Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Vitulina skrev:

Hvis noen gidder å søke det opp så skal hun ha avbildet flere Ganniposer i et gammelt innlegg fra da de bodde i Skien.

hjemmelvering fra Colina Agency, ja.... nei.... kanskje.. kvittering, null problem

Husker det. :)   Lenker til innlegget ditt i en annen tråd her på Rampelyset om dette (der ligger lenke til IG-bilde av Ganni-posen):  http://forum.kvinneguiden.no/topic/913794-bloggere-og-manglende-merking-av-reklamec/?page=5&tab=comments#comment-15986321  (les gjerne nedover i tråden). :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, pøbelsara skrev:

Hun svarer ikke fordi hun kanskje skal ha antrekkspost med den senere?

Ganni, 4100,-. Hun har vist frem Gannigensere for minst 20 000 det siste året. Hun sier de ikke er sponset, men oppgir Boozt.com som stedet hun kjøper dem fra. Er det bare Boozt som har Ganni?

En slik genser er forøvrig veldig lett å kopiere for de som har litt peiling - og den er lett å strikke, selv for de som ikke er spesielt drevne. Jeg tenker det snart vil være mulig å finne oppskrift på nett. :jepp:

anett1304 på Instagram selger oppskrifter på Gannigensere. Jeg følger 2 jenter som gjør dette! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 hours ago, Cavatina said:

Supert @Asti!

Altså kan man godt la seg påvirke av hjemmestrikke-looken samtidig som det er det enkelt å strikke sin egen variant på kort tid uten at pengene går til shady firmaer med skjulte bindinger. Men ville da droppet de upraktiske klokke-ermene. Prøv å få skinnjakka på skikkelig, uten at den bare henger og dingler på skuldrene og ser Oslo Fashion Week-aktig ut med slike ermer :vetikke:

Ermene er ett kapittel fot seg, det virker som om de er laget slik for å dra ekstra garnnøster. Der er vel også strikket i dobbelt garn, har hørt rykter om trippel garnføring.

Endret av filifjonka
  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, filifjonka skrev:

Ermene er ett kapittel fot seg, det virker som om de er laget slik for å dra ekstra garnnøster. Der er vel også strikket i dobbelt garn, har hørt rykter om trippel garnføring.

de ermene får mine børsta-ull-kreasjoner fra 80-tallet til å se nette og elegante ut....

• Liker 9
Skrevet
42 minutter siden, Amafalathiel skrev:

ja, enig, ungene var på jobb i det innlegget, men kommentarfeltet flommer over av beundring over de nydelige bildene til familiealbumet.

Familiealbumet!?!

det er da ingen som har reklamebilder eller jobbilder i familiealbumet!!

Vel, i forhold til hennes album ser vårt familiealbum ut som et sirkus blandet med badtaste party og et snev av fargeblindhet hva klær og lys rundt angår, men så er jo det det som faktisk viser vår familie også, ingenting iscenesatt eller falskt. 

• Liker 12
Skrevet
10 timer siden, Asti skrev:

Så flott for Anett Ringstad Jalland (eier av klesagenturet Colina - http://www.minmote.no/#!/artikkel/23820172/dette-er-mote-norges-ukjente-suksesspar) at Caroline Berg Eriksen  gir så mye gratis reklame for Ganni. :ironi:

(klipp)

Jeg sier ikke at dette er tilfelle hos Caroline Berg Eriksen, men samtidig har bloggeren en historikk med manglende merking av reklame. Det virker iallefall spesielt å vise frem så mange dyre Ganni-gensere uten at det er reklame, når jobben til CBE er å selge reklameplass. Og enda mer spesielt er det når man er klar over forbindelsen som er mellom blogger og eier av klesagenturet. 

(klipp)

Takk for lenker som vanlig @Asti 👍😊 Tillater meg å klippe for at innlegget her ikke skal bli så langt. 

Det jeg forsøkte å skrive i går er egentlig bare at i og med at CBE ikke inngår i den lille kretsen it-jenter og nøkkelpersoner i motebransjen som du nevner, kan det hende at CBE har måttet betale disse dyre genserne selv. Det er sikkert stas å kle seg i samme plagg som de såkalte it-jentene. Men ja, jeg ser poenget ditt og at historikken med lemfeldig merking og omfattende spons av ymse produkter gjør at alt som er kjøpt, ikke minst kjøp av dyre produkter, med rette kan mistenkes for å være sponset.

Meningen min med dette innlegget er ikke å motsi ditt innlegg og (igjen) avspore fra andre og viktigere debatter. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Anna Nas skrev:

Takk for lenker som vanlig @Asti 👍😊 Tillater meg å klippe for at innlegget her ikke skal bli så langt. 

Det jeg forsøkte å skrive i går er egentlig bare at i og med at CBE ikke inngår i den lille kretsen it-jenter og nøkkelpersoner i motebransjen som du nevner, kan det hende at CBE har måttet betale disse dyre genserne selv. Det er sikkert stas å kle seg i samme plagg som de såkalte it-jentene. Men ja, jeg ser poenget ditt og at historikken med lemfeldig merking og omfattende spons av ymse produkter gjør at alt som er kjøpt, ikke minst kjøp av dyre produkter, med rette kan mistenkes for å være sponset.

Meningen min med dette innlegget er ikke å motsi ditt innlegg og (igjen) avspore fra andre og viktigere debatter. 

Det kom nok ikke godt nok frem at jeg tror like gjerne at du kan ha rett. :) 

Jeg ville bare få frem mitt inntrykk av at CBE&Co gjennom managementet sitt (der Camilla Pihl er medeier) knytter kontakter de tidligere ikke har hatt "tilgang til", slik at vi skal ikke se helt vekk i fra at den gode venninnen til Camilla Pihl kan invitere CBE til showrommet for å plukke klær fra Ganni. ;) Og det går også an å sette på annonselenker til Boozt, hvis man ønsker litt ekstra inntekter når det blir vist frem. Jeg påstår ikke at det er slik, men vi vet at CBE&Co liker gråsoner. Samtidig som de har en historikk med manglende merking og feilmerking av reklame, og løgner til leserne sine. Derfor er der god grunn til å være kritisk til alt som blir vist frem på bloggen, dvs. er dette reklame? Er her skjulte bindinger/sponset osv.? 

Endret av Asti
Skrevet
7 timer siden, Viking-girl skrev:

anett1304 på Instagram selger oppskrifter på Gannigensere. Jeg følger 2 jenter som gjør dette! 

Mulig jeg har bodd bak en stein de siste åra, men hva er greia med Gannigensere? Og hva er greia med å lage "falske" Gannigensere?

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns cbe er litt søt når hun bare: "fall is full of color". Sånne svevende, teite, selvfølgeligheter til overskrifter. :a034: Som i et moteblad??? (Her er jeg på tynn is, kan ingenting om moteblader). Jeg klarer ikke å ta det seriøst, og håper selvfølgelig at hun er ironisk og sarkastisk når hun skriver sånn (men har mine tvil).

• Liker 14
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Jeg syns cbe er litt søt når hun bare: "fall is full of color". Sånne svevende, teite, selvfølgeligheter til overskrifter. :a034: Som i et moteblad??? (Her er jeg på tynn is, kan ingenting om moteblader). Jeg klarer ikke å ta det seriøst, og håper selvfølgelig at hun er ironisk og sarkastisk når hun skriver sånn (men har mine tvil).

Sikkert bare for å få kommentarer fra supporterlauget a la "åh, du er så flink med ord! Du burde gi ut diktbok, serrrrriøst, jeg får tårer i øynene så vakkert er det!"

Vill gjetting🙄

Skrevet

Folk blir rørt av bildene fra hagen. Rørt?! Seriøst! Jeg blir ikke rørt av slike bilder av egen eller kjentfolks familier (unntatt når det er en historie bak), engang. ☺️

• Liker 19
Skrevet
3 timer siden, Asti skrev:

Det kom nok ikke godt nok frem at jeg tror like gjerne at du kan ha rett. :) 

Jeg ville bare få frem mitt inntrykk av at CBE&Co gjennom managementet sitt (der Camilla Pihl er medeier) knytter kontakter de tidligere ikke har hatt "tilgang til", slik at vi skal ikke se helt vekk i fra at den gode venninnen til Camilla Pihl kan invitere CBE til showrommet for å plukke klær fra Ganni. ;) Og det går også an å sette på annonselenker til Boozt, hvis man ønsker litt ekstra inntekter når det blir vist frem. Jeg påstår ikke at det er slik, men vi vet at CBE&Co liker gråsoner. Samtidig som de har en historikk med manglende merking og feilmerking av reklame, og løgner til leserne sine. Derfor er der god grunn til å være kritisk til alt som blir vist frem på bloggen, dvs. er dette reklame? Er her skjulte bindinger/sponset osv.? 

Nå var siste genser bestilt i nettbutikken til Ganni, vet ikke hvilke avtaler bloggere kan få da, men Ganni bør vel vurdere om de er tjent med å være "bloggermerket". 

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nå var siste genser bestilt i nettbutikken til Ganni, vet ikke hvilke avtaler bloggere kan få da, men Ganni bør vel vurdere om de er tjent med å være "bloggermerket". 

Hvor leste du at CBE bestilte siste genseren i nettbutikken til Ganni? :) 

Skrevet

Kommentarfeltet. (På "Rousseauinnlegget")

IMG_1171.PNG

• Liker 6
Skrevet
54 minutes ago, Kollontaj said:

Det er iallfall betenkelig at CBE svarer så mye på hvor genseren er fra. Har ofte sett at hun ikke svarer lesere på sånne spørsmål. 

Skrevet

Tusen takk @Kollontaj.  Jeg fikk ikke med meg at det var flere sider med kommentarer. :ler: 

Rart hun ikke svarte den var fra  Boozt (slik hun kunne bruke annonselenke). Det er noe som ikke stemmer, eller kanskje det bare er jeg som ikke klarer å stole på det CBE skriver - uansett om det er sant eller ikke. Det var den troverdigheten... ;)  

Skrevet

Jeg må bare si at jeg lurer seriøst på hvem fanskaren til CBE er og hva de synes er så fantastisk med den bloggen hennes. Jeg bryr meg ikke hvem CBE er som privatperson, faktisk håper jeg at hele bloggen bare er et alter ego og at hun ikke er lik privat som i bedriftsammenheng, men den hun har vist å være på bloggen er alt annet enn et ekte menneske man kan forholde seg til. Ser man bort fra alt det rotet de driver med angående manglende merking,  gråsoner,  og annen styggedom,  hva er igjen da? Hun er ikke varm, personlig, og hun innleder ikke et forhold til noen av sine lesere for hun avslører ikke en eneste svak eller dårlig side ved seg selv. De derre liksomhistoriene hvor hun feller noen krokodilletårer og liksom åpner seg opp for folk er bare tull. Hun passer på å aldri drite seg ut eller innrømme feil ved noe, jeg har aldri sett en mindre avslappet person i mitt liv. Og beklager å si det, men de bildene jeg har sett av henne der hun har med barna sine så synes jeg mest de ser ut som rekvisitter på CBE's perfekte bilde, er ikke noe der som fokuserer kun på mor og barn, alltid noe som ser iscenesatt og redigert ut. 

• Liker 30
Skrevet
5 minutes ago, Stjernekikkeren said:

Jeg må bare si at jeg lurer seriøst på hvem fanskaren til CBE er og hva de synes er så fantastisk med den bloggen hennes. Jeg bryr meg ikke hvem CBE er som privatperson, faktisk håper jeg at hele bloggen bare er et alter ego og at hun ikke er lik privat som i bedriftsammenheng, men den hun har vist å være på bloggen er alt annet enn et ekte menneske man kan forholde seg til. Ser man bort fra alt det rotet de driver med angående manglende merking,  gråsoner,  og annen styggedom,  hva er igjen da? Hun er ikke varm, personlig, og hun innleder ikke et forhold til noen av sine lesere for hun avslører ikke en eneste svak eller dårlig side ved seg selv. De derre liksomhistoriene hvor hun feller noen krokodilletårer og liksom åpner seg opp for folk er bare tull. Hun passer på å aldri drite seg ut eller innrømme feil ved noe, jeg har aldri sett en mindre avslappet person i mitt liv. Og beklager å si det, men de bildene jeg har sett av henne der hun har med barna sine så synes jeg mest de ser ut som rekvisitter på CBE's perfekte bilde, er ikke noe der som fokuserer kun på mor og barn, alltid noe som ser iscenesatt og redigert ut. 

Avslappet nei, har vel aldri fått føling med en person som virker mere nervøs og lettere hysterisk enn fotballfrue. Highly strung heter det hun er..

• Liker 15
Skrevet

Ser noen kjendisrestauranten denne uken? Kjenner ikke damen igjen fra bildene som blir lagt ut.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...