Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Cocosa skrev:

Var ikke poenget å vise at man klarer å lage barnebursdag selv? Altså, om man trenger nye møbler og ti mann til å bake, pynte og snekre, så går ikke dette under å «klare selv». Det hele blir bare merkelig 😂

Du legger kanskje ikke nok i det?:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

Du legger kanskje ikke nok i det?:fnise:

Nei, det handler nok bare om prioriteringer 🙄 Er spent på hva budsjettet på denne lage selv-bursdagen kommer på 😅

Skrevet

Var ikke poenget å vise at man klarer å lage barnebursdag selv? Altså, om man trenger nye møbler og ti mann til å bake, pynte og snekre, så går ikke dette under å «klare selv». Det hele blir bare merkelig 😂

Det er helt virkelighetsfjernt. MEN hvis eksponeringen uteblir og bursdagsbarnet får feire helt i fred, så applauderer jeg DET og tenker at de får bare styre på...

• Liker 16
Skrevet
56 minutter siden, CecilieX skrev:

Som inspirasjon for leserne er jo dette helt på trynet. Folk har verken tid eller tilgang til så mye menneskelig hjelp. Så da er det vel bare å konkludere med at bloggens siktemål er å nok en gang vise leserne hvor sabla flink bloggeieren er. 

Hun klarte «heldigvis» å komme med noen stikk i kommentarfeltet (innlegget om båten) til alle de som ikke holder på i dagesvis og kaller inn slektninger fra nær og fjern for å stelle til barnebursdag :rolleyes: Fint og få avklart at disse foreldrene egentlig ikke er så gode foreldre når de ikke prioriterer maling av papp bakebonanza. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Inocybe skrev:

Hun klarte «heldigvis» å komme med noen stikk i kommentarfeltet (innlegget om båten) til alle de som ikke holder på i dagesvis og kaller inn slektninger fra nær og fjern for å stelle til barnebursdag :rolleyes: Fint og få avklart at disse foreldrene egentlig ikke er så gode foreldre når de ikke prioriterer maling av papp bakebonanza. 

Hva var det hun skrev? Imgur? Edit: gikk og leste hele debatten i kommentarfeltet. Fruen har virkelig null selvinnsikt (slik tolker jeg det hun selv skriver)🙄

Endret av Cocosa
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Som inspirasjon for leserne er jo dette helt på trynet. Folk har verken tid eller tilgang til så mye menneskelig hjelp. Så da er det vel bare å konkludere med at bloggens siktemål er å nok en gang vise leserne hvor sabla flink bloggeieren er. 

Jeg fatter ikke at noen gidder å gjøre så mye ut av en barnebursdag, men CBE er ikke alene om å ta helt av på den fronten. Det er noen av dem i min nærhet også, og som engasjerer "hele slekta" når noe skal gjøres. (Stort sett dreier det seg om tussete bestemødre og barnløse tanter som synes det er sååå stas å være med å stelle i stand)  :)

• Liker 1
Skrevet

Merkelig helt enig. Jeg synes hele den 4 års dagen er tragisk. Hvorfor ikke f.eks. legge en papirduk på bordet og masse fargeblyanter. Så kan ungene skrive og tegne alt de lyster, mens  normale, enkle kaker går ned på høykant. Ikke samle venner og familie i dagevis for å bake noe som unger på 4 år knapt legger merke til.

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, formula skrev:

Synes også det er litt spesielt at det faktisk må kjøpes og monteres egne barnestoler og bord til bursdagen. Det er vel barn i 4 årsalder det er snakk om vil jeg tro, og de sitter da helt fint i vanlige møbler?

Så også et glimt av en litt eldre, mannlig slektning som kjevlet for livet på en blå masse (marsipan?), så her settes alle kluter til.

Må bare innrømme at jeg er spent på hvordan de har tenkt å vise denne bursdagen. Krysser fingrene for null barneeksponering og null helium.

Ser ut som at hun har brukt bordene og stolene én gang før i det minste.. http://www.carolinebergeriksen.no/2016/12/05/gingerbread-house-decorating-party-vol-2/

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Oppland skrev:

Merkelig helt enig. Jeg synes hele den 4 års dagen er tragisk. Hvorfor ikke f.eks. legge en papirduk på bordet og masse fargeblyanter. Så kan ungene skrive og tegne alt de lyster, mens  normale, enkle kaker går ned på høykant. Ikke samle venner og familie i dagevis for å bake noe som unger på 4 år knapt legger merke til.

Fordi det skal vises frem på bloggen må vite! Kan ikke risikere at gjestene ikke evner å bare tegne blomster og prinsesser etter Disney-standard🙈

Alt skal være perfekt, se på oss, barnet/vi har mange venner, familien støtter oss, kun det beste er godt nok. 

Merkelig at så mange andre kan holde supre barne-og voksenbursdager uten at hele Norge skal se det.

• Liker 13
Skrevet
20 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Fordi det skal vises frem på bloggen må vite! Kan ikke risikere at gjestene ikke evner å bare tegne blomster og prinsesser etter Disney-standard🙈

Alt skal være perfekt, se på oss, barnet/vi har mange venner, familien støtter oss, kun det beste er godt nok. 

Merkelig at så mange andre kan holde supre barne-og voksenbursdager uten at hele Norge skal se det.

Ja, og er stolene litt store for noen er det bare å legge på en pute. Ingen spesialstoler til barnebursdager her. Jeg har ikke ord for galskapen. Hva med neste år, da skal vel være noe som overgår dette også.

• Liker 9
Skrevet (endret)
52 minutter siden, Oppland skrev:

Her har hun tatt et valg om å vise (deler av) denne bursdagen på bloggen, noe hun fint kunne latt være.

Med å vise dette får hun sannsynligvis positiv feedback på hvor kreativ og flink hun er, og ros for hvor utrolig mye arbeid og innsats hun har lagt i det.

Ingen skal være i tvil om at hun elsker barnet sitt, og hvor mye hun har ofret for å gi henne denne fantastiske dagen. Mer skryt - denne gangen om hvor enestående god mamma hun er.

Sist men ikke minst vil det nok være en arena for produktplassering, spons og reklame.

Hverdagsbloggingen er blitt kjedelig, og lesertallene synker, så en slik merkedag må såklart utnyttes. I stedet for å la denne bursdagen bli forbigått i stillhet, må den utnyttes kommersielt. Og ettersom CBE er en sucker for skryt kan hun heller ikke la en sånn anledning gå fra seg til å høste det.

Endret av formula
Skrevet

At lesertallene synker forstår jeg mer enn godt, selv kuttet jeg ut høsten 2016 på grunn av all selvskryt. Nå leser jeg her på KG at det går i samme dur om ikke verre. 

• Liker 16
Skrevet

Er sikker på at det ALDRI vil bli slutt mellom CBE og LKE, det ville jo ødelegge den perfekte fasaden, og det å være alenemor er jo skikkelig flaut og tragisk mest sannsynlig:nori:(jeg syntes ikke det, altså). 

• Liker 14
Gjest Anna Nas
Skrevet
12 timer siden, Asti skrev:

Ja, hun påstod det, jfr. https://imgur.com/a/s5fSj

Dette sier litt om hvorfor det er en veldig dårlig idé at influencere som CBE.no kommunisere om klesstørrelser og centimeter. Jeg tror både hun og mange av hennes lesere har godt av å droppe temaet, uansett hvor stort informasjonsbehovet og behovet for å dele informasjonen, føles.

Gjest pelikanen
Skrevet

Er det mulig. Denne gangen ville jeg gjøre det slik. Vise min kreativitet. Takker festligheter.No for at de ville gjøre dette for oss. Skulle hun ikke gjøre dette selv?

Hun kunne eks fortalt prisen. Dette grenser til galskap. Selger sin egen datters 4 årsdag...

Skrevet
9 timer siden, Cavatina skrev:

Hæ? Har cbe trent med PT i flere år, og i tillegg tatt et sponset deltids PT-kurs på deltid uten å ha lært seg korrekt teknikk for de mest basale øvelsene innen styrketrening etter alle disse årene, før etter at hun fikk speil i kjelleren?              Så vil jeg enten tro at det skorter på sirkulasjon i topplokket, eller at cbe er hellig overbevist om at det skorter på sirkulasjon i topplokket på leserne.

De færreste trenger speil for å utføre disse øvelsene teknisk korrekt etter flere år med PT. I så fall vil jeg veldig gjerne se cbe demonstrere disse speilavhengige øvelsene, for det er nummeret før jeg mistenker at cbe egentlig lider av gym-Norges mest utpregede diagnose: Kukerundtsyndrom.

Speil er dog svært nødvendig for å kjøre korrekt V-tegn og trutmunn gjennom speilreflekskameraet i høyt fremadskreden alder. Det blir en påminnelse om å dra inn magen og kinnene for å se mest mulig ungdommelig ut. Det er derfor det heter speilreflekskamera. Tross alt.

👍🏽🙌🏽👏🏽

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør de med møblene når feiringen er over?

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Cocosa skrev:

Håper noem kommenterer dette på bloggen hennes.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, pelikanen skrev:

Er det mulig. Denne gangen ville jeg gjøre det slik. Vise min kreativitet. Takker festligheter.No for at de ville gjøre dette for oss. Skulle hun ikke gjøre dette selv?

Hun kunne eks fortalt prisen. Dette grenser til galskap. Selger sin egen datters 4 årsdag...

Hvor ser du at hun ikke har gjort dette 'selv' (dvs med hjelp av mor, far, svigermor, svigerfar, svoger og to stk foreldre)?

Skrevet
18 minutter siden, pelikanen skrev:

Ja hvor ser du dette? Kan ikke se at hun har delt noe om denne 4 årsdagen enda.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...