Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutes ago, Observer said:

Du sa selv at de fleste begynner på jobb 8, og det er det vel like "feil" å si det? 

Nei, ikke nødvendigvis. Det er jo det jeg lurer på - derav bruken av spørsmålstegn. Har den oppfatningen at det er langt mer normalt å begynne på jobb kl. 8 enn å begynne kl. 7. Men hva som faktisk er det mest vanligste vet vel egentlig ingen. 

Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
2 minutter siden, Miah skrev:

Men hva som faktisk er det mest vanligste vet vel egentlig ingen. 

Det er vel heller ikke særlig relevant i denne sammenhengen når folk flest begynner på jobb. CBE er ikke som folk flest.

Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Så greit at det ble tid til en liten sponsa manikyr da🙄

Skrevet
5 minutes ago, formula said:

Det er vel heller ikke særlig relevant i denne sammenhengen når folk flest begynner på jobb. CBE er ikke som folk flest.

Jeg har da heller ikke sagt at CBE er som folk flest? Hele poenget var at jeg syntes det var å dra det litt langt ved å si at når CBE står ferdigdusjet og sminket kl. 08.15 har folk flest allerede vært en time på jobb. For all del - morgene hennes er rolige, men trenger ikke vel ikke å dra det lenger enn nødvendig. 

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet
12 minutter siden, Miah skrev:

Jeg har da heller ikke sagt at CBE er som folk flest? Hele poenget var at jeg syntes det var å dra det litt langt ved å si at når CBE står ferdigdusjet og sminket kl. 08.15 har folk flest allerede vært en time på jobb. For all del - morgene hennes er rolige, men trenger ikke vel ikke å dra det lenger enn nødvendig. 

Jeg synes ikke @Ultiva dro det lengre enn nødvendig. Selv om arbeidsstart er 08:00, så har man jo også en reisevei. Og man skal ikke langt ut på bygda før det tar 45-60 minutter å kjøre på jobb,

----

Men altså - var det Krystle Carrington som var inspirasjonen til videoen?

Krystle.jpg

Skrevet
33 minutes ago, Lafemmemauvaise said:

Jeg synes ikke @Ultiva dro det lengre enn nødvendig. Selv om arbeidsstart er 08:00, så har man jo også en reisevei. Og man skal ikke langt ut på bygda før det tar 45-60 minutter å kjøre på jobb,

----

Krystle.jpg

Ha ha, da er jeg Alexis...

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 time siden, Miah skrev:

Sånn apropos overdrivelse så skrev jeg strengt talt nesten en time, tenkte jobbstart 0730 ☺ Burde muligens ha skrevet "veldig mange" og ikke "de fleste", ser den👍

Endret av Ultiva
  • Liker 7
Gjest formula
Skrevet
1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Krystle.jpg

Tør jeg tippe at ord som glam og stæsj blir hyppig brukt i kommende innlegg om denne fotoshooten?

Skrevet

Prøver å være «uperfekt» og spontan i introen, det er ikke særlig vellykket. Resten av videoen er en tribute til egodyrking og kommersialisme av verste sort. 

• Liker 18
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Prøver å være «uperfekt» og spontan i introen, det er ikke særlig vellykket. Resten av videoen er en tribute til egodyrking og kommersialisme av verste sort. 

Men hun hylles i kommentarfeltet. Nydelig, fantastisk, søt, ekte og naturlig. Nesten så jeg lurer på om hun rett og slett helt har sluttet å publisere kritiske kommentarer og bare lar skrytet slippe gjennom? 

Skrevet
15 minutter siden, formula skrev:

Men hun hylles i kommentarfeltet. Nydelig, fantastisk, søt, ekte og naturlig. Nesten så jeg lurer på om hun rett og slett helt har sluttet å publisere kritiske kommentarer og bare lar skrytet slippe gjennom? 

Eller så gidder ikke lesere å skrive kritiske siden det ikke slipper igjennom?

• Liker 7
Skrevet

«Behind the scenes» fra frisering og fotoshoot hjemme i huset, ja. Jeg er rett og slett litt overveldet over nivået på selvdigging her. 

• Liker 24
Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, Lopploella skrev:

«Behind the scenes» fra frisering og fotoshoot hjemme i huset, ja. Jeg er rett og slett litt overveldet over nivået på selvdigging her. 

Sjæl ass :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Lopploella skrev:

...og resultatet er Krystle Carrington..

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

Bra at man selv er fornøyd altså, men vi lever i 2017, ikke 1984. Den hårsveisen var ikke edgy engang. Ikke glam, ikke fab, men døll. ;)  Kyssetruten får det til å virke som at hun avleder oppmerksomheten bort fra resten - sånn som vi andre gjorde som 14-åringer og var flau over å bli fotografert.

Nåja, dette har vel ikke så mye med driften av cbe.no akkurat - men mer om tidsbruken.

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, BlendaSensitive skrev:

...og resultatet er Krystle Carrington..

Men litt fascinerende da, at noen bruker 11 timer på å bli stylet og fotografert som henne:fnise:

Skrevet (endret)

Haha, likheten med Krystle var virkelig slående 😁 Stakkars, hun vil så gjerne være kul og edgy, men det går liksom ikke så bra

Endret av Dorey
Skrevet
3 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

----

Krystle.jpg

Tenkte det samme, ha ha! 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er det de klærne som henger der som er på moten i år? Dvs. som influenceren Caroline Berg Eriksen skal få "oss" til å kjøpe ved hjelp av affilatelenkene sine? 

73A0022-1-copy.jpg?w=2020&quality=70

Endret av Asti
La inn noen ord...
Skrevet (endret)
3 timer siden, Asti skrev:

Er det de klærne som henger er på moten i år? Dvs. som influenceren Caroline Berg Eriksen skal få "oss" til å kjøpe ved hjelp av affilatelenkene sine? 

73A0022-1-copy.jpg?w=2020&quality=70

Jeg tenker hvert fall festgarderoben til ei på 65, ikke ei på 30. Og 6 fuskepelskåper?? SEKS??

Hun sa det selv innledningsvis i videoen; at de har fokusert på "inspirasjon til julesesongen". Her har de altså jobbet med julekatalogen til reklamekanalen cbe.no.

CBEs SoMe-kanaler er nå så upersonlige, gjennomsyret av reklame og fulle av overredigerte fotografbilder at jeg ikke kan fatte hvordan det fremdeles finnes lesere som kan relatere til hennes "hverdag".

Endret av Ultiva
  • Liker 28
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...