Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har sagt at hun ville skille mer på blogg, snap, IG osv. Bruke de forskjellige some til forskjellige ting.  Kan godt hende det er derfor hun har fjernet pt-tittelen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Miranda16 skrev:

I Norge har man oppsigelsestid. Finner det merkelig at hun har fjernet PT på  Instagram når det er hennes merkvare på SOME

Nei, gud? Er det sant? 

Hun hadde nok sagt om hun hadde sluttet. Eller hva det er det insinueres/spekuleres/sladres om over her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Wenda skrev:

Hun har sagt at hun ville skille mer på blogg, snap, IG osv. Bruke de forskjellige some til forskjellige ting.  Kan godt hende det er derfor hun har fjernet pt-tittelen 

Hun har vært veldig aktiv på Suntfokus de siste dagene, hvor hun merker snapene med PT tittelen, men den er fjernet fra Insta. Ikke rart folk blir forvirret

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ser på seg selv som et offer i alle aspekter av livet, da vil hun aldri komme seg videre. Når hun åpenbart ikke klarer dette selv og har hatt destruktiv tankegang siden hun flyttet hjem og sliter med dette jevnlig, da bør hun få hjelp. Det må være utrolig slitsom å være en bitter person. Det er gift for hjernen. 

Når hun kommer med innlegg etter innlegg hvor ond og dømmende verden er, da burde hun ta ansvar for at det kanskje er hun som må endre tankegang. Skjønnhetshysteriet vil ikke avta. Hun har sagt at hun elsker sosiale medier, men hun gjør seg bare en bjørnetjeneste. Det finnes mange hun kan følge på SOME som hun kanskje kan identifisere seg med og være positivt for henne. Kan hun ikke bare kalle en spade en spade og si at hun lever av LIKES fra helt fremmede personer og det er egentlig trist. Hvorfor ikke treffe venninner? Hadde hun gjort anstrengt seg litt på det området, tror jeg hun hadde hatt er mer positiv tilværelse. Det er ikke det at hun ikke kommer seg ut av huset for hun er på jobb flere ganger i uka.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Miranda16 skrev:

Så lenge hun ser på seg selv som et offer i alle aspekter av livet, da vil hun aldri komme seg videre. Når hun åpenbart ikke klarer dette selv og har hatt destruktiv tankegang siden hun flyttet hjem og sliter med dette jevnlig, da bør hun få hjelp. Det må være utrolig slitsom å være en bitter person. Det er gift for hjernen. 

Når hun kommer med innlegg etter innlegg hvor ond og dømmende verden er, da burde hun ta ansvar for at det kanskje er hun som må endre tankegang. Skjønnhetshysteriet vil ikke avta. Hun har sagt at hun elsker sosiale medier, men hun gjør seg bare en bjørnetjeneste. Det finnes mange hun kan følge på SOME som hun kanskje kan identifisere seg med og være positivt for henne. Kan hun ikke bare kalle en spade en spade og si at hun lever av LIKES fra helt fremmede personer og det er egentlig trist. Hvorfor ikke treffe venninner? Hadde hun gjort anstrengt seg litt på det området, tror jeg hun hadde hatt er mer positiv tilværelse. Det er ikke det at hun ikke kommer seg ut av huset for hun er på jobb flere ganger i uka.

Og når hun i dagens innlegg spør om hvorfor utseende betyr så jævla mye..Altså; spør hun om det som blogger om hår, negler, slanking-ikke slanking..trening-ikke trening..undertøy og klær i bøtter og spann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Halloi skrev:

Ironien når hun bruker beautyfilter når hun snakker om press på utseendefronten😏

Tenkte akkurat det samme.. 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Morsomst når typen filmer henne på snap, der man ser virkeligheten ;)

Hva heter han på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eksiltronder
På 09/20/2017 den 23.06, Halloi skrev:

Ironien når hun bruker beautyfilter når hun snakker om press på utseendefronten😏

 

14 timer siden, texas1990 skrev:

Tenkte akkurat det samme.. 🙊

 

9 timer siden, bloggleser123 skrev:

Hun bruker beautyfilter på alt.

Så har dere fått svar på snap :)  Synes hun fortjener cred for å gi ordentlige svar på kritiske kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer bra på snap. Har kommentert en del ting på godt og vondt, hun har alltid respondert på en fin og høflig måte. 

Tommel opp for det!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, da forsvinner vel penefilteret snart fra snappen. :-)

Jeg har jo brukt det selv, og fikk med meg at det glatter ut huden og gir meg mer "finere" øyne. Men visste ikke at det krympet nesa i tillegg. For et utspekulert filter!!!

Greit at hun bruker det for lys, men tror nok ikke det er eneste grunnen. Det finnes jo et annet filter som gir riktige farger uten "retusjering" ,men det må du vel velge etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fortunatus skrev:

ja, da forsvinner vel penefilteret snart fra snappen. :-)

Jeg har jo brukt det selv, og fikk med meg at det glatter ut huden og gir meg mer "finere" øyne. Men visste ikke at det krympet nesa i tillegg. For et utspekulert filter!!!

Greit at hun bruker det for lys, men tror nok ikke det er eneste grunnen. Det finnes jo et annet filter som gir riktige farger uten "retusjering" ,men det må du vel velge etterpå.

Filteret gjør deg slankere, større øyne, kraftigere fargekontrast og glatter ut smådetaljer :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Meadows said:

Filteret gjør deg slankere, større øyne, kraftigere fargekontrast og glatter ut smådetaljer :)

Jeg lurer på hvordan folk ikke legger merke til at den gjør mer enn å glatte deg ut og øke kontrasten/lyset. Det er jo veldig tydelig som du sier at den gjør deg betydelig slankere, den endrer jo ansikstformen helt. Om man tar et bilde med sånt filter så ser man vel forskjellen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...