Keaton Skrevet 4. juli 2017 #35281 Skrevet 4. juli 2017 (endret) 1 time siden, Topptur skrev: Akkurat dette kan me vel stola på at fam Berg Eriksen fint klarer å organisera og finna ut av sjølv? Det blir så småleg å kritisera kva minste ting, frå kvar dei vel å feriera til korleis det disponerer dagane sine! Det er vel nok av andre ting å ta tak i? Ja, som du ser over; jeg utfordrer CBE til å skrive om reklame for alkohol og reklame med barn. Edit: men det passet ikke deg å ta tak i det punktet. Endret 4. juli 2017 av Kollontaj 19
Gjest Tekola Skrevet 4. juli 2017 #35282 Skrevet 4. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, innhold med opphavsrett uten link til kilden og svar til dette. Tekola, teamleder.
Ultiva Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #35283 Skrevet 4. juli 2017 (endret) 1 time siden, Topptur skrev: Sjølvsagt kan man snakke om det, og det blir gjort i stort monn. Eg tvilar berre på at det tilfører diskusjonen om bedrifta CBE og deira drift noko positivt. Mykje av kritikken på trådane her på KG går på at me er smålege og misunnelege høns og kommentarar på val av feriemål og basseng kontra strand synes eg beviser kritikarane mykje rett. 'Alle born' likar ikkje sand og saltvann, det er ikkje 'alltid friskare luft på stranda' og det som passar vår familie best er ikkje malen på alle andre osb. Det stemmer at jeg ikke foretar dypdykk i driften av cbe.no i hvert eneste innlegg som jeg skriver i denne tråden (selv om de er i et rikelig flertall). Jeg er imidlertid uenig med deg i at jeg fremstår som "ei misunnelig høne" fordi jeg ikke fatter hvorfor hun reiser med baby til et land hvor det er 40 varmegrader. Endret 4. juli 2017 av Ultiva 15
Gjest Topptur Skrevet 4. juli 2017 #35284 Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, Kollontaj skrev: Ja, som du ser over; jeg utfordrer CBE til å skrive om reklame for alkohol og reklame med barn. Edit: men det passet ikke deg å ta tak i det punktet. Kvifor skal eg ta tak i det? Det var godt skrevet og det hadde vært ønskelig å høyre tankane hennar om saken, men kjem nok aldri til å skje. Men eg ser ikkje heilt kva du meiner at eg skal gjera med den kommentaren?
Keaton Skrevet 4. juli 2017 #35285 Skrevet 4. juli 2017 38 minutter siden, Topptur skrev: Kvifor skal eg ta tak i det? Det var godt skrevet og det hadde vært ønskelig å høyre tankane hennar om saken, men kjem nok aldri til å skje. Men eg ser ikkje heilt kva du meiner at eg skal gjera med den kommentaren? Det hadde vore ønskeleg om du ikkje hang deg opp i dei små tinga vi skriv om (basseng kontra strand). Går nemleg fint an å ha fleire ballar i lufta. 14
Shopgirl2014 Skrevet 4. juli 2017 #35286 Skrevet 4. juli 2017 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Det hadde vore ønskeleg om du ikkje hang deg opp i dei små tinga vi skriv om (basseng kontra strand). Går nemleg fint an å ha fleire ballar i lufta. Du kan ikke styre hva andre brukere skal svare på og kommentere i et offentlig, åpent forum. Hvis du ikke ikke ønsker at andre brukere skal "henge seg opp i" innlegg om trivialiteter så må du selv slutte å skrive innlegg om trivialiteter. 8
Aricia Skrevet 4. juli 2017 #35287 Skrevet 4. juli 2017 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Det hadde vore ønskeleg om du ikkje hang deg opp i dei små tinga vi skriv om (basseng kontra strand). Går nemleg fint an å ha fleire ballar i lufta. Da blir det nok ikke like lett å framstå som indignert uenig, og da blir det ikke noe gøy. 8
Aricia Skrevet 4. juli 2017 #35288 Skrevet 4. juli 2017 (endret) 23 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Du kan ikke styre hva andre brukere skal svare på og kommentere i et offentlig, åpent forum. Hvis du ikke ikke ønsker at andre brukere skal "henge seg opp i" innlegg om trivialiteter så må du selv slutte å skrive innlegg om trivialiteter. Hva får deg til å tro at hun tror hun kan styre det? Hun ytrer bare sin mening om saken, sågar på direkte oppfordring, og det på et ÅPENT OFFENTLIG forum. Endret 5. juli 2017 av Aricia 17
Keaton Skrevet 4. juli 2017 #35289 Skrevet 4. juli 2017 13 minutter siden, Aricia skrev: Da blir det nok ikke like lett å framstå som indignert uenig, og da blir det ikke noe gøy. Sant nok. 4
Keaton Skrevet 4. juli 2017 #35290 Skrevet 4. juli 2017 27 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Du kan ikke styre hva andre brukere skal svare på og kommentere i et offentlig, åpent forum. Hvis du ikke ikke ønsker at andre brukere skal "henge seg opp i" innlegg om trivialiteter så må du selv slutte å skrive innlegg om trivialiteter. 🤣 Noe du har prøvd på all den tiden du har vært her. 22
Emilie112 Skrevet 4. juli 2017 #35291 Skrevet 4. juli 2017 (endret) 14 timer siden, Cocosa skrev: Imgur? https://imgur.com/a/s25Z0 Som lovet @Cocosa Oser av medlidenhet.. Endret 4. juli 2017 av Emilie112 14
Keaton Skrevet 4. juli 2017 #35292 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Emilie112 skrev: https://imgur.com/a/s25Z0 Oser av medlidenhet.. Point. 8
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. juli 2017 #35293 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Emilie112 skrev: https://imgur.com/a/s25Z0 Oser av medlidenhet.. hvorfor heller hun kaffi sånn? Var det for å få de på gata misunnelig?
Gjest Topptur Skrevet 4. juli 2017 #35294 Skrevet 4. juli 2017 59 minutter siden, Kollontaj skrev: Det hadde vore ønskeleg om du ikkje hang deg opp i dei små tinga vi skriv om (basseng kontra strand). Går nemleg fint an å ha fleire ballar i lufta. Nå er det jo ikke opp til deg å styra kva eg skal kommentera, så eg kjem nok til å fortsette med å kommentera meir på dei innlegga eg er uenig i. Dei eg er enig i trykker eg likar på.
Pås Skrevet 4. juli 2017 #35295 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, Emilie112 skrev: https://imgur.com/a/s25Z0 Som lovet @Cocosa Oser av medlidenhet.. Jeg synes jeg er i min fulle rett til å klage litt også, hvorfor skal ikke jeg få klage over MINE problemer selv om det finnes fattige folk? Saken er altså at jeg blir helt UTSLITT av å bære lommeboken min... 4
MorTeresa Skrevet 4. juli 2017 #35296 Skrevet 4. juli 2017 De har iallfall lært en ting av alle skandalene, og det er å ikke skrive "fosterstilling på ferie"-innlegg etter offentlige fadeser de selv har skapt. Bedre å kjøre på som vanlig og vente på stormen går over. 20
pøbelsara Skrevet 4. juli 2017 #35297 Skrevet 4. juli 2017 En av grunnen til at tråder som denne og om andre bloggere, lever i beste velgående år etter år, er jo den totale ansvarsfraskrivelsen man ser både hos bloggere, bloggplattformer, management og andre aktører. Nettavisen har en disclaimer som sier at de ikke har noe redaksjonelt ansvar for det som står i bloggene. Bloggerne er sine egne redaktører og har vel alle (unntatt kanskje en?) valgt å ikke forholde seg til pressens "vær-varsom-plakat". Klager på innhold koker bort i klagesanger og offerinnlegg og sånn går nu dagan. 13
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #35298 Skrevet 4. juli 2017 Kan noen fill me in her? Er så syykt mange sider, orker ikke lese alt haha.. Hva er temaet nå? 2
Gjest Skribent Skrevet 4. juli 2017 #35299 Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, Hangover skrev: Kan noen fill me in her? Er så syykt mange sider, orker ikke lese alt haha.. Hva er temaet nå? Temaet er, for de som holder seg til det, driften av bloggen og siste fadese med brudd på alkoholloven. Det stoppet brått fra LKE sin side i kommentarfeltene da det kom noen saklige spørsmål. Konsensus er vel at det blir som det pleier, at de later som ingenting gjennom ferien og lar dette også bare forsvinne inn i den innbilte glemselen fremfor å bry seg om seriøs forretningsdrift og ansvar for sin rolle som påvirkere.
Gjest Skribent Skrevet 4. juli 2017 #35300 Skrevet 4. juli 2017 56 minutter siden, pøbelsara skrev: En av grunnen til at tråder som denne og om andre bloggere, lever i beste velgående år etter år, er jo den totale ansvarsfraskrivelsen man ser både hos bloggere, bloggplattformer, management og andre aktører. Nettavisen har en disclaimer som sier at de ikke har noe redaksjonelt ansvar for det som står i bloggene. Bloggerne er sine egne redaktører og har vel alle (unntatt kanskje en?) valgt å ikke forholde seg til pressens "vær-varsom-plakat". Klager på innhold koker bort i klagesanger og offerinnlegg og sånn går nu dagan. Det er nokså utrolig at det skal ta så lang tid å la regelverk følge tiden - Internett er jo ikke akkurat splitter nytt lenger, og enda er uvitenheten om helt elementære ting absolutt påfallende - åndsverk, personvern, barns beskyttelse osv osv.
Fremhevede innlegg