Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Verrika
Skrevet (endret)

CBE er copycat.. ja ja.. kayture... samma posering som hun har på ett bildet for ei tid tilbake... (å det er ikke spekulasjon engang)

Endret av Verrika
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Verrika skrev:

Ser hvem CBE prøver å etterligne... jo en annen blogger ved navn kayture.com...

:opplyser: Spekulasjon.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Topptur skrev:

Hva slags fokus har man når man sminker, styler og poserer foran sengen når man har et nyfødt barn i hus? Uansett hvor flott hun var etter svangerskapet kan det ikke være sunt fokus i en tid hvor de fleste har mer enn nok med å huske på å pusse tennene og ha begge puppene inni genseren hvis det ringer på døren. 

Enig. Hvilket signal er det hun stylet, sminket og i sexy undertøy sender til andre nybakte mødre? CBE bidrar sterkt til en objektifisering av barselskroppen (og gravidkroppen) jeg syns er grotesk.

Hvem er det som egentlig som er kvinner verst? 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Enig med @Ultiva her: Fokuset CBE har selv, moralsk/personlig/menneskelig er helt irrelevant etter min mening. 

Signalene hun sender, derimot, eller fokuset bloggen har, samt verdiene den formidler, det er diskusjonsmateriale.

Endret av Aricia
  • Liker 22
Skrevet

Når man ser hvor mye hun har forandret seg siste 4 årene (feks fra firestjerners middag som går i reprise nå), kan man undre seg på hvor mye det likevel har kostet å kunne sende nettopp de signalene og ha nettopp det fokuset som Aricia nevner.

• Liker 18
Skrevet (endret)

*

Endret av Sobril
Æsj. Gidder ikke
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Det verste er vel nesten at dette kommer fra ei som skriver at "kvinner er kvinner verst" som et blogginnlegg på selveste kvinnedagen. Andre skriver om omskjæring av jentespedbarn og enkebrenning mens CBE sutret om at hun ikke fikk slankeredigere, juksekommentere og bryte Markedsføringsloven i fred mens hun tjente millionene sine.

Og være sexy barselkvinne uten at muggne, tjukke og sjalu kjerringer blander seg inn og ønsker en debatt om barselkroppen og hva som er normalt post partum.

Skrevet

Noen som har imgur av Cbe hvor man ser ansiktet fra høyre side ? 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Akj skrev:

Noen som har imgur av Cbe hvor man ser ansiktet fra høyre side ? 

Aldri sett

Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg ble sittende å se på bildene fra Ålesund i helga, og jeg ble litt paff. Det var noe som krasjet i forholdet mellom de naturlig sminkede jentene og CBE. Denne blogggreia kan virkelig gjøre at du mister av syne hva som er naturlig. Ofte når jeg ser bilder av CBE så tenker jeg at det er estetisk fine bilder, men plasserer du modellen inn i en hverdagslig situasjon, så ser det jo helt merkelig ut. Det er for mye, av alt. Egentlig en ganske viktig påmknnelse i forhold til at den glansede perfeksjonen som de viser frem, faktisk har veldig lite med virkeligheten å gjøre. Det var påfallende å se holder av de andre gjestenes naturlige fremtreden og CBE sin posering inkl valg av sminke og påkledning. Jeg lurer på om hun er kommet litt ut av sync rett og slett. På bloggarrangementer så ser man jo ikke kontrasten i så stor grad, da alle ser helt like ut. Men konfrontert med slik folk i gata både kler og sminker seg så er det jo en enorm ulikhet. 

Om dette er legitim bloggkritikk? Jeg mener ja. Disse bloggerne lever av å selge produkter, de gir sminketips og klestips over en lav sko, men er de egentlig noen å lytte til når resultatet i det daglige blir så avvikende fra det som er gjengs? 

Skrevet

Argh.

Kjenner jeg blir provosert. Ved kommentar om at ungene likner faren, så kommer en lang utgreiing om hvem ungene likner på, og på slutten «det er klart at begge barna har likheter med begge oss, noe annet ville vært rart». Javel, Fru Bedreviter. Jeg kjenner opptil flere unger hvor man kun finner likhetstrekk fra enten far eller mor, og søsken som er totalt forskjellige. Tenk det!

Skrevet
6 minutter siden, Sobril skrev:

Argh.

Kjenner jeg blir provosert. Ved kommentar om at ungene likner faren, så kommer en lang utgreiing om hvem ungene likner på, og på slutten «det er klart at begge barna har likheter med begge oss, noe annet ville vært rart». Javel, Fru Bedreviter. Jeg kjenner opptil flere unger hvor man kun finner likhetstrekk fra enten far eller mor, og søsken som er totalt forskjellige. Tenk det!

Har du link? 

Skrevet
1 minutt siden, Tørst skrev:

Har du link? 

Til bloggen i så fall. Har skjermdump.

Screenshot_20170815-123459.png

Gjest Verrika
Skrevet (endret)

Alle bilder fruen legger blir redigert... .Skjønner ikke hva det er godt for. Og de som aldri redigerer bilder....

De bruker kun filter.. Lurer på hvorfor frua ikke kan være ærlig på bloggen sin. Juks og fanteri er det værste jeg vet.. Hvis ingen tror meg... Bruk denne for å sjekke bilderhttp://imageedited.com/

Endret av Verrika
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Sobril skrev:

Argh.

Er jo ikke så rart at folk ikke ser det når hun har ansiktet fult av sparkel og Photoshop, og poserer med unaturlige ansiktsuttrykk :P 

Merkelig ting å bli fornærmet over. 

Endret av penny_
  • Liker 33
Skrevet
6 minutter siden, penny_ skrev:

Er jo ikke så rart at folk ikke ser det når hun har ansiktet fult av sparkel og Photoshop, og poserer med unaturlige ansiktsuttrykk :P 

Merkelig ting å bli fornærmet over. 

Det tenkte jeg ikke på 😀

Skrevet
24 minutter siden, Sobril skrev:

Argh.

Jeg vet også om babyer som jeg syns er prikk like sin mor, men som har fått høre av andre at de ikke ligner i det hele tatt. Jeg vet også at endel av disse mødrene syns det er ganske leit når folk insisterer på at barna deres ikke ligner på dem selv.

Det er dessuten ikke noe som er bedrevitersk med svaret hennes - hun svarer da vitterlig på et spørsmål.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...