Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg skal begynne med lydbok hver gang jeg sminker meg, slik CBE gjør. Rekker 3 minutter lytting i så fall. 🤣

• Liker 23
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kanskje jeg skal begynne med lydbok hver gang jeg sminker meg, slik CBE gjør. Rekker 3 minutter lytting i så fall. 🤣

Da må du rett og slett prioritere bedre'assa!:heiajente:

Skrevet (endret)

Ryddet for krenkende utsagn.

Blod, mod.

Edit: Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, mod.

Endret av Edie
Gjest Skribent
Skrevet
39 minutter siden, Alice123 skrev:

Om CBE begynner å skrive blogg i Pelle &Proffen-sjargong skal jeg overse all uetisk drift og svelge hele bloggen rå. Herregud for en fest.

"Te mårran i dag var Lasse og Sneipen på havna og tok i mot fire pakker for Grænkers, den jævla ålen legger ikke to kvist i kors for å rundlure de han kjenner. Sjøl tok jeg på meg boblevesten og nettingstrømpene med bred maskevidde og kibba litt julegaver på Oslo City. Takke faen klarte ikke den jævla snuten å ta meg denne gangen, de jævla streitinga får meg til å ville spy sidelengs".

DER har du en blogg jeg ville lest, illustrert med norsk sosialrealisme på sitt absolutt mest genuine - mascarastriper i ansiktet, hampetauet i pulesveis, sneipen i kjeften pluss cornflakes til frokost for ungene og Pepsi Max i glasset. De to hjemmeværende foreldrenes største dilemma mens begge barna er i barnehagen (!) er om de skal binge på Kardashians eller Dr. Phil :fnise: 

Skrevet
6 minutter siden, Skribent skrev:

DER har du en blogg jeg ville lest, illustrert med norsk sosialrealisme på sitt absolutt mest genuine - mascarastriper i ansiktet, hampetauet i pulesveis, sneipen i kjeften pluss cornflakes til frokost for ungene og Pepsi Max i glasset. De to hjemmeværende foreldrenes største dilemma mens begge barna er i barnehagen (!) er om de skal binge på Kardashians eller Dr. Phil :fnise: 

Tror det finnes en slik blogg. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
3 minutes ago, Kollontaj said:

Der slo jeg deg på målstreken. :fnise:

Un point.

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Det slo jeg deg på målstreken. :fnise:

Un point.

👍 Jeg er tregtenkt. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tror det finnes en slik blogg. 

Dessverre, ja. Og om det egentlig er så gøy kan vel diskuteres. :sukk: 

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, Alice123 said:

Om CBE begynner å skrive blogg i Pelle &Proffen-sjargong skal jeg overse all uetisk drift og svelge hele bloggen rå. Herregud for en fest.

"Te mårran i dag var Lasse og Sneipen på havna og tok i mot fire pakker for Grænkers, den jævla ålen legger ikke to kvist i kors for å rundlure de han kjenner. Sjøl tok jeg på meg boblevesten og nettingstrømpene med bred maskevidde og kibba litt julegaver på Oslo City. Takke faen klarte ikke den jævla snuten å ta meg denne gangen, de jævla streitinga får meg til å ville spy sidelengs".

Ååååh!!😂😂😂

Nå jo jeg faktist høyt for meg selv på bussen. Flere ganger😁

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Alice123 skrev:

Carro&Lasse

• Liker 16
Skrevet
4 timer siden, Skribent skrev:

Dessverre finnes det jo slike genuine blogger :( Anna R, VillaP og hun der blondinen fra nordnorge som har tre barn med like mange fedre og har gjort sextelefonreklamer som jeg ikke husker hva heter. Det er seriøst bare trist og både blogger og barn (og bloggende barn med barn) burde beskyttes mot seg selv.

Men CBE er jo en ressurssterk, voksen dame. Hadde hun kjørt sosialrealisme-parodi hadde jeg slukt det med søkk og snøre. Jeg hadde ikke bare oversett, men FORVENTET ulovlig alkoholreklame.

En smart satire på sosialrealisme hadde vært mye morsommere enn den ikke smarte, ufrivillige parodien på nyrike russere de prøver seg på nå.

Gratis tips til Lasse&Carro (lol @Rubella) om de leser denne tråden.

• Liker 14
Gjest Skribent
Skrevet (endret)
2 timer siden, Alice123 skrev:

Men CBE er jo en ressurssterk, voksen dame. Hadde hun kjørt sosialrealisme-parodi hadde jeg slukt det med søkk og snøre. Jeg hadde ikke bare oversett, men FORVENTET ulovlig alkoholreklame.

En smart satire på sosialrealisme hadde vært mye morsommere enn den ikke smarte, ufrivillige parodien på nyrike russere de prøver seg på nå.

Gratis tips til Lasse&Carro (lol @Rubella) om de leser denne tråden.

Som du sier, det ER en voksen dame vi snakker om, ingen formildende omstendigheter - tvert i mot, frøkna flasher jo sin «journalist»-bakgrunn for alt den (ikke) er verdt.

Hun kan ikke påberope seg noe som helst som forsvar for uetisk drift og utnytting av egne barn, det er faktisk å regne som skjerpende omstendigheter at hun til de grader burde vite bedre i kraft av sin «utdannelse». 

Du har helt rett, de er en ufrivillig parodi på alt som kan gå galt som blogger. Må være lov å tvile på om man etter hennes åtte år i bransjen fortsatt kan unnskylde oppførselen.

Endret av Skribent
Omformulering
Skrevet (endret)

Det er unektelig underholdende da, hvordan hun snapper badekaret sitt klokken halv syv og skriver "skulle ønske jeg hadde tid til et bad!!" før hun maler bønner til en kopp deilig fersk kaffe, koser seg på treningsstudio i en time, og kommer ut ferdig dusjet og sminket kl 0815 😂

Kjære CBE; kl 0815 har de aller, aller fleste arbeidende småbarnsforeldre allerede vært oppe i et par timer, dratt ungene ut av senga og levert dem i bhg/skole OG nesten tilbrakt en time på jobb  (i mitt tilfelle nesten to timer). Kan du ikke heller innse hvor ufattelig privilegert og heldig du er som kan ha så deilige morgener? Jeg kan love deg at 90% av landets arbeidende småbarnsforeldre gladelig hadde byttet vekk morgenstresset for en slik start full av egenpleie.

#letthemeatcake 

Endret av Ultiva
  • Liker 42
Skrevet

Jeg hadde blitt deprimert av å bade der, åkke som. Hvorfor er hun så travel? Flere bilder å gjennomgå? Blir ikke Caroline lei av CBE? Jeg synes litt synd på henne, å ha det liksom-travelt blir veldig patetisk. 

• Liker 17
Skrevet
12 timer siden, Alice123 skrev:

:mynona:

Dette er dagens! Årets!

• Liker 10
Skrevet

Hun er ganske enkel. Jeg hadde blitt deprimert av den livstilen. 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...