Shopgirl2014 Skrevet 24. februar 2017 #30901 Skrevet 24. februar 2017 9 timer siden, Asti skrev: Beklager at jeg svarer på det samme innlegget to ganger, men det slo meg først nå at du "applauderer" CBE for å bruke tid og gjøre seg flid, samtidig som du kritiserer andre (meg) for å bruke tid og er nøye når jeg svarer deg. Skulle tro at det var egenskaper du faktisk satte pris på. Den positive omtalen din av CBE ble plutselig null verdt, når det i virkeligheten ikke er egenskaper du setter pris på. Trodde brukerdebatt var forbudt, jeg? Kritikerlauget i CBE-tråden er jo vanligvis veldig opptatt av debattreglene her på KG, men tydeligvis ikke alltid 7
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2017 #30902 Skrevet 24. februar 2017 (endret) 51 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Trodde brukerdebatt var forbudt, jeg? Kritikerlauget i CBE-tråden er jo vanligvis veldig opptatt av debattreglene her på KG, men tydeligvis ikke alltid Jeg har diskutert temaet brukeren tok opp: "Skryt av en egenskap". Jeg har altså gått etter meningen til brukeren om saken, da hen motsa seg selv. Det tenker jeg er å diskutere sak. Endret 24. februar 2017 av Asti
Selma1984 Skrevet 24. februar 2017 #30903 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har svaret på hvorfor hun ikke er med på Bloggerne: hun er faktisk ikke spesielt interessant! Ferdig diskutert 14
J.. Skrevet 24. februar 2017 #30904 Skrevet 24. februar 2017 14 minutter siden, Selma1984 skrev: Jeg har svaret på hvorfor hun ikke er med på Bloggerne: hun er faktisk ikke spesielt interessant! Ferdig diskutert Men det er de andre? 5
Femilie Skrevet 24. februar 2017 #30905 Skrevet 24. februar 2017 Det er vel fordi bloggeren mister kontroll over hva som blir vist når et kamerateam følger dem. Vi vet jo hvor strengt feks kommentarfeltet er. 32
Emilie112 Skrevet 24. februar 2017 #30906 Skrevet 24. februar 2017 15 minutter siden, Femilie skrev: Det er vel fordi bloggeren mister kontroll over hva som blir vist når et kamerateam følger dem. Vi vet jo hvor strengt feks kommentarfeltet er. Det tror jeg også. I et TV-program kan man få hverdagen frem på TV og st det kanskje ikke så luxseriøs som dette paret ønsker det skal være. 23
Gjest Loffeliten Skrevet 24. februar 2017 #30907 Skrevet 24. februar 2017 15 minutter siden, Femilie skrev: Det er vel fordi bloggeren mister kontroll over hva som blir vist når et kamerateam følger dem. Vi vet jo hvor strengt feks kommentarfeltet er. Tenker jeg også. På bloggen har CBE & altmuligmannen full kontroll, alt kan redigeres og photoshoppes. Tror ikke konseptet Bloggerne passer dem i det hele tatt.
Inocybe Skrevet 24. februar 2017 #30908 Skrevet 24. februar 2017 2 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Trodde brukerdebatt var forbudt, jeg? Kritikerlauget i CBE-tråden er jo vanligvis veldig opptatt av debattreglene her på KG, men tydeligvis ikke alltid Stengt tatt har bare @Asti svart på noe en annen bruker spurte om. 7
Ultiva Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #30909 Skrevet 24. februar 2017 18 timer siden, J.. skrev: Får lett på meg bukser str 16 år selv (barneavd.) og feks jakker. Ser ikke problemet,sånn egentlig. Det er jo det samme som str small i voksen str. Signerer denne, må innrømme at jeg har handlet både sko, jakker og en kjole under kategorien "barn". Stort sett fordi det koster halvparten av hva voksenklær koster Barneklær for jenter går jo opp til 172 cm tror jeg (str 16 år), selv er jeg 165. Men jeg betviler sterkt at Berg Eriksen nevnte at hun kjøpte belte der fordi det er langt billigere, tror faktisk at hun er stolt (selv om mange jenter på 15/16 år er langt større enn mange voksne kvinner). Det er generelt mye størrelsesfokus på cbe.no og det er en skikkelig uting. 22
Populært innlegg Angstkvinnen Skrevet 24. februar 2017 Populært innlegg #30910 Skrevet 24. februar 2017 Jeg synes det er ganske komisk at hun klager på at hun må tørke førti lag støv av tallerknene på kjøkkenet når det vitterlig er helt bakovervendt å sette opp serviset sitt mens kjøkkenet pusses opp! Hva f*** trodde hun?! Ler meg i hjel. 59
Tonio Skrevet 24. februar 2017 #30911 Skrevet 24. februar 2017 Merker jeg stusser litt på at man kan vinne fotografering, men det må være ett bryllup innenfor seks spesifikke måneder. Ikke nok med det, men hvis bryllupet ikke er i nærheten av ett spesifikt sted i Sverige må den som vinner betale reise og hotell for fotografen. Da må man vel kanskje betale porto for boken og minnebrikka.. Minner meg litt om sånt man ser på TV "det er helt gratis, du må bare...". Såklart, skal man gifte seg i siste halvdel av dette året i Fredrikstad eller no er det kanskje innafor. Det blir jo fortsatt billigere enn ett annet profesjonelt alternativ. 22
Miranda16 Skrevet 24. februar 2017 #30912 Skrevet 24. februar 2017 4 minutter siden, Angstkvinnen skrev: Jeg synes det er ganske komisk at hun klager på at hun må tørke førti lag støv av tallerknene på kjøkkenet når det vitterlig er helt bakovervendt å sette opp serviset sitt mens kjøkkenet pusses opp! Hva f*** trodde hun?! Ler meg i hjel. Ja stuene er klappet og klare og hun snakket om at det skulle settes mobler i barnerommene ogsaa. Helt hinsides 14
Hjarte Skrevet 24. februar 2017 #30913 Skrevet 24. februar 2017 2 timer siden, Ultiva skrev: Signerer denne, må innrømme at jeg har handlet både sko, jakker og en kjole under kategorien "barn". Stort sett fordi det koster halvparten av hva voksenklær koster Barneklær for jenter går jo opp til 172 cm tror jeg (str 16 år), selv er jeg 165. Men jeg betviler sterkt at Berg Eriksen nevnte at hun kjøpte belte der fordi det er langt billigere, tror faktisk at hun er stolt (selv om mange jenter på 15/16 år er langt større enn mange voksne kvinner). Det er generelt mye størrelsesfokus på cbe.no og det er en skikkelig uting. Størrelsesfokuset hennes har jeg også bitt meg merke i, og det at hun skal framstille seg så liten som mulig. Nei moderatorer, jeg kommenterer ikke kroppen hennes, jeg kommenterer hvordan hun liker å framstille seg selv, og det må det vel være lov til? Eller hva? Ta bare hvordan hun poserer foran kamera, hvordan hun vrir seg og hvilke vinkler hun bruker. Det er sjelden at man ser bilde av henne der hun står rett opp og ned. Jeg har med gravidmagen min prøvd ut noen av hennes poseringer foran speilet, og jeg kan skrive under på at kroppen forandrer seg en del. Når man legger til at hun bare må påpeke at noe er fra barneavdelingen, eller bare må vise klesstørrelsen sin, så synes jeg at ting begynner å gå for langt. 36
Attami Skrevet 24. februar 2017 #30914 Skrevet 24. februar 2017 8 timer siden, Femilie skrev: Det er vel fordi bloggeren mister kontroll over hva som blir vist når et kamerateam følger dem. Vi vet jo hvor strengt feks kommentarfeltet er. Og så får man ikke ps noe! 13
J.. Skrevet 24. februar 2017 #30915 Skrevet 24. februar 2017 Jeg hadde også tenkt nøye gjennom poseringen min,hadde jeg visst at tusenvis kom til å glane på bildene med lupe 12
Pearl2.0 Skrevet 24. februar 2017 #30916 Skrevet 24. februar 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Jeg hadde også tenkt nøye gjennom poseringen min,hadde jeg visst at tusenvis kom til å glane på bildene med lupe Samme her! 7
cerruti Skrevet 25. februar 2017 #30917 Skrevet 25. februar 2017 Jeg skjønner ikke at noen faktisk leser bloggen hennes mer. Hvilken målgruppe henvender hun seg til? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Egentlig bare fokus på et slags luksusliv vi lesere muliggjør. 25
Valetta Skrevet 25. februar 2017 #30918 Skrevet 25. februar 2017 51 minutter siden, cerruti skrev: Jeg skjønner ikke at noen faktisk leser bloggen hennes mer. Hvilken målgruppe henvender hun seg til? Jeg synes det er utrolig kjedelig. Egentlig bare fokus på et slags luksusliv vi lesere muliggjør. Amen. Ingenting annet. Hun bidrar jo ikke til noe annet enn kjøpepress og konsumering. Selger sitt oppstilte liv for å få gratis produkter og tjenester. Og i tillegg så skal hun liksom fremstå som den "stressende" mamman i gata. Som ikke får tid til å trene osv...Blir bare patetisk. Legg om livsstilen da vel, ingen som tvinger deg til å leve slik du gjør. Gaah. 34
cerruti Skrevet 25. februar 2017 #30919 Skrevet 25. februar 2017 30 minutter siden, Valetta skrev: Amen. Ingenting annet. Hun bidrar jo ikke til noe annet enn kjøpepress og konsumering. Selger sitt oppstilte liv for å få gratis produkter og tjenester. Og i tillegg så skal hun liksom fremstå som den "stressende" mamman i gata. Som ikke får tid til å trene osv...Blir bare patetisk. Legg om livsstilen da vel, ingen som tvinger deg til å leve slik du gjør. Gaah. Ja, det samme tenker jeg. 7
lillesky Skrevet 25. februar 2017 #30920 Skrevet 25. februar 2017 Tråden er ryddet for diskusjon om kropp.Les mer her om kroppsregelen vår. /lillesky (mod)
Fremhevede innlegg