Ultiva Skrevet 5. november 2017 Forfatter #42601 Skrevet 5. november 2017 (endret) 1 time siden, Krokanis skrev: Barna har hvertfall blitt godt eksponert på snap i dag. Jepp, flere snapper av begge to. Ingen sak å eksponere de mindreårige når bildebevisene forsvinner. Venter bare på reklamen for skoene og luen til yngstemann. Endret 5. november 2017 av Ultiva 12
Gjest formula Skrevet 5. november 2017 #42602 Skrevet 5. november 2017 23 timer siden, Femilie skrev: Jeg synes eksponeringen på Snapchat har økt samtidig som de har eksponert barna mindre på bloggen. Jeg vet ikke hva jeg synes er verst, jeg.. Jeg har også inntrykk av det.
SusieDerkins Skrevet 5. november 2017 #42603 Skrevet 5. november 2017 4 timer siden, loffen skrev: I det totalt intetsigende innlegget om løv på gårdsplassen, er det påfallende hvor mange bilder det er av disse vinterbootsene til fruen. Det ser også litt merkelig ut at hun er kledd for nordpolenekspedisjon (igjen), mens mannen står og raker i joggebukse, genser og joggesko. Litt mer normal bekledning på han. Og den røde dunjakken, var ikke den også sponset? Edit: nei, det var muligens den rosa det. . hun har brukt den røde jakken i to eller tre innlegg tidligere - her med reklamelenke: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/27/pumpkin-hunting/ 7
Keaton Skrevet 5. november 2017 #42604 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, Kleenex skrev: Hva med den røde boblejakka? Er ikke den også sponset, for den er jo maken til den rosa? Er det to like jakker? 😳 3
Hotellet Skrevet 5. november 2017 #42605 Skrevet 5. november 2017 (endret) Og sånn "helt tilfeldig" mens hun er ute med barn og hunder snapper hun stadig vekk ned på de svarte skoene... Som er prikk like de brune 🙄 #getinspired Hun lurer ikke en luring! Endret 5. november 2017 av Hotellet 12
Gjest Asti Skrevet 5. november 2017 #42606 Skrevet 5. november 2017 9 minutter siden, Hotellet skrev: Og sånn "helt tilfeldig" mens hun er ute med barn og hunder snapper hun stadig vekk ned på de svarte skoene... Som er prikk like de brune 🙄 #getinspired Hun lurer ikke en luring! De svarte er fra Bianco, Camilla Pihl sin kolleksjon: http://www.kk.no/mote/se-hele-den-nye-camilla-pihl-kolleksjonen-67804695
AnonymNN Skrevet 5. november 2017 #42607 Skrevet 5. november 2017 Hadde følt meg rimelig teit om jeg sto og rakte løv med lipliner og hardsminka øyenbryn. 16
Gjest Grønnmaling Skrevet 5. november 2017 #42608 Skrevet 5. november 2017 Altså, jeg må bare le litt av det tannbørsteinnlegget på instagram... For all del, jeg rister på hodet av det enorme forbruket hennes, så at hun slår et slag for miljøet er jo fint. Det er bare det at selv om de er en familie på fire, så er det begrenset hvor mye man bidrar ved å bytte ut familiens tannbørster. Og selvfølgelig måtte det spons til for at hun skulle gidde å bli litt "grønnere"... Er det fortsatt innafor å si "lol"? i så fall; LOL.
Gjest formula Skrevet 5. november 2017 #42609 Skrevet 5. november 2017 22 minutter siden, Grønnmaling skrev: Altså, jeg må bare le litt av det tannbørsteinnlegget på instagram... For all del, jeg rister på hodet av det enorme forbruket hennes, så at hun slår et slag for miljøet er jo fint. Det er bare det at selv om de er en familie på fire, så er det begrenset hvor mye man bidrar ved å bytte ut familiens tannbørster. Og selvfølgelig måtte det spons til for at hun skulle gidde å bli litt "grønnere"... Er det fortsatt innafor å si "lol"? i så fall; LOL. Tviler på at hun bruker denne tannbørsten. En som kommenterer at den er stor og vond å pusse med, men det har hun faktisk ikke lagt merke til. Hadde virkelig vært gledelig om hun ble miljøbevisst, men tipper hun føler hun har gjort sitt for miljøet nå.
filifjonka Skrevet 5. november 2017 #42610 Skrevet 5. november 2017 (endret) On 05/11/2017 at 8:06 PM, AnonymNN said: Hadde følt meg rimelig teit om jeg sto og rakte løv med lipliner og hardsminka øyenbryn. Du om det. Jeg skal fortelle deg én ting, alt jeg kan utføre uten at jeg har tegna opp øyenbryna mine kan jeg også gjøre når jeg har tegna de opp, det går faktisk helt fint... Endret 7. november 2017 av filifjonka 18
AnonymNN Skrevet 5. november 2017 #42611 Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, filifjonka skrev: Du om det. Jeg skal fortelle deg én ting, alt jeg kan gjøre uten at jeg har tegna opp øyenbryna mine kan jeg også gjørt når jeg har tegna de opp, det går faktisk helt fint... Poenget mitt var at hun så ut til å ha spjåka seg innmari til for en runde med hagearbeid. Om det var mulig å tolke annerledes. Hadde forresten vært fint om frua viste flere bilder av seg selv med lite eller ingen sminke. Hun er jo naturlig pen, og trenger ikke så mye staffasje hele tiden. 17
Keaton Skrevet 5. november 2017 #42612 Skrevet 5. november 2017 Det kan jo være at CBE ikke jobbet så mye i hagen. Narrativ, vet du. 23
Gjest Grønnmaling Skrevet 5. november 2017 #42613 Skrevet 5. november 2017 9 minutter siden, AnonymNN skrev: Poenget mitt var at hun så ut til å ha spjåka seg innmari til for en runde med hagearbeid. Om det var mulig å tolke annerledes. Hadde forresten vært fint om frua viste flere bilder av seg selv med lite eller ingen sminke. Hun er jo naturlig pen, og trenger ikke så mye staffasje hele tiden. Enig i at hun er naturlig pen! Forstår ikke hva hun vil oppnå med det kunstige utseendet og poseringene.. Det naturlige utseendet og de ekte smilene hun hadde før appellerte mye mer til meg.
Lamoramp Skrevet 5. november 2017 #42614 Skrevet 5. november 2017 Caroline har jo alltid hatt en konservativ skrivestil, men UI har vel rådet henne til å bli litt sprekere i språket: Live Brekke sine helt fantastiske øredobber som hun hadde funnet på en eller annen vintagesjappe da hun var på tur, Huff, det blir så lett å gjennomskue 😂 7
Anonym90059005 Skrevet 5. november 2017 #42615 Skrevet 5. november 2017 Snappet hun ikke den oppkjørselen full av løv veldig seint i går, typ ikke så lenge før det blir mørkt på ettermiddagen? Eller kanskje jeg så helt feil på tid. 3
Gjest Anne B Skrevet 5. november 2017 #42616 Skrevet 5. november 2017 16 minutter siden, Kollontaj skrev: Det kan jo være at CBE ikke jobbet så mye i hagen. Narrativ, vet du. Ja, det er bare en ramme for å pushe produkter. Er det noe hun har på seg som ikke er sponset? Skjønner at hun lever av det men det får ihvertfall merkes eller er det for flaut å innrømme hva hun egentlig tjener penger på? Dere som bruker snap, hvor mye snapper hun på daglig basis?
gjest:) Skrevet 5. november 2017 #42617 Skrevet 5. november 2017 (endret) 8 hours ago, loffen said: Det ser også litt merkelig ut at hun er kledd for nordpolenekspedisjon (igjen), mens mannen står og raker i joggebukse, genser og joggesko. Altså, her bruker jeg også dunjakke, vinterstøvler og ullstilongs når vi er ute og rydder i hagen mens mannen bare går i joggebukse og genser, så jeg syns ikke nødvendigvis akkurat dét er så rart. Forøvrig, dunjakka mi ble kjøpt på lagersalg i 2011 og har hull med gaffatape, så det er ikke fordi jeg reklamerer for noe eller prøver å være moteriktig. Endret 5. november 2017 av gjest:) 2
Populært innlegg Ultiva Skrevet 5. november 2017 Forfatter Populært innlegg #42618 Skrevet 5. november 2017 (endret) På 5.11.2017 den 21.41, Lamoramp skrev: Caroline har jo alltid hatt en konservativ skrivestil, men UI har vel rådet henne til å bli litt sprekere i språket: Live Brekke sine helt fantastiske øredobber som hun hadde funnet på en eller annen vintagesjappe da hun var på tur, Huff, det blir så lett å gjennomskue 😂 Selv bet jeg meg fast i dette avsnittet: De kan glamme opp et allerede pyntet antrekk eller løfte hverdagsoutfiten til helt nye høyder! Absolutt et crush akkurat nå :-) Skulle tro at det var de språkforvirrede nissene fra The Julekalender som hadde blitt skyggeforfattere Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 7. november 2017 av Edie 50
SusieDerkins Skrevet 5. november 2017 #42619 Skrevet 5. november 2017 (endret) På 5.11.2017 den 22.00, Ultiva skrev: Selv bet jeg meg fast i dette avsnittet: De kan glamme opp et allerede pyntet antrekk eller løfte hverdagsoutfiten til helt nye høyder! Absolutt et crush akkurat nå :-) Skulle tro at det var de språkforvirrede nissene fra The Julekalender som hadde blitt skyggeforfattere Eller Camilla Pihl... Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 7. november 2017 av Edie 17
Keaton Skrevet 5. november 2017 #42620 Skrevet 5. november 2017 Over 7000 likes på siste instabilde av barn, mot 2500 på siste av CBE. Vi ser hvor pengene ligger. 27
Fremhevede innlegg