Aricia Skrevet 21. juni 2017 #34781 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Jeg tenker på den ganske ofte. Litt bibelhistorie er aldri feil! 6
Gjest xx girl xx Skrevet 21. juni 2017 #34782 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, penny_ skrev: Dette er en annonse for Tim Wendelboe som ble postet noen uker etter at de fikk kaffemaskinen. Jeg vet ikke om det er den samme, da. http://www.carolinebergeriksen.no/2013/12/08/vinn-verdens-beste-kaffemaskin/ Ingenting er tilfeldig på den kanten. Bloggen (får skille på privatpersonen CBE og bedriften) har absolutt null troverdighet i mine øyne. Det er for mye som har kommet frem over tid.
Luka_S Skrevet 21. juni 2017 #34783 Skrevet 21. juni 2017 Er de sponset av Mills, eller? Siden de har det med til Hellas og har flere delikate bilder av både majones og kaviar på frokostbordet, med logoen godt synlig. 17
Cesil Skrevet 21. juni 2017 #34784 Skrevet 21. juni 2017 56 minutter siden, Luka_S skrev: Er de sponset av Mills, eller? Siden de har det med til Hellas og har flere delikate bilder av både majones og kaviar på frokostbordet, med logoen godt synlig. Er det i det hele tatt noe der i heimen som ikke er sponset? Når de er så rævva på merking, tror jeg faktisk at alt de har er sponset. Oppussingen, møblene, klærne, lekene, stylingproduktene, velværeproduktene, lekene, alt. De selger livet sitt, enkelt og greit. Tenk å vite at hele din tilværelse er kjøpt og betalt? Jeg hadde blitt kvalm av tanken. 24
MorTeresa Skrevet 22. juni 2017 #34785 Skrevet 22. juni 2017 2 timer siden, Luka_S skrev: Er de sponset av Mills, eller? Siden de har det med til Hellas og har flere delikate bilder av både majones og kaviar på frokostbordet, med logoen godt synlig. Merkelig at de valgte Tulip leverpostei og ikke Stabburets. Det stusset jeg litt over, faktisk. 23
MarianneE Skrevet 22. juni 2017 #34786 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Asså... Å ha hverdagen sin sponset slik de har er en ting. Men når ferien består av å vise frem (antatte) sponsede produkter blir det jo bare nitrist. Ser for meg at den eldste av jentene spør om å få salami på brødskiva men får beskjed om at det kan hun ikke få siden de ikke sponses av salami. Endret 22. juni 2017 av MarianneE 13
Gjest xx girl xx Skrevet 22. juni 2017 #34787 Skrevet 22. juni 2017 4 timer siden, MorTeresa skrev: Merkelig at de valgte Tulip leverpostei og ikke Stabburets. Det stusset jeg litt over, faktisk. Jeg har ikke sett bildene selv. Men hun reklamerte jo stort for Stabburet. Veldig enig i at det er rart de da spiser Tulip. Men avtalen er vel over... Enda et eksempel på hvor lite troverdighet bloggen har. Og ikke minst at ingenting vises frem uten betaling.
penny_ Skrevet 22. juni 2017 #34788 Skrevet 22. juni 2017 5 timer siden, MorTeresa skrev: Merkelig at de valgte Tulip leverpostei og ikke Stabburets. Det stusset jeg litt over, faktisk. De selger sikkert ikke Stabburet leverpostei i Hellas? 6
filifjonka Skrevet 22. juni 2017 #34789 Skrevet 22. juni 2017 Kjedeligste frokostmeny ever, kan like godt bli hjemme om dette er utvalget. Mandags morgen frokost i Trøgstad... 5
Luka_S Skrevet 22. juni 2017 #34790 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, penny_ skrev: De selger sikkert ikke Stabburet leverpostei i Hellas? Selger de Mills majones og kaviar, da? 20
*Emma* Skrevet 22. juni 2017 #34791 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Det har ikke noe med lite troverdighet å gjøre at hun kjøper Tulip leverpostei på ferie i Hellas. Om noe burde det vel heller gi økt troverdighet. Fordi det viser at de faktisk spiser leverpostei når de er på ferie også....selv når den ikke er sponset. At de nå har valgt Tulip denne gangen - er nok så enkelt som at det var det de solgte i Hellas. Innlegget om Stabburet som kom mens de var på ferie er åpenbart forhåndsskrevet og bildene tatt hjemme hos dem. (Bestikket og tallerkenene/fjøla har hun vist fram mange ganger før.) Om hun har samarbeid med Mills eller ikke vanligvis vet jeg ikke noe om, men tuben hennes er ikke tatt med hjemmefra og plassert på bordet i Hellas i hvert fall. (Den har ikke norsk tekst.) Endret 22. juni 2017 av *Emma* 7
MorTeresa Skrevet 22. juni 2017 #34792 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, penny_ skrev: De selger sikkert ikke Stabburet leverpostei i Hellas? Nei, men fruen er svært bevisst på hva hun har med på fotoer. Det er veldig rart at det dukker opp en boks fra Tulips like etter reklamen for Stabburet. 3
Gjest xx girl xx Skrevet 22. juni 2017 #34793 Skrevet 22. juni 2017 (endret) 13 minutter siden, MorTeresa skrev: Nei, men fruen er svært bevisst på hva hun har med på fotoer. Det er veldig rart at det dukker opp en boks fra Tulips like etter reklamen for Stabburet. Enig. Hun burde heller utelatt boksen fra bildet. Endret 22. juni 2017 av xx girl xx Skrivefeil
lilletrilleline Skrevet 22. juni 2017 #34795 Skrevet 22. juni 2017 Det har faktisk blitt sånn at når hun legger ut et bilde så tenker jeg "hva er det som er sponset på dette bildet?". Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg leser bloggen, når jeg tenker meg om... 38
filifjonka Skrevet 22. juni 2017 #34796 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Luka_S skrev: Selger de Mills majones og kaviar, da? Jeg har et sted i Bangkok hvor de selger tre typer Mills kavier, burde være unødvendig å si at jeg ikke spiser kaviar på ferie i Thailand. 2
penny_ Skrevet 22. juni 2017 #34797 Skrevet 22. juni 2017 2 timer siden, Luka_S skrev: Selger de Mills majones og kaviar, da? Hvis du ser på bildet, så er ikke emballasjen norsk. 4
MorTeresa Skrevet 22. juni 2017 #34798 Skrevet 22. juni 2017 4 timer siden, xx girl xx skrev: Enig. Hun burde heller utelatt boksen fra bildet. En boks leverpostei hadde vel fint fått plass i bagasjen. 😊
Ultiva Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #34799 Skrevet 22. juni 2017 5 minutter siden, MorTeresa skrev: En boks leverpostei hadde vel fint fått plass i bagasjen. 😊 Hun fikk vel ikke betalt for å ta med Stabburet leverpostei til Hellas da Der ser man hvor trofaste disse bloggerne er; sju dager etter en kampanje med flere reklameinnlegg for Stabburet leverpostei så dukker det opp et helt annet leverposteimerke på frokostbordet. 16
penny_ Skrevet 22. juni 2017 #34800 Skrevet 22. juni 2017 4 timer siden, MorTeresa skrev: Nei, men fruen er svært bevisst på hva hun har med på fotoer. Det er veldig rart at det dukker opp en boks fra Tulips like etter reklamen for Stabburet. Det er ikke så rart. Det er ikke uvanlig at hun bruker noe annet enn det hun annonserer for. 4 timer siden, xx girl xx skrev: Enig. Hun burde heller utelatt boksen fra bildet. Hvorfor det egentlig? Hvis hun skulle utelatt alt med et merke på, så hadde frokostbordet plutselig sett stusslig ut. 2
Fremhevede innlegg