Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøper ikke den brunfargen🙈 Dama er jo veldig bleik egentlig.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare si det, men de bildene er alt annet enn pene. Hva er det de har gjort med dem, jeg synes de ser helt skitne og forvridde ut?

• Liker 32
Skrevet (endret)

Og begge har vell også på seg klokker som de har reklamert for för.... nei stemmer det.. de hadde jo kjöpt ett par av dem selv også.. flaks at det var disse se hadde med da, så de slapp å merke innlegget.. legger forresten merke til at utsalgssteder for både kjole og smykker er nevnt men ikke klokken...

Tenker enten a) de nevner ikke klokkene fordi de vil ha spekulasjoner rundt det å få igang kommentarfeltet eller b) de pröver igjen og lure seg unna

Endret av Bobir
  • Liker 11
Gjest Skribent
Skrevet

Uff... bildene blir verre og verre. Lurer på hvordan en som blogger om livsstil (?!) kan "eldes med verdighet" etter hvert som man blir eldre, når fokus er så ekstremt på glossy finish? Det må jo etter hvert bli mer og mer vanskelig med live events, hvor alle kan se realiteten og mene noe sammenliknet med bloggbildene som er så unaturlige og konstruerte. 

Skrevet (endret)

på disse kleine bildene hun har lagt ut i siste innlegg ser man hvertfall tydelig at hun har ganske mye rynker rundt øynene. Det er selvsagt ingenting i veien med det, men det stemmer ikke akkurat med det hun har uttalt tidligere om at hun ikke har noen rynker. For ikke å snakke om andre bilder hvor huden rundt øynene er photoshopet  flawless. Godt å se at hun er som andre 30-åringer akkurat der hvertfall...

Endret av Cissacissa
  • Liker 24
Skrevet
1 time siden, Vitulina skrev:

Jeg må bare si det, men de bildene er alt annet enn pene. Hva er det de har gjort med dem, jeg synes de ser helt skitne og forvridde ut?

Enig. Ser virkelig ikke bra ut, nå må de roe litt ned på både filtere, redigering og egentlig crossfit også...

• Liker 21
Skrevet

Er ikke poenget med redigering  å se bedre ut? 

Skjønner ikke. Hun som er så naturlig søt, ødelegger utseendet med photoshop og gudene vet hva 

• Liker 22
Skrevet (endret)
1 time siden, Bobir skrev:

Og begge har vell også på seg klokker som de har reklamert for för.... nei stemmer det.. de hadde jo kjöpt ett par av dem selv også.. flaks at det var disse se hadde med da, så de slapp å merke innlegget.. legger forresten merke til at utsalgssteder for både kjole og smykker er nevnt men ikke klokken...

Tenker enten a) de nevner ikke klokkene fordi de vil ha spekulasjoner rundt det å få igang kommentarfeltet eller b) de pröver igjen og lure seg unna

Og hos meg kommer det tilfeldigvis opp en "klikk og hent" annonse fra Tax Free rett under, med det som ser ut som de samme klokkene som de har på seg. 

Endret av katee
  • Liker 10
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Det er jo noe helt feil med nesa. Contouring? Det er jo ikke symmetrisk, så nesa ser helt skakk ut. På det ene bildet der ansiktet syns litt fra siden, er sidene på neseryggen (?) helt mørk, med en lys stripe nedover nesen? Skal det være sånn? Sminker folk seg sånn? Hvorfor? Bildet av LKE alene foran muren var derimot råstilig syns jeg, så enten er hun en bedre fotograf, eller han en bedre modell (som ikke overdriver stylinga så til de grader?)

Og når man ser det så godt på et redigert bilde, hvor synlig oversminket ser man ikke da ut i dagslys?

• Liker 10
Skrevet

Det er jo bare å se på bildene i posten der hun graver i hagen. Der er hun jo ganske blek til å ha vært flere uker i syden. Fornuftig det for så vidt. Det å sole seg masse er jo ikke heldig for huden. Siden hun er såpass blek på hagebildene sier det seg selv at bildene fra ferieturen er grundig redigerte og iscenesatte. Hun poser for å fremheve kragebeina, og bruker contouring i tillegg. Da blir resultatet der etter. Tipper det er litt highlight på kragebein også. På bilde 1 og 3 er det ett eller annet som er off med den grå bakgrunnen. Jeg er ikke fotograf, så om det skyldes redigeringen eller noe annet vet jeg ikke, men at det er "lekt mye med lys og kontrast" er det ingen tvil om. Kult forsøk, men feila litt. Bilder av LK alene er mer ekte, mindre posing, ikke forsøk på flekking av tenner eller å se sexy ut på annet vis. Dessverre for det bildet er ansiktet ikke i fokus. Bilde 3 er jeg egentlig litt overrasket over at gikk gjennom sensuren. On the bright side liker jeg å se henne uten en hel haug med løshår.  

• Liker 25
Skrevet

Pussig, enten har de som misliker ekteparets nye filter valgt å ikke kommentere, eller så har bare wow kommentarene sluppet gjennom sensuren.

• Liker 11
Skrevet

Det er akkurat lagt ut et nytt bilde på IG, og altså...😳 Poseringen, "brunfargen", redigeringen...! La meg hente meg litt inn før jeg kommer med en litt mer konstruktiv kommentar. (Jeg går konsekvent aldri inn på bloggen og har altså ikke sett de andre bildene som kommenteres over)

#dutrordetikkeførduserdet 

• Liker 11
Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, omtale av kropp, hetsende utsagn og svar til dette.

Tekola, teamleder.

Gjest Topptur
Skrevet

Men skal tærne være på utsiden av skoene? Jeg bruker aldri så høye hæler, så jeg vet ikke. Er det pga at man 'sklir frem' sånn at de alltid vil komme litt utfor?

Og bildene kunne vært kule, men de ble bare pinlige av en eller annen grunn. Selvdigging når nye høyder. 

Skrevet

Syns det er flott at CBE tester litt andre look enn de sedvanlige hun ellers bytter på :) 

Men akkurat den overredigerte kunstig brune greia hun har prøvdt på i det siste tiltaler ikke meg. All ungdommelig, sprek småbarnsmor blir borte og erstattes av en fallert skuespiller i et desperat forsøk på et siste come back. Nå syns jeg det er flott når kvinnelige skuespillere prøver å trosse Hollywoodnormen om at kvinner er for gamle og stygge etter 35 år men tror neppe det var dette CBE tenkte på da hun tok disse bildene :P

• Liker 22
Gjest Atheena
Skrevet (endret)
9 timer siden, Bobir skrev:

Ja klokkene er definitivt svært fremtredene så ut i fra at hun hadde reklame for DV for 2 dager siden så er nok dette også en aldri så liten snik produktplassering. 

Når det gjelder bildene så får jeg litt følelsen av at de prøver litt for hardt og at poseringen prøver å være mer edge og topmodel, noe som kunne vært trykt som en reklamekampande i Vouge, men det feiler fullstendig. Der har de laaaang vei å gå både når det gjelder foto og posering. Hun er ingen modell i den forstand. 

Endret av Atheena
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
14 timer siden, Torden skrev:

Skulle ikke fruen og Trine Grunn sykle for en god sak en gang? Ble det noe med dem?

Det verste med den saken der er at de skulle sykle for Stine Sofie-stiftelsen. Da de plutselig avlyste uten grunn, var det på grunn av "private årsaker". 

Grunnen til at jeg husker det så godt, er at de brukte minnestiftelsen til en liten jente for å skape blest om seg selv (og tjene penger, antageligvis), for så å drite i hele saken. Dét er stygt gjort, det!!!

Skrevet
8 timer siden, Fotballfluen skrev:

Og når man ser det så godt på et redigert bilde, hvor synlig oversminket ser man ikke da ut i dagslys?

Hun har skjev nese....Derfor blir bildene tatt fra samme side hele tiden.

• Liker 7
Skrevet
20 timer siden, Kollontaj skrev:

Litt trist at hun må påpeke at den litt romslige joggebuksa var lånt av venninna. 

Ja, jeg ville ikke lånt bort buksa mi til henne. "Se, jeg får begge beina oppi ett". Neida. Jeg har heldigvis XS selv, så det er ikke misunnelse.

Har frua noen gang svart på hvorfor alle bilder er tatt fra samme side?

• Liker 8
Skrevet
29 minutter siden, Bg5000 skrev:

Hun har skjev nese....Derfor blir bildene tatt fra samme side hele tiden.

Det er vel ikke så mange som har helt rett nese, så det synes jeg er unødvendig å nevne.

Det som er rart med bildet er det merkelige ansiktsuttrykket hennes. Det ser ut som om hun må på do eller noe... 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...