Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Idag sitter jeg å mixe litt på bryllupsdansen vår, og det er skøy :-)

Dagen igår var en artig dag, mye bryllupsprat mellom meg og M mannen. Snakket om tidskjema fremover og gud så samstemte vi er :tommelsmil:

Fant ut til min store lettelse at bryllupet er så si ferdig planlagt og det er ikke mye igjen å ta tak i, vi veide 1000kg lettere begge to.

Så det som skal gjøres denne uka blir som følger:

* bestille buketten, kirkeblomster, brystbukett til herrene, og blomster til brudepikene.

* Bestill Dj til festen (dropper band vi )

* Ordnet med prøvesmaking av maten til fredag ( kose kose :ler: )

* Fortsette med bordkortene... 130 stk sjokoladehjerter igjen å støpe :o :ler:

* Og kanskje om vi orker... gå gjennom alle salmer og tekster slik at vi har noe å komme med når vigsleren spør. Skal til samtale den 23.juni :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Hei SMS!

Så flotte bordkort du har laget! Og kjempefint diadem!

Men du...kan jeg få se bilder av deg i kjolen også? Du har mailadressen min har du ikke? Please?? :sjenert:

Heia søte deg

Så klart skal du få se... men kan vi heller ta det på msn?

Har sendt deg mail istedet :-) , husk å ikke flire nå da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Ser du er i sikkelig bryllupsmodus du også om dagen :sjarmor:

Vi hadde også sånn samtale som du og mannen din (på lørdagskvelden). Enig med deg i at en slik samtale tar mange kilo bort fra brystet. Mye smådill som jeg lurer på/tenker på som er greit å få bort fra tankene :)

Kan jeg også se bilder? :sjenert:

(sender deg pm med mailadressen min i tilfelle du sier ja :oops: )

Ha en fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Ser du er i sikkelig bryllupsmodus du også om dagen :sjarmor:

Vi hadde også sånn samtale som du og mannen din (på lørdagskvelden). Enig med deg i at en slik samtale tar mange kilo bort fra brystet. Mye smådill som jeg lurer på/tenker på som er greit å få bort fra tankene :)

Kan jeg også se bilder? :sjenert:

(sender deg pm med mailadressen min i tilfelle du sier ja :oops: )

Ha en fin dag! :kose:

:sjarmor:

Er jo enda sykemeldt så noe må jeg jo gjøre her :ler:

Men det er veldig godt å få gjøre noe med denne dagen, for det første så nærmer det seg jo med stormskritt og for det andre så er det bare kos å holde på. God planlegging gjør at jeg antageligvis klarer å roe meg ned når dagen kommer, men sambo skulle ta godt vare på meg slik at jeg ikke ender opp med å delegere alle den 20.aug :ler:

Det verste er vel at slike små dill og dall som du beskriver blir veldig stor når jeg ikke får gjort dem. Og jeg må få gjort ting på DAGEN :ler:

Det er bare en gang vi driver med slikt og minnene kommer jeg alltid til å bære som noe helt spesielt på lik linje med forlovelsen og den kommende bryllupsdagen :roll:

Mail er sendt deg vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Tusen takk for titten!

Du var jo bare helt nydelig i den kjolen!!! Ser også at et er gjennomgående at kjolene er penere i virkeligheten enn på internettbildene av dem. Du hadde så pene sko også! (og ringen på fingeren din, er det spennring?) Legger merke til alt jeg :oops: Jeg skal ha spennring som giftering og gleder meg så til å få den på fingeren :sjarmor:

Tullejenta som sier at du ikke så fin ut. Du var bare helt nydelig!!!

Ikke lett det der med nytt navn, nei. Jeg synes også det er vanskelig, men regner med at vi blir vant til det etter hvert. Tror ikke det er et tegn, men heller gammel vane :wink:

Fort deg å bli frisk, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Tusen takk for titten!

Du var jo bare helt nydelig i den kjolen!!! Ser også at et er gjennomgående at kjolene er penere i virkeligheten enn på internettbildene av dem. Du hadde så pene sko også! (og ringen på fingeren din, er det spennring?) Legger merke til alt jeg :oops: Jeg skal ha spennring som giftering og gleder meg så til å få den på fingeren :sjarmor:

Tullejenta som sier at du ikke så fin ut. Du var bare helt nydelig!!!

Ikke lett det der med nytt navn, nei. Jeg synes også det er vanskelig, men regner med at vi blir vant til det etter hvert. Tror ikke det er et tegn, men heller gammel vane :wink:

Fort deg å bli frisk, vennen!

:klem:

Ingen årsak du søte Vigdis, blir jo nesten litt flau av kompliment :roll:

Spenn ring? Hva er det... :oops: .

Litt flaut å ikke vite hva det er, men ringen min er matt gullring med 3 diamanter i.... :sjarmor: . Tung som bare det, måtte venne meg til å bruke de :ler:

Snakker om hva vi jenter må legge om for ekteskap :ler: , øve på ettenavn og greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:hoppe::hoppe::hoppe::danse::danse::danse::perebrus::perebrus::perebrus::digge::digge::digge: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

På fredag etter jobb skal jeg ordne med skikkelig romantisk kveld hjemme.

Rødvin, stearin, musikk og bryllupsmiddagen :hoppe:

Kose kose for snart konepone :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Dette er en spennring. Jeg skal ha den i gult gull som giftering. Mannen skal ha lik men uten diamant :wink:

Ah... skjønner :tommelsmil:

Nei, min er ikke en slikt ring men den var jo nydelig. Liker det når det er gult gull. Tidsløs liksom :wink:

Min ser slikt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...bilder av bordkort!?!?!??

Få se det også?? :sjarmor:

Så kjekt at dere har fått snakket ut og er helt enige om kjøreplanen fremover, og at det er så mye som er i orden! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Ah... skjønner :tommelsmil:

Nei, min er ikke en slikt ring men den var jo nydelig. Liker det når det er gult gull. Tidsløs liksom :wink:

Min ser slikt ut

Kjempenydelig din ring også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Åhhh...bilder av bordkort!?!?!??

Få se det også?? :sjarmor:

Så kjekt at dere har fått snakket ut og er helt enige om kjøreplanen fremover, og at det er så mye som er i orden! :wink:

Hei hei.... er du her du også :kose:

Bildet av bordkort har jeg lagt ut i albumet forestiller jeg meg... du har sikkert ikke sett de da :klø: hmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyydelige ringer!

Nesten så jeg sier at DE fikk vi lyst på...

Hvor har dere kjøpt de? (flaut at jeg ikke har fått med meg det før nå da... :oops: )

Ikke fikk jeg med meg dette med bordkortene heller, men nå skal jeg ta en titt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Nyyydelige ringer!

Nesten så jeg sier at DE fikk vi lyst på...

Hvor har dere kjøpt de? (flaut at jeg ikke har fått med meg det før nå da... :oops: )

Ikke fikk jeg med meg dette med bordkortene heller, men nå skal jeg ta en titt! :wink:

Vi kjøpte ringene hos gullsmed Aas i Trondheim, men kan jo si med det samme at sambo har en annen type ring, en som er litt bredere enn min fordi fingrene hans er litt teite :ler:

Ta bare en kikk her http://www.oleaas.no/ og tror det er Christian Bauer som er merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Var og betalte brudebuketten min i dag og den kom på 1250 kr + 50 kr pr knappehullsblomst.

Ikke så værst pris det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Var og betalte brudebuketten min i dag og den kom på 1250 kr + 50 kr pr knappehullsblomst.

Ikke så værst pris det :)

Hei Fru :-)

Må si meg enig... det var ikke værst pris. Skal på lørdagsformiddag å bestille min. Gleder meg

Men åssen blomst valgte du til knapphullsblomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Callaene ble for store til å ha i knappehullsblomsten så vi hadde en hvit rose med litt brudeslør og grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...