Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Kollontaj skrev:

Over 7000 likes på siste instabilde av barn, mot 2500 på siste av CBE. Vi ser hvor pengene ligger.

Tipper hun får et skikkelig kick av vilt fremmede mennesker som kommenterer hvor søt og fantastisk dattera er. Jeg støtter Live Nelvik fullt ut i at hun ikke har behov for at andre kommenterer hvor fine barna er for det vet hun selv . Ergo CBE legger ut bilder av barna for å tjene mer penger eller er det for å få bekreftelser? Og nei, det hjelper ikke at hun står med ryggen til. Det betyr bare at de skjønner det er galt men kan bare ikke la det være. Et øyeblikk trodde jeg de skulle slutte med det men der tok jeg feil. 

Endret av Anne B
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En leser kommenterer at hun tenker barna deres er heldige som får store deler av barndommen dokumentert på en så fin måte. Heldige??? Jeg tror ikke det jeg leser. 

Skrevet
1 time siden, Anne B skrev:

En leser kommenterer at hun tenker barna deres er heldige som får store deler av barndommen dokumentert på en så fin måte. Heldige??? Jeg tror ikke det jeg leser. 

Mulig ironi? Vet ikke. 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, gjest:) skrev:

Altså, her bruker jeg også dunjakke, vinterstøvler og ullstilongs når vi er ute og rydder i hagen mens mannen bare går i joggebukse og genser, så jeg syns ikke nødvendigvis akkurat dét er så rart.

Forøvrig, dunjakka mi ble kjøpt på lagersalg i 2011 og har hull med gaffatape, så det er ikke fordi jeg reklamerer for noe eller prøver å være moteriktig.

Bare jeg som syntes det så litt mye ut i ti varmegrader da. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
11 hours ago, AnonymNN said:

Poenget mitt var at hun så ut til å ha spjåka seg innmari til for en runde med hagearbeid. Om det var mulig å tolke annerledes. Hadde forresten vært fint om frua viste flere bilder av seg selv med lite eller ingen sminke. Hun er jo naturlig pen, og trenger ikke så mye staffasje hele tiden. 

Visst er hun naturlig pen, men har hun det som meg sminket hun seg om morgenen og tenker ikke videre over det gjennom dagen. Det tar en øvet person ti-tolv minutter maks å legge en hverdagsmake-up, etter min mening vel anvendte minutter. Og slutt å være så innmari puritansk, utspjåka er et moralisende begrep hentet fra bedehusmiljø....

Endret av filifjonka
  • Liker 14
Gjest Skribent
Skrevet
1 time siden, filifjonka skrev:

Visst er hun naturlig pen, men har hun det som meg sminket hun seg om morgenen og tenker ikke videre over det gjennom dagen. Det tar en øvet person ti-tolv minutter maks å legge en hverdagsmake-up, etter min mrning vel anvendte minutter. Og slutt å være så innmari puritansk, utspjåka er et moraliserrnde begrep hentet fra bedehusmiljø....

Saft suse, hvis den gjennomsnittlige norske kvinne blir så kamuflert av tolv minutter med sminke (før hagearbeid) så må jeg nok kontakte fagfolk... Jeg må være i voldsom utakt, kjenner jeg. Å være småbarnsmor i norske distrikter må være forferdelig tidkrevende! :ler:

Skrevet
4 timer siden, filifjonka skrev:

Visst er hun naturlig pen, men har hun det som meg sminket hun seg om morgenen og tenker ikke videre over det gjennom dagen. Det tar en øvet person ti-tolv minutter maks å legge en hverdagsmake-up, etter min mrning vel anvendte minutter. Og slutt å være så innmari puritansk, utspjåka er et moraliserrnde begrep hentet fra bedehusmiljø....

Beklager. Jeg skal bestille KG-ordboka så jeg vet hvilke ord som er lov å bruke her inne fra nå av :)

• Liker 12
Skrevet
5 timer siden, filifjonka skrev:

kan ikke huske jeg har sett Frua med 12-minutters hverdagsmake-up noen gang, så jeg tviler egentlig på at hun har det som deg.

• Liker 18
Skrevet

Har ikke sett bildene fra hagen, så kommenterer på generelt grunnlag:

Mine umiddelbare tanker når jeg leser utspjåka er først og fremst noen regisserte bilder med frua i noen unaturlige poseringer  og med gapesmil eller flekking av tenner med staffasje som ikke hører hjemme i settingen, som for eksempel et par lekre og høyhælte sko under hagearbeid eller noe annet lekkert som blir totalt malplassert i settingen. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, minimymlen skrev:

Har ikke sett bildene fra hagen, så kommenterer på generelt grunnlag:

Mine umiddelbare tanker når jeg leser utspjåka er først og fremst noen regisserte bilder med frua i noen unaturlige poseringer  og med gapesmil eller flekking av tenner med staffasje som ikke hører hjemme i settingen, som for eksempel et par lekre og høyhælte sko under hagearbeid eller noe annet lekkert som blir totalt malplassert i settingen. 

Hun var sminket, men på ingen måte utspjåket - i joggedress, vintersko og dunjakke. Regner med at hun har rutine på sminkingen  og bruker sikkert ikke veldig lang tid på det. Jeg personlig synes hun bruker for mye sminke på bildene som er tatt i dagslys. For mye foundation og contouring i dagslys er ikke pent. Det ser flatt og kunstig ut. Den naturlige gløden mangler. Og mens jeg er igang: Synes de lange øyevippene gjør at hun ser søvning ut. Minner om blikket til datteren min på ett år like før søvnen tar henne. :) Ja ja, smaken er forskjellig.   

• Liker 9
Gjest formula
Skrevet

Synes nærbildene av ansiktet hennes er så merkelige. Alt av naturlige rynker/linjer/skygger rundt øynene er fjernet, mens en kan se hver minste lille pore i pannen, og bittesmå hår på kinn og hake. Synes det ser veldig rart ut.

Gjest formula
Skrevet

"Snille Caroline, svar meg :) Hvilken str har du på jakken? "

Hvem i allverden er så desperat etter å vite størrelsen på klærne hennes? Virker jo mildt sagt underlig at noen nærmest trygler om å få vite dette, altså må ha rede på det før en selv skal kjøpe. Nesten så jeg lurer på om hun spør seg selv. Så hun kan få svare "small :) "

Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Hvem i allverden er så desperat etter å vite størrelsen på klærne hennes? Virker jo mildt sagt underlig at noen nærmest trygler om å få vite dette, altså må ha rede på det før en selv skal kjøpe. Nesten så jeg lurer på om hun spør seg selv. Så hun kan få svare "small :) "

Helt enig! Synes det er rart. De fleste av oss vet jo sånn cirka hvilken størrelse vi bruker? 

• Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet
7 minutter siden, formula skrev:

Extrasmall, Formula, extra small ;) 

:fnise: 

Skrevet
17 hours ago, gjest:) said:

forøvrig, dunjakka mi ble kjøpt på lagersalg i 2011 og har hull med gaffatape, så det er ikke fordi jeg reklamerer for noe eller prøver å være moteriktig.

mnja--- synes du "pusher" litt gaffa-teip her... :fnise:

• Liker 12
Skrevet
16 timer siden, Anne B skrev:

Skulle ikke forundre meg om den kommentaren der er hjemmesnekret av ekteparet selv.

• Liker 14
Skrevet (endret)
4 hours ago, Nuwanda2 said:

mnja--- synes du "pusher" litt gaffa-teip her... :fnise:

:fnise: Det er jo lov når jeg hverken har fått den sponsa eller fått betalt for å skrive innlegget.

Når jeg tenker eg om, så fikk jeg jakka inmari billig (lagersalg type 90% rabatt, så det var muligens litt på kanten)

Endret av gjest:)
  • Liker 8
Skrevet
3 timer siden, formula skrev:

Haha, den der har garantert fruen eller gemalen skrevet selv, bare slik at de senere kan svare XS. 

Minner meg litt om ei tidligere klassevenninne av meg, som er veeeldig opptatt av vekt og trening (og like opptatt av å dokumentere treningen i SoMe). Hun hadde glemt jakka si etter et arrangement. Så hun la ut en status på Facebook. "Glemte jakka mi på xxxx. Jakka er i str. XS". 

Drit i å nevne hvilket merke og hvilken farge jakka har, så lenge du får nevnt størrelsen. :P

• Liker 33
Gjest formula
Skrevet
12 minutter siden, Cesil skrev:

Haha, den der har garantert fruen eller gemalen skrevet selv, bare slik at de senere kan svare XS. 

Minner meg litt om ei tidligere klassevenninne av meg, som er veeeldig opptatt av vekt og trening (og like opptatt av å dokumentere treningen i SoMe). Hun hadde glemt jakka si etter et arrangement. Så hun la ut en status på Facebook. "Glemte jakka mi på xxxx. Jakka er i str. XS". 

Drit i å nevne hvilket merke og hvilken farge jakka har, så lenge du får nevnt størrelsen. :P

Nå er jo dette en jakke til 2600 kr, så jeg vil tro det mest interessante her er om jakken er stor eller liten i størrelsen, og ikke hvilken størrelse CBE bruker. Så tror jeg ville spurt kundeservice istedet, før jeg bestilte en såpass dyr jakke.

Gjest Skribent
Skrevet

På Snap er det stadig filmer av barna. Eldste filmes bakfra mens de er ute og går, blir spurt om ting for å svare på kamera, og hun har ingen anelse om at hun i en hverdagslig setting sammen med mammaen sin faktisk blir filmet og vist frem til alle som vil se. Jeg har ikke ord... får helt vondt :overrasket: Det er utrolig drøyt!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...