Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Jenki skrev:

Det gjør det i grunnen her inne også... ;)  

Hell yes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Jenki skrev:

Bra at ingen av oss som skriver her inne har det som jobb, da. 

• Liker 29
Skrevet
18 minutter siden, Jenki skrev:

Gitt at det første stemmer blir jo det andre en uunngåelig konsekvens, så det burde ikke overraske noen.

• Liker 25
Skrevet
25 minutter siden, Topptur skrev:

Beste kommentaren 👏👏👏

Alle gjentar vi vel oss selv til en viss grad, det er ikke til å unngå.

Dvs noen foretrekker å starte med blanke ark og sånn og i blant, men det koker jo ned til same shit new wrapping likevel.

:)

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, Lopploella skrev:

Etter kommentarene under innlegget om hunden som stikker av, har jeg fått et klarere bilde av hva slags folk som er i denne fanklubben hennes. Det er nemlig flere som foreslår spøkelser i huset som en mulig grunn til at hunden stikker av. :P Husrens, dyretolk og meditasjon er blant det som blir foreslått. 

Tenkte akkurat det samme!

Kan jo like godt være interiørstilen han reagerer på eller at han ikke liker særp-dialekten.. like sannsynlig som "onde ånder".. :P

• Liker 8
Gjest Topptur
Skrevet

Jeg får vondt av dem i den hundetråden, det er jo ikke tvil om at de elsker de små nøstene. 

Mine tanker er dessverre først og fremst at han søker bort for å dø, det har jeg opplevd med flere hunder. Ellers kan det være at de har hatt det svært travelt og ustabilt etter jul med stadig nye plasser for hundene å foeholde seg til. Det jeg kommer på i farten er at de etter at de flyttet fra Siljan vekslet mellom å bo i det nye huset, på hotell (?), hos foreldrene til både C og LE og nå sist på kennel x 2. Med forbehold om at jeg husker litt feil så er det uansett svært ustabilt for små vanedyr som hunder ofte er. 

Gjest Anne B
Skrevet

De burde ikke ha husdyr når de lever et så omflakkende liv. Ikke rart hunden ikke finner seg til rette. 

Skrevet

Full diskusjon på det siste IG-bildet. 

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring og svar til dette.

Tekola, teamleder.

Gjest Skribent
Skrevet

Redigering av bilder er bare problematisk hvis de nekter for å gjøre det, utover det kan de ihjelredigere hva som helst - men pent er det jaggu ikke. 

Angående at hun har god rettskriving... vel, nei, hun skriver simpelt og overfladisk med en muntlig stil, slangord og elendig vokabular. Nok av skrivefeil er det også. Hvem som helst kan kalle seg journalist, bare et fåtall har det som kreves. Selv dagsaviser og andre medier er så fulle av dårlig språk at man kan gremmes av mindre. Hvis frua hadde hatt et absolutt minimum av yrkesstolthet som blogger ville hun hatt en helt annen tilnærming til faget sitt. Det er mil igjen å gå før den bloggen blir noe annet enn en dårlig unnskyldning for å leve på den grønne gren, om det så koster dem all sjel og integritet.

Skrevet
6 timer siden, Lopploella skrev:

Etter kommentarene under innlegget om hunden som stikker av, har jeg fått et klarere bilde av hva slags folk som er i denne fanklubben hennes. Det er nemlig flere som foreslår spøkelser i huset som en mulig grunn til at hunden stikker av. :P Husrens, dyretolk og meditasjon er blant det som blir foreslått. 

Jeg er ikke i fanklubben hennes, men hva er galt med spøkelser? Trist hvis dyra ikke trives altså, og litt dumt om ungene blir skremt også, men bortsett fra det da! Så hadde det vært utrolig stilig om det var gjenferd i den gamle boligen. Og tenk hvilken boost for bloggen, som mange har klaget på går på repeat og er kjedelig. 

• Liker 2
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

jeg synes heller ikke det er noe galt med spøkelser. :) Men er de ikke bare i gamle hus? Siden fotballfrue og de har pusset opp så huset ikke er så gammel mer da er ikke spøkelser forklaringen her vel. Spøkelsene reiste nok med en gang de merket forskjellen og bosatte seg hos en annen familie som enten har/hadde hunder eller ikke.

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig skrullete og useriøst å tro på spøkelser.

Og jeg syns LKE og frua også er helt utrolig påståelige og furtne om bildet på Instagram. 

• Liker 32
Skrevet
22 timer siden, Pikachuchu skrev:

Begynt å omtale seg som journalist på insta og face nå, så da kan man vel begynne å forvente høyere standard på merking og slikt da! Eller ikke..

Hvor på insta gjør hun dette? På face kan jeg bare se at det står under interesser.

Skrevet

Er det sånn at raw-fil kan endres på uten at andre ser det? Ref. til LKE som skulle sende raw-fil til ei som ikke syntes bildet av fruen var så naturlig. Noe sier meg at han har endret på noe der, slik som han er kjent for å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

jeg synes heller ikke det er noe galt med spøkelser. :) Men er de ikke bare i gamle hus? Siden fotballfrue og de har pusset opp så huset ikke er så gammel mer da er ikke spøkelser forklaringen her vel. Spøkelsene reiste nok med en gang de merket forskjellen og bosatte seg hos en annen familie som enten har/hadde hunder eller ikke.

Huset er da fortsatt gammelt selvom de har pusset opp innvendig? Det blir da ikke et nytt hus av oppussing. Vi har en fritidsbolig fra 1912, vi sier jo ikke at den er ny selvom vi har pusset opp mye innvendig og malt utvendig. Angående spøkelser får folk tro på hva de vil 😄👻 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, suckers skrev:

Er det sånn at raw-fil kan endres på uten at andre ser det? Ref. til LKE som skulle sende raw-fil til ei som ikke syntes bildet av fruen var så naturlig. Noe sier meg at han har endret på noe der, slik som han er kjent for å gjøre.

Raw fil er bare et av mange fil-format man kan lagre bilder i. ;) Og ja, det kan redigeres og spares videre som raw også. Grunnen til at bilder online ikke er raw er fordi de er så store og tunge, og en blogg med mange bilder blir fort veldig tunge å lase ned. De "inneholder" rett og slett veldig mye informasjon som vi ved blotte øye ikke kan oppfatte og derfor unødvendig å spare som.

• Liker 4
Skrevet

Det blir jo bare "nehei hun ER så brun". :P

• Liker 4
Skrevet

Utrolig barnslig diskusjon på IG. Og kommentaren om at dersom man vil se CBE helt uredigert kan man se henne på YouTube eller snap gjorde at jeg nesten ramlet ut i bassenget av latter. Ren skjær løgn og tullprat. 

• Liker 28
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...