Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Sol79 skrev:

Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne  bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂

Tenkte det samme. Bildene er fine altså, det er ikke det, men hvorfor i all verdens land og rike skal de absolutt legges ut på en av Norges største blogger? Det er jo ingen som vet hvem disse folka er engang! Jeg hadde vært dødsflau, men noen er vel mer glad i oppmerksomhet enn andre da... 🙌

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Topptur
Skrevet
2 timer siden, Sol79 skrev:

Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne  bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂

15 minutter siden, Tudaisies skrev:

Tenkte det samme. Bildene er fine altså, det er ikke det, men hvorfor i all verdens land og rike skal de absolutt legges ut på en av Norges største blogger? Det er jo ingen som vet hvem disse folka er engang! Jeg hadde vært dødsflau, men noen er vel mer glad i oppmerksomhet enn andre da... 🙌

Eg synes det var eit kult og koseleg bilete, både det av CBE og det andre paret. 

Skrevet

CBE skriver jo i basseng-innlegget noe sånt som at de leide kokk som lagde mat de til de to kvelder i villaen, men "mer om dette senere" etterfulgt av en blunke-smiley.

Dette må jo bety at dette er en form for spons!? Hvofor skal det skrives MER om denne kokken? 

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Sophia_08 skrev:

CBE skriver jo i basseng-innlegget noe sånt som at de leide kokk som lagde mat de til de to kvelder i villaen, men "mer om dette senere" etterfulgt av en blunke-smiley.

Dette må jo bety at dette er en form for spons!? Hvofor skal det skrives MER om denne kokken? 

Nemlig. Det kommer sikkert et eget innlegg. 

• Liker 8
Skrevet

Flotte bilder på bloggen for tiden 

jeg synes tråden skjemmes av alle innleggene om at "jeg ville ikke feriert på denne måten" / "hvorfor tar de slike bilder av seg selv" / "syden er for varmt for små barn" osv

Ang. Spons så kan det jo være at turen i utgangspunktet er kjøpt selv men at de i etterkant prøver å få til en deal på turen (eller deler av den). Ellers ser vel ikke dette ut som en tur som treffer CBE's målgruppe særlig bra

• Liker 12
Gjest xx girl xx
Skrevet
24 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Flotte bilder på bloggen for tiden 

jeg synes tråden skjemmes av alle innleggene om at "jeg ville ikke feriert på denne måten" / "hvorfor tar de slike bilder av seg selv" / "syden er for varmt for små barn" osv

Ang. Spons så kan det jo være at turen i utgangspunktet er kjøpt selv men at de i etterkant prøver å få til en deal på turen (eller deler av den). Ellers ser vel ikke dette ut som en tur som treffer CBE's målgruppe særlig bra

Jeg er enig med deg. Tråden har holdt et saklig nivå. Men nå har kvaliteten på tråden falt betraktelig. 

Gjest Skribent
Skrevet (endret)

Angående regler for forumet - jeg skrev et kort innlegg hvor jeg spurte de som er mer tekniske enn jeg er, og som sier bildene er retusjerte, om hvordan de kan se at bilder er Photoshoppet. Jeg spurte fordi jeg ikke vet, jeg kan minimalt om foto. Jeg ser at det innlegget er blitt slettet. Siden jeg ikke snakket om utseende, kropp eller noe annet, så lurer jeg på hvorfor det ble slettet? Greit å vite til en annen gang hvis det er noen regler jeg ikke har fått med meg.

Edit: Altså, bilder på denne bloggen, selvfølgelig. Ellers ville jeg jo spurt et annet sted :)

Edit2: Fant det. Blitt ryddet i tråden så det var ikke på "samme sted" :ler: 

Endret av Skribent
Gjest Topptur
Skrevet

Dårleg med svar på spørjerunden til veneparet...

Gjest Verrika
Skrevet (endret)

Synes enklete innlegg på instagram blir kvalmt. 

Hver gang hun blunker, lager trutmunn ogg tror hun er "deilig" blir det kvalmt.

Hun er tross alt gift, tobarnsmor og over 30.

Oppførere seg som en fjortis.

Endret av Verrika
Endre skrivefeil.
Skrevet

Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. 

• Liker 33
Skrevet

Ja, for en fantastisk mor som klarer å sette grenser når treåringen vil ha noe i butikken. Viktig å lære seg å ikke ville kjøpe (klikke hjem) alt en ser! :P

• Liker 36
Gjest morhjertegod
Skrevet
9 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Merkelig at snille, jordnære, morsomme folk uten negative sider klarer å fremstå som overlegne, ufordragelige og humørløse når de styrer historiefortellingen sin selv. Skulle tro slik godhet ville skinne gjennom uansett. Snålt. 

Den fremstillingen du har av paret, tror jeg kanskje ikke er gjengs for oss alle. Snålt.

Skrevet

Var det virkelig noen som trodde at svarene ville bli noe annet enn de ble?!?!

• Liker 25
Skrevet

Orket ikke lese svarene til venneparet engang, jeg stoppet etter andre spørsmål. 

Synes det har vært Imponerende lite bilder av barna på bloggen denne ferien, godt å se at hun tar til seg noe kritikk i det minste. 

• Liker 14
Skrevet
20 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Var det virkelig noen som trodde at svarene ville bli noe annet enn de ble?!?!

Det var ikke store overraskelsene nei... noen av svarene var på grensen til parodi..

• Liker 14
Skrevet

Vel, jeg hadde ikke turt å svare noe annet enn koselig på spørsmål om venner, og spesielt ikke om vennene mine var ekteparet Eriksens. De blir fort snurte for veldig lite, og kommer med spydige motsvar. 

• Liker 24
Gjest Cocosa
Skrevet
1 time siden, Emilie112 skrev:

Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. 

Imgur?

Skrevet (endret)

Jeg synes det er helt supert at det er så lite barn i bloggen nå. :tommelopp: Håper det fortsetter og at vi ikke får flere reklameoppdrag med ungene i bloggen.

De vises fortsatt fram på snap, da. Men i mindre grad enn før der også. 

Når det gjelder det gjesteinnlegget synes jeg det er litt kleint at ALT handler om dem, hele tiden. Når vennene skal ha gjesteopptreden i bloggen skal det jammen handle om CBE og LKE da også. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 26
Skrevet (endret)
3 timer siden, Emilie112 skrev:

Jeg syns ikke det var noe galt med svarene. De er venner. Hva håpet du at de skulle svare, egentlig?

Om noen spør deg om hva du syns om vennene dine, så kommer du vel ikke med en hel analyse av vedkommendes personlighet. 

Endret av penny_
  • Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...