Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke noen fast leser av bloggen hennes så hørte nettopp om dette, så måtte sjekke det ut. Synes ikke hun fremstår som dum i det hele tatt. Klart man finner feil hvis man leter etter dem. At hun spør om hva han mener når han spør om fasade er ikke det samme som at hun lurer på hva ordet betyr. Hun ønsker bare forsikre seg om at hun forstår spørsmålet rett så hun kan gi et tilfredsstillende svar. Det gikk i grunn igjen i hele intervjuet. Hun tok seg noen solide tenkepauser -- ikke fordi hun er dum, men fordi hun tenker før hun åpner munnen og ønsker å faktisk gi et ærlig, oppriktig og reflektert svar uten å bli defensiv og svare med en gang. Synes hun klarte seg fint.

Enig! Synes ikke hun fortjener så mye kritikk. Selvfølgelig er det alltid ting man sikkert kunne formulert annerledes etc., men alt i alt synes jeg hun svarte hun bra for seg og virker som ei fin jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor ikke http://carolinebergeriksen.no/2014/10/26/sunday-morning-3/#respond dette innlegget er merket som annonse eller sponset? Hele 353 av 535 ord omhandler tross alt en behandling hun har fått sponset for å skrive om det på bloggen?

Dersom flere er enig i at dette er i strid med retningslinjene forbrukerombudet har gitt bloggerne i forbindelse med markedsføring, kan dette tipset om her http://www.forbrukerombudet.no/om-forbrukerombudet/1608.0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor ikke http://carolinebergeriksen.no/2014/10/26/sunday-morning-3/#respond dette innlegget er merket som annonse eller sponset? Hele 353 av 535 ord omhandler tross alt en behandling hun har fått sponset for å skrive om det på bloggen?

Dersom flere er enig i at dette er i strid med retningslinjene forbrukerombudet har gitt bloggerne i forbindelse med markedsføring, kan dette tipset om her http://www.forbrukerombudet.no/om-forbrukerombudet/1608.0

Jeg har lagt merke til at hun merker kun rene annonseinnlegg med annonse. I slike "innbakte" innlegg med reklame og "vanlig" bloggsnakk merker hun kun med annonselenke. Jeg syns også at dette innlegget burde vært merket øverst, men hun har en ganske annen oppfatning av hva som omfattes som reklame på bloggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hun regner ting vi andre gjør på fritiden som "jobb". Trening, middagslaging og sminking f.eks.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det er feil at hun poster bilder av seg selv?? Hvorfor skal folk alltid bry seg med alle andre, bry dere om dere selv, gjør det dere vil og se ut som dere ønsker. Tåpelig er det ikke??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes spørsmålene var helt greie og syntes hun svarte helt ok for seg. Hun er liksom ikke noe dypere eller mer interessant enn det man ser på bloggen, og det trenger hun heller ikke å være. Jobben hennes går ut på å skrive om seg selv, sminke, hår og babyutstyr så det at hun ikke er ei særlig dyp bolle er helt innafor. Syntes dog det er festlig at hun hele tiden sier og skriver at hun brenner for det hun driver med når jobben hennes handler om å skrive om seg selv :P Høres kanskje en smule selvsentrert ut.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes spørsmålene var lite uttenkte, dette er jo ting hun har svart på hundre ganger før? Hvorfor ikke grave frem noe nytt og spennende?

Spørs om det finnes så mye nytt og spennende å grave frem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra intervju :-) Hun er smart, flink og pen.

F

Kjempebra intervju :-) Hun er smart, flink og pen.

Endret av Ferie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Har ikke noe i mot henne for øvrig, men synes hun har litt lite sjarm og evne til å gjøre seg interessant i et intervju. Det blir veldig monotont og kjedelig for min del dessverre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Jeg personlig synes egentlig det er litt på kanten å reklamere for en tannlege/tannlegeprodukter og den slags.. Det tannlegesenteret bør få kunder på en annen måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Intervjuet var greit, det. Reagerer mer på den enorme forskjellen fra hvordan hun ser ut på tv og bildene hun poster på bloggen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et fint gjennomført intervju. Hun virker ikke anstrengt (i mine øyne), og hun virker også mer åpen enn før. Eksempelvis når hun prater om dette med å ha "støv på hjernen".

Synes hun får mye ufortjent kritikk som følge av bloggen hennes, og det hun skriver om. Alle med en vellykket blogg har en rød tråd som gjennomsyrer innholdet. Hennes blir trening/kosthold, og det gjør hun gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et fint gjennomført intervju. Hun virker ikke anstrengt (i mine øyne), og hun virker også mer åpen enn før. Eksempelvis når hun prater om dette med å ha "støv på hjernen".

Synes hun får mye ufortjent kritikk som følge av bloggen hennes, og det hun skriver om. Alle med en vellykket blogg har en rød tråd som gjennomsyrer innholdet. Hennes blir trening/kosthold, og det gjør hun gjennomført.

Er jo en del av "det perfekte liv" å ha støv på hjernen om dagen da, så å trekke frem det som en dårlig egenskap er som å sitte på jobbintervju og skulle si 3 negative ting om seg selv - "perfeksjonist, litt for nøye og litt for ryddig" :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en del av "det perfekte liv" å ha støv på hjernen om dagen da, så å trekke frem det som en dårlig egenskap er som å sitte på jobbintervju og skulle si 3 negative ting om seg selv - "perfeksjonist, litt for nøye og litt for ryddig" :P

Men hun innrømmet da ikke dette tidligere? Da var det bare slik, uten at hun sa noe om behovet for at alt måtte se nyvasket ut hele tiden. Nå innrømmer hun mer/åpner seg i større grad. Det var mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...