Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Synes faktisk Carolines var finere enn nettenesteas, hater når alt skal mikses og være så direkte flashy som anettes..

Personlig er jeg heller ingen fan av stilen til Anette. Men den syntetiske nagleputen og bling-bling pulten midt i shabby chic-hjemmet til Caroline, må være noe av det grelleste jeg har sett interiørmessig i hele år.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Personlig er jeg heller ingen fan av stilen til Anette. Men den syntetiske nagleputen og bling-bling pulten midt i shabby chic-hjemmet til Caroline, må være noe av det grelleste jeg har sett interiørmessig i hele år.

For min del forstår jeg ikke hva en pute har å gjøre oppå et skrivebord! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nette Nestea har i det minste en gjennomført stil og man ser at hun oppriktig elsker alt hun bringer inn i huset. Personlig er jeg veldig glad i den stilen, det litt lukseriøse møter det industrielle, men har forståelse for at ikke alle faller helt for dette siden det er nokså spesielt. Det som skjer med interiøret til Fotabblfrue nå er at hun innerst inne liker det chabby chic med skrift på trekasser og skilt på veggen, men så har hun fått beskjed om å bli litt mer trendy og så failer det. Det hjelper ikke å ringt TM Design i Hønefoss og be de sende de dyreste møblene de har når det ikke passer inn med resten av det hun eier. Bare det at hun har tenkt til å kjøpe enda et vitrineskap sier litt om interiørstilen hennes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nette Nestea har i det minste en gjennomført stil og man ser at hun oppriktig elsker alt hun bringer inn i huset. Personlig er jeg veldig glad i den stilen, det litt lukseriøse møter det industrielle, men har forståelse for at ikke alle faller helt for dette siden det er nokså spesielt. Det som skjer med interiøret til Fotabblfrue nå er at hun innerst inne liker det chabby chic med skrift på trekasser og skilt på veggen, men så har hun fått beskjed om å bli litt mer trendy og så failer det. Det hjelper ikke å ringt TM Design i Hønefoss og be de sende de dyreste møblene de har når det ikke passer inn med resten av det hun eier. Bare det at hun har tenkt til å kjøpe enda et vitrineskap sier litt om interiørstilen hennes.

Hun skal jo kvitte seg med det gamle vitrineskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle sett hvordan det ser ut hos foreldrene hennes, ikke rart hun blir forvirra. Moren har jo til og med store engler inni peisen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal jo kvitte seg med det gamle vitrineskapet :P

Ja hun skal kvitte seg med det gamle, men kjøpe et nytt vitrineskap! Om man er ung og trendy, som hun ser seg selv som, går man ikke til innkjøp av et vitrineskap. Hello grandma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har visst Caroline lyst til å begynne med ukens vinbefalinger på lørdagene. Bare for å bevise at alkohol er greit. Hun går til frontalangrep i kommentarfeltet, men tingen er jo at dette er en nyhet som har kommet opp i media. Skrapen er der uansett om hun forsvarer seg i kommentarfeltet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har visst Caroline lyst til å begynne med ukens vinbefalinger på lørdagene. Bare for å bevise at alkohol er greit. Hun går til frontalangrep i kommentarfeltet, men tingen er jo at dette er en nyhet som har kommet opp i media. Skrapen er der uansett om hun forsvarer seg i kommentarfeltet.

Alkohol ER ok, så lenge du ikke får betalt for å fronte det! Hun misforstår jo totalt? Har de ikke en rådgiver som kan forklare sånne ting for dem? :/ fremstår som uprofesjonell.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at hun vet når rushen er inn/ut av Oslo. Det må jo gå ann å planlegge å kjøre utenom den tiden siden hun blir så sliten av det at hun velger å blogge om DET og ikke noe annet fra siste døgnet.

Hvor diskuteres alkoholsaken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer tallene på blogglisten, tro? FF er faktisk på tredjeplass, og det er kort vei ned til nr. 4. Kanskje hun har mistet en del lesere i det siste, innleggene virker litt uinspirerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer tallene på blogglisten, tro? FF er faktisk på tredjeplass, og det er kort vei ned til nr. 4. Kanskje hun har mistet en del lesere i det siste, innleggene virker litt uinspirerte.

Jeg har ikke vært innpå bloggen siden den pinlige fadesen mannen hennes stelte i stand mot Komikerparet. Litt fordi jeg ventet en "unnskyldning" der hun forteller hvordan dette var andres feil, og litt fordi jeg syns det ble for dumt å lese om kaffekoppen hennes etter at mannen hennes nok en gang dret seg ut for hele Norge.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hele gjengen fikk jo sponset lounge, billetter, drikke og mat av vinmerket. Hvordan er det da ikke reklame? Det er jo noe hun til og med må skatte av gitt at hun omtaler det på bloggen. Men når jeg lesere svarene så skjønner man jo fort at hun ikke gjør det (heller).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager...hun har ikke lest alkoholloven i det hele tatt virker det som. Det er dritstrengt! Jeg var selv med på å lansere et mikrobryggeri nå i høst, noe som var vanskelig ifht pr. Vi kunne feks ikke si noe om typer øl, bare at det var et bryggeri. Ordet øl kunne heller ikke nevnes i pressetekster. Avisene kunne skrive om det, men vi kunne ikke linke til sakene. Privatpersoner kunne selvfølgelig "tipse" om det, men kun i eget fora, som feks personlig facebook -gitt at de ikke fikk noe for det. Og ALDRI i verden om FF og mannen betalte av egen lomme for å dra på den konserten. Har ingenting å si om det var et mellomledd der. Håper hun får bot for dette, for det er utrolig irriterende for oss som må forholde oss til dette daglig at bloggere (ikke bare hun) unngår lovverket, når alle andre risikerer å miste skjenkebevilling, få bøter etc for laaangt mindre. Åhr.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hele gjengen fikk jo sponset lounge, billetter, drikke og mat av vinmerket. Hvordan er det da ikke reklame? Det er jo noe hun til og med må skatte av gitt at hun omtaler det på bloggen. Men når jeg lesere svarene så skjønner man jo fort at hun ikke gjør det (heller).

Hun sa jo faktisk at hun ikke ante noe om bakgrunnen for denne loungen, hvem som evt betalte osv. Det "passet seg ikke" å spørre om slik, mente hun da. Hun både omtaler nøye og avbilder alkoholmerket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sa jo faktisk at hun ikke ante noe om bakgrunnen for denne loungen, hvem som evt betalte osv. Det "passet seg ikke" å spørre om slik, mente hun da. Hun både omtaler nøye og avbilder alkoholmerket.

Hvis hun sier det så tror jeg faktisk hun spiller dum. Det er reklame for det merke over hele innlegget.

Hun kunne fint laget det uten fokus på merke og logo om hun ville. For eksempel kunne hun sagt at favorittdrinken hennes den kvelden var en kjempe god en som smakte pasjonsfrukt. (Eller hva det var) Hun hadde ikke trengt å nevne likørmerket i det heletatt :)

Jeg blir egentlig mest oppgitt over folk som skal forvare det i diverse diskusjoner....med argumenter som "hvorfor sier dere ikke at det er reklame når TCMN viser fram en ciderflaske - da får dere ta henne og". Det virker som om en del ikke forstå at det er forskjellen......

Det er jo ikke fordi hun har vist fram ett vinglass de vil "ta henne" - men fordi hun har fått det sponset av produsenten. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarfeltet til artikkelen på VG er kun skrevet av folk som rett og slett ikke skjønner hvorfor dette er en sak. Det blir jo litt som Signy Fardal og det intervjuet som var betalt av Dior.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Stemmer tallene på blogglisten, tro? FF er faktisk på tredjeplass, og det er kort vei ned til nr. 4. Kanskje hun har mistet en del lesere i det siste, innleggene virker litt uinspirerte.

Hun svarte på dette i kommentarfeltet for ikke så lenge siden. Hun svarte noe alá at hun er den største bloggeren, men at blogglisten ikke teller med utenlandske lesere :) (derfor kommer ikke det fram på lista der). I tillegg var grunnen til at hun hopper fra 1-4 plass på blogglisten fordi f. eks Sophie Elise skriver noe som får mye oppmerksomhet i media= mange klikk på henne.

Vet ikke hva jeg skal tro, tror nok ikke hun kan kalle seg for norges største blogger hele tiden..

------------------------

Nå er LK i gang med å skrive "fagtekster" i kommentarfeltet igjen, fordi noen var skeptiske til å servere så små barn nøtter. LK: gjør deg selv en tjeneste; kutt ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...