filifjonka Skrevet 8. juli 2017 #35521 Skrevet 8. juli 2017 Bedriver de rollespill der nede, leker "Mestrenes Mester" eller "Fangene på Fortet" eller noe? 12
Gjest Skribent Skrevet 8. juli 2017 #35523 Skrevet 8. juli 2017 Dere som ser at bilder er Photoshoppet, hvordan ser dere det? Altså, bortsett fra når utseendet åpenbart er forskjellig fra bilde til bilde og slikt, hvilke kjennetegn el. er det som avslører redigering? Og er det bombesikkert? Jeg spør av ren mangel på kunnskap om foto osv.
Pikachuchu Skrevet 8. juli 2017 #35524 Skrevet 8. juli 2017 34 minutter siden, Viking-girl skrev: Jeg er selv grekofil og kan ikke få sett nok av krinker, kroker, fjell, hav osv. Det har aldri vært noe problem å ha barna med på kjøreturer oppover og nedover diverse fjell. Det ligger små tavernaer langs alle ruter rundt om. For meg blir denne Rhodos turen en usmakelig show-Off tur. Og jeg FINNES ikke misunnelig der de sitter ved leiligheten/bassenget sitt /4/7. Helt enig! 😊 2
Viking-girl Skrevet 8. juli 2017 #35525 Skrevet 8. juli 2017 21 timer siden, Fotballfluen skrev: Ironisk nok er forklaringen på hvorfor de ikke promoterer leiligheten og området at det er så varmt at de ikke orker å dra noe sted. Som om de pleier å dra på utflukter når ferien er sponset? De pleier jo å spise de fleste måltidene på hotellet og legge ut x antall bilder fra rommet sitt. Lurer på hvorfor de ikke har fått sponset sydentur i år?? Noen som vet hvorfor?? Eller har jeg gått glipp av noe? Ving er vel blitt til TUI ? Har sett sponsede ferieturer fra Ving hos Eriksens før, så derfor jeg spør. Off topic: hadde jeg kjøpt meg nytt og stort hus nylig så hadde jeg ikke beinløpt til Sydenland. Jeg hadde prioritert hus, hage, barna ,venner, vennetreff, vinkvelder osv. i ulike rekkefølge Galskap å reise med to såpass mindreårige 2 (!!) ganger til den hetebølgen som er i Middelhavet i år. Juli er nå en heit måned der nede uansett. 11
Gjest Skribent Skrevet 8. juli 2017 #35527 Skrevet 8. juli 2017 7 minutter siden, Viking-girl skrev: Lurer på hvorfor de ikke har fått sponset sydentur i år?? Noen som vet hvorfor?? Eller har jeg gått glipp av noe? Ving er vel blitt til TUI ? Har sett sponsede ferieturer fra Ving hos Eriksens før, så derfor jeg spør. Off topic: hadde jeg kjøpt meg nytt og stort hus nylig så hadde jeg ikke beinløpt til Sydenland. Jeg hadde prioritert hus, hage, barna ,venner, vennetreff, vinkvelder osv. i ulike rekkefølge Galskap å reise med to såpass mindreårige 2 (!!) ganger til den hetebølgen som er i Middelhavet i år. Juli er nå en heit måned der nede uansett. Enig. Tror det er Star Tour som er TUI?
Gjest Tekola Skrevet 8. juli 2017 #35528 Skrevet 8. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. Tekola, teamleder.
pøbelsara Skrevet 8. juli 2017 #35529 Skrevet 8. juli 2017 Nå har jeg lest siste innlegget på bloggen, og jeg tror det kommer et innlegg om villaene i etterkant, med reklamemerking. 13
Femilie Skrevet 8. juli 2017 #35530 Skrevet 8. juli 2017 24 minutter siden, pøbelsara skrev: Nå har jeg lest siste innlegget på bloggen, og jeg tror det kommer et innlegg om villaene i etterkant, med reklamemerking. Det tror jeg også. Har de altså funnet et smutthull? Ikke et ord om hvem de leier av/om villaen for å slippe å merke hvert eneste ferieinnlegg som det fryktede ordet reklame, for å skrive ett reklameinnlegg på slutten? 9
Gjest Skribent Skrevet 8. juli 2017 #35531 Skrevet 8. juli 2017 25 minutter siden, pøbelsara skrev: Nå har jeg lest siste innlegget på bloggen, og jeg tror det kommer et innlegg om villaene i etterkant, med reklamemerking. Hun nevner hvem de leier via i innlegget. Hvis det er spons, burde det ikke vært merket selv om det bare nevnes? For øvrig var de så glade for å ha en villa med air condition fordi det er for varmt til at spedbarnet får sovet i vognen, og sanden på stranden er for varm til at 3-åringen kan leke der... Er så familievennlig med solferie atte
pøbelsara Skrevet 8. juli 2017 #35532 Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, Femilie skrev: Det tror jeg også. Har de altså funnet et smutthull? Ikke et ord om hvem de leier av/om villaen for å slippe å merke hvert eneste ferieinnlegg som det fryktede ordet reklame, for å skrive ett reklameinnlegg på slutten? Hvis de har betalt fullpris er det merkelig at de må flytte fordi villaen er leid ut til noen andre. 5
Jenki Skrevet 8. juli 2017 #35533 Skrevet 8. juli 2017 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvis de har betalt fullpris er det merkelig at de må flytte fordi villaen er leid ut til noen andre. Ikke hvis de var klar over det når de bestilte.... 3
pøbelsara Skrevet 8. juli 2017 #35534 Skrevet 8. juli 2017 36 minutter siden, Jenki skrev: Ikke hvis de var klar over det når de bestilte.... Nei, det er sant. Men jeg tror likevel vi snakker spons i en eller annen form her. 11
MarianneE Skrevet 8. juli 2017 #35535 Skrevet 8. juli 2017 19 minutter siden, pøbelsara skrev: Nei, det er sant. Men jeg tror likevel vi snakker spons i en eller annen form her. Selvsagt er det en form for spons! De ville jo ikke reist på ferie uten... 17
loffen Skrevet 8. juli 2017 #35536 Skrevet 8. juli 2017 Altså.. hvis det er spons, så skulle det vel vært merket fra starten. Jeg orker ikke klikke meg inne på bloggen etter den første feriedagen. Resten har jeg sett på snap. Det er jo den samme dritten som når de er hjemme, bare at det er et basseng i bakgrunnen i blandt. Løpe løpe løpe, trene trene, kaffe kaffe kaffe, ribben, venstreside av et stivt ansikt, og ja.. eh det er vel alt? Nei, stivpynta i motlys. Og føtter som går sakte. Drittkjedelig. Så jeg kommer ikke til å se at dette er sponset sånn i ettertid. Fordi jeg ikke kommer til å lese bloggen. Hvorfor skal vi det. 32
loffen Skrevet 8. juli 2017 #35537 Skrevet 8. juli 2017 (endret) Jada, jeg vet det er frivillig, og hvorfor se på snap og klage etterpå. Men så er jeg jo nysgjerrig da, og elsker Hellas, så tenkte jeg skulle se om de gjorde.. noe. Selv har jeg ikke muligheten til å reise i sommer, men jeg ble ikke det minste misunnelig på den ferien (de feriene) deres altså. Jeg vil heller ligge her i sofaen og se på Tour de France på TV. Endret 8. juli 2017 av loffen 8
Sol79 Skrevet 9. juli 2017 #35539 Skrevet 9. juli 2017 Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂 27
Gjest Cocosa Skrevet 9. juli 2017 #35540 Skrevet 9. juli 2017 6 minutter siden, Sol79 skrev: Flotte folk i bassenget altså, men verdens kleineste bilder for offentligheten. Ser for meg at jeg og mannen hadde tatt sånne bilder av oss selv, redigert oss kjempebrune og lagt ut på sosiale medier. 😂😂 Imgur?
Fremhevede innlegg