Tudaisies Skrevet 9. juli 2017 #35541 Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, Sol79 skrev: Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂 Tenkte det samme. Bildene er fine altså, det er ikke det, men hvorfor i all verdens land og rike skal de absolutt legges ut på en av Norges største blogger? Det er jo ingen som vet hvem disse folka er engang! Jeg hadde vært dødsflau, men noen er vel mer glad i oppmerksomhet enn andre da... 🙌 10
Gjest Topptur Skrevet 9. juli 2017 #35542 Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, Sol79 skrev: Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂 15 minutter siden, Tudaisies skrev: Tenkte det samme. Bildene er fine altså, det er ikke det, men hvorfor i all verdens land og rike skal de absolutt legges ut på en av Norges største blogger? Det er jo ingen som vet hvem disse folka er engang! Jeg hadde vært dødsflau, men noen er vel mer glad i oppmerksomhet enn andre da... 🙌 Eg synes det var eit kult og koseleg bilete, både det av CBE og det andre paret.
Sophia_08 Skrevet 9. juli 2017 #35543 Skrevet 9. juli 2017 CBE skriver jo i basseng-innlegget noe sånt som at de leide kokk som lagde mat de til de to kvelder i villaen, men "mer om dette senere" etterfulgt av en blunke-smiley. Dette må jo bety at dette er en form for spons!? Hvofor skal det skrives MER om denne kokken? 13
pøbelsara Skrevet 9. juli 2017 #35544 Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Sophia_08 skrev: CBE skriver jo i basseng-innlegget noe sånt som at de leide kokk som lagde mat de til de to kvelder i villaen, men "mer om dette senere" etterfulgt av en blunke-smiley. Dette må jo bety at dette er en form for spons!? Hvofor skal det skrives MER om denne kokken? Nemlig. Det kommer sikkert et eget innlegg. 8
Fredrik29 Skrevet 9. juli 2017 #35545 Skrevet 9. juli 2017 Flotte bilder på bloggen for tiden jeg synes tråden skjemmes av alle innleggene om at "jeg ville ikke feriert på denne måten" / "hvorfor tar de slike bilder av seg selv" / "syden er for varmt for små barn" osv Ang. Spons så kan det jo være at turen i utgangspunktet er kjøpt selv men at de i etterkant prøver å få til en deal på turen (eller deler av den). Ellers ser vel ikke dette ut som en tur som treffer CBE's målgruppe særlig bra 12
Gjest xx girl xx Skrevet 9. juli 2017 #35546 Skrevet 9. juli 2017 24 minutter siden, Fredrik29 skrev: Flotte bilder på bloggen for tiden jeg synes tråden skjemmes av alle innleggene om at "jeg ville ikke feriert på denne måten" / "hvorfor tar de slike bilder av seg selv" / "syden er for varmt for små barn" osv Ang. Spons så kan det jo være at turen i utgangspunktet er kjøpt selv men at de i etterkant prøver å få til en deal på turen (eller deler av den). Ellers ser vel ikke dette ut som en tur som treffer CBE's målgruppe særlig bra Jeg er enig med deg. Tråden har holdt et saklig nivå. Men nå har kvaliteten på tråden falt betraktelig.
Gjest Skribent Skrevet 9. juli 2017 #35547 Skrevet 9. juli 2017 (endret) Angående regler for forumet - jeg skrev et kort innlegg hvor jeg spurte de som er mer tekniske enn jeg er, og som sier bildene er retusjerte, om hvordan de kan se at bilder er Photoshoppet. Jeg spurte fordi jeg ikke vet, jeg kan minimalt om foto. Jeg ser at det innlegget er blitt slettet. Siden jeg ikke snakket om utseende, kropp eller noe annet, så lurer jeg på hvorfor det ble slettet? Greit å vite til en annen gang hvis det er noen regler jeg ikke har fått med meg. Edit: Altså, bilder på denne bloggen, selvfølgelig. Ellers ville jeg jo spurt et annet sted Edit2: Fant det. Blitt ryddet i tråden så det var ikke på "samme sted" Endret 9. juli 2017 av Skribent
Gjest Topptur Skrevet 9. juli 2017 #35548 Skrevet 9. juli 2017 Dårleg med svar på spørjerunden til veneparet...
Gjest Verrika Skrevet 10. juli 2017 #35549 Skrevet 10. juli 2017 (endret) Synes enklete innlegg på instagram blir kvalmt. Hver gang hun blunker, lager trutmunn ogg tror hun er "deilig" blir det kvalmt. Hun er tross alt gift, tobarnsmor og over 30. Oppførere seg som en fjortis. Endret 10. juli 2017 av Verrika Endre skrivefeil.
Emilie112 Skrevet 10. juli 2017 #35550 Skrevet 10. juli 2017 Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. 33
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 10. juli 2017 Populært innlegg #35551 Skrevet 10. juli 2017 12 minutter siden, Emilie112 skrev: Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. Merkelig at snille, jordnære, morsomme folk uten negative sider klarer å fremstå som overlegne, ufordragelige og humørløse når de styrer historiefortellingen sin selv. Skulle tro slik godhet ville skinne gjennom uansett. Snålt. 82
Lopploella Skrevet 10. juli 2017 #35552 Skrevet 10. juli 2017 Ja, for en fantastisk mor som klarer å sette grenser når treåringen vil ha noe i butikken. Viktig å lære seg å ikke ville kjøpe (klikke hjem) alt en ser! 36
Gjest morhjertegod Skrevet 10. juli 2017 #35553 Skrevet 10. juli 2017 9 minutter siden, Amafalathiel skrev: Merkelig at snille, jordnære, morsomme folk uten negative sider klarer å fremstå som overlegne, ufordragelige og humørløse når de styrer historiefortellingen sin selv. Skulle tro slik godhet ville skinne gjennom uansett. Snålt. Den fremstillingen du har av paret, tror jeg kanskje ikke er gjengs for oss alle. Snålt.
LilleSnupp Skrevet 10. juli 2017 #35554 Skrevet 10. juli 2017 Var det virkelig noen som trodde at svarene ville bli noe annet enn de ble?!?! 25
Pipa Skrevet 10. juli 2017 #35555 Skrevet 10. juli 2017 Orket ikke lese svarene til venneparet engang, jeg stoppet etter andre spørsmål. Synes det har vært Imponerende lite bilder av barna på bloggen denne ferien, godt å se at hun tar til seg noe kritikk i det minste. 14
Sophia_08 Skrevet 10. juli 2017 #35556 Skrevet 10. juli 2017 20 minutter siden, LilleSnupp skrev: Var det virkelig noen som trodde at svarene ville bli noe annet enn de ble?!?! Det var ikke store overraskelsene nei... noen av svarene var på grensen til parodi.. 14
caskerette Skrevet 10. juli 2017 #35557 Skrevet 10. juli 2017 Vel, jeg hadde ikke turt å svare noe annet enn koselig på spørsmål om venner, og spesielt ikke om vennene mine var ekteparet Eriksens. De blir fort snurte for veldig lite, og kommer med spydige motsvar. 24
Gjest Cocosa Skrevet 10. juli 2017 #35558 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Emilie112 skrev: Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. Imgur?
pøbelsara Skrevet 10. juli 2017 #35559 Skrevet 10. juli 2017 (endret) Jeg synes det er helt supert at det er så lite barn i bloggen nå. Håper det fortsetter og at vi ikke får flere reklameoppdrag med ungene i bloggen. De vises fortsatt fram på snap, da. Men i mindre grad enn før der også. Når det gjelder det gjesteinnlegget synes jeg det er litt kleint at ALT handler om dem, hele tiden. Når vennene skal ha gjesteopptreden i bloggen skal det jammen handle om CBE og LKE da også. Endret 10. juli 2017 av pøbelsara 26
penny_ Skrevet 10. juli 2017 #35560 Skrevet 10. juli 2017 (endret) 3 timer siden, Emilie112 skrev: Ser dette venneparet har svart på noen spørsmål nå pg det var helt forventet: ekteparet Eriksen er jordnær,snill,morsom og har egentlig ingen negative sider... Helt runde svar uten substans. Jeg syns ikke det var noe galt med svarene. De er venner. Hva håpet du at de skulle svare, egentlig? Om noen spør deg om hva du syns om vennene dine, så kommer du vel ikke med en hel analyse av vedkommendes personlighet. Endret 10. juli 2017 av penny_ 9
Fremhevede innlegg