Kollontaj Skrevet 20. september 2017 #39621 Skrevet 20. september 2017 Jeg kaller det grooming. Både av lesere og oppdragsgivere. Kvalmt og harry, selv om bildene er "søte" nok. 28
Inocybe Skrevet 20. september 2017 #39622 Skrevet 20. september 2017 12 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg kaller det grooming. Både av lesere og oppdragsgivere. Kvalmt og harry, selv om bildene er "søte" nok. Grooming er et ord som beskriver det CBE.no driver med veldig godt 18
pøbelsara Skrevet 20. september 2017 #39623 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg kaller det grooming. Både av lesere og oppdragsgivere. Kvalmt og harry, selv om bildene er "søte" nok. Jepp. Vi har dessuten markedsføringslover for at folk skal VITE når de blir utsatt for reklame. Når man driver innholdsmarkedsføring slik CBE driver med, vet man ikke det. Er man heldig, merker hun rene annonseinnlegg. Hun hevder selv at hun alltid gjør det, men det er en sannhet med tildels store modifikasjoner. Hele bloggen har ett mål, og det er ikke å ha et koselig forhold til leserne - selv om jeg er temmelig sikker på at hun liker all beundringen hun utsettes for og tar det som en herlig bonus i tillegg til millionene de drar inn på samarbeidsavtaler de har med kjent og ukjente oppdragsgivere. Og, ja bildene er søte nok og ungene er skjønne. 13
*Emma* Skrevet 20. september 2017 #39624 Skrevet 20. september 2017 (endret) 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Hvorfor svarer hun ikke på kommentarer? Den genseren var skikkelig kul! Håper det er en oppskrift på den Her er den: https://www.miinto.no/p-742269-lilla-ganni-the-julliard-mohair-open-back-pullover-genser eller her om du vil: http://www.boozt.com/no/no/ganni/the-julliard-mohair_15641406/15641415?group=search Endret 20. september 2017 av *Emma* 3
Stjernekikkeren Skrevet 20. september 2017 #39625 Skrevet 20. september 2017 3 timer siden, pøbelsara skrev: Anorakken yngste har på i innlegget , er fra gullkorn. Og beleielig nok, har eldstemann luen (som helt tilfeldigvis er fra gullkorn) på bak/fram slik at man ser merket på den, selv om hun har ryggen til. På de andre bildene, har hun logoen foran. tilfeldig? Hvem vet? Aldri i livet om det er tilfeldig, ingenting den dama gjør eller tenker er tilfeldig, det tør jeg å vedde det meste jeg har på...! Se alle bildene hennes på bloggen, ikke et hårstrå ligger feil, alt ser ut som bilder fra en katalog... 11
Kleenex Skrevet 20. september 2017 #39626 Skrevet 20. september 2017 3 timer siden, På besøk skrev: Haha! Sjekka nettopp snap, og der har frua sjøl skrevet at eplene faktisk ikke er fra butikken! Hei, Caroline! Så frua er en av oss i kg-gjengen som er innom her og leser...Hei forresten! 10
Gjest Varma Skrevet 20. september 2017 #39627 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Aldri i livet om det er tilfeldig, ingenting den dama gjør eller tenker er tilfeldig, det tør jeg å vedde det meste jeg har på...! Se alle bildene hennes på bloggen, ikke et hårstrå ligger feil, alt ser ut som bilder fra en katalog... Det var faktisk en god sammenligning! Blogglivet er som å leve i en katalog eller et ukeblad. Problemet er at bloggere prøver å selge det inn som "min personlige dagbok". En "dagbok" som drar inn millioner av kroner i løpet av et år, på umerket/merket reklame skjult i en kosemose kontekst.
Kollontaj Skrevet 20. september 2017 #39628 Skrevet 20. september 2017 Vi har epletrær og det kan se ut som de har plukket nedfallsfrukten, særlig siden den har blitt så raskt stygg (snap). De har garantert ikke brukt den stigen på gamle, store epletrær, det funker ikke. 9
Huldra-78 Skrevet 20. september 2017 #39629 Skrevet 20. september 2017 Hva het den filmen om "familien" som jobber som levende reklame? Alt var skuespill for å øke salg av alle mulige produkter. Tenker på den hver gang jeg leser her inne.... 8
Innestengt Bruker Skrevet 20. september 2017 #39630 Skrevet 20. september 2017 5 minutter siden, Huldra-78 skrev: Hva het den filmen om "familien" som jobber som levende reklame? Alt var skuespill for å øke salg av alle mulige produkter. Tenker på den hver gang jeg leser her inne.... Truman show? 3
Huldra-78 Skrevet 20. september 2017 #39631 Skrevet 20. september 2017 3 minutter siden, Innestengt Bruker skrev: Truman show? Nei, fant den nå... The Jonenses.... 6
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. september 2017 #39632 Skrevet 20. september 2017 9 minutter siden, Huldra-78 skrev: Hva het den filmen om "familien" som jobber som levende reklame? Alt var skuespill for å øke salg av alle mulige produkter. Tenker på den hver gang jeg leser her inne.... The Joneses
Mynona Skrevet 20. september 2017 #39633 Skrevet 20. september 2017 (endret) Tråden er ryddet for omtale av kropp, spekulasjoner og persondebatt. Mynona, mod. Endret 20. september 2017 av Mynona
Stjernekikkeren Skrevet 20. september 2017 #39634 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Varma skrev: Det var faktisk en god sammenligning! Blogglivet er som å leve i en katalog eller et ukeblad. Problemet er at bloggere prøver å selge det inn som "min personlige dagbok". En "dagbok" som drar inn millioner av kroner i løpet av et år, på umerket/merket reklame skjult i en kosemose kontekst. Ja, minner meg om sånn katalog med helbilde på en side, og tekst med pris i liten skrift på andre siden... 7
Tjukk Norris Skrevet 20. september 2017 #39635 Skrevet 20. september 2017 Snapstoryen hennes. Der er han Lars K. Så sinnsyk at han spiser eplekake i bilen. Dette må selvsagt filmes og drites ut av frua. Hva slags verdier er det hun viderefører til de arme ungene sine når det og ta seg et kakestykke som mellommåltid blir fremstilt som noe kriminelt? Sunn og frisk. Sånn var det ja. 30
Kollontaj Skrevet 20. september 2017 #39636 Skrevet 20. september 2017 Virker som hun hadde lyst på den kaka... Filme den så lenge, ja. 9
owley Skrevet 20. september 2017 #39637 Skrevet 20. september 2017 (endret) 3 timer siden, *Emma* skrev: Her er den: https://www.miinto.no/p-742269-lilla-ganni-the-julliard-mohair-open-back-pullover-genser eller her om du vil: http://www.boozt.com/no/no/ganni/the-julliard-mohair_15641406/15641415?group=search Beklager, men jeg nekter å tro at det er tilfeldig at hun har på seg en genser for over 4000 kr, når hun i tillegg har gjort reklame for Ganni før. I tillegg har Eirin K hatt akkurat disse genserene i bloggen sin, og oppgitt at de kan kjøpes på boozt.com. Men joda, hun handler bare mye på boozt.com Endret 20. september 2017 av owley La til bilde 16
Gjest Sirkustjukk Skrevet 20. september 2017 #39638 Skrevet 20. september 2017 (endret) Hun svarer at barneklærne er fra Gullkorn. Hun hadde vel på seg "f*** markedsføringsloven"-armbåndet i dag🙄 #bestiklassen #gråsoneproblematikkish Endret 20. september 2017 av Sirkustjukk
Inocybe Skrevet 20. september 2017 #39639 Skrevet 20. september 2017 20 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Snapstoryen hennes. Der er han Lars K. Så sinnsyk at han spiser eplekake i bilen. Dette må selvsagt filmes og drites ut av frua. Hva slags verdier er det hun viderefører til de arme ungene sine når det og ta seg et kakestykke som mellommåltid blir fremstilt som noe kriminelt? Sunn og frisk. Sånn var det ja. Pizzapremie etter langkjøring. Pizzapremie etter halvmaraton - hun hadde til og med gledet seg en hel uke til denne. Under fødsel gav hun seg selv lov til å spise hveteboller. Jeg tenker mitt om en person som driver og belønner seg med mat på den måten. Trist er det det er. Spesielt fordi det er noen små som veldig snart vil begynne å herme. Barn er veldig observante og får med seg det meste. Hvem i allverden er det som henger ut ektefellen sin slik for all offentlighet? Det er så usmakelig og tacky oppførelse av CBE. Kanskje hun syns det er morsomt for alt jeg vet. Men det er det ikke! Det er skikkelig harry! 38
miagunda Skrevet 20. september 2017 #39640 Skrevet 20. september 2017 34 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Snapstoryen hennes. Der er han Lars K. Så sinnsyk at han spiser eplekake i bilen. Dette må selvsagt filmes og drites ut av frua. Hva slags verdier er det hun viderefører til de arme ungene sine når det og ta seg et kakestykke som mellommåltid blir fremstilt som noe kriminelt? Sunn og frisk. Sånn var det ja. Hun er vel sjalu for at hun ikke får noe av han. Må holde seg slank vøtt. 13
Fremhevede innlegg