Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Tekola, teamleder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skribent
Skrevet
4 minutter siden, Tekola skrev:

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Tekola, teamleder.

Nå lo jeg litt. Ikke fordi det er ryddet, men fordi det er en kunst å diskutere denne virksomheten og dens ansvarlige uten at det fremstår som ren farse. Kudos for at man orker jobben med å moderere. Jeg håper virkelig fokuset på uetisk drift bidrar til endringer, selv om kverna maler langsomt.

Skrevet
12 minutter siden, Asti skrev:

LKE har svart vedr. at "legge seg flat og beklage": https://i.imgur.com/AWjkAQU.png

Gudhjelpemeg. Begrepet legge seg flat har tydeligvis en annen mening for styreformann Eriksen enn for mange andre. 

• Liker 37
Skrevet

Kan LKE ha de famøse champagnebildene på sin IG mtp hans rolle?

• Liker 4
Gjest Anna Nas
Skrevet (endret)
32 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Kan LKE ha de famøse champagnebildene på sin IG mtp hans rolle?

Jeg tviler sterkt på det. Det hadde vært artig om VG ba LKE om en uttalelse, og spesielt bra hvis Treasures umiddelbart fikk en ny skrape av Helsedirektoratet. Gjerne bot for ikke allerede å ha fjernet reklamen. 

Er det virkelig mulig å være så frekk og så dumme!? De gjør som de vil, og krangler og sutrer som bortskjemte drittunger når de får beskjed om å skjerpe seg. 

Endret av Anna Nas
Gjest Anne B
Skrevet
5 timer siden, CecilieX skrev:

Og mens vi er inne på gjentakende atferd som beviser mønster.

Hver gang de har blitt tatt med buksene nede, så har jeg alltid stått igjen med et inntrykk av at det er beklagelser med forbehold. Spørsmålet var fra CBE : hvor flatt må jeg legge meg før det er flatt nok for dere? Det har ikke vært flatt nok, fordi det er alltid unnskyldninger, lesernes feil, nettrollenes feil, alle andres feil.

Og hva skjer nå? Jo for en gang skyld overlates håndteringen til noen med kunnskap om hva som er best å gjøre og de uttaler at CBE legger seg flat. Men sannhetsgehalten i det og det troverdige ødelegges jo av LKE som slett ikke legger seg flat, nei han er i gang med vant strategi, bortforklaringer og forsøk på å skape forståelse for handlingene. 

Denne flatleggingen er nok en gang et spill for galleriet. 

De er den type mennesker som alltid skal ha siste ordet. De legger seg ikke flate, de diskuterer videre. De skal vinne enhver diskusjon. Det er det som er så uspiselig. Verdensmestre som bare aldri kan innrømme at de har gjort feil.

Skrevet
9 minutter siden, Anne B skrev:

De er den type mennesker som alltid skal ha siste ordet. De legger seg ikke flate, de diskuterer videre. De skal vinne enhver diskusjon. Det er det som er så uspiselig. Verdensmestre som bare aldri kan innrømme at de har gjort feil.

Hadde de enda vært faglig kompetente gjennom utdanning, så ville kanskje enkelte tatt dem mer seriøst, men når det eneste de kommer med av argumenter er putekleint, da blir det liksom verre og verre. 

• Liker 19
Skrevet

Helsedirektoratet er garantert misunnelige ja. 

• Liker 26
Skrevet (endret)
2 timer siden, Asti skrev:

LKE har svart vedr. at "legge seg flat og beklage": https://i.imgur.com/AWjkAQU.png

Det at LKE i det hele tatt kverulerer med kommentarene på VG.no, og forsvarer egen oppførsel med at de ikke visste bedre, er jo det motsatte av å "legge seg flat(e)".

Vet ikke om det er UnitedInfluencers eller CBE som har bommet her, men er noe som ikker stemmer når halvparten av den påklagde parten ikke legger seg flat, men heller velger å forsvare seg med argumentet "alle er ute etter (stakkars) oss" og "alle andre bryter reglene, men media bryr seg bare om oss fordi vi er viktige".

Han har for så vidt et poeng, fordi om jeg hadde hatt en blogg med omtrentlig 10 lesere i måneden  og indirekte hadde reklamert for alkohol hadde det vært  en mer ubetydelig sak enn om jeg hadde hatt 50.000 lesere Men, allikevel....dette er en kommersiell blogg som tjener penger på å reklamere for produkter (med eller uten champagne). Så lenge de generer inntekter, burde de kjenne regelverket og følge det. 

Endret av lenebu
  • Liker 21
Gjest Skribent
Skrevet
4 minutter siden, lenebu skrev:

Det at LKE i det hele tatt kverulerer med kommentarene på VG.no, og forsvarer egen oppførsel med at de ikke visste bedre, er jo det motsatte av å "legge seg flat(e)". Vet ikke om det er UnitedInfluencers eller CBE som har bommet her, men er noe som ikker stemmer når halvparten av den påklagde parten ikke legger seg flat, men heller velger å forsvare seg med argumentet "alle er ute etter (stakkars) oss". 

Sliter med å se hvorfor UI og alle disse ymse annonsørene vil bli assosiert med denne virksomheten.

Skrevet (endret)

Fra VG sitt kommentarfelt (fjernet navn): https://imgur.com/a/EyS84 .   Personen  som velger å dra "misunnelseskortet ble gjenkjent, og kommentarene er nå slettet.

Endret av Asti
Skrevet

Jeg kan bare ikke fatte at godeste LKE faktisk holder på slik i kommentarfeltene. Hvem gjør slikt? Hva om Arne Hjeltnes, som nylig ble tatt i laserkontroll, skulle begynne å kommentere under nettsakene som omhandlet saken? "Ikke min skyld. Fartsgrensen var midlertidig satt ned på grunn av vegarbeid. Jeg kan da ikke sette meg inn i alt av lover og regler heller. Helt tåpelig!". 

• Liker 41
Gjest Zeitgeist
Skrevet
4 minutter siden, Attami skrev:

God kveld i natten. Kommentarene til eksfotballfruemannen er bare helt magiske. Lett underholdning på en fredag. Noen synker dypere enn andre her i verden. 

Ja, han trenger ikke belte av blylodd, for å si det sånn. Ordene hans er riktignok ikke annet enn luftbobler, men likevel greier han egenhendig å synke under nullinja. 

At den journalist-utdannede arbeidspartneren hans ikke tar et realt nakkegrep på han, og ber han klokelig holde kjent i stedet for å la han holde på slik han gjør, er og blir meg et mysterium. Nuvel, krake søker som kjent make. 

Gjest Skribent
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

@zapp, jeg er usikker på om vi har lov til å nevne navn på 3. personer, så for å være sikker anbefaler jeg å fjerne det. :) 

Jeg har tatt skjermbilde, og fjernet navn:  https://imgur.com/a/EyS84 .  Personen  som velger å dra "misunnelseskortet (i VG sitt kommentarfelt) har blitt nevnt flere ganger (den siste tiden) på bloggen hos CBE.   

Er det det virkelige navnet? FB-profilen ser ut til å være en type "offentlig" side. I tillegg, dersom de lar seg eksponere på bloggen, bør de ikke da være klar over at de til en viss grad, om ikke blir offentlige personer selv, så i det minste får et visst fokus hvis de uttaler seg om ting som gjelder den virksomheten de da er assosiert med? Hvis de som er en kjent, publisert krets rundt bloggen og lar seg eksponere der, og deretter deltar i en større debatt rundt saker som gjelder bloggen, så er ikke dette landet større enn at de må regne med gjenkjennelse? Jeg spør som jeg har vett til, jeg kjenner ikke detaljene rundt slike ting.

Skrevet
3 minutter siden, Cesil skrev:

Jeg kan bare ikke fatte at godeste LKE faktisk holder på slik i kommentarfeltene. Hvem gjør slikt? Hva om Arne Hjeltnes, som nylig ble tatt i laserkontroll, skulle begynne å kommentere under nettsakene som omhandlet saken? "Ikke min skyld. Fartsgrensen var midlertidig satt ned på grunn av vegarbeid. Jeg kan da ikke sette meg inn i alt av lover og regler heller. Helt tåpelig!". 

Hehe, godt eksempel! Skulle ønske flere gjorde det, jeg, er jo fantastisk underholdene. Og det eneste som oppnåes er å bekrefte mitt inntrykk av bedriften.

Om L.K ser dette her;

:helen: for god fredagsunderholdning.

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Skribent skrev:

Er det det virkelige navnet? FB-profilen ser ut til å være en type "offentlig" side. I tillegg, dersom de lar seg eksponere på bloggen, bør de ikke da være klar over at de til en viss grad, om ikke blir offentlige personer selv, så i det minste får et visst fokus hvis de uttaler seg om ting som gjelder den virksomheten de da er assosiert med? Hvis de som er en kjent, publisert krets rundt bloggen og lar seg eksponere der, og deretter deltar i en større debatt rundt saker som gjelder bloggen, så er ikke dette landet større enn at de må regne med gjenkjennelse? Jeg spør som jeg har vett til, jeg kjenner ikke detaljene rundt slike ting.

FB-profilen: Der er bindinger, hvis man søker på navn + fornavnet har blitt nevnt på bloggen. ;) 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...