Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av kropp og injurierende kommentarer samt svar på disse. 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flere enn meg som synes disse antrekkene hennes (med det evinnelige skjørtet) hadde vært penere med et par strømpebukser/strømper?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, JennyL skrev:

flere enn meg som synes disse antrekkene hennes (med det evinnelige skjørtet) hadde vært penere med et par strømpebukser/strømper?

Nei syns ikke det. Det har vært sommer, varmt...ser jo mest naturlig ut med bare bein da syns jeg. Iallefall med de antrekkene hun har gått med. 

Med tykkere kåper, høst/vintersko osv så ser det jo selvfølgelig bedre ut med strømpebukser

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JennyL skrev:

flere enn meg som synes disse antrekkene hennes (med det evinnelige skjørtet) hadde vært penere med et par strømpebukser/strømper?

Absolutt. Sommern er over

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, monstergospel skrev:

Hun bruker jo aldri strømper. Gikk hele forrige vinter uten også. 

Så da blir det bare legger og det svarte skjørtet framover også... før var det treningstights m bare legger, nå er det skjørt m tights under. Kreativ dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske hun kunne ta seg et fargekurs, noe e-læring for styling av klær ville kanskje være nyttig.

Hun deler ikke min stil, men det er kanskje sånn damer flest liker, eller?

Hun burde være mer generell, og ikke bare "hennes stil" syntes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun stort sett er grei på farger, men valg av snitt er en helt annen greie, men det er bare meg. Tror de aller fleste ønsker å fremheve de fine sider og skjule de mindre, noe hun har svart meg at det bryr hun seg ikke om. Uansett er det noe hun burde ta hensyn til når hun veileder kundene sine, for det bryr folk seg om.

 

 

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På instagramprofilen hennes står det ingenting om at hun er PT, så jeg har konkludert med mitt (mtp den utblåsningen hun hadde for litt siden)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Herregud alt dere skal kritisere dama for - mangel på noe å ta henne på når man må ty til å gnåle om hun bruker strømpebukser eller ei og hvilke farger hun har på seg? Synes hun er fresh i stilen jeg.  Er kanskje ikke min stil, men det funker for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Herregud alt dere skal kritisere dama for - mangel på noe å ta henne på når man må ty til å gnåle om hun bruker strømpebukser eller ei og hvilke farger hun har på seg? Synes hun er fresh i stilen jeg.  Er kanskje ikke min stil, men det funker for henne.

Du syns det funker for henne...enkelte av oss andre syns ikke det. Er det ene mer riktig enn det andre? Smaken er som baken..delt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
Akkurat nå, Beatbox skrev:

Du syns det funker for henne...enkelte av oss andre syns ikke det. Er det ene mer riktig enn det andre? Smaken er som baken..delt!

Den er delt, men her er dere rett og slett ufine til tider. Samma hva hun foretar seg så skal det kritiseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Den er delt, men her er dere rett og slett ufine til tider. Samma hva hun foretar seg så skal det kritiseres.

Du syns *vi* er ufine, andre syns ikke det. Er det ufint å si at man syns at det er penere med et par strømpebukser til skjørt f.eks?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Beatbox skrev:

Du syns det funker for henne...enkelte av oss andre syns ikke det. Er det ene mer riktig enn det andre? Smaken er som baken..delt!

Så man skal kritisere andre for deres klesstil fordi det ikke funker for en selv? :ler:  dummeste jeg har hørt

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wenda skrev:

Så man skal kritisere andre for deres klesstil fordi det ikke funker for en selv? :ler:  dummeste jeg har hørt

Nei fordi man har en mening..??!! Stikker man seg frem og er *ambassadør* når det gjelder klær..da må man tåle andres mening sagt på en saklig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Butternut skrev:

På instagramprofilen hennes står det ingenting om at hun er PT, så jeg har konkludert med mitt (mtp den utblåsningen hun hadde for litt siden)

Er det noe hun har stått oppført før? På Suntfokus informerer hun om det helle tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎17‎.‎09‎.‎2017 den 15.07, monstergospel skrev:

Hun bruker jo aldri strømper. Gikk hele forrige vinter uten også. 

Hun har en jobb hvor hun beveger seg en del ("å stå i klesbutikk" innebærer en god del gange, samt "bøy og tøy" ift utstillinger, rydding i butikken etc). I tillegg har hun nok høy kroppstemperatur. At hun da velger å ikke bruke strømper på jobb skjønner jeg godt. Eneste hun kanskje burde vurdere er en lys "sprayon stockings" eller BB-cream for beina, for å få litt farge på leggene.

Jeg syns forresten hun kler stilen som begynner å ta form. Det er bare det at vi er ikke så vant til å se overvektige kvinner kledd i kroppsnært tøy. Jeg har sett en del programmer med stylist Gok Wan, og han kler gjerne opp overvektige kvinner i den stilen HD har, med smale skjørt, belter for å fremheve midjen og kroppsnære overdeler med utringning. Det hadde for øvrig vært morsomt om hun innledet et samarbeid med f.eks. Manillusion.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, neiognei skrev:

Hun har nå vært på jobb som PT i dag, så dere kan slappe av med spekuleringa.

I Norge har man oppsigelsestid. Finner det merkelig at hun har fjernet PT på  Instagram når det er hennes merkvare på SOME

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...