Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags folk er det som GRÅTER over et bilde av en bloggedame i badedrakt? 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Lopploella skrev:

Hva slags folk er det som GRÅTER over et bilde av en bloggedame i badedrakt? 

Den samme typen fans som ringte på døra i Siljan og syntes det var naturlig at de skulle få hilse på babyen tenker jeg. At CBE og LKE velger å utsette sine små for slike locos er utenfor min fatteevne. 

Endret av Ultiva
  • Liker 32
Skrevet

Må le... Er det mulig? Bruker hun photoshop så er det galt, bruker hun ikke Photoshop så er det galt og?? Hva skjer med å skrive at det siste IG-bildet var direkte grusomt?? Og at rynkene i panna ser helt merkelig ut? Blir helt sjokka over hvor mange usmakelige bemerkninger som blir postet her inne. Hva er det dere fordriver tiden deres med??

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, FrøkenNT skrev:

Må le... Er det mulig? Bruker hun photoshop så er det galt, bruker hun ikke Photoshop så er det galt og?? Hva skjer med å skrive at det siste IG-bildet var direkte grusomt?? Og at rynkene i panna ser helt merkelig ut? Blir helt sjokka over hvor mange usmakelige bemerkninger som blir postet her inne. Hva er det dere fordriver tiden deres med??

For min del så ble jeg mest overrasket over at fotografen bak bildet utviser en, tja, heller ufordelaktig måte å fokusere på. Forstod det som at det var falske øyevipper som det skulle reklameres for, men de forsvinner liksom. Det er rett og slett for mye annet som skjer i bildet.

• Liker 12
Skrevet
12 minutter siden, FrøkenNT skrev:

...og så må jeg legge til at når vi vanligvis ser en langt mer "polert" fasade, ja, da blir man litt overrasket.

Men tror ikke at noen her fordriver tiden sin altså. Det er litt vanskelig. ;-)

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, FrøkenNT skrev:

Vi, den homogene CBE-skeptikergruppa, vi fordriver tiden vår med å spise boller og smultinger dagen lang mens vi nistirrer med lupe på CBE-bloggen, insta, snap og gud vet hva det heter alt sammen?

Ingen av oss jobber, ingen studerer, ingen har barn, nei vi er bare misunnelige, feite og selvgode. :jepp: ALLE sammen - og det rare er at vi ser helt like ut også. :lillesky::lillesky::lillesky::lillesky::lillesky:

:hoho:lerogler

• Liker 43
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vi, den homogene CBE-skeptikergruppa, vi fordriver tiden vår med å spise boller og smultinger dagen lang mens vi nistirrer med lupe på CBE-bloggen, insta, snap og gud vet hva det heter alt sammen?

Ingen av oss jobber, ingen studerer, ingen har barn, nei vi er bare misunnelige, feite og selvgode. :jepp: ALLE sammen - og det rare er at vi ser helt like ut også. :lillesky::lillesky::lillesky::lillesky::lillesky:

:hoho:lerogler

Var akkurat det jeg hadde en anelse om👌🏼 godt jeg fikk det bekreftet👍🏼

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, JessicaL skrev:

Hva skjer med de rare rynkene i panna? Over øyenbrynet? Ser helt merkelig ut. 

De rare rynkene i panna (det er for ordens skyld ikke rynker) kommer når man hever øyenbrynet litt. Det er helt normalt og ser ikke merkelig ut.

• Liker 7
Skrevet
På 6/16/2017 den 10.39, minimymlen skrev:

Problemet her var at møllers donerte tranen, ikke at de delte ut møllers tran i seg selv. Så jeg ser ikke hvordan dette regelverket er i veien for å anbefale navngitte produkter. 

(Derimot tipper jeg helsesøster heller hadde anbefalt en leverpostei med mindre salt om hun først skulle anbefale noe..)

Gjest Cocosa
Skrevet

Altså. Ikke redigerer bilder? På bildet i badedrakt kan man se helt tydelig at det er brukt en eller annen brush på huden for å glatte den ut! Både på låret og i ansiktet. Er det bare jeg som ser det?

Gjest CecilieX
Skrevet

La vær med brukerdebatt, det får bare tråden stengt. 

Skrevet

Og LKE når nye lavmål 😘

• Liker 11
Skrevet
12 minutter siden, NattiNugatti skrev:

Og LKE når nye lavmål 😘

Hva nå?

Skrevet
1 time siden, gjest:) skrev:

Problemet her var at møllers donerte tranen, ikke at de delte ut møllers tran i seg selv. Så jeg ser ikke hvordan dette regelverket er i veien for å anbefale navngitte produkter. 

(Derimot tipper jeg helsesøster heller hadde anbefalt en leverpostei med mindre salt om hun først skulle anbefale noe..)

Jeg fikk tilbud om en flaske med tran på helsestasjonen med min eldste, jeg takket nei fordi vi allerede hadde startet med d-vitamindråper (i frykt for trangulp). Det var nok Møller's tran, og jeg tror ikke jeg tenkte over at det fantes andre typer tran på den tiden. Slik jeg leser protestene fra helsesøstrene er vel de ikke ønsker å pushe et produkt fra en bestemt leverandør i frykt for at det skal tolkes som reklame. 

En ting er all reklamen småbarnsforeldre "frivillig" utsettes for i form av babyboksene vi bestiller (disse bestiller vi selv og de er fylt til randen av sponsede produkter), en annen ting er det vi eventuelt utsettes for på fødestua og helsestasjonen. Det er en viss forskjell

• Liker 6
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
3 minutter siden, Topptur skrev:

Så man er ei dårleg mor om far tar hoveddelen av permisjonen? Jøss. 

Bomtur, det er jo ikke det hun skriver. 

Skrevet
2 timer siden, FrøkenNT skrev:

Akkurat nå kommenterer jeg ditt innlegg. CBE er en pen og flott dame mens selv vil hun nok helst framstå som nærmest feilfri, noe hun selvsagt, som resten av oss, ikke er. Jeg kan leve med mine flaws, for Berg Eriksen er det nok noe vanskeligere.

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, Topptur skrev:

Gådd x 2. Hvor leste du det? 

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Topptur skrev:

Når jeg tenker på hennes uhemmede utlevering av barnas privatliv kan jeg ikke si at hennes moderlige egenskaper får en høy score hos meg nei. 

Men når det er sagt skjønner jeg hvorfor de fordelte permisjonen slik de gjorde. Med en mann som sto uten arbeidskontrakt rett før termin og med lite sannsynlighet for at han skulle få en ny alright kontrakt så var det selvfølgelig kjekt at han kunne ta det meste av permisjonen. Og med hennes veldig fleksible jobb så hadde hun stort sett mulighet for å være med barnet så mye hun ønsket likevel. I tillegg er det selvfølgelig vanskelig for en selvstendig næringsdrivende å legge inntektskilden brakk i lengre tid. Det skjønner jeg selvfølgelig. Ikke sikkert "venninnene" er så trofaste de hadde kommet tilbake. Selv etter barnefødsel gikk det ikke mange timene før der var påen igjen. Bare ved een anledning har bloggeren dristet seg til å ta en pause, men det var betalt reklame. 

• Liker 28
Skrevet
57 minutter siden, filifjonka skrev:

Akkurat nå kommenterer jeg ditt innlegg. CBE er en pen og flott dame mens selv vil hun nok helst framstå som nærmest feilfri, noe hun selvsagt, som resten av oss, ikke er. Jeg kan leve med mine flaws, for Berg Eriksen er det nok noe vanskeligere.

Hva hadde det med min kommentar å gjøre? Jeg kommenterte på hvorfor folk skriver ekle kommentarer om et nærbilde av ansiktet hennes. Det er smålig og lite voksent å skrive at et slikt bilde er grusomt! 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, FrøkenNT skrev:

Hva hadde det med min kommentar å gjøre? Jeg kommenterte på hvorfor folk skriver ekle kommentarer om et nærbilde av ansiktet hennes. Det er smålig og lite voksent å skrive at et slikt bilde er grusomt! 

Folk? En eneste person skrev at bildet er grusomt. Get your facts right. 

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...