Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
17 minutter siden, penny_ skrev:

http://imgur.com/a/5fHQ9 

Et filter kan endre lys og farger.

Igjen, denne syrligheten og sarkasmen i møte med ethvert kritisk spørsmål. 

Edit: Jeg har forresten vansker med å se hvordan denne nye headeren, og endringen i image som hun tilsynelatende prøver å signalisere med dette, skal selge matkasser, leverpostei og barnebilseter. Virker, som nevnt over, som at hun med dette bildet forsøker å distansere seg fra tobarnsmor-i-tredveåra-imaget?

Endret av fina
  • Liker 28
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet

Hva er det hun vil formidle? Jeg skjønner ingenting. Sammenliknet med den personligheten hun fremviste i det lyserosa universet i Siljan, er jo dette så fjernt som man kommer. 

Er dette en videreføring av herskapshus med bibliotek og drink i røykesalongen? 

Kanskje dette er for å tekkes de høyt utdannede, shoppeglade leserne som etter sigende leser bloggen. 

Har noen overhodet lyst til å sitte ved hennes leirbål? Hun ser jo fly forbanna ut.

Gjest Clementina
Skrevet (endret)
16 minutter siden, CecilieX skrev:

Hva er det hun vil formidle? Jeg skjønner ingenting. Sammenliknet med den personligheten hun fremviste i det lyserosa universet i Siljan, er jo dette så fjernt som man kommer. 

Er dette en videreføring av herskapshus med bibliotek og drink i røykesalongen? 

Kanskje dette er for å tekkes de høyt utdannede, shoppeglade leserne som etter sigende leser bloggen. 

Har noen overhodet lyst til å sitte ved hennes leirbål? Hun ser jo fly forbanna ut.

Hva har et sånt bilde med høyt utdannede mennesker å gjøre? Jeg har mastergrad og alt jeg ser er ei dame som suger inn kinn og mage, holder pusten for å få frem ribbekassa, som krummer ryggen for å få frem skulderbladene, og som et resultat av det ser 15 år eldre ut enn hun er i virkeligheten. Jeg ser også mager og sliten ut om jeg poserer sånn, helt uten varmeredigering og skyggefiltre, og jeg har faktisk 5-6 kg for mye... Syns det er trist at Caroline gjerne vil se 10-15 år eldre ut om hun samtidig ser tynnere ut.

Endret av Clementina
Gjest Loffeliten
Skrevet

Hun ser så utrolig mye søtere (og yngre!) ut på bildene som ikke har vært gjennom LKE sin "filtrering". Man sliter jo med å se at dette liksom skal være samme person! Det første er bildet som en venninne av CBE delte på instagram etter utdrikningslaget for en uke (?) siden, så det har nok ikke LKE vært borti. Og bilde to har altså "bare litt filter", ifølge team CBE. ( :roll: )

(imgur x 2)

c3YJOvh.png

TMfF1HF.png

Skrevet
4 minutter siden, Loffeliten skrev:

Hun ser så utrolig mye søtere (og yngre!) ut på bildene som ikke har vært gjennom LKE sin "filtrering". Man sliter jo med å se at dette liksom skal være samme person! Det første er bildet som en venninne av CBE delte på instagram etter utdrikningslaget for en uke (?) siden, så det har nok ikke LKE vært borti. Og bilde to har altså "bare litt filter", ifølge team CBE. ( :roll: )

(imgur x 2)

c3YJOvh.png

TMfF1HF.png

Jeg tror nok forskjellen på disse to bildene, er at det øverste bilde er tatt av den " private Caroline".  Det nederste er vel tatt i en photoshoot og er ment for bloggen. De ønsker nok et litt glossy utrykk på bildene de legger ut på bloggen og de blir etterbehandlet for å få denne looken. Men helt enig at hun er veldig naturlig søt uten mye sminke. 

• Liker 6
Gjest Clementina
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Loffeliten skrev:

(imgur x 2)

c3YJOvh.png

TMfF1HF.png

Konturering er jo bare så.. weird! Hvorfor oversminker hun nesa si?? Hun har jo en flott nese i virkeligheten. 

Edit: og trist at venninna ble kommandert til å slette bildet av Caroline fordi det ikke er ihjelredigert sånn som alle de andre..

Endret av Clementina
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Hun ser ikke akkurat yngre ut på det bildet som har blitt postet her. Hvis det var intensjonen, har hun feilet totalt. Forstår meg rett og slett ikke på denne dama.

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Uansett, ingen kan med hånden på hjertet si at bildet er fint. Jeg synes nesten det ser skummelt ut. 

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Det med regler og retningslinjer for reklame osv er det tydeligvis ikke så farlig med.......

Skrevet

Merkelig valg av bilde. Det er virkelig ikke et bra bilde på noen som helst måte. Hvit strek på nesa, og øynene er to uklare svarte hull. 

Det burde ikke være noe bilde i header i det hele tatt på en blogg som har haugevis av bilder av ett og samme fjes og kropp hver eneste dag.

• Liker 19
Skrevet

Jeg er jo aldri inne på bloggen lenger av idealistiske grunner, men setter stor pris på at noen legger ut bildebevis på imgur. :smilyblomst:

Mine tanker rundt dette bildet er at jeg først og fremst får lyst til å fôre fruen. Hun trenger mat, et varmt bad for å løse opp muskelspenninger og en mann som som kan godta henne som hun er i virkeligheten. 

• Liker 41
Skrevet

Jeg syntes bildet er kult, men hun ser ruset ut og mindt 15 år eldre enn hun egentlig er.

Et slikt bilde i headeren er nok en del av imagebyttet de har drevet med det siste året. Men CBE er fortsatt småbarnsmor fra Sarpsborg som reklamerer for leverpostei, uansett hvor mye de prøver å late som noe annet

• Liker 32
Gjest Verrika
Skrevet
39 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg er jo aldri inne på bloggen lenger av idealistiske grunner, men setter stor pris på at noen legger ut bildebevis på imgur. :smilyblomst:

Mine tanker rundt dette bildet er at jeg først og fremst får lyst til å fôre fruen. Hun trenger mat, et varmt bad for å løse opp muskelspenninger og en mann som som kan godta henne som hun er i virkeligheten. 

Skrevet
1 time siden, Alice123 skrev:

Jeg syntes bildet er kult, men hun ser ruset ut og mindt 15 år eldre enn hun egentlig er.

Et slikt bilde i headeren er nok en del av imagebyttet de har drevet med det siste året. Men CBE er fortsatt småbarnsmor fra Sarpsborg som reklamerer for leverpostei, uansett hvor mye de prøver å late som noe annet

Kan lure på om Stabburet liker stilbyttet? 

• Liker 7
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
11 timer siden, Clementina skrev:

Hva har et sånt bilde med høyt utdannede mennesker å gjøre? Jeg har mastergrad og alt jeg ser er ei dame som suger inn kinn og mage, holder pusten for å få frem ribbekassa, som krummer ryggen for å få frem skulderbladene, og som et resultat av det ser 15 år eldre ut enn hun er i virkeligheten. Jeg ser også mager og sliten ut om jeg poserer sånn, helt uten varmeredigering og skyggefiltre, og jeg har faktisk 5-6 kg for mye... Syns det er trist at Caroline gjerne vil se 10-15 år eldre ut om hun samtidig ser tynnere ut.

Jeg er høyskoleutdannet jeg også, og kan ikke si at jeg verken identifiserer meg med dama på bildet, eller har noe som helst lyst til å se ut som henne. Så om det var meningen å tekkes de høyt utdannede leserne så feilet hun stort. Litt som forsøket på imagedreiningen hun ellers har forsøkt siden hun ble herskapsfrue i Sarpsborg.

Det er et godt spørsmål hvorvidt dette vil få solgt leverposteibokser. Derimot hadde dette vært det perfekte bildet dersom hun ville gi ut singel ala "I'm gonna fuck all your friends". Hun prøve jo å etterlikne SE og være samfunnsdebattant med dårlig utfall, kanskje dette legger opp til en artistkarriere. 

Endret av CecilieX
Tastefeil delux. Denne tiuren som hadde rotet seg inn i sangtittelen gav veldig humoristiske bilder i hodet.
Skrevet (endret)

DETTE er edgy, sexy, pose. (litt av samme positur som cbe)

http://www.marica.bg/f/news/84/640_cd9e0c03858c2b316149836be2602bcf.jpg

Selv om Tyra Banks er halvnaken, så er det hennes kraftfulle utstråling man ser først. Men Tyra ser ikke skitten ut. 

CBE failer mest i at hun er to-barns mor fra Sarpsborg, og lever livet som en 2-barns mor fra Sarpsborg. Dessuten har den som har redigert foto fått henne til å se ut som at hun er rullet i skitt. Håret ser ut som sølevann og henger halvveis ned i striper. 

Om man ser rundt munnen, så ser man at ansiktet er anstrengt i forsøk på å være noe man ikke er; nemlig cool, edgy, sexy Toppmodell. Det ER en grunn til at et fåtall blir modell/toppmodell - de færreste av oss klarer å få til den enorme utstrålingen uten å se fjern ut.

Altså, det er kult når man vil gjøre sin egen greie (nei til janteloven!), men når det blir puteflaut, så er det bare pinlig og ikke et dugg cool, sexy eller edgy. 

edit: Merkevaren cbe halter ekstremt for tiden, ser flere har merket seg dette.

Liksom edgy foto og traurige charterferier, småstadsliv, next door mommy, leverpostei, shady ansiktsmasker - det henger ikke i hop. Og tyder på at cbe.no ikke filterer på hvem de tar inn som sponsor eller reklamerer for - de tar det de får. Penger er penger.

JEG tror cbe.no hadde tjent mer på å gå All In som "småbarnsmor fra landet i Norge", som the next door mommy (som voksen utgave av next door girl uttrykk). Det passer bedre inn på de produktene hun fronter og faktisk får inn som sponsorer. 

Just face it, Luis Vuitton og Dior og lignende er ikke interessert. 

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 34
Skrevet

Hun er jo photoshoppa ihjel på dette bildet i forsøk på å leke modell. Farge på hud og hår er så falskt. De har så mange fine bilder som kunne vært brukt. Dette gjør de kun for å få oppmerksomhet. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Anne B skrev:

Hun er jo photoshoppa ihjel på dette bildet i forsøk på å leke modell. Farge på hud og hår er så falskt. De har så mange fine bilder som kunne vært brukt. Dette gjør de kun for å få oppmerksomhet. 

Enig. Men hvorfor vil hun se ut som hun er mellom 40 og 50? 

Endret av _Malene
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Det ser ut som de prøver "en søt, flink pike som aldri har gjort noe galt, og som endelig slo seg løs og ble den bombshellen" forvandlingen, ala Sandy i Grease. 

Bare synd at den flinke søte piken her bare var en nevrotisk perfeksjonist som endte opp med å se ut som om hun burde vært på avrusing. Jeg har ikke mye til overs for hvordan de her gjør ting, men de har ekstremt mye potensiale til å lage en bra header, så kommer de med dette her, det er pinlig. Lyser ikke akkurat familielykke eller harmoni. 

Endret av Stjernekikkeren
Trykket send i stede for mellomrom
  • Liker 22
Skrevet

Lurer på om jeg hadde kjent igjen fruen på butikken

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...