Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hvorfor må hun kommentere og nærmest håne Lk hver gang han spiser noen "usunt"? :rolleyes: (snap) 

Hver gang! Se han spiser sjokolade! Se hva jeg får når jeg sender LK inn for å kjøpe lunsj (bilde av croissant og sjokolade) osv osv. Du sa du gledet deg til å spise kake!

Man kan si mye om LK og hvorvidt han ønsker at kona skal være tynn, men hun er sørenmegnok veldig opptatt av det selv også.

• Liker 43
Videoannonse
Annonse
Gjest Loffeliten
Skrevet

Jeg trodde Fruen eeelsket melkesjokolade fra Freia, jeg. Var ikke det (heller) sant, altså? :dry:

Skrevet
5 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Hver gang! Se han spiser sjokolade! Se hva jeg får når jeg sender LK inn for å kjøpe lunsj (bilde av croissant og sjokolade) osv osv. Du sa du gledet deg til å spise kake!

Man kan si mye om LK og hvorvidt han ønsker at kona skal være tynn, men hun er sørenmegnok veldig opptatt av det selv også.

I går var ikke akkurat første gangen hun måtte påpeke det nei..      

Helt ening! Det lyser gjennom hele frua hvor opptatt hun er av å bruke "str xs" ;) 

• Liker 17
Skrevet

Akkurat "maset" om hva LK spiser forstår ikke jeg heller humorverdien i..

La han nå spise den forbanna sjokoladen/bolla/kakestykket i fred..

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Akkurat "maset" om hva LK spiser forstår ikke jeg heller humorverdien i..

La han nå spise den forbanna sjokoladen/bolla/kakestykket i fred..

I tillegg er det forbanna ufint å henge ut sin partner på snap/sosiale medier på den måten. Om hun synes mannen spiser usunt får hun vel ta det med han, ikke inkludere ørtenfjørten følgere på diverse sosiale medier. Hmfr.

Så kan man jo spekulere om de er så kyniske at de har fått beskjed om å sprite opp innholdet i sitt glossy online magasin, med litt god gammeldags mobbing og uthenging. I riktig god Paradise Hotel-stil. Får håpe det for mannen og den cbe.no ansatte at dette er tilfeller, i alle fall for hans personlige del. ALLE andre ville jo blitt pissesur om noen hengte ut og mobber sin ektefelle på nett.

• Liker 15
Skrevet

Tror aldri i livet hun ville gjort sånn om ikke han var "med på leken".

Hvor morsomt det er når det skjer for 114 gang er jo en annen diskusjon ;)

• Liker 7
Skrevet

Kunstig hår, negler, lepper og vipper. Blekede tenner og påmalte øyenbryn. Kun vise ene siden av ansiktet og bruke filter og fikse på alle bilder de selv legger ut.

Vær fornøyd med deg selv?

Lurer virkelig på hvordan mødre som bruker alt som er av kunstig stæsj for å se bedre ut møter sine tenåringsjenter med deres komplekser? 

• Liker 30
Skrevet

Haha skjønner ikke greien med alle disse temaene på barnedåp, bursdager etc. Forstår ikke hvorfor alt skal være så overkomplisert, sikkert fordi det da er enklere å få sponsorer. Måtte jo inn å sjekke disse kakene og det var det stusseligste kakebordet jeg har sett. Fine farger, men hvor er det koselige tradisjonelle med dåp? Dette ble for "amerikansk" for meg...

• Liker 21
Gjest Mallory
Skrevet

De burde nesten tatt en markedsundersøkelse på taktikken sin, dersom gnåling om halve kanelboller og den type ting virkelig er et planlagt stunt for å øke interessen á la realityshow av ymse slag. Verdier som Sunn fornuft-plakaten står for, finnes ikke her.

Jeg har ikke sett/hørt dem in action/har ikke snap, men tenker som flere andre at dette rollespillet ikke er spesielt godt tilpasset hjemmeforholdene ellers, om man tenker potensielle konsekvenser på lengre sikt. Jeg tenker på "rollemodeller, forbilder, påvirkning og sånt", for ikke å være så tydelig at jeg bryter regelverket her inne. 

Skrevet (endret)
35 minutter siden, Hallepalle skrev:

Kunstig hår, negler, lepper og vipper. Blekede tenner og påmalte øyenbryn. Kun vise ene siden av ansiktet og bruke filter og fikse på alle bilder de selv legger ut.

Vær fornøyd med deg selv?

Lurer virkelig på hvordan mødre som bruker alt som er av kunstig stæsj for å se bedre ut møter sine tenåringsjenter med deres komplekser? 

Må innrømme at det skjærer i øynene når jeg ser alt dilldall og pynt som må med på alle barnebilder fra selskapelige anledninger. Nyfødtbildene var en kaskade av falske silkeblomster og rosa tyll. I dåpen bærer dåpsbarnet en blomst på hodet som er større enn ansiktet. På generelt grunnlag så vil jeg påstå at alle barn er vakre i seg selv og ikke bør skjules bak blomster og glitter.

Endret av Ultiva
  • Liker 19
Skrevet

Er ikke særlig imponert over dåpskaka. Det er sprekker flere steder i lokket (antar at det er fondant/sukkerpasta som er brukt). Veldig dårlig arbeid rett og slett. 

• Liker 15
Gjest kattehviskeren
Skrevet
16 timer siden, Ellii skrev:

Er det bare meg og min telefon eller ser de hvite skjortene mer blå ut enn hvite?

Det er mulig det er de blå veggene som gjør det.

De ser ikke hvite ut, nei! Og så kan jeg ikke forstå hvorfor hun foretrekker bilder av seg slik som nummer tre i denne posten. Ser utrolig anstrengt ut, bare et helt merkelig ansiktsuttrykk. Dette er ikke kritikk av utseende hennes, men av poseringssmaken hennes, det er så mange bilder fra siden med slikt ekstremt anstrengt og stivt uttrykk. 

Skrevet

Hun skriver på bloggen at hun planlegger å være med på et løp i Oslo i september og skal jobbe opp mot det. Oslo Maraton er i september. Blir vel om mulig flere løpesnapper og treningstights fremover da. Hun har også skrevet at hun skal løpe i parken nå som hun bor nærme den, men finner det litt merkelig da hun ikke brukte skogen hun bodde rett ved i flere år. 

• Liker 16
Gjest kattehviskeren
Skrevet
Akkurat nå, Louiah skrev:

Hun skriver på bloggen at hun planlegger å være med på et løp i Oslo i september og skal jobbe opp mot det. Oslo Maraton er i september. Blir vel om mulig flere løpesnapper og treningstights fremover da. Hun har også skrevet at hun skal løpe i parken nå som hun bor nærme den, men finner det litt merkelig da hun ikke brukte skogen hun bodde rett ved i flere år. 

Det gir meg forhåpninger til at hun kan begynne å skrive litt mer interessant om løping. TIl å løpe så mye er jeg helt imponert over hvor ensformig og dårlig hun trener. I hvert fall sånn vi ser det på bloggen. Og hvis du elsker å løpe så løper du også ute, det er for meg helt absurd at hun omtrent aldri gjør det. Så kanskje det blir en bedring nå?
Du kan ikke trene til maraton med å løpe ti km på mølla hver dag, i hvert fall.

Skrevet

hvorfor har de endret skrivemåten på navnet?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Cissacissa skrev:

Herregud, alt i livet deres (som de viser på blogg, insta, snap, etc) virker så utrolig anstrengt. Selv dager hvor hun liksom chiller i jeans eller joggis er håret krøllet, stylet, dandert, og full partysminke. Ikke engang når hun trener...!!! Tenk å stå opp,bruke lang tid på sminke og å ordne seg, for så å trene. Det er så ubeskrivelig absurd. 

Det må være så slitsomt å aldri senke guarden, og å være så ukomfortabel med å vise seg usminket, ustriglet og litt avslappet. 

Jeg liker også å pynte og fikse meg. Jeg liker velstelte negler, å krølle håret, ta på høye hæler. Men ikke hver dag liksom. Ikke i situasjoner hvor det er helt malplassert (les: stivpyntet på innkjøring i barnehagen, ballkjole i barnebursdag og ballkjole på fortausrestaurant i syden, 12 cm hæler på flyreise, etc etc). Alt til sin tid tenker jeg. 

Jeg ser ikke problemet i hvordan hun velger å kle/sminke seg..

Hvordan er det egentlig konstruktiv kritikk?

Jeg syns hun pynter seg ganske hverdagslig i hverdagen jeg,samme med sminken..

Men for andre er det kansje "over the top" men det er jo så individuelt..

Blir bare merkelig og "ta henne" for noe slikt.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Jeg ser ikke problemet i hvordan hun velger å kle/sminke seg..

Hvordan er det egentlig konstruktiv kritikk?

Jeg syns hun pynter seg ganske hverdagslig i hverdagen jeg,samme med sminken..

Men for andre er det kansje "over the top" men det er jo så individuelt..

Blir bare merkelig og "ta henne" for noe slikt.

Siterer denne, folk må få kle seg i akkurat det de vil. Det strider kanskje litt mot hvordan Kari Nordmann kler seg, men det er ikke uvanlig at folk kler seg litt "over the top" i utlandet selv om anledningen er nøktern. Synes heller hun kan slutte å klage så mye om tidsknipen hun har, det kunne vært endret hadde hun ikke brukt så mye tid på utseendet. Det koster å være på topp 😂

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Det gir meg forhåpninger til at hun kan begynne å skrive litt mer interessant om løping. TIl å løpe så mye er jeg helt imponert over hvor ensformig og dårlig hun trener. I hvert fall sånn vi ser det på bloggen. Og hvis du elsker å løpe så løper du også ute, det er for meg helt absurd at hun omtrent aldri gjør det. Så kanskje det blir en bedring nå?
Du kan ikke trene til maraton med å løpe ti km på mølla hver dag, i hvert fall.

Tenker det samme som deg. Til å løpe så mye som hun sier hun gjør, virker hun veldig lite glad i å - ja løpe. Før bodde hun ved skogen men det var mølle, mølle og mølle likevel. Mølle er helt greit til sitt bruk, men inspirerende på meg er det ikke. Skog, terreng og tips til god trening under forskjellige forhold der i mot. Nå sier hun hun skal løpe i parken, men er ikke den litt liten for en som skal trene til lang-løp? Eller er det bare jeg som er lite kjent i Sarpsborg? 

Men for all del. Jeg håper hun kan få til litt mer inspirerende løpe-innlegg. Jeg er veldig glad i løpe selv og så langt syns jeg treningsinspirasjonen på bloggen er kjedelig. Jeg blir veldig lite inspirert av bilder av treningstights og pulsklokke. Så flott om det blir andre boller nå :)

• Liker 12
Gjest justcurious
Skrevet
3 timer siden, Skravlekråka skrev:

Haha skjønner ikke greien med alle disse temaene på barnedåp, bursdager etc. Forstår ikke hvorfor alt skal være så overkomplisert, sikkert fordi det da er enklere å få sponsorer. Måtte jo inn å sjekke disse kakene og det var det stusseligste kakebordet jeg har sett. Fine farger, men hvor er det koselige tradisjonelle med dåp? Dette ble for "amerikansk" for meg...

Samme her. Forstår ikke dette behovet hun (tydeligvis) har for å overdrive ting sånn. Alt handler om fasade og å vise hvor rike de er virker det som 

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...