Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Men hun innrømmet da ikke dette tidligere? Da var det bare slik, uten at hun sa noe om behovet for at alt måtte se nyvasket ut hele tiden. Nå innrømmer hun mer/åpner seg i større grad. Det var mitt poeng.

Jo hun har absolutt innrømmet det tidligere. I starten av bloggen var hun mye mer åpen om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnissing av tenner ja.. Typisk for anspente og stressa folk. Har ikke tid til å slappe av når hun sover en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei denne diskusjonen i media om henne nå. Kan ikke se på VG før dette magebilde dukker opp. Er vi ikke ferdige med denne saken. Maken til PRkåt dame om dagen. Det er nok nå!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes spørsmålene var helt greie og syntes hun svarte helt ok for seg. Hun er liksom ikke noe dypere eller mer interessant enn det man ser på bloggen, og det trenger hun heller ikke å være. Jobben hennes går ut på å skrive om seg selv, sminke, hår og babyutstyr så det at hun ikke er ei særlig dyp bolle er helt innafor. Syntes dog det er festlig at hun hele tiden sier og skriver at hun brenner for det hun driver med når jobben hennes handler om å skrive om seg selv :P Høres kanskje en smule selvsentrert ut.

Hva brenner hun egentlig for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god side og en "dårlig side" i ansiktet mitt. Prøver selvsagt å bli fotografert fra min gode side. Men jeg synes det er rart at en person velger å bli modell, når man er så usikker på utseendet sitt.

Hadde jeg vært smellvakker i alle vinkler, hadde jeg jo prøvd å tjene penger på utseendet mitt. Men jeg gjør ikke det - og derfor jobber jeg med andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god side og en "dårlig side" i ansiktet mitt. Prøver selvsagt å bli fotografert fra min gode side. Men jeg synes det er rart at en person velger å bli modell, når man er så usikker på utseendet sitt.

Hadde jeg vært smellvakker i alle vinkler, hadde jeg jo prøvd å tjene penger på utseendet mitt. Men jeg gjør ikke det - og derfor jobber jeg med andre ting.

Prøver FF å bli modell? Å posere på egen blogg mens mannen tar bilder av henne, er vel ikke det samme som at hun er modell, eller? Synes forøvrig at hun virker sikker nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nå ennå at hun skal bringe bloggen til nye høyder..

Det eneste nye - utenom bilder av kaffekopper, treningstøy og outfit må være høvelen.

Kan ikke se den store endringen som skal bringe bloggen til nye høyder.

Still a car crash for me!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Tror hun er mye mer utseende- og kroppsfokusert enn hun sier hun er. Trener for energien sin del? Javel, men hun trenger likevel 4 kopper kaffe for å komme igang om morgenen? Når man drikker så store mengder kaffe fordi man har behov for det så sier det vel seg selv at en holder et altfor høyt tempo. At en drikker mye kaffe i f.eks eksamensperioden er forståelig, det er jo også bare over kort tid. Men når en drikker 4 kopper kaffe hver morgen for å komme seg gjennom dagen...høres ikke sunt ut, er glad jeg ikke er henne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan folk påstå at fruen fremmer kroppspress? Hun legger jo uskyldig nok bare bilde av seg selv i undertøy for å vise at hun er stolt av kroppen sin. Nei, vent. Var det helsa hun var stolt av? Hun trener for god helse, hvor fin kropp omtales bare som en bonus. Alle må være fornøyd uansett hvordan de ser ut, har hun sagt gjentatte ganger. Og det er jo vitterlig helt sant, men det er kanskje ikke helt sånn det fungerer i praksis. Ikke noe kroppspress på bloggen til fruen, alle vet jo at lettkledde bilder og antall km tilbakelagt på mølla er synonymt med å vise hvor god helse man har. Om noen skulle lure, så er det meg ganske likegyldig hva folk legger ut, men jeg blir vel mer provosert når jeg føler ting ikke henger helt på grep.

Ellers synes jeg at Caroline har kommet seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når hun skal slutte å omtale seg selv som Norges største blogger...

Endret av Angstkvinnen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Prøver FF å bli modell? Å posere på egen blogg mens mannen tar bilder av henne, er vel ikke det samme som at hun er modell, eller? Synes forøvrig at hun virker sikker nok.

Trodde hun hadde modelloppdrag jeg? Hun har jo vist fotoshoots med brudekjoler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan folk påstå at fruen fremmer kroppspress? Hun legger jo uskyldig nok bare bilde av seg selv i undertøy for å vise at hun er stolt av kroppen sin. Nei, vent. Var det helsa hun var stolt av? Hun trener for god helse, hvor fin kropp omtales bare som en bonus. Alle må være fornøyd uansett hvordan de ser ut, har hun sagt gjentatte ganger. Og det er jo vitterlig helt sant, men det er kanskje ikke helt sånn det fungerer i praksis. Ikke noe kroppspress på bloggen til fruen, alle vet jo at lettkledde bilder og antall km tilbakelagt på mølla er synonymt med å vise hvor god helse man har. Om noen skulle lure, så er det meg ganske likegyldig hva folk legger ut, men jeg blir vel mer provosert når jeg føler ting ikke henger helt på grep.

Ellers synes jeg at Caroline har kommet seg.

Tror hun er opptatt av trening både for helsa sin del OG for å få en fin kropp. Slik som veldig mange andre :) Uansett hva om er hennes motivasjon, så synes jeg ikke hun er den som har mest kroppsfokus blant bloggere. De fleste bloggere nå til dags har jo lagt ut minst ett bikinibilde, og jeg synes mange fitnessutøvere som blogger eller legger ut bilder på Instagram legger ut mye drøyere bilder og virker mye mer fokusert på å trene for å få en digg kropp (og mindre fokus på psykiske og fysiske helsefordeler) enn Caroline.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver FF å bli modell? Å posere på egen blogg mens mannen tar bilder av henne, er vel ikke det samme som at hun er modell, eller? Synes forøvrig at hun virker sikker nok.

Ja både med porto Brazil, for en brudekjolebutikk og Nelly.com. Før bloggen var hun jo i et modellbyrå, og deltok i frøken Norge. Det er i mine øyne, i norsk sammenheng, en modell - i hvert fall om du legger til at hun tar 300 bilder av seg selv daglig som. Hun deler med hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Synes hun klarte seg bra jeg. At hun bruker litt tid på å svare av og til har jo med at hun må tenke litt gjennom hva hun faktisk bør svare for å ikke si noe "dumt". Kommer det en skeiv kommentar fra henne, så lager andre fort styr av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun klarte seg greit i intervjuet.

Men som en skrev lenger opp; hun ser utrolig anderledes ut på bloggen enn i virkeligheten. Det er jo bare tåpelig å nekte for redigering; nesten så jeg synes det er rart at hun "tør" være på TV for det er jo åpenlyst.

Løping løping og atter løping. Hva er målet? Bedre kondis? Hun hadde vært mye mer tjent med å trene litt ordentlig styrketrening; helsemessig. Folk som er tynne trenger vel ikke løpe så innmari? Hun har jo selv sagt at hun har spagettiarmer. Er det positivt?

Det er jo blitt bevisst at hun redigerer midjen sin slik at den er like smal som anklene også... jaja.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...