Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Caroline er med i 4-stjerners middag denne uka (reprise), hvis noen er interessert.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Verrika
Skrevet
7 timer siden, Lin10 skrev:

Hun har vel prøvd å komme med en forklaring på hvorfor magen ble slik etter en fødsel og hun har uttalt at hun ble overrasket selv. Det er mange som trener både før og i svangeskapet som aldri vil se slik ut etter 4 dager. Jeg tror uansett at de fleste kvinner som er gravide ikke tror at magen er helt flat etter en fødsel, og det burdte faktisk ikke være hovedfokuset heller. Men nå er der jo slik at Caroline har en blogg hvor hun legger ut hendelser fra sitt liv og så ønsket hun å vise hvordan hun så ut. 

Alt går an med refigering vet du...

Gjest Verrika
Skrevet
6 timer siden, CecilieX skrev:

Det kan synes som om man diskuterer dette med helt diamentralt ulike utgangspunker. Da er det utopi at man kan greie å se hva den andre mener. Jeg har aldri lagt skjul på hva som er mitt utgangspunkt og kan ikke med min beste vilje greie å være enig med noen som velger å se på dette fra personen CBE sitt ståsted. Dersom hun skrev sin dagbok hver kveld og la den i skuffen, dersom hun sendte firedagersbildet til noen få i nær familie, null problem. Men CBE.no nådde på dette tidspunktet ut til et stort antall mennesker, der hun utvilsomt påvirket mange, influencere gjør gjerne det. Hun fikk massiv kritikk fra flere hold, nettopp på grunn av dette. Henne målsetning var å vise alle hvordan dette kunne gjøres uten å ødelegge kroppen. Gjennom hele graviditeten var fokuset på hvordan det kunne gjøres og hun klasket i bordet med firedagersbildet. Hun fikk massiv kritikk og sa deretter at hun ikke kom til å gjøre det igjen. Neste runde gjør hun det akkurat på samme måte helt ned til å oppdatere ukentlig med magebilder.

Begrunnelser om hva hun måtte ønske og ha behov for er helt uinteressant når du har valgt en jobb der det å påvirke folk er det du tjener pengene dine på. Hun kan ikke påberope seg å være en influencer i et øyeblikk og ikke i det neste. Det er skremmende hvordan hun og en del av hennes lesere fraskriver en slik influencer det ansvaret som følger med jobben.

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

Skrevet
1 time siden, Anne B skrev:

Dersom de redigerte magen mindre under svangerskapet kan magen også være redigert på 4-dagersbildet. Bildet kan også være tatt før hun ble gravid.

Det har jeg aldri tenkt på før. At bildet kan være tatt før graviditeten. Når bloggeren har vist seg å alt annet enn ærlig vet en jo aldri hva som er sant.... 

• Liker 28
Skrevet

Mener hun hadde en annen hårfarge og frisyre da hun ble gravid.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Luka_S skrev:

Caroline er med i 4-stjerners middag denne uka (reprise), hvis noen er interessert.

Ja, så de siste 5 min. Hun har forandret seg endel på disse årene. Vet du når det var fra? 

Skrevet

Sånn i forhold til liten baby og liten mage: venninna mi la på seg 30 kilo og fødte en pjokk på 2.6 kilo. Og hun kastet opp hele svangerskapet. De trenger ikke å ha sammenheng. Min mage ble heller ikke stor, noe større enn CBEs, men så var min lille gjennomsnittlig i vekt også. 7 dager etter fødsel var magen flat, og jeg gjorde ingenting spesielt for at det skulle skje. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ja, så de siste 5 min. Hun har forandret seg endel på disse årene. Vet du når det var fra? 

Den sesongen er fra 2013. Fire år siden.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

14.mars 2013 sier Google :)

Skrevet
47 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Sånn i forhold til liten baby og liten mage: venninna mi la på seg 30 kilo og fødte en pjokk på 2.6 kilo. Og hun kastet opp hele svangerskapet. De trenger ikke å ha sammenheng. Min mage ble heller ikke stor, noe større enn CBEs, men så var min lille gjennomsnittlig i vekt også. 7 dager etter fødsel var magen flat, og jeg gjorde ingenting spesielt for at det skulle skje. 

Men du skrev vel heller ikke et innlegg på nettet hvor du skrøt over at du trente og spiste sunt, var stolt og klapper deg selv på skulderen. 

• Liker 21
Skrevet
4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Men du skrev vel heller ikke et innlegg på nettet hvor du skrøt over at du trente og spiste sunt, var stolt og klapper deg selv på skulderen. 

Hehe, nei😉 gjorde lite av sånt☺ innlegget var ikke ment for å forsvare frua, men for å vise at det ikke trenger å være sammenheng på størrelse baby og mage, og matinntak/trening og hvorvidt magen er slank etterpå. 

• Liker 16
Skrevet

altså, min mage endret seg heller ikke gjennom svangerskapet. Den var ekstra soft før svangerskapet, og den var akkurat like ekstra soft etterpå. Verken mer eller mindre. Ingen endring. Jeg gjorde ingenting for å oppnå denne bragden.

Burde jeg blogget om det?

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Hehe, nei😉 gjorde lite av sånt☺ innlegget var ikke ment for å forsvare frua, men for å vise at det ikke trenger å være sammenheng på størrelse baby og mage, og matinntak/trening og hvorvidt magen er slank etterpå. 

Jeg skjønner, så det jeg skrev fra en ganske humoristisk vinkel selv :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke noen som kan dette med å sjekke om bilder er redigert og sånn sjekke det etter fødsel bildet hennes, der står der når det er lagret og endret?

Jeg prøvde å finne det bildet, fant i stede en artikkel hvor fotballfrue sier at hun ikke ville lagt ut kroppsbilde igjen etter fødsel når hun så all blesten det skapte. Virker som hun bør google seg selv av og til i tilfelle hun glemmer hva hun selv sier. 

http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-ville-ikke-publisert-mage-bildet-paa-nytt/a/10148296/ 

Bilde etter nr 2

Endret av Stjernekikkeren
Det blir til bilde uansett, så linker bare til artikkel
  • Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Kan ikke noen som kan dette med å sjekke om bilder er redigert og sånn sjekke det etter fødsel bildet hennes, der står der når det er lagret og endret?

Jeg prøvde å finne det bildet, fant i stede en artikkel hvor fotballfrue sier at hun ikke ville lagt ut kroppsbilde igjen etter fødsel når hun så all blesten det skapte. Virker som hun bør google seg selv av og til i tilfelle hun glemmer hva hun selv sier. 

http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-ville-ikke-publisert-mage-bildet-paa-nytt/a/10148296/ 

Bilde etter nr 2

På hennes 4 dager etter-bilde ser hun like gravid ut som hun gjorde når hun var 6 måneder på vei, for en bragd...  

• Liker 23
Skrevet

Endre bildene som ligger der nå og omgjør til lenke til bildene- ellers blir tråden igjen moderert. 

• Liker 7
Gjest Topptur
Skrevet

Hva slags fokus har man når man sminker, styler og poserer foran sengen når man har et nyfødt barn i hus? Uansett hvor flott hun var etter svangerskapet kan det ikke være sunt fokus i en tid hvor de fleste har mer enn nok med å huske på å pusse tennene og ha begge puppene inni genseren hvis det ringer på døren. 

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Topptur skrev:

Hva slags fokus har man når man sminker, styler og poserer foran sengen når man har et nyfødt barn i hus? Uansett hvor flott hun var etter svangerskapet kan det ikke være sunt fokus i en tid hvor de fleste har mer enn nok med å huske på å pusse tennene og ha begge puppene inni genseren hvis det ringer på døren. 

Dette!

Hvem tenker i det hele tatt på hvordan man ser ut i dagene etter fødsel.  Jeg var inmari fornøyd med magen som skvulpet, for den skvulpinga var det eneste som roet Mini. Men jeg aner ikke hvordan den så ut. 

Endret av gjest:)
  • Liker 14
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
15 minutter siden, Topptur skrev:

Jeg tenker at hun klarte fint å ta seg av det nyfødte barnet (og det andre),og hun har en frisk og rask baby som er fullammet. Til tross for tynn(flott) kropp.

Gjest Skribent
Skrevet
18 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg tenker at hun klarte fint å ta seg av det nyfødte barnet (og det andre),og hun har en frisk og rask baby som er fullammet. Til tross for tynn(flott) kropp.

Det handler ikke om hva hun klarer, men hvor fokuset er hen. Jeg var flat igjen dagen etter fødsel, har jeg sett på bilder senere, men det var virkelig det siste jeg brydde meg om den dagen, for å si det forsiktig... En ung manma som ser slike bilder får ikke akkurat følelsen av "klapp på skulderen"!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...