Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La, meg si det slik. Hun er selv en del av en "overfladisk bransje", så hun burde være forsiktig med å kritisere andre for å være "overfladiske". En høy prosent av de som trener, gjør det for for å føle seg vel.og hvorfor er det galt?  Jeg vil si det er hyklerisk  å disse resten av dem som "fremmer" skjønnhetshysterien"

 

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, perplexed skrev:

Jeg lurer på hvordan folk ikke legger merke til at den gjør mer enn å glatte deg ut og øke kontrasten/lyset. Det er jo veldig tydelig som du sier at den gjør deg betydelig slankere, den endrer jo ansikstformen helt. Om man tar et bilde med sånt filter så ser man vel forskjellen?

SElvfølgelig legger de merke til det, de som bruker det vil bare ikke innrømme at det er derfor de bruker det. Jeg syns det hadde vært kjempeflaut å bruke det filteret, men det er vel veldig vanlig i en del milijøer. Jeg tar heller omtrent aldri en selfie heller, da, syns til og med det er temmelig selvopptatt og kleint. Hver sin smak!
PT er det forresten hundre ulike grunner til å bruke, mange trenger litt ny input til treningen sin, vil se om de gjør øvelsene riktige osv, trenger ikke være feit for å bruke PT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gillians skrev:

SElvfølgelig legger de merke til det, de som bruker det vil bare ikke innrømme at det er derfor de bruker det. Jeg syns det hadde vært kjempeflaut å bruke det filteret, men det er vel veldig vanlig i en del milijøer. Jeg tar heller omtrent aldri en selfie heller, da, syns til og med det er temmelig selvopptatt og kleint. Hver sin smak!
PT er det forresten hundre ulike grunner til å bruke, mange trenger litt ny input til treningen sin, vil se om de gjør øvelsene riktige osv, trenger ikke være feit for å bruke PT!

Er også en del med skader/sykdommer o.l. som bruker PT for å trene riktig og ikke over-/feilbelaste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchatfilter er vel ikkenoe å mase om, jeg (og forøvrig alle jeg kjenner) bruker det. Ja til hunde/kaninører/hjerter/caps/blomsterfilter:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Butternut skrev:

Snapchatfilter er vel ikkenoe å mase om, jeg (og forøvrig alle jeg kjenner) bruker det. Ja til hunde/kaninører/hjerter/caps/blomsterfilter:yvonne:

Hun sier det er pga av lyset. Dårlig lys på jobb og hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tommel ned for det siste jurbildet..(sorry, jeg bare håpte at hun hadde sluttet...) Det er nok av bloggere som slenger frem puppene nå. Åh.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Butternut skrev:

Og tommel ned for det siste jurbildet..(sorry, jeg bare håpte at hun hadde sluttet...) Det er nok av bloggere som slenger frem puppene nå. Åh.

jurbilde hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble litt skuffet. Vist så mye modenhet i det siste med å ta til seg kritikk, si at hun har vokst vekk fra clickbait og unødvendig blotting med egne blogginnlegg om det, og så idag en snap som tydelig var ment for å være seksualisert. Syns det var dumt. Fortsatt det der eksponeringsbehovet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har, som så mange andre bloggere, et sykelig behov for oppmerksomhet. Jeg tror det bare blir verre og verre og jo mer vant du blir til det. Stakkars disse kvinnene når de blir femti, tenker jeg. Men da er kanskje rosablogging blitt gråblogging og de kan bare holde på som før inn i alderdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fortalt at hun har hatt flere mannlige beundrere som kommer innom butikken så dette er vel en "gave" til dem vil jeg tro

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten daglig har Helene lange tirader på snap om at kropp ikke definerer et menneske, hvorfor alle er så opptatt av kropp hele tiden, kropp er ikke viktig, vær glad i deg selv selv om du ikke har six-pack, at andre er så opptatt av kroppen hennes osv. Ironisk nok snakker snakker Helene MER om kropp en noen andre...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Nesten daglig har Helene lange tirader på snap om at kropp ikke definerer et menneske, hvorfor alle er så opptatt av kropp hele tiden, kropp er ikke viktig, vær glad i deg selv selv om du ikke har six-pack, at andre er så opptatt av kroppen hennes osv. Ironisk nok snakker snakker Helene MER om kropp en noen andre...

Det virker som enkelte av dere misforstår med vilje. Nå er jeg IKKE en bloggleser men en KG-leser (bare for å holde integriteten min itakt!) - men etter denne tråden klikker jeg faktisk inn dit for å se hva dere snakker om. Ut ifra det jeg har lest oppfatter jeg det som at hun erkjenner at utseendet og kropp er viktig for å føle seg bra (hun jobber jo innne mote..?!) - men at det ikke er forbeholdt EN kroppsfasong å "tillate" seg å føle seg bra, og/eller at det kun er den slanke veltrente "six-pack" kroppen som bør/skal vises frem. 

Og JUST FOR THE RECORD; jeg mener IKKE at det er MER FEIL av en veltrent person å vise seg frem (jeg følger personlig FunkyGine på Insta) - men jeg forstår at det er vanskeligere for en tykk/overvektig  person å føle seg vel/finne rollemodeller, i en SoMe verden som stort sett fremsnakker, forherliger og idealiserer slanke, veltrente modellkropper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det virker som enkelte av dere misforstår med vilje. Nå er jeg IKKE en bloggleser men en KG-leser (bare for å holde integriteten min itakt!) - men etter denne tråden klikker jeg faktisk inn dit for å se hva dere snakker om. Ut ifra det jeg har lest oppfatter jeg det som at hun erkjenner at utseendet og kropp er viktig for å føle seg bra (hun jobber jo innne mote..?!) - men at det ikke er forbeholdt EN kroppsfasong å "tillate" seg å føle seg bra, og/eller at det kun er den slanke veltrente "six-pack" kroppen som bør/skal vises frem. 

Og JUST FOR THE RECORD; jeg mener IKKE at det er MER FEIL av en veltrent person å vise seg frem (jeg følger personlig FunkyGine på Insta) - men jeg forstår at det er vanskeligere for en tykk/overvektig  person å føle seg vel/finne rollemodeller, i en SoMe verden som stort sett fremsnakker, forherliger og idealiserer slanke, veltrente modellkropper. 

Misforstår med vilje? Det var en generell kommentar, ikke rettet spesielt til deg. Det er helt ok at hun ønsker å fronte et positivt syn på kropp, selv om man er kraftig overvektig. Det tåpelige her er jo at hun kritiserer andre for å være opptatt av kropp, når den som er aller mest opptatt av kropp er hun selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...