Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Cavatina skrev:

Nei nei, du har misforstått!
CBE får jo tilbakemeldinger hver eneste dag både på bloggen og ikke minst på snap chat, 
om hvor inspirert mange av leserne blir bare fordi cbe er cbe og bare fordi cbe lager denne bloggen, altså!

:yvonne:

Sorry, glemte at hun gjør dette av sitt gode hjerte. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Gjest FitForFight
Skrevet
25 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Er noe så inderlig nitrist over at resten av familien sitter og koser seg med fredagstaco, noe hun selv kaller en tradisjon, mens frua selv dropper tradisjonen, og sitter der og nipper til en suppesmoothiejuice.

Helt sunt forhold til mat og kropp der i gården ja!..

Gjest formula
Skrevet
34 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Er noe så inderlig nitrist over at resten av familien sitter og koser seg med fredagstaco, noe hun selv kaller en tradisjon, mens frua selv dropper tradisjonen, og sitter der og nipper til en suppesmoothiejuice.

Jeg greier altså ikke helt å tro på at hun faktisk er på denne detoxkuren. Heller mer til at det er for å få engasjement i kommentarfeltet, og siden det nå er starten på januar så gjør det seg med slanke og treningsstoff på bloggen, hva skal hun ellers skrive om? Hun følger jo oppskriften til de glansede magasinene hun gjerne sammenligner bloggen med. Nå er jula med pynt og god mat over, nå er det tid for å tenke på sk2018.

Tipper hun koser seg med fredagstaco sammen med familien. Håper det i hvertfall.

Så tar hun nok heller noen ekstra km på mølla i morgen.

Skrevet
1 time siden, LilleSnupp skrev:

8 ganger vil si nærmere to ganger i uka. Det er IKKE svært sjeldent! Ferdig snakka!

Siterer meg selv litt her.. I desember blogget frua 28 av 31 dager.

Mini-fruene var avbildet nesten 1/3 av disse dagene.  I tillegg var de omtalt i nesten 40% av innleggene, nevnt i 20 ekstra % av innleggene - 2 av sistnevnte var i reklameinnlegg.

svært sjeldent -#i-en-alternativ-virkelighet

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Mini-fruene var avbildet nesten 1/3 av disse dagene.  I tillegg var de omtalt i nesten 40% av innleggene, nevnt i 20 ekstra % av innleggene - 2 av sistnevnte var i reklameinnlegg.

Ja, og så er det da ikke bare på bloggen barna eksponeres.

Jeg sluttet å følge Fotballfrue på Snapchat tidligere tidligere i høst.

Da hadde det en rekke dager på rad vært det jeg opplevde som utrolig ubehagelige snapper, hvor fruen filmet under tannpuss, legging, mens mannen leste for barna, kveldsstell på badet, intime stunder som barna burde få ha i fred!

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Basert på den opptellingen kan man også konstatere at hun "svært sjeldent" går til frisøren, og "svært sjeldent" feilmerker reklameinnlegg.

• Liker 27
Skrevet

Har Get Inspired sluttet å sponse henne med treningsklær? Ser at dagens antrekk er fra X-life... 

Skrevet

9 timer etter at dagens innlegg (på blogg) er lagt ut, er det fortsatt feilmerket. Sponsor er ikke nevnt annet enn i kommentarfeltet.

#perfeksjonist,sadu?

• Liker 14
Skrevet (endret)

Dagens blogginnlegg: Utydelig merking? Mangler navn på annonsør? https://imgur.com/a/fTK2Q 

Og

-----------------------------------

Reklame blogg: Caroline Berg Eriksen perioden 13.11. - d.d.: https://imgur.com/a/pH9eU

Reklame IG: Caroline Berg Eriksen perioden 01.08. - d.d.: https://imgur.com/a/B2gsv

Reklame twitter: Caroline Berg Eriksen perioden 13.11. - d.d.: https://imgur.com/a/3juXg

Om cbe.no/Treasures: https://imgur.com/a/3mO86

Endret av Asti
Skrevet

PT-timene har hun vel også sponset har hun ikke? Så da skal vel omtale av at hun har vært der også merkes? 

• Liker 15
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Sandin skrev:

PT-timene har hun vel også sponset har hun ikke? Så da skal vel omtale av at hun har vært der også merkes? 

Det er litt uklart om det var 1 time som var sponset eller hva, men Forbrukertilsynet kommer nok med avklaring vedr det. ;)

Jeg har lagt det inn som spørsmål her: https://imgur.com/a/fTK2Q

Endret av Asti
Gjest formula
Skrevet (endret)
10 timer siden, Snøsøta skrev:

Gjennomsnittlig antall innlegg har gått fra 2,4 pr dag i perioden 2011-2013 til 1,6 pr dag i 2017. I toppåret 2013 produserte de 780 innlegg, mens i 2017 produserte de 580 (Kilde - bloggens egne arkivoversikt). Samtidig har de gått over til 2 ansatte som jobber heltid med bloggen i følge dem selv. Bloggen har altså fått tilført mer arbeidskraft, flere serieproduserte innlegg og har etablert seg som sponsorobjekt og reklameplattform, samtidig som den leverer færre innlegg. Det skulle utgjøre en komfortabel utvikling for arbeidssituasjonen til de ansatte i bedriften dette. 

Igjen, lite eller ingen research for innholdet ut over å surfe på nettbutikker og detox-sider på nettet. Begge avsluttet henholdsvis ernærings- og personlig trenerutdanning, noe som hvis de hadde fullført i det minste kunne ha tatt bloggen i en retning med innhold, og som ikke var så avhengig av å vise fram barna. Oppskriftene er ofte fra andres blogger og kokebøker. Interiør som utgjør en stor del av bloggen har til slutt i deres eget hjem blitt reddet inn av sponsede interiørarkitekter fra villige møbelbutikker i mangel av egen kompetanse på fagfeltet. De har vaskehjelp og velvillig familie noen minutter unna. 

Lite som tyder på at influencerparet sitter i noen hittil kjent tidsklemme.

Lurer helt ærlig på hva de gjør om dagene? Hva har de gjort i dag, bortsett fra å skrive/publisere innlegget som forkynner at årets tredje treningsøkt er gjennomført? 

Helt ufattelig at de må ta både helger og kvelder til hjelp for å produsere det lille de viser på bloggen for tiden. Nå kommer det muligens et innlegg i kveld, men likevel. De er to stykker som jobber minst 100% med dette, jeg forstår det bare ikke.

Endret av formula
Skrevet (endret)

Jeg vemmes av det sjelløse innholdet i denne bloggen. Den kyniske utnyttingen av egne barn til økonomisk vinning. Innleggene som trigger jenter som ikke er fornøyd med kroppen sin. Som ikke synes de trener nok, er tynne nok eller lever tilstrekkelig sunt. Forbruket som ikke kjenner noen grenser. Restylane. Bruk og kast. Det er så deprimerende tomt. 

Innlegget er ryddet for spekulasjon.

Endret av Papirfly
  • Liker 41
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Lurer helt ærlig på hva de gjør om dagene? Hva har de gjort i dag, bortsett fra å skrive/publisere innlegget som forkynner at årets tredje treningsøkt er gjennomført? 

Helt ufattelig at de må ta både helger og kvelder til hjelp for å produsere det lille de viser på bloggen for tiden. Nå kommer det muligens et innlegg i kveld, men likevel. De er to stykker som jobber minst 100% med dette, jeg forstår det bare ikke.

De har nok brukt litt tid på å finne ut hvordan man naturlig kan fremvise kyssetrut: ved å lage overrasket grimase. 

#samfunnsunyttig 

• Liker 18
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Kollontaj skrev:

De har nok brukt litt tid på å finne ut hvordan man naturlig kan fremvise kyssetrut: ved å lage overrasket grimase. 

#samfunnsunyttig 

I kveld er det fiskemunn som er i skuddet.

edit: kall det gjerne usaklig, men er jo slike munner man tegner til karikerte gullfisker.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 11
Gjest formula
Skrevet
6 minutter siden, LilleSnupp skrev:

I kveld er det fiskemunn som er i skuddet.

Ja kom ikke her og si at det ikke er variasjon på bloggen.

Skrevet (endret)

Vi kan i hvert fall enes om at noe har skjedd med et forholdsvis rundt ansikt gjennom årene, og restylane i  leppene nektes det ikke for uansett

Endret av Cavatina
  • Liker 17
Gjest Loffeliten
Skrevet

Det sitatet ditt der, Asti, var ganske nydelig og oppsummerer så godt hvordan CBE tenker: "Jeg ønsker jo å være ærlig og det er jo også en ganske vanskelig ting å skjule fordi det er såpass synlig." 

Oversettelse: "Jeg må dessverre bare være ærlig her, for det er umulig å skjule." :dry: 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...