Keaton Skrevet 20. juli 2017 #35941 Skrevet 20. juli 2017 https://imgur.com/a/6K3YK Noen som kan forklare hva hun egentlig mener om soling? 21
Lopploella Skrevet 20. juli 2017 #35942 Skrevet 20. juli 2017 4 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/6K3YK Noen som kan forklare hva hun egentlig mener om soling? Hun har selvfølgelig sterk (perfekt!) hud som kunne blitt brun på et blunk om hun bare ville. Men hun velger å være blek siden det er sunnere. Rart at de bildene fra ferien hvor hun var mørkebrun faktisk nesten ikke var redigert, da. 47
Gjest Fridakahlo Skrevet 20. juli 2017 #35943 Skrevet 20. juli 2017 (endret) 11 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/6K3YK Noen som kan forklare hva hun egentlig mener om soling? Har hun egentlig egne meninger? Kjøpteogbetaltmeningstorg.no Endret 20. juli 2017 av Fridakahlo
JessicaL Skrevet 20. juli 2017 #35944 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, Lopploella skrev: Hun har selvfølgelig sterk (perfekt!) hud som kunne blitt brun på et blunk om hun bare ville. Men hun velger å være blek siden det er sunnere. Rart at de bildene fra ferien hvor hun var mørkebrun faktisk nesten ikke var redigert, da. Hadde vel badet i selvbruningskrem. 4
Pikachuchu Skrevet 20. juli 2017 #35945 Skrevet 20. juli 2017 Var det ikke nettopp bortkastet å dra til Hellas om man ikke ble brun? Og hadde hun ikke tross alt vært 3 uker i Hellas, og det var årsaken til at hun var så brun i et annet innlegg/Instagram eller hvor det var? Ikke så greit å vite hva man selv mener tydeligvis, evt. huske hva enn man er betalt for å mene. 40
Gjest Skribent Skrevet 20. juli 2017 #35946 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, Pikachuchu skrev: Var det ikke nettopp bortkastet å dra til Hellas om man ikke ble brun? Og hadde hun ikke tross alt vært 3 uker i Hellas, og det var årsaken til at hun var så brun i et annet innlegg/Instagram eller hvor det var? Ikke så greit å vite hva man selv mener tydeligvis, evt. huske hva enn man er betalt for å mene. Begynner vel å bli vanskelig å skille... blogging minutt for minutt
Populært innlegg Cissacissa Skrevet 20. juli 2017 Populært innlegg #35947 Skrevet 20. juli 2017 8 minutter siden, Lopploella skrev: Hun har selvfølgelig sterk (perfekt!) hud som kunne blitt brun på et blunk om hun bare ville. Men hun velger å være blek siden det er sunnere. Rart at de bildene fra ferien hvor hun var mørkebrun faktisk nesten ikke var redigert, da. Selvsagt har hun sterk og perfekt hud. I tillegg har hun ingen rynker, aldri kviser/uren hud, er naturlig slank (hallo...hun løper en mil om dagen...) får ikke strekkmerker, og er for smart til å studere juss. Helt utrolig at hun er så perfekt når det gjelder absolutt alt (ironi) 54
Pikachuchu Skrevet 20. juli 2017 #35948 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, Skribent skrev: Begynner vel å bli vanskelig å skille... blogging minutt for minutt Haha, ja! Det hadde faktisk kunnet være interessant å se. Såfremt det var skjult kamera, fullstendig uredigert og med uvitende deltagere, ellers ville det ikke hatt noen som helst troverdighet. 6
Keaton Skrevet 20. juli 2017 #35949 Skrevet 20. juli 2017 (endret) 15 minutter siden, Lopploella skrev: Hun har selvfølgelig sterk (perfekt!) hud som kunne blitt brun på et blunk om hun bare ville. Men hun velger å være blek siden det er sunnere. Rart at de bildene fra ferien hvor hun var mørkebrun faktisk nesten ikke var redigert, da. Ja, altså, på Insta er det klart uttrykt at det er ingen vits i å være i Hellas i flere uker uten å bli tanned (regner med at hun mener brunere enn "litt farge" pga begrepet tanned), men på bloggen hevder hun at hun ikke vil bli brun og bruker høy faktor. Det ene utelukker det andre og jeg mener derfor at hun bløffer på en av uttalelsene. Endret 20. juli 2017 av Kollontaj 30
Pikachuchu Skrevet 20. juli 2017 #35950 Skrevet 20. juli 2017 Hele bloggen er jo et skikkelig sirkus! Og de evige dårlige bortforklaringene/forklaringene er jo det som er underholdningen der. Altså, kommentarfeltet egentlig. Tekstene hennes er jo fullstendig uinteressante/intetsigende. 17
¤flicka¤ Skrevet 20. juli 2017 #35951 Skrevet 20. juli 2017 7 minutter siden, Cissacissa skrev: Selvsagt har hun sterk og perfekt hud. I tillegg har hun ingen rynker, aldri kviser/uren hud, er naturlig slank (hallo...hun løper en mil om dagen...) får ikke strekkmerker, og er for smart til å studere juss. Helt utrolig at hun er så perfekt når det gjelder absolutt alt (ironi) Det er liksom henne og Kim Jong-Un (uten sammenligning for øvrig) 19
Gjest Hold the door Skrevet 20. juli 2017 #35952 Skrevet 20. juli 2017 Nå fikk du meg til å tenke på umerket reklame for atomvåpen. Huff, det hadde ikke vært noe.
Keaton Skrevet 20. juli 2017 #35953 Skrevet 20. juli 2017 21 minutter siden, Pikachuchu skrev: Hele bloggen er jo et skikkelig sirkus! Og de evige dårlige bortforklaringene/forklaringene er jo det som er underholdningen der. Altså, kommentarfeltet egentlig. Tekstene hennes er jo fullstendig uinteressante/intetsigende. Årsaken til at jeg (ofte) tar opp disse ulike forklaringene, er fordi jeg mener at troverdighet er bloggernes viktigste ressurs. Når det beviselig lyves og bløffes også om bagateller, forteller det meg som leser at jeg ikke kan stole på noe som kommer fra bloggeren. Videre er det merkverdig at ikke blodfansen og annonsørene ser det samme som meg. ☺️ 24
Mme Blavatsky Skrevet 20. juli 2017 #35954 Skrevet 20. juli 2017 19 minutter siden, visningsnamn skrev: Nå fikk du meg til å tenke på umerket reklame for atomvåpen. Huff, det hadde ikke vært noe. Tja, si ikke det. Du mener det spøkefullt, men det er ikke så godt å si hvor de etiske og moralske grensene til dette firmaet går, om det betaler bra nok. Så kunne 0.53% av inntekten gå til gjenlevende Hiroshima-ofre, og de kunne ha smilt seg gjennom den kampanjen også. Aldri si aldri! 😉 13
Pikachuchu Skrevet 20. juli 2017 #35955 Skrevet 20. juli 2017 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Årsaken til at jeg (ofte) tar opp disse ulike forklaringene, er fordi jeg mener at troverdighet er bloggernes viktigste ressurs. Når det beviselig lyves og bløffes også om bagateller, forteller det meg som leser at jeg ikke kan stole på noe som kommer fra bloggeren. Videre er det merkverdig at ikke blodfansen og annonsørene ser det samme som meg. ☺️ Helt enig med deg! 😊 1
Gjest Fridakahlo Skrevet 20. juli 2017 #35956 Skrevet 20. juli 2017 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Årsaken til at jeg (ofte) tar opp disse ulike forklaringene, er fordi jeg mener at troverdighet er bloggernes viktigste ressurs. Når det beviselig lyves og bløffes også om bagateller, forteller det meg som leser at jeg ikke kan stole på noe som kommer fra bloggeren. Videre er det merkverdig at ikke blodfansen og annonsørene ser det samme som meg. ☺️ De velger å ikke se det samme som deg. Annonsørene ser kun kronene fordi de rett og slett vet at uansett hvor mye løgn og bedrag bedriften CBE farer med, så vil det alltid være en stor saueflokk som vil dilte etter og kaste seg etter alle produktene i håpet om en dag å bestige tronen og være på samme nivå med bedriften CBE.
Gjest Zaza Skrevet 20. juli 2017 #35957 Skrevet 20. juli 2017 (endret) I det ene øyeblikket er det a waste of money going to Greece and NOT getting a tan, for så å ikke dra til syden for å bli brunest mulig... Men bildene blir merkelig nok ekstemt brune, vel å merke sikkert for kunstens skyld. Endret 20. juli 2017 av Zaza
Gjest Skribent Skrevet 20. juli 2017 #35958 Skrevet 20. juli 2017 55 minutter siden, Kollontaj skrev: Årsaken til at jeg (ofte) tar opp disse ulike forklaringene, er fordi jeg mener at troverdighet er bloggernes viktigste ressurs. Når det beviselig lyves og bløffes også om bagateller, forteller det meg som leser at jeg ikke kan stole på noe som kommer fra bloggeren. Videre er det merkverdig at ikke blodfansen og annonsørene ser det samme som meg. ☺️ Skrikende mangel på skamfølelse og integritet er bloggernes viktigste ressurs. Hvis du i tillegg har en mann som gladelig selger objektet han er gift med og barna si e så vinner du alt du måtte ønske deg. Av penger, altså. Vanskelig å se hvordan de skal klare en overgang til et vanlig liv etter hvert, når alt du er og gjør er via ekstrem ekshibisjonisme.
JessicaL Skrevet 20. juli 2017 #35959 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, Zaza skrev: I det ene øyeblikket er det a waste of money going to Greece and NOT getting a tan, for så å ikke dra til syden for være å bli brunest mulig... Men bildene blir merkelig nok ekstemt brune, vel å merke sikkert for kunstens skyld. Det merkelige er at hun motsier seg selv, så glemsk og dum kan hun umulig være. Det får meg til å tenke at det er Lasse som er på ferde igjen. Man blir btw brun med faktor 30 også, spesielt i Hellas og andre sydlige land. Jeg bruker alltid minst 30 men er brun likevel. Hun må ha sittet inne på hotellet det meste av dagen for å klare å unngå å få ekte farge i den sterke solen. Hvilket igjen får meg til å stille spørsmålstegn med hvorfor i all verden hun drar to uker til Hellas, ikke er på stranda, ikke ser på kultur, ikke spiser noe særlig og mest sitter inne. Hva er da vitsen med å reise? Hellas som har så nydelig hav å bade i og vakre strender! 27
Gjest Ine Trikat Skrevet 20. juli 2017 #35960 Skrevet 20. juli 2017 Seriøst?! Her har hun tatt feil av om det var bloggversjonen eller den virkelige personen som svarte tydeligvis. Jeg kan ikke annet enn å le! Skal de holde på sånn så får de holde tunga rett i munnen i det minste! Troverdighet er tydligvis en elv i Kina...
Fremhevede innlegg