Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

* Man må ikke putte ting på blogg bare fordi det er naturlig*..sier hun...Glemt er bildet hun la ut hvor hun viser ræva under forklaringen om at after-sun lotionen skulle tørke.....meeeen det er sikkert helt naturlig det og det går jo selvsagt IKKE under begrepet clickbait....Look who`s talking sier jeg og ref til hennes siste innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget der var noe av det merkeligste jeg har lest på den bloggen, og det sier jo sitt. Hun, av alle, kritiserer toppbloggerne for å spille på pupp! Hun er jo minst like ille selv! Ble helt sjokkert over hvor lite selvinnsikt hun åpenbart har. Hun flasher titsa støtt og stadig og en naken rumpe fordi "after sun'en må tørke inn". Hun må jo bare fortsette å gjøre det hvis hun vil, men å kritisere andre for å gjøre det samme som henne selv er jo bare helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hun endelig kaller en spader or en spade. Hun har i det siste lagt ut flere bilder hvor hun ikke "poserer vekk" magen, men heller kommenterer at hun gir faen i at magen synes. Jeg skvatt skikkelig da hun nylig på snap la ut en video hvor hun snurret rundt,- helt uten mulighet til å posere seg tynnere. Nå synes jeg endelig at budskapet hun sier og skriver stemmer overens med signalene hun sender. 

Slik jeg ser det så har Helene og Camillalor et ganske likt budskap, men Camillalor har en litt sunnere fremtoning til "elsk deg selv som du er". 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ~Mocca~ skrev:

Slik jeg ser det så har Helene og Camillalor et ganske likt budskap, men Camillalor har en litt sunnere fremtoning til "elsk deg selv som du er". 

Urgh. Det er jo på grensa til manisk når ein må poste bilete av seg sjølv dagleg (i ein minst mogleg flatterande posering) med ein forbanna novelletekst om kvifor ein berre ELSKER kroppen sin. 

Eg er ikkje målgruppa, så det er vel OK. 

Men Helene er langt meir hyklersk. Kvar einaste ting ho har vore i media for er bokstavelig talt ei eller anna avkledningsmanøver. Anten det handlar om kvifor ho må kunne gå i short med celulittar, eller at ho poserer i berre bikini i Botanisk hage eller i undertøy på før- og etterbilete. Ho har til og med posert heilt naken for VG pluss. At ho skal ta avstand frå det er litt som om Grillsjef Craig på Rema 1000 tar avstand frå steiking av mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er overvektig så syns jeg Camillalor og Helene er gode forbilder. At de legger ut bilder av seg selv akkurat som de er gjør at jeg lettere klarer å akseptere min kropp som den er, noe som igjen gjør at jeg nyter trening og ikke stresser med vektnedgang...som IGJEN fører til at jeg faktisk sakte men sikkert går litt ned i vekt

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns også bloggen er blitt til det mye bedre :-) 

Men må jo innrømme jeg stusser litt når en kostholdsveileder spiser pizza med pepperoni, bacon, pesto i tillegg til bunn + ost. tør ikke tenke på hvor mye kcal det er i et stykke :-O og mye mettet fett + salt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fortunatus skrev:

syns også bloggen er blitt til det mye bedre :-) 

Men må jo innrømme jeg stusser litt når en kostholdsveileder spiser pizza med pepperoni, bacon, pesto i tillegg til bunn + ost. tør ikke tenke på hvor mye kcal det er i et stykke :-O og mye mettet fett + salt. 

Ser ikke problemet med at en kostholdsekspert skeier ut med pizza med pepperoni, bacon og pesto (bunn og ost er vel en selvfølge at det er i en pizza...). Hallo, det er fredag og helg! 

Ingen lever som en asket 24/7 året rundt, kostholdsveileder eller ei. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, skruf skrev:

Ser ikke problemet med at en kostholdsekspert skeier ut med pizza med pepperoni, bacon og pesto (bunn og ost er vel en selvfølge at det er i en pizza...). Hallo, det er fredag og helg! 

Ingen lever som en asket 24/7 året rundt, kostholdsveileder eller ei. 

Hun spiser jo den pizzaen hele tiden.....

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rosasko skrev:

Hun spiser jo den pizzaen hele tiden.....

 

Tror ikke hun spiser den pizzaen hver eneste dag nei... men hvis du kan dokumentere påstanden din så skal jeg tro på deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ellevill skrev:

Herregud, slapp av..... Ja, hun spiser pizza. Pizzaer, tilogmed. Føler dere krenket?

 

Krenket eller butthurt! OMG en overvektig person spiser Pizza :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det kan en kostholdsveileder gjøre.

Og nå når HD har endret profil på bloggen så passer det også. Det er jo ingen tvil om at hun har gitt opp slankebloggen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, seff skal overvektige og tynne  kostholdsveiledere spise pizza. tror bare jeg er skadet selv i hodet etter og ha telt kcal de siste årene. 

Hvis jeg skal gjette så inneholder vel et pizzastykke opp mot 5-700 kcal. og ikke akkurat næringsrikt. Er vel bare jeg som heller sparer de usunne kcal mine til øl og snacks :-D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slapp av, det er bare pizza:p Jeg er mer intr i alle de kryptiske snapene om at hun har det bra/men har det ikke bra osv..skjønner ikke helt hva som er greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fortunatus skrev:

jo, seff skal overvektige og tynne  kostholdsveiledere spise pizza. tror bare jeg er skadet selv i hodet etter og ha telt kcal de siste årene. 

Hvis jeg skal gjette så inneholder vel et pizzastykke opp mot 5-700 kcal. og ikke akkurat næringsrikt. Er vel bare jeg som heller sparer de usunne kcal mine til øl og snacks :-D 

Et pizzastykke på 700 kcal? Hva pleier du ha på? Gåselever og olje?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi Zizzi når Helene var på jobb for noen dager siden. Synes det virker som at hun både var hjelpsom mot kunder, og i godt humør. Synes også hun så godt ut, og var pent kledd. (Bare for å si noe positivt om noen som må tåle mye kritikk).

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...