Gjest Lille_Krokodille Skrevet 9. august 2016 #26761 Skrevet 9. august 2016 ...og den vogga på IG-bildet er vel strengt tatt sponset? Så hvor er merkingen?
Gjest Bergensia Skrevet 9. august 2016 #26762 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: ...og den vogga på IG-bildet er vel strengt tatt sponset? Så hvor er merkingen? Men det var jo ikke å vise frem vugga som var formålet daaaaa!😉 #gråsone #snikreklame
BlendaSensitive Skrevet 9. august 2016 #26763 Skrevet 9. august 2016 ...og endrer man en hæl, er det jo ikke bare å bytte ut en hæl liksom. (prøv å sag av en bit av høyhæltsko, eller legg på en kloss, så forstår du hva jeg mener). Graderingen i valvet (heter det det??) må jo også endres, altså vinklingen på skobeddet. 9
Cavatina Skrevet 9. august 2016 #26764 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, BlendaSensitive skrev: ...og endrer man en hæl, er det jo ikke bare å bytte ut en hæl liksom. (prøv å sag av en bit av høyhæltsko, eller legg på en kloss, så forstår du hva jeg mener). Graderingen i valvet (heter det det??) må jo også endres, altså vinklingen på skobeddet. Enhver endring endrer hele designet: komforten, estetikken, bruksmåten osv. så ja. Jeg har ikke jobbet med sko men med andre produkter som skal bæres til hverdags, dermed må enhver endring overveies nøye før eventuell godkjenning. 7
Gjest Keikolina Skrevet 9. august 2016 #26765 Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Med den uttalelsen er det jo enda rarere at cbe.no ikke kunne oppgi hvor høy hælen var ved spørsmål, og det er spesielt da det viste seg (i kommentarfeltet) at hælen kunne måles etterpå. Hvis hælhøyden ble endret i siste sekund (og det kan skje om fabrikken er tom for den spesifikke komponenten man har sett seg ut og en slik detalj vil endre hele den ferdige designen), må noen ha godkjent endringen. Og en siste-liten endring husker man som designer, hvis det er den eneste endringen i en kolleksjon og har godkjent det. Men cbe.no visste ikke noe om dette, ellers ville dette ha vært det troverdige svaret. Ha ha, tenkte det samme når jeg leste det. Driti seg ut..... igjen...
Gjest Evans Skrevet 9. august 2016 #26766 Skrevet 9. august 2016 11 minutter siden, Keikolina skrev: Ha ha, tenkte det samme når jeg leste det. Driti seg ut..... igjen... Bianco også. Tenk å svare kundene slik på en offentlig profil! Alle kan gå inn der å lese. Er det noe kunder ikke setter pris på så er det frekke svar fra de som forsøker å selge produktet.
Gjest Keikolina Skrevet 9. august 2016 #26767 Skrevet 9. august 2016 5 minutter siden, Evans skrev: Bianco også. Tenk å svare kundene slik på en offentlig profil! Alle kan gå inn der å lese. Er det noe kunder ikke setter pris på så er det frekke svar fra de som forsøker å selge produktet. Ja, helt klart.
Attami Skrevet 9. august 2016 #26768 Skrevet 9. august 2016 Fra instagramkontoen til Bianco; "Caroline has had a clear vision for the collection from the get-go and has together with the professional Bianco design team created every single style on this collection - right from envisioning the shapes and look, to choosing the material and colors." Det å være med i en designgruppe betyr ikke at man har designet en hel skokolleksjon alene. Kan ikke kalle seg designer av den grunn bare fordi man er med i et team. Det er nå min mening. Artig meningsutveksling på ig også. Blir aldri lei av LKs forsøk på å forklare og bortforklare ulike ting. 11
Kragebein Skrevet 9. august 2016 #26769 Skrevet 9. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, diskusjon rundt kropp og samtlige svar til dette. Kragebein, mod 1
Gjest Asti Skrevet 9. august 2016 #26770 Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, Kragebein skrev: Tråden er ryddet for spekulasjoner, diskusjon rundt kropp og samtlige svar til dette. Kragebein, mod Jeg hadde skrevet et langt svar. Sendte det samtidig som ryddemeldingen ble lagt ut. Resultatet var at svaret mitt forsvant. Ingen feilmelding. Merkelig.
Gjest Asti Skrevet 9. august 2016 #26771 Skrevet 9. august 2016 Prøver igjen... Denne gangen en forkortet versjon... Det har kommet flere kommentarer inne på https://www.instagram.com/p/BImV3s1BTmU/. Både Bianco og Treasure v/LKE svarer veldig uprofesjonelt. De kritiske spørsmålene har vært helt på sin plass, jfr. bl.a. bloggen sin påviste gjentatte manglende troverdighet. Både Bianco og Treasure har alt å tjene på å svare skikkelig, men velger altså en annen strategi. Spørsmålet mitt blir "hvorfor?". Har de noe å skjule, er de "dumme" eller hva er det som ligger bak?
Gjest Bergensia Skrevet 9. august 2016 #26772 Skrevet 9. august 2016 (endret) Og elsk på siste kommentar på Bianco-gate på ig; man kan jo faktisk ikke se hele støvletten. Godt jobba, person-som-styrer-Bianco-sin-instagram Endret 9. august 2016 av Bergensia
Kollontaj Skrevet 9. august 2016 #26773 Skrevet 9. august 2016 "pretty ugly comments", hvor er disse? 8
Aricia Skrevet 9. august 2016 #26774 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Francis skrev: "pretty ugly comments", hvor er disse? Indeed! I Lars Kristians hode? 8
Gjest Bergensia Skrevet 9. august 2016 #26775 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Francis skrev: "pretty ugly comments", hvor er disse? Å stille spørsmålstegn ved CBE sin deltagelse og si at hun ikke vet hælhøyden er visst hets. Skulle tro vedkommende var blogger🙄🙄
Gjest Varma Skrevet 9. august 2016 #26776 Skrevet 9. august 2016 biancos representant ordlegger seg som noen andre i kommentarfeltet, og det er ikke damene. Seriøse sponsorer og støttespillere rundt bloggere er virkelig en mangelvare. Jeg ser at Bianco bruker bloggere som representanter for skoene sine, det er vel en god grunn til det #glemmeråmerkereklame# #sorrynotsorry#
LilleSnupp Skrevet 9. august 2016 #26777 Skrevet 9. august 2016 Hvorfor nevnte ikke CBE noe om at hælhøyden var endret i siste sekund da hun fikk spørsmål om høyden.. 11
Gjest Bergensia Skrevet 9. august 2016 #26778 Skrevet 9. august 2016 @Lillemy23 den kommentareren som spør om det finnes et bedre bilde av støvlene. Og det er jo spesielt å annonsere for et skodesignsamarbeid og bare vise halve produktet.
Gjest Varma Skrevet 9. august 2016 #26779 Skrevet 9. august 2016 (endret) Slettet Endret 9. august 2016 av Varma Slettet innlegg
frkPettersen Skrevet 9. august 2016 #26780 Skrevet 9. august 2016 En dag hos Bianco: Vi trenger en superbra designer. Vi hyrer inn CBE! eller En dag hos Bianco: Vi trenger et tryne som kan hjelpe oss å selge flere sko. Vi kjøper trynet til CBE! 15
Fremhevede innlegg