Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Nei, men noen som blir med på kronerulling slik at den mannen kan få seg et par meget tiltrengte timer hos en kommunikasjonsrådgiver? Greit at man ønsker å forsvare kona si, men beklageligvis har LK en tendens til å skyte spurver med kjernevåpen kanoner ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var litt morsomt at hun har julestemning på kontoret som faktisk bare er en krok i stua hennes.

Hehe, samme tenkte jeg og..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett dette intervjuet som hun gjorde med VG. Det som forbløffer meg atter en ggang er at hun er så utrolig selvmotsigende og totalt uten vilje til å forstå at hun ene og alene fremmer et kroppsfokus som kan oppleves som ekstremt.

Blir ikke klok på den dama, men det er vel meningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Har dere sett intervjuet? Kjente jeg ble litt overrasket over hvor lite smart hun ønsker å fremstå. Slik som at hun stadig gjentar at hun skjønner ikke det, skjønner ikka hva han mener, hva er meningen med det, fasade-hva er det?

Samtidig var det noe bra også. Hva mener dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg likte intervjuet og jeg liker henne. I motsetning til en del andre bloggere har hun aldri sagt/skrevet noe som kunne tolkes dithen at *lykken er å være tynn*..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ler litt av er at hun påstår hun har så lite reklame på bloggen, at det kun er 1-2 innlegg per uke med produkter hun selv bruker. Stort sett hvert innlegg er jo preget av reklame... Ellers et bra intervju, liker østfold-dialekten hennes :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg vet ikke jeg. Jeg er overrasket over at hun ikke er villig til å ta innover seg noe utenfor egen rosa boble.

Også ironisk at hun er så imot fotballfrue navnet sett ut ifra et feministisk perspektiv når det er mannen hennes som kom med ideen. :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett dette intervjuet som hun gjorde med VG. Det som forbløffer meg atter en ggang er at hun er så utrolig selvmotsigende og totalt uten vilje til å forstå at hun ene og alene fremmer et kroppsfokus som kan oppleves som ekstremt.

Blir ikke klok på den dama, men det er vel meningen.

Jeg har enda ikke sett intervjuet, men jeg synes det blir klarere og klarere for hver gang noen andre tar bilde/filmer henne, at hun redigerer bildene sine endel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kritisk

Nja, jeg vet ikke jeg. Jeg er overrasket over at hun ikke er villig til å ta innover seg noe utenfor egen rosa boble.

Også ironisk at hun er så imot fotballfrue navnet sett ut ifra et feministisk perspektiv når det er mannen hennes som kom med ideen. :P

Virker som hun har snever virkelighetsforståelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke sett intervjuet, men jeg synes det blir klarere og klarere for hver gang noen andre tar bilde/filmer henne, at hun redigerer bildene sine endel.

Det er et ubestridt faktum når en ser intervjuet. Hun ser eldre ut til å ikke være 30år engang. Trodde alle disse behandlingene og produktene + kostholdet skulle få en til å gløde å se ung og frsh ut jeg! Så feil kan en ta gitt. hehe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har snever virkelighetsforståelse.

Virker som hun oppriktig lever i en boble. Synd for hun hadde muligheten her til å overbevise om at hun er MER enn Fotballfrue figuren. Dessverre blir hun aldri noe mer enn en flink og fornuftig kone for sin mann. Stepford Wiwes er det det filmen heter om disse perfekte konene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg snakker bare for meg selv, men da jeg var 16 og spiseforstyrret var det slike bilder som holdt det gående. http://bloggfiler.no/fotballfrue.blogg.no/images/417543-10-1265508148517.jpg

Caroline er virkelig ikke like tynn nå som det hun var på den tiden. Det er ikke rettferdig å trekke opp eldgamle bilder? Nå ser hun frisk og veltrent ut, verken mer eller mindre. Hun har innrømmet at hun tidligere slet med kropp, trening og mat, men virker ikke som om det er like gjeldende nå. Over gjennomsnittet opptatt av å være sunn, ja, kanskje, men ikke slik at det er til skade for henne. Virker også som om hun har roet kraftig ned på den fronten siden hun ble mor.

Det som irriterer meg er hvilket grunnlag folk kan bli kjendiser på nå til dags, det er helt sykt hvor lite som skal til før man blir stemplet som "kjent". Men det sier like mye om oss som de... Ingen klikk, ingen fame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...