Gjest formula Skrevet 10. november 2017 #42921 Skrevet 10. november 2017 Synes det er hyggelig at hun skal bake og lage alt selv til den kommende bursdagen. Selv om lage selv betyr stæsj kjøpt for tusenvis av kroner på etsy, og sponsede ballonger fra festlige ting. Så gjenstår det å se om "hovedgjesten" i denne bursdagen blir spart for eksponering, og om ballongene blir uten helium denne gangen. Det er lov å håpe.
Rubella Skrevet 10. november 2017 #42922 Skrevet 10. november 2017 3 minutter siden, Aricia skrev: Tutorial er et ganske vanlig og hyppig brukt ord på norsk i flere bransjer og sammenhenger. Jepp, jeg bruker det mye. Ang. sviskeriet, så skriver jeg her som jeg skrev i tråden om Kristina Andersen: Uansett bedre å reklamere for gode gamle svisker enn for alle kvakksalver-kosttilskuddene (som skal gi langt hår, plettfri hud osv.), og produkter som bidrar til mer utseendefokus og -press! 8
Gjest formula Skrevet 10. november 2017 #42923 Skrevet 10. november 2017 3 timer siden, Mädchen skrev: En annen ting, ref. CBE sin snap i dag tidlig. På butikken, filmer Freia sjokolade og går rett forbi. DET er reklamen sin det. Er visst ikke så interessert i å ta tiden tilbake lenger.....enda hun har det så t r a v e l t. Ser at komikerfrue viser fram en stor Freia melkesjokolade på snap i dag....
Gjest Anna Nas Skrevet 10. november 2017 #42924 Skrevet 10. november 2017 4 timer siden, Asti skrev: I dagens blogginnlegg deler Caroline Berg Eriksen en mengde bilder fra Pinterest. Disse bildene er det vel opphavsrett på? Det hun gjør kan være ulovlig og uetisk, jfr. https://imgur.com/a/x5SLW. En skulle tro at Lars-Kristian Eriksen som selv er fotograf var litt opptatt av opphavsrett på bilder. Begge er nok opptatt av copyright/opphavsrett – til sine egne bilder. Det er verdt å merke seg at Pinterest selv har en ganske streng policy: "Pinterest respects the intellectual property rights of others and we expect people on Pinterest to do the same. It’s our policy—in appropriate circumstances and at our discretion—to disable or terminate the accounts of people who repeatedly infringe or are repeatedly charged with infringing copyrights or other intellectual property rights."
CoolSistah Skrevet 10. november 2017 #42925 Skrevet 10. november 2017 1 hour ago, formula said: Ser at komikerfrue viser fram en stor Freia melkesjokolade på snap i dag.... Oh snap! 1
Kleenex Skrevet 10. november 2017 #42926 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, formula skrev: Ser at komikerfrue viser fram en stor Freia melkesjokolade på snap i dag.... Har alle disse bloggerne en felles skjult greie som de skal blogge om? Dette siden de skriver om det samme omtrent samtidig. 8
Keaton Skrevet 10. november 2017 #42927 Skrevet 10. november 2017 Komikerfrua viser også Freia melkesjokolade. 🙃 De må jo tro folk er helt blåst. Freia feila. 15
Gjest formula Skrevet 10. november 2017 #42928 Skrevet 10. november 2017 11 minutter siden, Kleenex skrev: Har alle disse bloggerne en felles skjult greie som de skal blogge om? Dette siden de skriver om det samme omtrent samtidig. Ja det kan man jo lure på. Kanskje ikke blogge om engang, bare vise på snap..
Glorious Skrevet 10. november 2017 #42929 Skrevet 10. november 2017 5 timer siden, lurker skrev: Jeg ser av det nyeste innlegget at til eldste barnets 4-årsdag skal hun faktisk fikse alt selv! Nå tror jeg snart vi "KG-kjerringer" kan begynne å faktuerer henne for rådgivertjenester! :-D Nja, vi får se! Hun mener sikkert at hun skal BESTILLE alt selv.... 12
Ultiva Skrevet 10. november 2017 Forfatter #42930 Skrevet 10. november 2017 (endret) 30 minutter siden, Kleenex skrev: Har alle disse bloggerne en felles skjult greie som de skal blogge om? Dette siden de skriver om det samme omtrent samtidig. De får fortløpende beskjeder fra agentene sine i United Influencers om hvilke reklameavtaler som inngås for bloggene deres. Nå er det tydeligvis Freia som igjen har betalt for en reklamekampanje. Man kan jo av og til lure på hvor dumme de tror leserne er, men kommentarene viser jo at det fremdeles er igjen en god del naive sjeler der ute som faktisk tror på at bloggerne liker det de fronter (som sviskewraps ). Endret 10. november 2017 av Ultiva 17
BlendaSensitive Skrevet 10. november 2017 #42931 Skrevet 10. november 2017 1 time siden, Ultiva skrev: De får fortløpende beskjeder fra agentene sine i United Influencers om hvilke reklameavtaler som inngås for bloggene deres. Nå er det tydeligvis Freia som igjen har betalt for en reklamekampanje. Man kan jo av og til lure på hvor dumme de tror leserne er, men kommentarene viser jo at det fremdeles er igjen en god del naive sjeler der ute som faktisk tror på at bloggerne liker det de fronter (som sviskewraps ). ... eller så er det annonsørene som henger bakpå og ikke følger med på hvem-hva bloggerne står for sånn egentlig, blant folk flest. Kanskje det finns noen riktig flinke selgere på UI, de har jo alt å vinne på å selge deals?? 6
Ultiva Skrevet 10. november 2017 Forfatter #42932 Skrevet 10. november 2017 3 minutter siden, BlendaSensitive skrev: ... eller så er det annonsørene som henger bakpå og ikke følger med på hvem-hva bloggerne står for sånn egentlig, blant folk flest. Kanskje det finns noen riktig flinke selgere på UI, de har jo alt å vinne på å selge deals?? Jeg syns annonsørene generelt fremstår som skruppelløse og slurvete. De betaler mer enn gjerne for skjult markedsføring (de aksepterer det hvert fall) og sjekker sjelden ut hva bloggerne faktisk driver med på bloggene sine; f eks i fht utlevering av mindreårige og usunt kroppsfokus (evt så gir de blaffen). 15
penny_ Skrevet 10. november 2017 #42933 Skrevet 10. november 2017 Hun gikk kanskje forbi sjokoladeplatene, men hun la ut et bilde av en snømannsjokolade fra Freia. 8
Gjest nicecar Skrevet 10. november 2017 #42934 Skrevet 10. november 2017 På 9.11.2017 den 17.19, Cavatina skrev: Det er helt tydelig at vi lever i krenkelsens tidsalder. Blir man ikke krenket på egne vegne, blir man krenket på vegne av hovedpersonen i et narrativ skapt i den hensikt å selge annonseplass og påvirke til shopping og forbruk, tydeligvis ved hjelp av svært enkle virkemidler. Som åpenbart virker. Verden vil bedras Så du prøver å si at vi blir fort krenket?
Krokanis Skrevet 10. november 2017 #42935 Skrevet 10. november 2017 Hva gjør vi nå? Hva gjør vi nå? Hvaaaa gjør vi nååå? La nå ungen få se på Barne-TV i fred uten å måtte mases på fordi mamma bare mååå ta en snap! 24
Kleenex Skrevet 10. november 2017 #42936 Skrevet 10. november 2017 6 timer siden, Ultiva skrev: De får fortløpende beskjeder fra agentene sine i United Influencers om hvilke reklameavtaler som inngås for bloggene deres. Nå er det tydeligvis Freia som igjen har betalt for en reklamekampanje. Man kan jo av og til lure på hvor dumme de tror leserne er, men kommentarene viser jo at det fremdeles er igjen en god del naive sjeler der ute som faktisk tror på at bloggerne liker det de fronter (som sviskewraps ). Har jo aldri hørt om svisker på bloggen til Frua tidligere, og teksten ser jo svært positiv ut. Frua nevner ikke at svisker/plommet brukes ved treg mage hos barn og voksne... 10
På besøk Skrevet 10. november 2017 #42937 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, Krokanis skrev: Hva gjør vi nå? Hva gjør vi nå? Hvaaaa gjør vi nååå? La nå ungen få se på Barne-TV i fred uten å måtte mases på fordi mamma bare mååå ta en snap! Jeg skulle faktisk inn for å kommentere akkurat dette! Stakkars unge! Det hender at jeg er sykt gira på mine greier og vil ta snaps og greier, men jeg plukker jo fort opp at andre ikke er det! Og i dag har hun vært i oslo og henta gratis kremer. Tung arbeidsdag ass... 21
Gjest Anne B Skrevet 10. november 2017 #42938 Skrevet 10. november 2017 13 minutter siden, På besøk skrev: Jeg skulle faktisk inn for å kommentere akkurat dette! Stakkars unge! Det hender at jeg er sykt gira på mine greier og vil ta snaps og greier, men jeg plukker jo fort opp at andre ikke er det! Og i dag har hun vært i oslo og henta gratis kremer. Tung arbeidsdag ass... Bruker ikke snap, hva skjedde?
Papirfly Skrevet 10. november 2017 #42939 Skrevet 10. november 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp. Papirfly, mod.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. november 2017 #42940 Skrevet 10. november 2017 7 timer siden, Glorious skrev: Nja, vi får se! Hun mener sikkert at hun skal BESTILLE alt selv.... Gi henne en sjanse.😊Hun ER veldig flink til å sette sammen og planlegge, jeg tror hun kan gjøre det veldig fint. Hun må bare senke skuldrene og innse at det må ikke være super-duper-perfekt, det er innsatsen som teller.
Fremhevede innlegg