Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man bytter ut stangsellerien med rødløk og cherrytomat, så trengs det ikke å nevnes at inspirasjonen er fra sunsweet sin hjemmeside, ser jeg.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
43 minutter siden, Asti skrev:

Hvorfor må CBE dra inn hva barna er glad i, når bedriften velger å reklamere for svisker?    Litt om bloggerbarna. 

Influenzer-greia igjen. «Ungene elsker det, jeg har vakre barndomsminner med svisker :Knegg: og juleminner med svisker». Mangler bare en svulstig setning om hvordan bestemoren alltid serverte svisker, så har du alle bonding-oppskriftene til bruk rundt leirbålet på en gang. 

Glanset magasin, var det ja. Eksklusiv livsstil  var det, ja. Sorry, men :Knegg: - det er bare SÅ utenfor alt hun noensinne gjerne har villet stå for.

og jeg liker ikke svisker, forresten. Hvis noen lurte. :Knegg: 

Og Forøvrig er jeg HELT enig at hun bare burde slutte å skrive om barna. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 24
Skrevet (endret)
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Influenzer-greia igjen. «Ungene elsker det, jeg har vakre barndomsminner med svisker :Knegg: og juleminner med svisker». Mangler bare en svulstig setning om hvordan bestemoren alltid serverte svisker, så har du alle bonding-oppskriftene til bruk rundt leirbålet på en gang. 

Glanset magasin, var det ja. Eksklusiv livsstil  var det, ja. Sorry, men :Knegg: - det er bare SÅ utenfor alt hun noensinne gjerne har villet stå for.

Close.. close.. bestemora er byttet ut med mora denne gangen..

edit: Ang. så utenfor alt hun ønsker å stå for, så blir jeg overhode ikke forbauset om jeg finner reklame for hemoroidekrem der en gang i nær fremtid mer.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 11
Gjest formula
Skrevet
24 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Close.. close.. bestemora er byttet ut med mora denne gangen..

edit: Ang. så utenfor alt hun ønsker å stå for, så blir jeg overhode ikke forbauset om jeg finner reklame for hemoroidekrem der en gang i nær fremtid mer.

Veien er ikke så lang fra svisker til hemoridekrem og avføringsmidler....:fnise:

Skrevet
28 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og Forøvrig er jeg HELT enig at hun bare burde slutte å skrive om barna. 

Attevar? Eksklusiv livsstil?

Fløyel, (fuske-)pels, paljetter, Krystle-sleik...og svisker?! :skratte:

• Liker 18
Skrevet

Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart :nori:

Screenshot_20171108-223855.png

• Liker 27
Skrevet (endret)

Ohhhh myyyy gooood

Ser ut som ei på 60 som holder seg bra.

Endret av miagunda
  • Liker 15
Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart :nori:

Reklame for Tena Lady neste?

Skrevet
4 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Det ligner jo ikke litt engang. Herregud, hvilken 30-åring ønsker å se ut som en 60-åring fra Upper East side?

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

Reklame for Tena Lady neste?

Haha, ja, da håper jeg det kommer som første innlegg etter de to der. DA kan man snakke om historiefortelling da 🙈

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Kan det være at de bytter sjanger og nå går fra glanset magasin til parodi??

• Liker 22
Skrevet

Med oppsatt hår, fuskepels og gapet vidåpent, ser det jo ut som hun er neste frue inn i Hollywood Housewives - Norwegian edition....veldig Ivana Trump over stilen

• Liker 24
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, Pikachuchu skrev:

Haha, ja, da håper jeg det kommer som første innlegg etter de to der. DA kan man snakke om historiefortelling da 🙈

DA begynner vi å snakke spennende og nyskapende blogging :D 

Skrevet
Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Kan det være at de bytter sjanger og nå går fra glanset magasin til parodi??

I så fall, hvis de fortsetter som dette, vil de lykkes!

• Liker 10
Gjest Max Potente
Skrevet

Jeg synes at "nyrik russer"stilen blir mer og mer fremtredende i bloggen. På det bildet med fuskepelsen så er det nesten over på "russisk eskorte", for det er bare blomsterbøtta og et mørkt forsete som mangler. 

Nå har Caroline virkelig mistet grepet! Svisker!! :overrasket:

Skrevet

Men fargene på dagens innlegg/bilder matcher - grått, rosa, lilla, grønt og sort:

73A0233-1.jpg?w=2020&quality=70

Skrevet
7 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg synes at "nyrik russer"stilen blir mer og mer fremtredende i bloggen. På det bildet med fuskepelsen så er det nesten over på "russisk eskorte", for det er bare blomsterbøtta og et mørkt forsete som mangler. 

Nå har Caroline virkelig mistet grepet! Svisker!! :overrasket:

Men svisker er jo LATTERLIG godt... 

Eh..nei..

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Cavatina skrev:

Med oppsatt hår, fuskepels og gapet vidåpent, ser det jo ut som hun er neste frue inn i Hollywood Housewives - Norwegian edition....veldig Ivana Trump over stilen

Takk! Endelig! Har lurt på hvem hun minnet om! 

• Liker 10
Gjest Skribent
Skrevet

Gudbedre :overrasket: får vi da også et påfølgende navneskifte på bloggen, som forrige gang imaget og profilen skulle bli mer tydelig? 

Svetlanabergeriksen.no :filer: 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...