Keaton Skrevet 14. juli 2017 #35701 Skrevet 14. juli 2017 Hensikten var nok comegetme-blikk, men resultatet ble iamsoboredicoulddie. 15
Rubella Skrevet 14. juli 2017 #35702 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Hensikten var nok comegetme-blikk, men resultatet ble iamsoboredicoulddie. Evt holderinneenmassivpromp 19
Gjest Anne B Skrevet 14. juli 2017 #35703 Skrevet 14. juli 2017 Ikke godt å si hva som skal være fint på disse bildene men det er ingen tvil om at de er kraftig redigert. Trodde de skulle slutte med det men det går kanskje inn under kategorien fotokunst?
Attami Skrevet 14. juli 2017 #35704 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, Anne B skrev: Ikke godt å si hva som skal være fint på disse bildene men det er ingen tvil om at de er kraftig redigert. Trodde de skulle slutte med det men det går kanskje inn under kategorien fotokunst? Ja det var det det var; Fotokunst. Det tenkte jeg ikke på. Et nytt kapittel i nettstudiene. Læren om å få alle møkkabrune... 13
Gjest Cocosa Skrevet 14. juli 2017 #35705 Skrevet 14. juli 2017 Dere som hele tiden refererer til noe i bloggen, kan dere ikke være så snill å legge ut imgur? Jeg nekter å gi klikk for å henge med i diskusjonen!
elisaday Skrevet 14. juli 2017 #35706 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Jeg pleier IKKE å blande meg i CBE tråden, men er det ikke nettopp dette selveste chief hoe i Kardashian klanen ble beskyldt for? Blackface. Har aldri sett en så bleik blogger SÅ brun før. Ikke SE engang. Det er nok ikke med vilje men HALLOooooooo... Endret 14. juli 2017 av elisaday 24
Gjest xx girl xx Skrevet 14. juli 2017 #35707 Skrevet 14. juli 2017 (endret) 10 timer siden, filifjonka skrev: Pussig, enten har de som misliker ekteparets nye filter valgt å ikke kommentere, eller så har bare wow kommentarene sluppet gjennom sensuren. Jeg har lagt merke til at negative / konstruktive kommentarer, gjerne blir publisert et par dager senere. Da er leserne ferdig med det innlegget. Endret 14. juli 2017 av xx girl xx La til ett ord
Gjest xx girl xx Skrevet 14. juli 2017 #35708 Skrevet 14. juli 2017 Var inne på Instagram profilen til bloggen. Hvorfor liker folk det bildet? Det kunne vært tøft. Men det er noe som gikk fryktelig galt i forsøket. Jeg synes de har hatt en del fine bilder. Men jeg liker ikke bildene de har publisert i det siste. Er det fotografen som mangler kunnskap og erfaring?
Populært innlegg Kruset Skrevet 14. juli 2017 Populært innlegg #35709 Skrevet 14. juli 2017 8 timer siden, Lopploella skrev: Ja, jeg ville ikke lånt bort buksa mi til henne. "Se, jeg får begge beina oppi ett". Neida. Jeg har heldigvis XS selv, så det er ikke misunnelse. Har frua noen gang svart på hvorfor alle bilder er tatt fra samme side? Du har heldigvis XS selv? Er du i det hele tatt bevisst hvilke signaler du sender ved å skrive det? En av de tingene som av god grunn diskuteres her i tråden, er nettopp dette fokuset på kropp og størrelser, og så presterer du altså å uttale deg på denne måten? Jeg synes på ingen måte det er bedre enn saken du kommenterer. 68
Lopploella Skrevet 14. juli 2017 #35710 Skrevet 14. juli 2017 6 minutter siden, Kruset skrev: Du har heldigvis XS selv? Er du i det hele tatt bevisst hvilke signaler du sender ved å skrive det? En av de tingene som av god grunn diskuteres her i tråden, er nettopp dette fokuset på kropp og størrelser, og så presterer du altså å uttale deg på denne måten? Jeg synes på ingen måte det er bedre enn saken du kommenterer. Det var ironi. 15
Kruset Skrevet 14. juli 2017 #35711 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Lopploella skrev: Det var ironi. Da beklager jeg Synes ikke det fremgikk så tydelig av innlegget. 13
Lopploella Skrevet 14. juli 2017 #35712 Skrevet 14. juli 2017 Nei, kan godt hende du har rett i det. (Og jeg er ikke størrelse XS i virkeligheten ...) 5
Gjest Topptur Skrevet 14. juli 2017 #35713 Skrevet 14. juli 2017 5 timer siden, Cocosa skrev: Dere som hele tiden refererer til noe i bloggen, kan dere ikke være så snill å legge ut imgur? Jeg nekter å gi klikk for å henge med i diskusjonen! Da får du vel bare la vær å henge med da?
Keaton Skrevet 14. juli 2017 #35714 Skrevet 14. juli 2017 Å sammenligne LKE med de virkelig store (mote)fotografene er ikke helt rettferdig, bloggeierne har sikkert bladd seg gjennom bildene til feks http://www.mariotestino.com/. Masse inspo, men det som mangler hos bloggen, etter min mening, er evnen til å gi bildene liv og energi, få frem personligheten i modellen. Både fotograf og modell svikter her. Hjelper ikke å stirre tomt ut i intet og flekke tenner, liksom, ikke blir det mote og ikke blir det "kunst", det blir bare kjedelig. For all del: LKE har blitt en habil fotograf etterhvert og bildene på bloggen er blant de beste på bloggtoppen. Skal de utvikle seg til noe mer enn å presentere "pyntebilder", må både modell (CBE) og fotografen utfordre seg selv og hverandre. 29
Sol79 Skrevet 14. juli 2017 #35715 Skrevet 14. juli 2017 Ser på instagram at noen har kommentert på engelsl at det er et fint bilde, men at hun er for brun etter hennes smak. Da svarer CBE at det er bortkasta penger å dra til Hellas og ikke bli brun. Litt forvirret her, for hun er jo ikke brun i det hele tatt på andre bilder..? 43
SusieDerkins Skrevet 14. juli 2017 #35716 Skrevet 14. juli 2017 29 minutter siden, Sol79 skrev: Ser på instagram at noen har kommentert på engelsl at det er et fint bilde, men at hun er for brun etter hennes smak. Da svarer CBE at det er bortkasta penger å dra til Hellas og ikke bli brun. Litt forvirret her, for hun er jo ikke brun i det hele tatt på andre bilder..? Det bildet med den overdrevne brunfargen, skikkelsen og frisyren minnet meg om noe, men jeg kunne ikke sette fingeren på det. Men nå vet jeg hva det var - noen år eldre riktig nok, men en vaskeekte tynn&brun prinsesse: https://goo.gl/images/U1g3BF 18
XbellaX Skrevet 14. juli 2017 #35717 Skrevet 14. juli 2017 14 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Det verste med den saken der er at de skulle sykle for Stine Sofie-stiftelsen. Da de plutselig avlyste uten grunn, var det på grunn av "private årsaker". Grunnen til at jeg husker det så godt, er at de brukte minnestiftelsen til en liten jente for å skape blest om seg selv (og tjene penger, antageligvis), for så å drite i hele saken. Dét er stygt gjort, det!!! Jeg er ikke helt enig med deg i dette. Private årsaker er private årsaker. Grunnene kan være bunnsolide selv om de ikke flashes til leserne. Du tillegger henne et motiv hun ikke nødvendigvis har, evt hadde. På sett og vis er det jo ikke rart du gjør akkurat det all den tid bedriften fremstår som både kynisk (og helt ærlig, useriøs), likevel synes jeg kanskje ikke det er helt fair av deg å si at hun "driter i saken". 6
Fotballfluen Skrevet 14. juli 2017 #35718 Skrevet 14. juli 2017 18 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg er ikke helt enig med deg i dette. Private årsaker er private årsaker. Grunnene kan være bunnsolide selv om de ikke flashes til leserne. Du tillegger henne et motiv hun ikke nødvendigvis har, evt hadde. På sett og vis er det jo ikke rart du gjør akkurat det all den tid bedriften fremstår som både kynisk (og helt ærlig, useriøs), likevel synes jeg kanskje ikke det er helt fair av deg å si at hun "driter i saken". De utleverer jo det meste annet, inkludert både begravelser og foretrukne sex-stillinger. Hva i alle dager kan ha skjedd som gjør at superwoman som omtrent løp maraton inn på fødestuen ikke klarte å gjennomføre det, og som i tillegg ikke tåler dagens lys på bloggen? Min hypotese er følgende; redsel for å mislykkes, å ikke være best i alt. (Les; ikke ha kontroll over eget narrativ) 36
XbellaX Skrevet 14. juli 2017 #35719 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Fotballfluen skrev: De utleverer jo det meste annet, inkludert både begravelser og foretrukne sex-stillinger. Hva i alle dager kan ha skjedd som gjør at superwoman som omtrent løp maraton inn på fødestuen ikke klarte å gjennomføre det, og som i tillegg ikke tåler dagens lys på bloggen? Min hypotese er følgende; redsel for å mislykkes, å ikke være best i alt. (Les; ikke ha kontroll over eget narrativ) Jeg ser poenget. Når man blir med på denne type sak som i seg selv er så viktig og seriøs, og videre utbasunerer dette til alt og alle så bør man være åpen om årsaken (og om ikke åpen så i hvertfall forklare så mye som mulig). Om ikke gir det en ekstremt god grobunn for slike tolkninger både du og Lille_Krokodille kommer med. Jeg klarer likevel ikke synes det er helt greit å bare trekke konklusjoner om at hun "dreit i det". "Private årsaker" kan handle om andre nærstående familiemedlemmer. Det er slikt vi ikke vet og heller ikke har "krav" på å få vite. 5
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 14. juli 2017 #35720 Skrevet 14. juli 2017 30 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg er ikke helt enig med deg i dette. Private årsaker er private årsaker. Grunnene kan være bunnsolide selv om de ikke flashes til leserne. Du tillegger henne et motiv hun ikke nødvendigvis har, evt hadde. På sett og vis er det jo ikke rart du gjør akkurat det all den tid bedriften fremstår som både kynisk (og helt ærlig, useriøs), likevel synes jeg kanskje ikke det er helt fair av deg å si at hun "driter i saken". Hun kunne fint syklet den distansen med noen andre.
Fremhevede innlegg