Fotballfluen Skrevet 2. mars 2017 #30981 Skrevet 2. mars 2017 Hun er glad i å løpe på mølle fordi da kan hun se på serier samtidig. 5
Penny_Lane Skrevet 2. mars 2017 #30982 Skrevet 2. mars 2017 Jeg tenkte umiddelbart på KK-mila da jeg leste at hun vurderer løp i september. Er sikkert en fin måte å få til litt spons det også? Men kan jo godt hende det er Oslo maraton 3
Sandin Skrevet 3. mars 2017 #30983 Skrevet 3. mars 2017 På skjortebildene fra stua så ser veggene veldig skjoldete ut? 10
Gjest Asti Skrevet 3. mars 2017 #30984 Skrevet 3. mars 2017 13 minutter siden, Sandin skrev: På skjortebildene fra stua så ser veggene veldig skjoldete ut? Måtte sjekke. Og ja, på min skjerm ser jeg enkelte plasser hvor de har "rullet" malingen på veggen: https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/03/3_skjorter_2.jpg?w=b2000&quality=58 https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/03/3_skjorter.jpg?w=2000&quality=58 Tror de bør klage på den malingen, hvis det ser slik ut i virkeligheten.
miagunda Skrevet 3. mars 2017 #30985 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Sett listene på de tipi bildene? Er listene ferdig der? De buler jo ut. Ser ut som masse luft under. Og maling dråper på golvet, ser virkelig ut som en slett jobb. Må ta lærdom av Villa paprika og bruke photoshop på ujevnhetene... ingen bra reklame for det firmaet. Endret 4. mars 2017 av miagunda 12
Emilie112 Skrevet 8. mars 2017 #30986 Skrevet 8. mars 2017 Bare merker meg at det er lite kvinnekamp å spore på bloggen i dag, om jeg ikke har gått glipp av noe? Det var jo så underholdene i 2016 med "kvinner er kvinner værst.. " 23
Llise Skrevet 8. mars 2017 #30987 Skrevet 8. mars 2017 16 minutter siden, Emilie112 skrev: Bare merker meg at det er lite kvinnekamp å spore på bloggen i dag, om jeg ikke har gått glipp av noe? Det var jo så underholdene i 2016 med "kvinner er kvinner værst.. " Det er fortsatt tolv timer igjen av døgnet. 1
loffen Skrevet 8. mars 2017 #30988 Skrevet 8. mars 2017 Kanskje hun har forstått at hun har lite å fare med i den sammenheng. For henne er det visst bare det ytre som gjelder. På alle måter. 27
Hallepalle Skrevet 8. mars 2017 #30989 Skrevet 8. mars 2017 Så solidarisk med alle verdens kvinner å markere kvinnedagen med å bake muffins iført er ordentlig 50 talls husmorforkle. Det er forbildet sitt det. 37
Populært innlegg Lopploella Skrevet 9. mars 2017 Populært innlegg #30990 Skrevet 9. mars 2017 Et sånt ekstremt selvsentrert og shoppebasert univers, med null evne til å møte kritikk på en seriøs måte, har vært fascinerende å følge. En kan liksom ikke helt tro at det er mulig. Ikke minst er det vanskelig å forstå hvem alle disse totalt ukritiske og nesegrust beundrende "venninnene" i kommentarfeltet er. Jeg innrømmer det, jeg har latt meg rive med. Men nå er det slutt altså. For noe så kjedelig? Fruas stive poseringer fra samme side, skrittet hennes i treningstightsen, smoothien og pulsklokka, det utrolig smakløse interiøret, løshåret og de fake øyevippene, de ferdigkjøpte festene og hotellfrokostene... Farvel. Jeg er ikke misunnelig. 63
Malassezia Furfur Skrevet 9. mars 2017 #30991 Skrevet 9. mars 2017 13 minutter siden, Lopploella skrev: For noe så kjedelig? Fruas stive poseringer fra samme side, skrittet hennes i treningstightsen, smoothien og pulsklokka, det utrolig smakløse interiøret, løshåret og de fake øyevippene, de ferdigkjøpte festene og hotellfrokostene... Farvel. Jeg er ikke misunnelig. Amen! For hva ER det å være misunnelig på egentlig? Et liv på utstilling og et konstant jag etter å produsere innlegg for å hevde seg i toppen av blogglister. Samt en helt absurd higen etter å fremstå så vellykket på alle mulige måter at fasadebyggingen blir altoppslukende. Jeg blir litt oppgitt over de som nesegrus beundrer denne staffasjen. CBE bidrar med NULL samfunnsnyttig med denne bloggingen. En moderne Stepford wife. Intet mer, intet mindre. 28
loffen Skrevet 9. mars 2017 #30992 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, Lopploella skrev: Et sånt ekstremt selvsentrert og shoppebasert univers, med null evne til å møte kritikk på en seriøs måte, har vært fascinerende å følge. En kan liksom ikke helt tro at det er mulig. Ikke minst er det vanskelig å forstå hvem alle disse totalt ukritiske og nesegrust beundrende "venninnene" i kommentarfeltet er. Jeg innrømmer det, jeg har latt meg rive med. Men nå er det slutt altså. For noe så kjedelig? Fruas stive poseringer fra samme side, skrittet hennes i treningstightsen, smoothien og pulsklokka, det utrolig smakløse interiøret, løshåret og de fake øyevippene, de ferdigkjøpte festene og hotellfrokostene... Farvel. Jeg er ikke misunnelig. Akkurat! 9
LilleLerke Skrevet 9. mars 2017 #30993 Skrevet 9. mars 2017 Caroline: Det er ikke fullamming lengre når barnet også spiser grøt! Trodde du lærte forskjellen sist? 37
Tørst Skrevet 9. mars 2017 #30994 Skrevet 9. mars 2017 35 minutter siden, LilleLerke skrev: Caroline: Det er ikke fullamming lengre når barnet også spiser grøt! Trodde du lærte forskjellen sist? Jo, hun omdefinerer begrepet, så for henne er det fullamming. Ikke første gang det skjer, vel? Samme som at hun har løpt halvmaraton, og i samme innlegget skriver hun at hun aldri har løpt et arrangert løp før. Tro meg, man har ikke løpt halvmaraton hvis man har løpt 21,1 km på mølle. Man har kanskje løpt distansen, PÅ MØLLE. Noe helt annet enn å løpe halvmaraton, med andre ord. Hei, forresten. Jeg har lest ff-bloggen siden 2010, og jeg har lest her og på alle de morsomme ff-trådene siden... 2014? 2013? Uansett. Fått med meg mye juice og god underholdning Var særlig artig i 2015, og det passet bra med at jeg fikk barn og FULLAMMET på den tiden. Jeg fullammet etter ff-begrepet i 13 mnd-er, jeg. Hva mener hun egentlig at fullamming betyr? At man ammer, liksom? Faktisk var det CBE som fikk meg til å begynne å løpe seriøst. Kan hun, kan jeg, tenkte jeg, og kjørte på. Mens hun stagnerte på mølla, har jeg løpt 5 maraton, x antall halvmaraton, 10 km, 5 km, 3 km og motbakkeløp, terrengløp og gateløp både innenlands og utenlands. Fint hvis hun tar steget vekk fra mølla snart, da! Men det spørs vel, hvis man bare har som mål med løpinga å veie minst mulig og rasere kroppen sin minst mulig gjennom graviditeter/tredveårene. 48
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. mars 2017 #30995 Skrevet 9. mars 2017 8 timer siden, LilleLerke skrev: Caroline: Det er ikke fullamming lengre når barnet også spiser grøt! Trodde du lærte forskjellen sist? Det var interessant. Hva faen er dette for noe?
Gjest Anne B Skrevet 9. mars 2017 #30996 Skrevet 9. mars 2017 Jeg synes huset var så fint før de begynte å pusse opp. Fargene var fine og harmoniske. Skjønner ikke hvorfor de pusser opp? Synes det er trist at de har revet ut de plassbygde skapene på soverommet fordi de var fryktelige og glasset i dørene for det er gult og skikkelig gammelt. Huset er gammelt og særpreget burde bevares. Spent på det endelige resultatet.
Emilie112 Skrevet 9. mars 2017 #30997 Skrevet 9. mars 2017 17 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det var interessant. Hva faen er dette for noe? Hun skriver nå som kommentar at dattera bare har fått smak av grøt og purrer, og derfor ikke spist hele måltider-ergo fullamming. Nå kan man så klart stille spørsmål til ved hvorfor man skal fullamme i 6 måneder, siden forskere nå går mer og mer bort fra det og heller sier 4måneder. Men det er jo andre "gunstige" effekter av å amme også.. 8
Gjest ricecrispies Skrevet 9. mars 2017 #30998 Skrevet 9. mars 2017 Jeg liker henne👍 Men er det sånn hun snakker,eller er det bare på snap det høres litt kunstig ut?
Tørst Skrevet 10. mars 2017 #30999 Skrevet 10. mars 2017 (endret) Jeg reagerer på samme måten når hun satte disse løpsrekordene sine på mølla før. Det viste seg at hennes individuelle skritteller ga henne en bedre tid enn mølla viste. Likevel sier hun at rekorden hennes er sånn og slik, selv om mølla gikk på mye lavere hastighet. Det er slik hun ikke kan gjøre på et arrangert kontrollmålt løp, og det er vel også derfor hun ikke har løpt noen løp. For da får alle vite tiden hennes. Og så stiller folk spørsmålstegn ved den, etter regelmessig løping i snart tyve år. Og da faller jo hele korthuset sammen, ikke sant. Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg fruBeist/mod Endret 10. mars 2017 av fruBeist 17
Anonym90059005 Skrevet 10. mars 2017 #31000 Skrevet 10. mars 2017 "I dag har jeg treningsfri, så nå er jeg klar allerede", sier den travle og stressede fotballfruen kl. 09.55... 41
Fremhevede innlegg