Abrahima Skrevet 11. august 2016 #26801 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, MiniMjau skrev: Den sykkelen...: så artig at det i kommentarfeltet gratuleres med ny sykkel.... Når det så tydelig bare er staffasje og kulisser. Det er jo ikke engang luft i dekkene! Må ha vært en ubehagelig sykkeltur med storgravidmage, nedpress og punga sykkel. For ikke snakke om ar kjolen er såpass kort at hun da evt har måttet sykle med kjolen rundt livet. 👍🏼 3
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2016 #26802 Skrevet 11. august 2016 Jeg synes innlegget om bysykkelen virkelig sammenfatter CBE.no sin foretningside. Det handler utelukkende om å skape en illusjon. Jeg må innrømme at det har blitt umulig for meg å stole på noe av det de skriver, nettopp fordi de gang på gang tviholder på sin rett til å forfalske. På tross av at flere og flere bloggere skjønner at det er er ekte mennesker som etterspørres, så fortsette CBE.no å spy ut innlegg fremstiller dem og deres "hverdag" som en perfeksjon. De har blitt avslørt flere ganger, også den siste tiden, rett og slett fordi det er for mye som skurrer, likningen går ikke opp. Vel er det ofte basert på indisier, men jammen meg, er det ikke ofte det ikke er røyk uten at det er ild. Neste gang det kommer inn noen i tråden som synes vi er slemme fordi vi ikke finner bloggen troverdig siden vi ikke har bevis, så skal jeg finne frem bildet av CBE på bysykkelen, laaangt hjemmefra, oppstaset på punktert dekk og påpeke MO for paret. Det er ingen røyk uten ild.
Donpedro Skrevet 11. august 2016 #26803 Skrevet 11. august 2016 Klein IKEA-film, synes jeg. Ser ikke helt nyhetsverdigen av å være der under en time, sjelden jeg er der mer selv. Og det er så tydelig at det er så iscenesatt, med tanke på plasseringen av kameraet rundt om kring. Narrativ, narrativ, narrativ. 9
Attami Skrevet 11. august 2016 #26804 Skrevet 11. august 2016 Mulig det er bare meg som synes dette er merkelig, men frua synes det er bedre å kjøpe klær i én størrelse større enn å anskaffe seg mammatøy. Mammatøy bruker man jo bare en kort periode. Hva med tøyet som er kjøpt i større størrelse? Brukes dette etter fødselen da? Vet ikke helt om dette klesrådet fra frua bør følges, meeen nå har hu endelig kjøpt seg mammabukse da, seint, men godt! Phuuu 9
Emilie112 Skrevet 11. august 2016 #26805 Skrevet 11. august 2016 Det siste innlegget understreker bruk og kast mentaliteten til de grader: jeg har gått til innkjøp av en del enkle kjoler, skjørt og skjorter i dette svangerskapet, ikke så mye mer. De rimelige finner du blant annet cubus, h&m og bikbok, og disse er det ikke så farlig om du ikke får brukt om igjen etter svangerskapet. Altså: en del klær er det ikke vitsi i å få brukt igjen. Lurer på hva en del er.. 17
Inocybe Skrevet 11. august 2016 #26806 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, Attami skrev: Mulig det er bare meg som synes dette er merkelig, men frua synes det er bedre å kjøpe klær i én størrelse større enn å anskaffe seg mammatøy. Mammatøy bruker man jo bare en kort periode. Hva med tøyet som er kjøpt i større størrelse? Brukes dette etter fødselen da? Vet ikke helt om dette klesrådet fra frua bør følges, meeen nå har hu endelig kjøpt seg mammabukse da, seint, men godt! Phuuu Enig. Hvis en veldig viktig del av svangerskapet går ut på at man skal gå ned til før-gravidvekt så fort som mulig (jvnf CBEs tidligere uttalelser) og flat mage innen 4 dager (jvnf post-4-dager-bildet) hva skal man da bruke klærne som er en størrelse for stor til da? De vil da være like ubrukelige etterpå som mammaklærne? Helt greit for meg at noen foretrekker å gå i vanlige klær under graviditet i stedet for mammaklær. Personlig syns jeg ofte mammaklær gjør seg bedre på en gravid kropp enn litt store vanlig klær. Litt stor klær ser ofte shabby/rare ut i mine øyner. CBE er intet unntak der. Husker med gru et bilde hun la ut før sommeren hvor skjørtet hennes krøp langt opp og så helt rart ut. Det har også vært en del bilder av kjoler hvor bremmen foran er velge mye kortere enn bak. Der hadde antrekket definitivt set bedre ut med et mammaskjørt/mammakjole hvis du spør meg. 8
Ultiva Skrevet 11. august 2016 Forfatter #26807 Skrevet 11. august 2016 (endret) 6 timer siden, Attami skrev: Mulig det er bare meg som synes dette er merkelig, men frua synes det er bedre å kjøpe klær i én størrelse større enn å anskaffe seg mammatøy. Mammatøy bruker man jo bare en kort periode. Hva med tøyet som er kjøpt i større størrelse? Brukes dette etter fødselen da? Vet ikke helt om dette klesrådet fra frua bør følges, meeen nå har hu endelig kjøpt seg mammabukse da, seint, men godt! Phuuu 6 timer siden, Emilie112 skrev: Det siste innlegget understreker bruk og kast mentaliteten til de grader: jeg har gått til innkjøp av en del enkle kjoler, skjørt og skjorter i dette svangerskapet, ikke så mye mer. De rimelige finner du blant annet cubus, h&m og bikbok, og disse er det ikke så farlig om du ikke får brukt om igjen etter svangerskapet. Altså: en del klær er det ikke vitsi i å få brukt igjen. Lurer på hva en del er.. Et langt bedre råd er jo å passe på at tøyet man kjøper i svangerskapet er mykt og behagelig å bruke etter fødsel og at kjoler/overdeler er mulige å amme i. Så man slipper å kjøpe inn like mange plagg rett etter fødselen. Men et slikt råd passer seg neppe fra en bedrift som lever av å fronte ekstremmaterialisme. Endret 11. august 2016 av Ultiva 5
Valetta Skrevet 11. august 2016 #26808 Skrevet 11. august 2016 På det Ikeabildet så hun i det minste gravid ut, i motsetning til de bildene hun selv legger ut på bloggen. 3
Lollipops Skrevet 11. august 2016 #26809 Skrevet 11. august 2016 17 minutter siden, Valetta skrev: På det Ikeabildet så hun i det minste gravid ut, i motsetning til de bildene hun selv legger ut på bloggen. Hun la jo ut det bildet selv på bloggen.. 3
Selma1984 Skrevet 11. august 2016 #26810 Skrevet 11. august 2016 Det var i og for seg en søt film fra Ikea-turen, men jeg greide aldri å legge fra meg tanken om at de har måttet sette opp kamera, kjøre forbi kamera, stoppe, ut og hente kamera etc. Vi vet jo at de ikke har med seg et kamerateam, så det blir liksom litt... merkelig og unaturlig. 18
Nautika Skrevet 11. august 2016 #26811 Skrevet 11. august 2016 Jeg lurer på om de har fått godkjennelse fra de andre som er med på filmen jeg Jeg tviler på at Datatilsynet hadde godkjent publisering hvis ikke..
Gjest Bergensia Skrevet 11. august 2016 #26812 Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, Nautika skrev: Jeg lurer på om de har fått godkjennelse fra de andre som er med på filmen jeg Jeg tviler på at Datatilsynet hadde godkjent publisering hvis ikke.. Og er det lov å fotografere/filme på Ikea uten tillatelse? Mulig jeg husker feil, men mener det står et oppslag om det ved inngangen...ihvertfall sett det på nærmeste Ikea..
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 11. august 2016 #26813 Skrevet 11. august 2016 (endret) . Endret 11. august 2016 av LEI_av_terrorfrykt kluss med sitering
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 11. august 2016 #26814 Skrevet 11. august 2016 16 minutter siden, Nautika skrev: Jeg lurer på om de har fått godkjennelse fra de andre som er med på filmen jeg Jeg tviler på at Datatilsynet hadde godkjent publisering hvis ikke.. 10 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Har ikke sett videoen. Men er lov å filme offentlig og med mennesker. Så lenge de ikke er i fokus og er ikke mer en 3 sek i framen. Har studert filmproduksjon. Men fant ikke den loven nå Åndsverkloven § 45 c https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1961-05-12-2#KAPITTEL_6 1
Nautika Skrevet 11. august 2016 #26815 Skrevet 11. august 2016 (endret) 12 minutter siden, LEI_av_terrorfrykt skrev: Åndsverkloven § 45 c https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1961-05-12-2#KAPITTEL_6 Hva defineres som en forsamling? Endret 11. august 2016 av Nautika
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 11. august 2016 #26816 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Nautika skrev: Hva defineres som er forsamling? for|samling m1, f1 (fra l.ty.; av foreldet forsamle) samling av folk
Nautika Skrevet 11. august 2016 #26817 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, LEI_av_terrorfrykt skrev: for|samling m1, f1 (fra l.ty.; av foreldet forsamle) samling av folk Selvfølgelig, men er det 2, 3 eller 10?
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 11. august 2016 #26818 Skrevet 11. august 2016 (endret) 10 minutter siden, Nautika skrev: Selvfølgelig, men er det 2, 3 eller 10? Det spiller ikke så stor rolle: § 45, b) avbildningen av personen er mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet § 45 c omfatter oversiktsbilder, for eksempel demonstrasjoner, tog på 17. mai eller tilhørere til en tale. Endret 11. august 2016 av LEI_av_terrorfrykt la til utdyping
Kragebein Skrevet 11. august 2016 #26819 Skrevet 11. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, diskusjon rundt kropp og samtlige svar til dette. Kragebein, mod 1
pøbelsara Skrevet 11. august 2016 #26820 Skrevet 11. august 2016 Sponsede øyebryn. Som hun reklamerer for i bloggen. Utrolig. 17
Fremhevede innlegg