Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
16 minutter siden, Asti skrev:

Men fargene på dagens innlegg/bilder matcher - grått, rosa, lilla, grønt og sort:

73A0233-1.jpg?w=2020&quality=70

Vi snakker jo om ei dame som skulle velge interiørdesign i huset som matchet jule-og påskepynten da🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så så, de jobbet jo 11 timer for dette glamkommerset. Det beriker forresten kvelden min, for jeg ler skikkelig av mamma, barndom og svisker. Herlighet, CBE er skikkelig morsom! 

• Liker 19
Skrevet
6 minutter siden, Skribent skrev:

Gudbedre :overrasket: får vi da også et påfølgende navneskifte på bloggen, som forrige gang imaget og profilen skulle bli mer tydelig? 

Svetlanabergeriksen.no :filer: 

Seriøst, denne ideen burde hun ta til seg. Hun ER faktisk morsom når hun går inn for det. Helt i starten var bloggen morsom, og hun kunne til og med le av seg selv. 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Sirkustjukk skrev:

Vi snakker jo om ei dame som skulle velge interiørdesign i huset som matchet jule-og påskepynten da🙄

:Nikke:   Skulle ikke fargen på ene barnerommet matche tingene de hadde fra før, eller husker jeg feil?  Sjekket, joda: https://imgur.com/a/DdEdj  (med kildehenvisning)

Skrevet
44 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart :nori:

Screenshot_20171108-223855.png

Okaaaay, bedriften har skifta målgruppe. Nå er det de over 60 som skal nås! 

Skrevet (endret)

Jo mer jeg ser på dette "bildet", desto mer legger jeg merke til. Fra fuskepels, til strasskrage, velourkjole, høysåte, lugg, perle-egg....

rexfeatures_282116i_trans_NvBQzQNjv4BqaZD5WKfsdQXfh919ZL1sx2P6Nqy74wJ70Aj1xJ-k6Iw.jpg

Endret av Cavatina
  • Liker 29
Skrevet

Pelsen til Ivana er nok ekte. :Knegg: 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Pelsen til Ivana er nok ekte. :Knegg: 

Pels er pels, fusk eller ei :daane:

• Liker 7
Skrevet

Ja - og du trenger minst 6! 🤣

• Liker 11
Gjest Max Potente
Skrevet (endret)
14 minutes ago, Cavatina said:

Jo mer jeg ser på dette "bildet", desto mer legger jeg merke til. Fra fuskepels, til strasskrage, velourkjole, høysåte, lugg, perle-egg....

rexfeatures_282116i_trans_NvBQzQNjv4BqaZD5WKfsdQXfh919ZL1sx2P6Nqy74wJ70Aj1xJ-k6Iw.jpg

Det var nært nok til et "hvem kledde den best"-kåring! Sånn som i tv-programmet på E!, "Bitch Stole My Look!" http://www.eonline.com/news/bitch_stole_my_look

Endret av Max Potente
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Reklame for Tena Lady neste?

Lurer veldig på hvordan hun skal selge inn inkontinensprodukter i det nåværende narrativet😂

Skrevet
37 minutter siden, Skribent skrev:

Gudbedre :overrasket: får vi da også et påfølgende navneskifte på bloggen, som forrige gang imaget og profilen skulle bli mer tydelig? 

Svetlanabergeriksen.no :filer: 

🤣😂😆 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sirkustjukk skrev:

Lurer veldig på hvordan hun skal selge inn inkontinensprodukter i det nåværende narrativet😂

Veldig enkelt: Hverdagen er for travel til å gå på do i tide

• Liker 26
Gjest eksiltronder
Skrevet
Akkurat nå, Sirkustjukk skrev:

"Av og til når jeg løper kommer det en dråpe eller to - i buksa. Tidligere har dette ført til at jeg kun har kunnet løpe på mølle, med kort vei til toalettet, men takket være nye Tena Lady Young kan jeg nå ta min daglige joggetur i naturen, helt uten å måtte bekymre meg for flekker på mine sponsede klær."

Gjest Max Potente
Skrevet
1 minute ago, Cavatina said:

Veldig enkelt: Hverdagen er for travel til å gå på do i tide

Eller overskriften "A LITTLE TOO MUCH LAUGH WITH THE GIRLS MADE ME TINKLE IN MY TRUSERS" (illustrert med gapefjes sammen med "jentene')

Skrevet

Jeg forstår jo nå at denne bedriften kan overleve det meste og kan henge med flere år til.... 

Skrevet
3 minutter siden, Max Potente skrev:

Eller overskriften "A LITTLE TOO MUCH LAUGH WITH THE GIRLS MADE ME TINKLE IN MY TRUSERS" (illustrert med gapefjes sammen med "jentene')

Dette er jo ingressen! Hvordan skriver man "Føre var" på english, tilsvarende "early on it"? "Before it was?" Eller kanskje "A wee before" er bedre?

• Liker 21
Skrevet

Er sviskene til hjelp når kaffe ikke er nok for avføringen kanskje? Kan vi vente oss et gjesteinnlegg fra ernæringsekspert LKE snart? 

Herlighet dette er jo genialt, og helt upløyd mark i rosabloggsjangeren. Aldersgruppen 60+ er jo helt forsømt i bloggverdenen. Det er uante muligheter for pushing av produkter, helt uten bruk av barna.

Ser for meg Tena (som allerede nevnt), talkum, ulike gebissfestemidler, støttestrømper, fotsoppspray, liktornplaster, og kanskje en aldri så liten gråsone for legeniddelreklame.

• Liker 27
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...