Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, miaw skrev:

Hva er det du har så imot HD egentlig? Du hakker på henne uansett hva det er. Ja så liker ikke du hvordan hun kler seg, men det er faktisk mange andre som gjør, og det er ingen som bryr seg om hva du synes. Når du bare sprer negativitet så kan du faktisk bare la være å skrive noe. Jeg er ikke fan av dama en gang, men det er for tragisk å lese hvordan du omtaler HD negativt UANSETT hva det er.

☝️🏼

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så koselig å se at hun og mannen koser seg på ferie! De virker lykkelig nå. Det unner jeg henne 😊

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

☝️🏼

 

50 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Det er så koselig å se at hun og mannen koser seg på ferie! De virker lykkelig nå. Det unner jeg henne 😊

Enig! La nå dama være i fred. Så sant hun driver bloggen riktig og ikke lar noe i bloggen gå utover andre, så slutt å kritisere henne. Jeg skjønner ikke vitsen? Hun er faktisk godt innafor med bloggen sin, i forhold til visse andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hyachint31 skrev:

Det er så koselig å se at hun og mannen koser seg på ferie! De virker lykkelig nå. Det unner jeg henne 😊

Helt enig! Hun har jobbet ekstremt hardt med en jobb som ikke er 8-16 og på to ulike steder., så dette fortjener hun virkelig! Hun virker så avslappet og lykkelig

Endret av Miranda16
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Synes hun ser skikkelig bra ut for tiden uansett vekt!

Enig! Hun ser dødsbra ut, og jeg lar meg inspirere! Skal på festival i kveld i klær jeg aldri hadde hatt på meg hadde jeg ikke sett HD bruke det først 👌

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, loffen skrev:

Jeg kjenner jeg gleder meg til snap av en glad hund når de kommer hjem igjen også. :ler: 
:ninuskapus:

Jeg og :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt mer sansen for henne i det siste. Men jeg syns virkelig hun burde bruke noe annet enn det skjørtet snart 😂 Ja det er fint og man kan variere det veldig..  Men hun virker å ha det bra om dagen, unner henne det☺️

 

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at noen er så smålige å skriver så mye negativt om et menneske de ikke kjenner.. 
Og så om noen har det bra med seg selv uansett utseende? 
Er bare pyser som mobber andre ;) 

Jeg heier på alle som tør å være seg selv 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, 261010 skrev:

Har begynt å få litt mer sansen for henne i det siste. Men jeg syns virkelig hun burde bruke noe annet enn det skjørtet snart 😂 Ja det er fint og man kan variere det veldig..  Men hun virker å ha det bra om dagen, unner henne det☺️

 

Herregud, er DET også noe man skal bry seg om?!  At man bruker ett klesplagg ofte? Om det virkelig er noe du har tenkt over, så har du for lite å tenke på.. 

Jeg forstår godt at man bruker ett klesplagg ofte om det er behagelig å ha på, og kan brukes til flere antrekk. Teit ting å kritisere.

 

Endret av Mynona
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke kritikk å påpeke at man har lagt merke til at hun bruker samme skjørt ofte.

Hun har gått i en mer klesblogg-retning. Dette er et diskusjonsforum. Slutt å vær så hårsår.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk? Rull inn litt nå.

syns hun ser flott ut, kler seg fint, og hun liker tydeligvis dette skjørtet, ikke noe feil med det. Men jeg syns variasjon er fint, bukser, skjørt, kjoler, shorts. Kan dog avkrefte at jeg har lite å tenke på, men har LAGT MERKE TIL at hun bruker det ofte.. Bildet dukket opp på Instagram, derfor fikk jeg den tanken. Hun blogger jo om klær og mote? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, synes denne tråden begynner å bli helt usmakelig. 

Hun virker glad og lykkelig, og håper hun trives med livet sitt slikt det er nå :-). 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett, hetsende innlegg og kommentarer om kropp samt svar til disse. 

Edit: tråden er ryddet for kommentarer til moderering.

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Eeeelsker hunden hennes!😙Så mye personlighet! ❤Åpner snappene pga den 😉

Jeg også! :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...