fra at du er sliten da. Er det deilig eller synes du et tungt? Jeg var sykemeldt i 2 måner for 1 1/2 år siden. Grudde for å komme tilbake igjen, men etter noen dager synes jeg det var godt "å komme i hakk" igjen. Hei på deg frøken... , snart fru Mamma's kjæreste viste seg å være kjempe hyggelig og veldig grei med humor akkurat lik min. Så den helgen gikk veldig bra og vi koste oss alle sammen veldig mye. Så jeg tok steget den søndagen før de satte kursen hjem med å invitere han som mammas følge til bryllupet. Tror hun ble veldig glad for det. Joda, det var greit å komme tilbake til jobben etter sykemeldingen som varte i 2 mnd. Men er veldig klar når jeg kommer hjem og er påpasselig med å gjøre hjemme øvelser rett etter når jeg kommer hjem om dagene. Hivs ikke så våkner jeg rett og slett med migrene.Var iallfall veldig savnet av kollegaer. :-) Nå skal jeg lage litt middag, og gjøre litt husarbeid med brudeskoene mine. Ypperlig mulighet til å venne meg dem da når jeg først er hjemme alene.Resten av kvelden blir vel jeg her å se og dessuten så er det fustrerte fruer i kveld også. Så her er det ingen grunn til å kjede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #584 Del Skrevet 28. juni 2005 2 dager til S.U og status idag er JA: 48 NEI : 10 IKKE SVART: 13 Ikke tatt med kaffe gjestene da ingen av disse har svart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. juni 2005 #585 Del Skrevet 28. juni 2005 2 dager til S.U og status idag er JA: 48 NEI : 10 IKKE SVART: 13 Ikke tatt med kaffe gjestene da ingen av disse har svart i det hele tatt. :o Har ingen av kaffegjestene svart??? Seriøst??? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #586 Del Skrevet 28. juni 2005 :o Har ingen av kaffegjestene svart??? Seriøst??? :evil: Hei du :-) Jepp, det er litt merkelig at ingen av de har svart enda. Men får vel høre etter hvert tror jeg, håper i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #587 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er jo litt spes ja. For det er vel S.U. på invitten til kaffegjestene også??? Er selv invitert til kaffe i ett bryllup 23. juli og der stod det kun Hilsen x og x, ingen ting om at de skulle ha beskjed om vi kom eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #588 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er jo litt spes ja. For det er vel S.U. på invitten til kaffegjestene også??? Er selv invitert til kaffe i ett bryllup 23. juli og der stod det kun Hilsen x og x, ingen ting om at de skulle ha beskjed om vi kom eller ikke Åhja, vi har satt S.U på kaffe invitasjonene også. De fleste er jo fra jobben og de sier sikkert ifra om ikke lenge. Litt teit egentlig fordi mange av de er også gått ut i ferie. Ja ja for bare være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 28. juni 2005 #589 Del Skrevet 28. juni 2005 Åhja, vi har satt S.U på kaffe invitasjonene også. De fleste er jo fra jobben og de sier sikkert ifra om ikke lenge. Litt teit egentlig fordi mange av de er også gått ut i ferie. Ja ja for bare være :o Kan ikke fatte at folk ikke kan svare :-x Vi har og s.u om to dager og jeg er spent å se på om alle lar høre fra seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #590 Del Skrevet 28. juni 2005 En nær kompis ringte i kveld og lurte på om han kunne komme i morgen kveld og ligge over til torsdag. Må si jeg ble litt oppgitt fordi han faktisk ikke har latt høre fra seg i det siste. Ikke har vi fått en liten pip om bryllupet og ikke en eneste melding om at invitten faktisk var kommet til han. Måtte tilslutt spørre og da fikk jeg til svar om at han allerede hadde sagt fra til MEG :klø: rart.... kan ikke huske det. Vel jeg måtte bare forklare at vi ikke tar det for gitt at alle kommer og at vi satt pris på å få tilbake melding på at invitasjonen var kommet frem. Føler jeg ble litt vanskelig men er bare så innmari irritert over at folk er så tålmodig eller hva de nå er. Vi er vel alle forskjellige, og heldigvis fordet Da har jeg koset meg her helt alene, gått litt i brudeskoene mine og den er bare så fiiin . Undertøyet passet perfekt, måtte bare prøve kjolen også(har fått den hjem). iiiiik gleder meg sånn Vel nå er det på tide å hoppe i køya.. opp kl.6 og er veldig allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. juni 2005 #591 Del Skrevet 29. juni 2005 God morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. juli 2005 #592 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor er du vennen!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. juli 2005 #593 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor er du vennen!?? Er her Er just kommet hjem fra jobb og nå er jeg på farten igjen... skal på grillfest i kveld. Holder på å lage meg noe å bite i, skal i dusjen og kose meg resten av kvelden. En perfekt start på helgen... deilig vær ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. juli 2005 #594 Del Skrevet 1. juli 2005 Høres kjekt ut! Ha en kjempefin sommer-helge-kveld med grilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juli 2005 #595 Del Skrevet 2. juli 2005 Håper du koste deg på grillings i går! ...Jeg derimot står og selger grillmat og kull og slikt til de heldig grillerene denne helgen...:-x Ha en fortsatt flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. juli 2005 #596 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan går det med gjestelistestatusen nå? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 3. juli 2005 #597 Del Skrevet 3. juli 2005 Riktig gode sommer klemmer fra meg til dere gifteklare frøkner :-) Jo, her er alt bare vel... det ble en sen kveld på fredag, kom ikke hjem før kl. var halv 5 så det ble en fuktig kveld på oss to. God mat og selskap skapte en fin sommerstemning. Så nå er det bare å gru seg til de neste helgene... U.L :o er vel rett rundt hjørnet. Vet iallafall når sambo skal ha sitt, men det vet ikke han at jeg vet. Idag har vi bare slappet av og satt status på div gjøremål med bryllupet. Vi merker jo at det nærmer seg og at vi driver med innspurten. Når det gjelder status på antall gjester så må jeg få utrykke min :evil: makan til sløve mennesker som jeg føler akkurat nå mangler folkeskikk. Det er 3 dager siden S.U gikk ut og fremdeles er det noen som ikke har svart... borti mot 10 gjester. Jeg har i formiddag sendt ut sms og ringt men uten at noen svarer på de. Så vi har satt frist til torsdag og etter det er det bare å stryke de ut av listen... vi har faktisk en del frister vi må overholde overfor leverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2005 #598 Del Skrevet 3. juli 2005 Æsj, kjedelig at folk ikke kan svare. Håper de tar seg sammen nå som du har sendt ut en liten purring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. juli 2005 #599 Del Skrevet 3. juli 2005 Så utrolig kjedelig at folk bare ikke kan ta seg sammen og svare...jeg vil fint si at dere har lov til "å mase" på dem nå, selv om det jo ikke skal være nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 #600 Del Skrevet 4. juli 2005 hmmm... det er kun TRE som har svart oss om de kommer i bryllupet.... :klø: Men jeg tror kanskje at det er fordi vi bare har bedt nærmeste familie og venner, og alle tenker at de selvfølgelig kommer og ikke trenger si fra... Har ikke hørt om noen som ikke kan komme heller.. Men uansett, tre stk av 35 er jo ganske overraskende lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå