LilleSnupp Skrevet 8. november 2017 #42801 Skrevet 8. november 2017 Når man bytter ut stangsellerien med rødløk og cherrytomat, så trengs det ikke å nevnes at inspirasjonen er fra sunsweet sin hjemmeside, ser jeg. 9
pøbelsara Skrevet 8. november 2017 #42802 Skrevet 8. november 2017 (endret) 43 minutter siden, Asti skrev: Hvorfor må CBE dra inn hva barna er glad i, når bedriften velger å reklamere for svisker? Litt om bloggerbarna. Influenzer-greia igjen. «Ungene elsker det, jeg har vakre barndomsminner med svisker og juleminner med svisker». Mangler bare en svulstig setning om hvordan bestemoren alltid serverte svisker, så har du alle bonding-oppskriftene til bruk rundt leirbålet på en gang. Glanset magasin, var det ja. Eksklusiv livsstil var det, ja. Sorry, men - det er bare SÅ utenfor alt hun noensinne gjerne har villet stå for. og jeg liker ikke svisker, forresten. Hvis noen lurte. Og Forøvrig er jeg HELT enig at hun bare burde slutte å skrive om barna. Endret 8. november 2017 av pøbelsara 24
LilleSnupp Skrevet 8. november 2017 #42803 Skrevet 8. november 2017 (endret) 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Influenzer-greia igjen. «Ungene elsker det, jeg har vakre barndomsminner med svisker og juleminner med svisker». Mangler bare en svulstig setning om hvordan bestemoren alltid serverte svisker, så har du alle bonding-oppskriftene til bruk rundt leirbålet på en gang. Glanset magasin, var det ja. Eksklusiv livsstil var det, ja. Sorry, men - det er bare SÅ utenfor alt hun noensinne gjerne har villet stå for. og jeg liker ikke svisker, forresten. Hvis noen lurte. Close.. close.. bestemora er byttet ut med mora denne gangen.. edit: Ang. så utenfor alt hun ønsker å stå for, så blir jeg overhode ikke forbauset om jeg finner reklame for hemoroidekrem der en gang i nær fremtid mer. Endret 8. november 2017 av LilleSnupp 11
Gjest Anne B Skrevet 8. november 2017 #42804 Skrevet 8. november 2017 Barn som liker svisker? Tror ikke helt på den.....
Gjest formula Skrevet 8. november 2017 #42805 Skrevet 8. november 2017 24 minutter siden, LilleSnupp skrev: Close.. close.. bestemora er byttet ut med mora denne gangen.. edit: Ang. så utenfor alt hun ønsker å stå for, så blir jeg overhode ikke forbauset om jeg finner reklame for hemoroidekrem der en gang i nær fremtid mer. Veien er ikke så lang fra svisker til hemoridekrem og avføringsmidler....
Cavatina Skrevet 8. november 2017 #42806 Skrevet 8. november 2017 28 minutter siden, pøbelsara skrev: Influenzer-greia igjen. «Ungene elsker det, jeg har vakre barndomsminner med svisker og juleminner med svisker». Mangler bare en svulstig setning om hvordan bestemoren alltid serverte svisker, så har du alle bonding-oppskriftene til bruk rundt leirbålet på en gang. Glanset magasin, var det ja. Eksklusiv livsstil var det, ja. Sorry, men - det er bare SÅ utenfor alt hun noensinne gjerne har villet stå for. og jeg liker ikke svisker, forresten. Hvis noen lurte. Og Forøvrig er jeg HELT enig at hun bare burde slutte å skrive om barna. Attevar? Eksklusiv livsstil? Fløyel, (fuske-)pels, paljetter, Krystle-sleik...og svisker?! 18
Pikachuchu Skrevet 8. november 2017 #42807 Skrevet 8. november 2017 Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart 27
miagunda Skrevet 8. november 2017 #42808 Skrevet 8. november 2017 (endret) Ohhhh myyyy gooood Ser ut som ei på 60 som holder seg bra. Endret 8. november 2017 av miagunda 15
Gjest formula Skrevet 8. november 2017 #42809 Skrevet 8. november 2017 3 minutter siden, Pikachuchu skrev: Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart Reklame for Tena Lady neste?
Fotballfluen Skrevet 8. november 2017 #42810 Skrevet 8. november 2017 4 minutter siden, Pikachuchu skrev: Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart Det ligner jo ikke litt engang. Herregud, hvilken 30-åring ønsker å se ut som en 60-åring fra Upper East side? 21
Pikachuchu Skrevet 8. november 2017 #42811 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, formula skrev: Reklame for Tena Lady neste? Haha, ja, da håper jeg det kommer som første innlegg etter de to der. DA kan man snakke om historiefortelling da 🙈 10
LilleSnupp Skrevet 8. november 2017 #42812 Skrevet 8. november 2017 4 minutter siden, Pikachuchu skrev: Blir det mer kjerring enn dette? Hvem i all verden er målgruppa for denne bloggen? Er jo bare nødt til å komme et innlegg om obstipasjon og Scheriproct snart Kan det være at de bytter sjanger og nå går fra glanset magasin til parodi?? 22
Cavatina Skrevet 8. november 2017 #42813 Skrevet 8. november 2017 Med oppsatt hår, fuskepels og gapet vidåpent, ser det jo ut som hun er neste frue inn i Hollywood Housewives - Norwegian edition....veldig Ivana Trump over stilen 24
Gjest formula Skrevet 8. november 2017 #42814 Skrevet 8. november 2017 1 minutt siden, Pikachuchu skrev: Haha, ja, da håper jeg det kommer som første innlegg etter de to der. DA kan man snakke om historiefortelling da 🙈 DA begynner vi å snakke spennende og nyskapende blogging :D
Pikachuchu Skrevet 8. november 2017 #42815 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Kan det være at de bytter sjanger og nå går fra glanset magasin til parodi?? I så fall, hvis de fortsetter som dette, vil de lykkes! 10
Gjest Max Potente Skrevet 8. november 2017 #42816 Skrevet 8. november 2017 Jeg synes at "nyrik russer"stilen blir mer og mer fremtredende i bloggen. På det bildet med fuskepelsen så er det nesten over på "russisk eskorte", for det er bare blomsterbøtta og et mørkt forsete som mangler. Nå har Caroline virkelig mistet grepet! Svisker!!
Gjest Asti Skrevet 8. november 2017 #42817 Skrevet 8. november 2017 Men fargene på dagens innlegg/bilder matcher - grått, rosa, lilla, grønt og sort:
Isola2 Skrevet 8. november 2017 #42818 Skrevet 8. november 2017 7 minutter siden, Max Potente skrev: Jeg synes at "nyrik russer"stilen blir mer og mer fremtredende i bloggen. På det bildet med fuskepelsen så er det nesten over på "russisk eskorte", for det er bare blomsterbøtta og et mørkt forsete som mangler. Nå har Caroline virkelig mistet grepet! Svisker!! Men svisker er jo LATTERLIG godt... Eh..nei.. 6
Keaton Skrevet 8. november 2017 #42819 Skrevet 8. november 2017 22 minutter siden, Cavatina skrev: Med oppsatt hår, fuskepels og gapet vidåpent, ser det jo ut som hun er neste frue inn i Hollywood Housewives - Norwegian edition....veldig Ivana Trump over stilen Takk! Endelig! Har lurt på hvem hun minnet om! 10
Gjest Skribent Skrevet 8. november 2017 #42820 Skrevet 8. november 2017 Gudbedre får vi da også et påfølgende navneskifte på bloggen, som forrige gang imaget og profilen skulle bli mer tydelig? Svetlanabergeriksen.no
Fremhevede innlegg