Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. november 2017 #42841 Skrevet 8. november 2017 Brodder på høye hæler, hvordan ta være på lårhalsen og ikke minst hvordan lage sukkerfrie kamferdrops! Håper du tar notater, Caroline!👵🏻
Gjest Ellii Skrevet 8. november 2017 #42842 Skrevet 8. november 2017 Stakkars. Ikke slakt henne helt da! Enig i at det ikke var det mest kledelige, men det kommer sikkert mange fine stiler etter hvert. Hun har brukt masse tid på dette og jeg synes oppriktig synd i henne både fordi hun ikke helt får det til, og fordi hun blir totalslaktet.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. november 2017 #42843 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, Ellii skrev: Stakkars. Ikke slakt henne helt da! Enig i at det ikke var det mest kledelige, men det kommer sikkert mange fine stiler etter hvert. Hun har brukt masse tid på dette og jeg synes oppriktig synd i henne både fordi hun ikke helt får det til, og fordi hun blir totalslaktet. Dama har annonseinnlegg for SVISKER, dette kan ikke forbigåes!😂
Gjest Regn Skrevet 8. november 2017 #42844 Skrevet 8. november 2017 2 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Dama har annonseinnlegg for SVISKER, dette kan ikke forbigåes!😂 Det er jo litt... søtt?
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. november 2017 #42845 Skrevet 8. november 2017 Fra "Fotballfrue" til "Sviskefrue" ...
Blod Skrevet 8. november 2017 #42846 Skrevet 8. november 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp. Blod, mod
Ice_83 Skrevet 9. november 2017 #42847 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Takk! Endelig! Har lurt på hvem hun minnet om! Hun ligner på en ung Anne Marie Ottersen 9
Cesil Skrevet 9. november 2017 #42848 Skrevet 9. november 2017 Den dama eier bare ikke stil. Mange har en heeelt annen stil enn meg. Og det er selvsagt helt flott, de har i det minste stil. Men Caroline... Jeg tror rett og slett bare at hun ikke skjønner greia. Som med alpelua og de blomsterstøvlettene i Paris. Det blir bare for mye. Samme med huset de har pusset opp (pusset ned...). Det kunne kanskje vært stilig med én mørk vegg på badet. Men neida, Eriksens maler hele badet sort. For ikke å glemme det knallrøde gulvteppet til de mintgrønne veggene i den ene stua (?). De har penger nok til å leie inn både interiørarkitekter og stylister. Do it! 28
Meadow Skrevet 9. november 2017 #42849 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Fra "Fotballfrue" til "Sviskefrue" ... Sviskefrue Svetlana 😂 6
foreveralone Skrevet 9. november 2017 #42851 Skrevet 9. november 2017 43 minutter siden, Gulleplutt skrev: Altså, får litt vondt nå, jeg. I magen? Du er nok bare konstipert. Ta deg noen svisker 26
Inocybe Skrevet 9. november 2017 #42852 Skrevet 9. november 2017 7 timer siden, Kollontaj skrev: Så så, de jobbet jo 11 timer for dette glamkommerset. Det beriker forresten kvelden min, for jeg ler skikkelig av mamma, barndom og svisker. Herlighet, CBE er skikkelig morsom! Ikke ofte jeg bruker ordet beriker om CBE.no, men nå må jeg si meg helt enig Ikke ofte jeg har sjekket CBE.no de siste årene uten å irritere meg over barneeksponering, utseendehysteri, løgn eller lovbrudd, men akkurat nå bare gliser jeg 9
-Fyrstikk- Skrevet 9. november 2017 #42853 Skrevet 9. november 2017 Ang stilforbilder: Vi er vel omtrent her. https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=Sf4xoMzw&id=D5F416F0892AE0DE9B219E7B8EA861063140A057&thid=OIP.Sf4xoMzweSosaxjLltstBwEsCH&q=patsy+absolutely+fabulous&simid=608025521100686345&selectedIndex=2&ajaxhist=0 18
Nuwanda2 Skrevet 9. november 2017 #42854 Skrevet 9. november 2017 Hei. mye morsomme kommentarer her i natt. Har ledd mye når jeg har lest her :-). Sammtidig synes jeg vi nærmer oss mobbing og det bør vi holde oss for gode til. I tillegg er det sånn at når vi nærmer oss mobbing, så reduserer vi kvaltieten på tråden, og den er for viktig til at vi bør la kvailiteten dale 40
Drømmeløper Skrevet 9. november 2017 #42855 Skrevet 9. november 2017 Enig i siste taler, har ledd mye selv når jeg har lest, men har nesten litt dårlig samvittighet nå. Hun prøver jo så godt hun kan, men får det ikke til stilmessig. Men igjen, er det CBE eller privatpersonen som ikke får det helt til? 7
gjest:) Skrevet 9. november 2017 #42856 Skrevet 9. november 2017 10 hours ago, LilleSnupp said: Når man bytter ut stangsellerien med rødløk og cherrytomat, så trengs det ikke å nevnes at inspirasjonen er fra sunsweet sin hjemmeside, ser jeg. Kan jo godt hende sunsweet vil ha det sånn for at innlegget skal fremstå mindre som reklame og mer som en ektefølt anbefaling. 1
Rubella Skrevet 9. november 2017 #42857 Skrevet 9. november 2017 Forresten - i den videoen får vi se ansiktet hennes fra begge sider! Hun er jo supersymmetrisk og pen - skjønner ikke hvorfor hun bare lar seg fotografere fra én side! 13
Gulleplutt Skrevet 9. november 2017 #42858 Skrevet 9. november 2017 19 minutter siden, Nuwanda2 skrev: Hei. mye morsomme kommentarer her i natt. Har ledd mye når jeg har lest her :-). Sammtidig synes jeg vi nærmer oss mobbing og det bør vi holde oss for gode til. I tillegg er det sånn at når vi nærmer oss mobbing, så reduserer vi kvaltieten på tråden, og den er for viktig til at vi bør la kvailiteten dale Enig. Konstruktiv kritikk er greit. Mobbing og direkte latterliggjøring er ikke det. 7
caskerette Skrevet 9. november 2017 #42859 Skrevet 9. november 2017 46 minutter siden, Drømmeløper skrev: Enig i siste taler, har ledd mye selv når jeg har lest, men har nesten litt dårlig samvittighet nå. Hun prøver jo så godt hun kan, men får det ikke til stilmessig. Men igjen, er det CBE eller privatpersonen som ikke får det helt til? Ja, det var litt gøy, men ikke pent å mobbe. Og hun gjør så godt hun kan, ja, og hun vil gjerne være en inspirasjon innen mote. Jeg synes ofte hun har hatt fine klær, og at det stadig skal nevnes at hun ser 10 år eldre ut synes jeg er ganske stygt. Men i det siste altså hjelpe meg, hva skjer med klærne, blomstrete støvletter, applikasjoner, plastluer og neonfarget fuskepels, og hvorfor i all verden vil en dame på 30 år se ut som en nyrik kjerring på 60? Hvorfor så...desperat? Jeg tilskriver det at hun er drittlei av bloggen. Det, i tillegg til mystisk dårlige tekster og lite treningsglede. 14
MorUgle Skrevet 9. november 2017 #42860 Skrevet 9. november 2017 3 minutter siden, caskerette skrev: Ja, det var litt gøy, men ikke pent å mobbe. Og hun gjør så godt hun kan, ja, og hun vil gjerne være en inspirasjon innen mote. Jeg synes ofte hun har hatt fine klær, og at det stadig skal nevnes at hun ser 10 år eldre ut synes jeg er ganske stygt. Men i det siste altså hjelpe meg, hva skjer med klærne, blomstrete støvletter, applikasjoner, plastluer og neonfarget fuskepels, og hvorfor i all verden vil en dame på 30 år se ut som en nyrik kjerring på 60? Hvorfor så...desperat? Jeg tilskriver det at hun er drittlei av bloggen. Det, i tillegg til mystisk dårlige tekster og lite treningsglede. Jeg trodde klærne som hang på stativet, var karnevalsklær, ettersom vi er inne i karnevalsesongen🤡🤪 4
Fremhevede innlegg