Lillemy23 Skrevet 5. november 2014 #2241 Del Skrevet 5. november 2014 Det sier seg vel selv at det er Cointreau har invitert Camilla Pihl/Peter Peters til VIP lounge og konsert, og at de har fått ekstra billetter til å invitere med seg flere. Ser at Fotballfrue sier at de ble invitert av venner, men de er vel snarere forretningsforbindelser. Særlig er det åpenlyst siden hun ikke vil svare på spørsmålet om importøren av Cointreau betalte gilder. Men hva skal hun med manager når hun ikke henviser til manageren når media tar kontakt egentlig? Så hun spesifikt nevnte PR som et av områdene managementet skulle ta ansvar for. Spent på å se om de kommer på banen i denne sammenheng, særlig da det var nettopp de som inviterte. ... Og uansett hvor mange ganger FF prøver å kalle de for "gode venner", er de uansett først og fremst nettopp som du sier: forretningsforbindelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. november 2014 #2242 Del Skrevet 5. november 2014 Camilla Pihl er på ferie som hun muligens har betalt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 5. november 2014 #2243 Del Skrevet 5. november 2014 Så hun spesifikt nevnte PR som et av områdene managementet skulle ta ansvar for. Spent på å se om de kommer på banen i denne sammenheng, særlig da det var nettopp de som inviterte. ... Og uansett hvor mange ganger FF prøver å kalle de for "gode venner", er de uansett først og fremst nettopp som du sier: forretningsforbindelser. CP sitt forsøk på å omvende FF fra fruen fra de dype Telemarks skoger til respektert moteblogger har fått en noe røff start. Blir spennende å se hvor lenge samarbeidet varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. november 2014 #2244 Del Skrevet 5. november 2014 Ja det er mange andre som også får sponsede turer. Andrea Badendyck, KA, Lene Orvik...you name it. Like selvsentrerte hele gjengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 5. november 2014 #2245 Del Skrevet 5. november 2014 Blir kvalm av hele dame. At det ikke går ann å gjøre NOE samfunnsnyttig i hennes posisjon. NOE godt for andre enn seg og sine...ser flere nevner at en familie som ikke har råd til sydentur selv kunne fått dette av Ving via FF. På denne måten kunne de få markedsføring, samtidig som de viser litt samfunnsansvar. Hva FF ville fått ut av det?? Karma kanskje? Vise at hun ikke KUN er opptatt av å mate sin egoisme og selvsentrerthet.Hun gjør jo ALDRI noe annet enn ting hum selv og ingen andre har utbytte av!! (bortsett fra selskapene hun reklamerer for selvfølgelig) det er bare så kvalmt altsammen...og atpåtil har hun denne fan-skaren som hyller hennes ego og UNNER henne luksusturer sponset i huet og ræva...for en syk syk verden CBE har fått et jobbtilbud som hun har takket ja til, det er ikke en gratis tur som hun kunne gitt videre. Forstår ikke helt hvorfor man blander veldedighet inn i dette, er det ordet sponsing som forvirrer? Og så lurer jeg jo litt på hvorfor det bare er ferieturene man mener burde gis bort. Ingen provoseres av at Nelly ikke gir bort gratis strikkegensere. Rart med det! Hun har støttet flere veldedighetsprosjekter, så noe samfunnsnyttig har hun nok gjort. Her og nå kan jeg huske å ha lest om omvendt julenisse, plan fadder og arctic home i det siste året. Når jeg tenker meg om virker disse sakene en del mer samfunnsnyttige enn en gratis ferietur også. Syk, syk verden indeed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. november 2014 #2246 Del Skrevet 5. november 2014 Jobbtilbud og jobbtilbud fru blom....familieferie sier FF 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. november 2014 #2247 Del Skrevet 6. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 6. november 2014 #2248 Del Skrevet 6. november 2014 Camilla Pihl er på ferie som hun muligens har betalt selv. Nåja, det er MYE sponsing, reklamering og gråsonebusiness hos Camilla Pihl også. Tror ikke det er mye hun betaler selv hun heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2014 #2249 Del Skrevet 6. november 2014 Tenk om disse bloggerene kunne brukt posisjonen sin til noe samfunnsnyttig.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. november 2014 #2250 Del Skrevet 6. november 2014 Nåja, det er MYE sponsing, reklamering og gråsonebusiness hos Camilla Pihl også. Tror ikke det er mye hun betaler selv hun heller. Er ikke uenig. Hun lever flott og høyt på relativt lav inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 6. november 2014 #2251 Del Skrevet 6. november 2014 Tenk om disse bloggerene kunne brukt posisjonen sin til noe samfunnsnyttig.... Dette er min tanke...skjønner jo at 16-17åringer som plutselig havner på bloggtoppen ikke kaster seg rundt for å redde verden...og jeg tenker heller ikke at det å redde verden er noens oppgave. Men jeg tenker at de har en helt unik mulighet til å nå ut til folk på, så hvorfor ikke benytte seg av det?? Det trenger ikke å være STORE prosjekter som å bygge barnehjem i Guatemala! Bare det å linke til steder, oppfordre, fronte kampanjer osv osv...dele hhistorer fra virkeligheten..altså det er så mye!! Herregud så mye jeg ville gjort om jeg hadde posisjonen til FF!! Donert bort et SPAopphold, gitt penger og engasjert meg i saker som jeg brenner for...men alt hun gjør er å trippe rundt på høye hæler, rulle på en ball og drikke kaffe av søte kopper...det er så meningsløst på en måte! Jeg mener jo ikke at hun skal ta ansvar for all fattigdom og nød her i landet, men likevel...det må jo være så ufattelig mange ting hun har mulighet til. Når det er sagt så gjelder det selvsagt alle mennesker. Vi kan alle gjøre mer. Men jeg er ivertfall ikke i tvil om at jeg ville utnyttet en slik posisjon til noe mer samfunnsnyttig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 6. november 2014 #2252 Del Skrevet 6. november 2014 Synes det er litt søtt at hun omtaler pulten i hjørnet av stuen som "hjemmekontoret" jeg :D http://carolinebergeriksen.no/2014/11/05/small-details/#comments 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2014 #2253 Del Skrevet 6. november 2014 Dette er min tanke...skjønner jo at 16-17åringer som plutselig havner på bloggtoppen ikke kaster seg rundt for å redde verden...og jeg tenker heller ikke at det å redde verden er noens oppgave. Men jeg tenker at de har en helt unik mulighet til å nå ut til folk på, så hvorfor ikke benytte seg av det?? Det trenger ikke å være STORE prosjekter som å bygge barnehjem i Guatemala! Bare det å linke til steder, oppfordre, fronte kampanjer osv osv...dele hhistorer fra virkeligheten..altså det er så mye!! Herregud så mye jeg ville gjort om jeg hadde posisjonen til FF!! Donert bort et SPAopphold, gitt penger og engasjert meg i saker som jeg brenner for...men alt hun gjør er å trippe rundt på høye hæler, rulle på en ball og drikke kaffe av søte kopper...det er så meningsløst på en måte! Jeg mener jo ikke at hun skal ta ansvar for all fattigdom og nød her i landet, men likevel...det må jo være så ufattelig mange ting hun har mulighet til. Når det er sagt så gjelder det selvsagt alle mennesker. Vi kan alle gjøre mer. Men jeg er ivertfall ikke i tvil om at jeg ville utnyttet en slik posisjon til noe mer samfunnsnyttig. Word!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. november 2014 #2254 Del Skrevet 6. november 2014 Synes det er litt søtt at hun omtaler pulten i hjørnet av stuen som "hjemmekontoret" jeg :Dhttp://carolinebergeriksen.no/2014/11/05/small-details/#comments Ja, nå er det jo så mye stæsj på den smale pulten et det ikke kan være plass til å jobbe, men pytt pytt. Ikke spesielt ergonomisk arbeidsplass heller... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 6. november 2014 #2255 Del Skrevet 6. november 2014 Ja, nå er det jo så mye stæsj på den smale pulten et det ikke kan være plass til å jobbe, men pytt pytt. Ikke spesielt ergonomisk arbeidsplass heller... Gud for en stil den dama har interiørmessig. Lurte litt på hvor hun skulle ha den grelle "skinn"puten med nagler. Hun har søren meg prestrert å plassere den PÅ pulten! Flere enn meg som er spent på å se bilder fra når hun er ferdig med alt og får en "helhet"? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 6. november 2014 #2256 Del Skrevet 6. november 2014 Oi, nå har hun lest interiørblogger og prøver å oppdatere stilen. Togkræsj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 6. november 2014 #2257 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg er faktisk utrolig spent på hvordan "den nye stilen" til FF ser ut, mtp interiør. Hva tror dere det blir? Camilla Pihl-inspirert, eller noe helt annet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 6. november 2014 #2258 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg er faktisk utrolig spent på hvordan "den nye stilen" til FF ser ut, mtp interiør. Hva tror dere det blir? Camilla Pihl-inspirert, eller noe helt annet? Det er tydelig at hun prøver seg på noe glammy ala nettenestea. Foreløpig litt skivebom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 6. november 2014 #2259 Del Skrevet 6. november 2014 Synes faktisk Carolines var finere enn nettenesteas, hater når alt skal mikses og være så direkte flashy som anettes.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. november 2014 #2260 Del Skrevet 6. november 2014 Ryddet for latterliggjøring + svar. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg