Ultiva Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #35881 Skrevet 19. juli 2017 https://imgur.com/LOr2uwV "Let's take one minute to druel"??? 21
Ultiva Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #35882 Skrevet 19. juli 2017 (endret) 8 timer siden, Cocosa skrev: Imgur?! https://imgur.com/XbWWRRw "Skrivebordsstolen". Lykke til med gjenskinn fra sola i pc'en CBE. Mange fiiine blanke pynteting da. Hvem trenger søppelbøtte, brevhyller og skriver/faks på et kontor liksom, når man har et sølvfarget eiffeltårn og kan speile seg selv i bordflaten Endret 19. juli 2017 av Ultiva 28
Aida_01 Skrevet 19. juli 2017 #35883 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/LOr2uwV "Let's take one minute to druel"??? Let's take one minute to proofread. 22
Aida_01 Skrevet 19. juli 2017 #35884 Skrevet 19. juli 2017 12 minutter siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/XbWWRRw "Skrivebordsstolen". Lykke til med gjenskinn fra sola i pc'en CBE. Mange fiiine blanke pynteting da. Hvem trenger søppelbøtte, brevhyller og skriver/faks på et kontor liksom, når man har et sølvfarget eiffeltårn og kan speile seg selv i bordflaten Mistenker at gjenskinn fra sola ikke blir et stort problem. Har vel knapt tid til å sette seg nedpå kjenner jeg denne travle bloggeren rett. 11
Shopgirl2014 Skrevet 19. juli 2017 #35885 Skrevet 19. juli 2017 (endret) 31 minutter siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/XbWWRRw "Skrivebordsstolen". Lykke til med gjenskinn fra sola i pc'en CBE. Mange fiiine blanke pynteting da. Hvem trenger søppelbøtte, brevhyller og skriver/faks på et kontor liksom, når man har et sølvfarget eiffeltårn og kan speile seg selv i bordflaten Ja, hvem trenger egentlig faks og brevhylle i 2017? Det lurer jeg også på. Fra spøk til alvor, flere og flere jobber papirløst i våre dager, og klarer seg uten andre hjelpemidler enn en PC/mac. (I mange kontorlandskap har man f.eks ikke faste plasser, de fleste kontorjobber krever kun en laptop.) Sånn sett er CBEs kontor tidsriktig og miljøvennlig. Endret 19. juli 2017 av Shopgirl2014 11
Aida_01 Skrevet 19. juli 2017 #35886 Skrevet 19. juli 2017 (endret) 31 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Ja, hvem trenger egentlig faks og brevhylle i 2017? Det lurer jeg også på. Fra spøk til alvor, flere og flere jobber papirløst i våre dager, og klarer seg uten andre hjelpemidler enn en PC/mac. (I mange kontorlandskap har man f.eks ikke faste plasser, de fleste kontorjobber krever kun en laptop.) Sånn sett er CBEs kontor tidsriktig og miljøvennlig. Å omtale noe som miljøvennlig i samme åndedrag som CBE er ganske morsomt i grunn. Tidsriktig.. tja. . stilen er i alle fall ikke det. Interiørvalgene der i gården er uansett noe forunderlige (eller ukritisk fundert på hva man får sponset). Endret 19. juli 2017 av Aida_01 typo 28
Populært innlegg Ultiva Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Populært innlegg #35887 Skrevet 19. juli 2017 21 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Ja, hvem trenger egentlig faks og brevhylle i 2017? Det lurer jeg også på. Fra spøk til alvor, flere og flere jobber papirløst i våre dager, og klarer seg uten andre hjelpemidler enn en PC/mac. (I mange kontorlandskap har man f.eks ikke faste plasser, de fleste kontorjobber krever kun en laptop.) Sånn sett er CBEs kontor tidsriktig og miljøvennlig. Hun lurer allerede på å bytte ut taklampa fordi butikken har fått den inn i svart. Just sayin'. 53
Bakepulver Skrevet 19. juli 2017 #35888 Skrevet 19. juli 2017 19 timer siden, *Emma* skrev: Hun skrev jo for litt siden ett innlegg om at det viktigste på hele kontoret var på plass....og det var kaffemaskinen.... så æh... da skjønner jeg at min jobb er veldig annerledes enn hennes. (Jeg drikker ogsåmange kopper kaffe i løpet av arbeidsdagen, men kaffemaskinen er definitivt ikke det viktigste på kontoret mitt ) Ikke for å skryte men jeg har kaffemaskin, kaffetrakter og vannkoker på mitt kontor (som er på kjøkkenet ) 7
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #35889 Skrevet 19. juli 2017 3 minutter siden, Ultiva skrev: Hun lurer allerede på å bytte ut taklampa fordi butikken har fått den inn i svart. Just sayin'. Ikke bytte ut, men bytte inn i en sort. Rett skal være rett.
Ultiva Skrevet 19. juli 2017 Forfatter #35890 Skrevet 19. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Ikke bytte ut, men bytte inn i en sort. Rett skal være rett. Aha. Men kan man bytte inn en vare som allerede er skrudd opp i taket og er i bruk? Endret 19. juli 2017 av Ultiva 20
Keaton Skrevet 19. juli 2017 #35891 Skrevet 19. juli 2017 7 minutter siden, Ultiva skrev: Aha. Men kan man bytte inn en vare som allerede er skrudd opp i taket og er i bruk? Hvis den er sponset, går vel det meste an. @Shopgirl2014 Miljøvennlig, hvorfor? Er noe av interiøret miljøvennlig? 19
Inocybe Skrevet 19. juli 2017 #35893 Skrevet 19. juli 2017 Hadde jeg jobbet med bilder og visuelt uttrykk hadde jeg prioritert en eller to store gode PC-skjermer. Skjermen på en slik Mac er helt ok men jeg syns det er bedre å jobbe på en større flate. Spesielt når bildebehandling er en vesentlig del av jobben. Men kanskje bloggens dedikerte photoshopper har en bedre og mer velegnet arbeidsplass til jobben. 16
Aida_01 Skrevet 19. juli 2017 #35894 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvis den er sponset, går vel det meste an. @Shopgirl2014 Miljøvennlig, hvorfor? Er noe av interiøret miljøvennlig? Kanskje den høyst dysfunksjonelle dekoren er miljøvennlig? (Fax, brevhylle, søppelbøtte har jo en funksjon i det minste..) ;-) 6
Gjest Cocosa Skrevet 19. juli 2017 #35895 Skrevet 19. juli 2017 19 minutter siden, Inocybe skrev: Hadde jeg jobbet med bilder og visuelt uttrykk hadde jeg prioritert en eller to store gode PC-skjermer. Skjermen på en slik Mac er helt ok men jeg syns det er bedre å jobbe på en større flate. Spesielt når bildebehandling er en vesentlig del av jobben. Men kanskje bloggens dedikerte photoshopper har en bedre og mer velegnet arbeidsplass til jobben. Hun HAR jo stasjonær PC - som hun dro med på hytta for et par dager 🙄
Gjest Cocosa Skrevet 19. juli 2017 #35896 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Shopgirl2014 skrev: Ja, hvem trenger egentlig faks og brevhylle i 2017? Det lurer jeg også på. Fra spøk til alvor, flere og flere jobber papirløst i våre dager, og klarer seg uten andre hjelpemidler enn en PC/mac. (I mange kontorlandskap har man f.eks ikke faste plasser, de fleste kontorjobber krever kun en laptop.) Sånn sett er CBEs kontor tidsriktig og miljøvennlig. Trenger ikke brevhylle for å holde styr på hva som er sponset og ikke, si.
Inocybe Skrevet 19. juli 2017 #35897 Skrevet 19. juli 2017 7 minutter siden, Cocosa skrev: Hun HAR jo stasjonær PC - som hun dro med på hytta for et par dager 🙄 Det viste jeg ikke. Sært at den ikke er en naturlig del av kontoret. Spesielt når den tilsynelatende er så essensiell at hun måtte dra den med på hyttetur. 6
Gjest Skribent Skrevet 19. juli 2017 #35898 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/LOr2uwV "Let's take one minute to druel"??? 1 time siden, Aida_01 skrev: Let's take one minute to proofread. Det er fair enough med typos, og really smooth å være on fleek med cool language for å skikkelig hitte målgruppa, assa, men... gjør det ordentlig da. Det skal vel helst bli helt MAGISK for leserne?!
Shopgirl2014 Skrevet 19. juli 2017 #35899 Skrevet 19. juli 2017 42 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvis den er sponset, går vel det meste an. @Shopgirl2014 Miljøvennlig, hvorfor? Er noe av interiøret miljøvennlig? Det er miljøvennlig å jobbe papirløst, noe kontorinteriøret indikerer. Kontra å jobbe på et kontor hvor telefax, skriver og brevhylle har en sentral plass. 4
BlendaSensitive Skrevet 19. juli 2017 #35900 Skrevet 19. juli 2017 Kan slå fast at jeg aldri har sett et så klinisk kontor før hos de med eget firma. For å si det sånn: de som synes det ser helt adekvat ut, har aldri hatt eget firma. Og definitivt ikke drevet på med arbeid i adobe-programmene. Eller så er dette show-off kontoret, uten funksjon, mens alle papir, rot, permer, gode skjermer og stygge med akk så komfortable stoler er på et annet rom. 27
Fremhevede innlegg