Vitulina Skrevet 12. juli 2017 #35641 Skrevet 12. juli 2017 11 minutter siden, Tørst skrev: Kewlt! Sprek. Men hun trente kanskje litt ordentlig først? Og det var ikke første konkurransen hun løp? Jeg tror ikke cbe klarer 1:30 noensinne hvis hun ikke endrer treningsfilosofien sin betraktelig. Løp vel 3-4 ganger i uken, og trente kjerringaerobic innimellom. Aldri noe organisert opplegg. Nei, løpte mange 10 km før hun doblet distansen. FF har aldri trent med et mål om sportslig oppnåelse, fettprosent og kropp er det eneste hun bryr seg om 15
Hebbbbbe Skrevet 12. juli 2017 #35642 Skrevet 12. juli 2017 25 minutter siden, Vitulina skrev: Moren min løp halvmaraton på 1.30 da hun var 64 år. Just saying CBE har verken løpt løp før eller trent mot et halvmaraton (nei, CrossFit-trening er ikke en god måte å trene til halvmaraton på). Man er nødt til å få langturer (16 km +) en gang i uken god tid i forveien. Den ene turen hun hadde på 14km holder ikke. 8
Attami Skrevet 12. juli 2017 #35643 Skrevet 12. juli 2017 15 timer siden, penny_ skrev: De har ikke skrevet at det ikke er redigert. CBE har svart at de ikke har brukt et filter. Om de har brukt et filter eller ikke er egentlig revnende likegyldig da det ikke betyr at bildene ikke er redigert. Frua er overraskende lys i huden idag på snapchat!? Hun var da fryktelig brun bare for noen dager siden? 15
skruf Skrevet 12. juli 2017 #35644 Skrevet 12. juli 2017 12 minutter siden, Attami skrev: Frua er overraskende lys i huden idag på snapchat!? Hun var da fryktelig brun bare for noen dager siden? Er nok bare justering av kontraster og lys (sitat LKE), de bruker jo ikke photoshop... 7
Viking-girl Skrevet 12. juli 2017 #35647 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, gjest91 skrev: Er ikke dette ganske perverst? Prøver på litt "sexy-pose"? 17
Meadow Skrevet 13. juli 2017 #35648 Skrevet 13. juli 2017 Lurte på en ting, siden jeg snublet over denne topplisten som ligger på side2- hvorfor er ikke CBE der? Hvor mange lesere har hun, egentlig? 1
Gjest goldlion Skrevet 13. juli 2017 #35649 Skrevet 13. juli 2017 Ser at hun skriver varmt om Nespresso, uten å merke det som reklame. Skriver Caroline Berg Eriksen om et produkt uten å få betalt?
penny_ Skrevet 13. juli 2017 #35650 Skrevet 13. juli 2017 (endret) 7 timer siden, Attami skrev: Frua er overraskende lys i huden idag på snapchat!? Hun var da fryktelig brun bare for noen dager siden? Og? Det er ingen som har sagt at bildene hvor hun ser veldig brun ut ikke er redigert. Endret 13. juli 2017 av penny_ 2
Gjest CecilieX Skrevet 13. juli 2017 #35651 Skrevet 13. juli 2017 5 timer siden, Meadow skrev: Lurte på en ting, siden jeg snublet over denne topplisten som ligger på side2- hvorfor er ikke CBE der? Hvor mange lesere har hun, egentlig? Det er en oversikt over bloggere som er på blogg.no. CBE blogger for en annen plattform; United Influencers. Hvis du går inn på blogglisten.no så får du en oversikt over alle. CBE ligger stort sett et sted mellom 32.000-40.000, oftest på 2. plass.
Gjest Anna Nas Skrevet 13. juli 2017 #35652 Skrevet 13. juli 2017 (endret) På 12.7.2017 den 9.21, LilleSnupp skrev: Kan det være de bedriver litt sematikk kverulering? Vedkommende spurte om filter, ikke om de var redigerte eller etterbehandlet. Det tror jeg du har helt rett i. Det er heller ikke første gang det skjer. Mennesker som ikke ønsker å skjule ting, svarer oppklarende selv om spørsmål eller antagelse ikke treffer helt perfekt. I dette tilfellet kunne ekteparet E valgt å svare oppklarende fremfor benektende. Eventuelt kunne de elegant oversett kritikken fremfor å irettesette vedkommende som ikke liker "filter" (manipulerte/sterkt redigerte bilder). At ikke alle tar bølgen over "uttrykket" til fotograf Eriksen, må de faktisk tåle. Det får være måte på selvhøytidelighet. Vi snakker tross alt om flashy og oppstilte kommersielle bilder, ikke et ekte og ærlig innsyn i familiealbumet. Endret 13. juli 2017 av Anna Nas
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2017 #35653 Skrevet 13. juli 2017 Tråden er ryddet for brudd på forumets regelverk: Sitat Du kan ikke poste innhold med: * Kommentarer og vurderinger angående kropp, både ens egen og andres. Kvinneguiden ønsker ikke å være en arena som trigger sykdom og bidrar til kroppspress, vi tillater derfor ikke referanseverdiene høyde og vekt kombinert. Les mer her. Tekola, teamleder.
Lopploella Skrevet 13. juli 2017 #35654 Skrevet 13. juli 2017 Og den kremhvite Nespresso-maskinen må antagelig byttes ut fordi den ikke passer 100% i det sorthvite kontoret. Hun burde ta til seg sin egen pedagogiske tale til datteren som ville kjøpe leker på ferie. En trenger ikke å få alle ønsker oppfylt MED EN GANG. Endel av dem trenger en vel egentlig ikke å få oppfylt i det hele tatt. 35
Tørst Skrevet 13. juli 2017 #35655 Skrevet 13. juli 2017 12 timer siden, Vitulina skrev: Løp vel 3-4 ganger i uken, og trente kjerringaerobic innimellom. Aldri noe organisert opplegg. Nei, løpte mange 10 km før hun doblet distansen. FF har aldri trent med et mål om sportslig oppnåelse, fettprosent og kropp er det eneste hun bryr seg om Imponerende er det uansett, hun må da ha et talent for distansen. Noen har jo det, og kommer unna med kjerringaerobic i forkant. Crossfitøktene til frua er drepen for løpinga. Iallfall så ofte og hardt. Fint at hun løøer intervaller, liksom, men hun må jo opp i en betydelig lengde på dem også, og hun begynner å få sabla dårlig tid! Det er jo snart tid for nedtrapping og kontrollerte løp på terskel, og hun har ikke begynt opptrappinga en gang. Husker jeg løp to mil på bane og sånn før lange løp, blanding av oppvaming, intervaller, terskeltrening og nedtrapping. 8 km og 15 sekundersintervaller blir altfor pjuskete å ha i banken i forkant. Én ukentlig rolig langtur i skogen opp mot 25 km burde hun ha nå. Men det er klart, hvis hun kun har som mål å komme seg gjennom 21,1 km i Oslos gater, så klarer jo alle det. 7
LizbethOsnes Skrevet 13. juli 2017 #35656 Skrevet 13. juli 2017 9 timer siden, Viking-girl skrev: Prøver på litt "sexy-pose"? Det funka jo på SKAM ;-) 11
caskerette Skrevet 13. juli 2017 #35657 Skrevet 13. juli 2017 2 minutter siden, Tørst skrev: Men det er klart, hvis hun kun har som mål å komme seg gjennom 21,1 km i Oslos gater, så klarer jo alle det. This. Den løp jeg en gang i tiden også, og jeg trente bare drit i forkant. Dessuten var jeg på fylla dagen før. Skikkelig seriøs. 3
Tørst Skrevet 13. juli 2017 #35658 Skrevet 13. juli 2017 11 minutter siden, caskerette skrev: This. Den løp jeg en gang i tiden også, og jeg trente bare drit i forkant. Dessuten var jeg på fylla dagen før. Skikkelig seriøs. Haha, samma her. Var i bryllup natten før, litt too much wine, skjelven og hodepine før start, bam 1:55 😁 Den gode løpsfølelsen uteble riktignok, men jeg syns man skal fullføre det man har sagt man skal gjøre, med mindre man er død. Så hvem som helst klarer vel å FULLFØRE et halvmaraton hvis det er det det står på. 5
Populært innlegg -Fyrstikk- Skrevet 13. juli 2017 Populært innlegg #35659 Skrevet 13. juli 2017 For de som trenger en tråd til å skryte i detalj om sine private treningsmeritter minner jeg om den glitrende muligheten for å opprette egen treningsdagbok på KG. 80
Tørst Skrevet 13. juli 2017 #35660 Skrevet 13. juli 2017 1 minutt siden, -Fyrstikk- skrev: For de som trenger en tråd til å skryte i detalj om sine private treningsmeritter minner jeg om den glitrende muligheten for å opprette egen treningsdagbok på KG. Skal huske på det hvis jeg trenger å skryte av egne treningsmeritter. Innlegget overfor var ikke skryt. Prøver bare å si at jeg syns det blir ufint av frua å reklamere for noe og så kanskje ikke stille opp likevel, eller ta det seriøst. Hvor mange penger får hun av flaskevannet for å poste massevis av snapper fra mølla der hun "inspirerer" folk til å bli med på utfordringen? 7
Fremhevede innlegg