Nordvesta Skrevet 16. januar 2017 #741 Del Skrevet 16. januar 2017 Tråden ryddet for spekulasjoner, avsporinger, persondebatt, latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #742 Del Skrevet 18. januar 2017 Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til? Anonymkode: ae23d...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #743 Del Skrevet 18. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til? Anonymkode: ae23d...b23 Jeg tipper de har tatt til nettvett 😊 Anonymkode: a9cca...56e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. januar 2017 #744 Del Skrevet 18. januar 2017 På 16.1.2017 den 1.57, AnonymBruker skrev: Ei som spør etter råd for å lindre smertene grunnet UVI/nyrebekkenbetennelse, og ei råder henne til å få orgasme i dusjen... Anonymkode: 3eecf...072 Hjelpe meg altså. Hva blir det neste? Kan hun ikke ta en paracett eller to? Orgasme hjelper ihvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #745 Del Skrevet 18. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til? Anonymkode: ae23d...b23 De sikter selvsagt til denne tråden og alt dramat de har laget utav det. "Sjefshøna" og de andre har nok ikke taklet kritikken her særlig bra. Anonymkode: a2688...628 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 18. januar 2017 #746 Del Skrevet 18. januar 2017 Æsj meldte meg ut av begge gruppene for en tid tilbake fordi jeg fikk fullstendig krampe av mye av det som ble skrevet/sendt live. Nå merker jeg at jeg faktisk angrer litt 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #747 Del Skrevet 18. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De sikter selvsagt til denne tråden og alt dramat de har laget utav det. "Sjefshøna" og de andre har nok ikke taklet kritikken her særlig bra. Anonymkode: a2688...628 Har nok ingenting med denne tråden å gjøre.Ikke prøv og lat som om dere er noe bedre her inne på KG og at det er deres "fortjeneste" at den er lagt ned.Og ikke bland inn "Sjefshøna" i dette igjen.Skjerp dere,trodde dere var voksne her inne...... Anonymkode: 4dde6...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. januar 2017 #748 Del Skrevet 18. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nok ingenting med denne tråden å gjøre.Ikke prøv og lat som om dere er noe bedre her inne på KG og at det er deres "fortjeneste" at den er lagt ned.Og ikke bland inn "Sjefshøna" i dette igjen.Skjerp dere,trodde dere var voksne her inne...... Anonymkode: 4dde6...2a3 Du må da tåle at vi diskuterer en fb-gruppe her inne. Usakligheter har blitt ryddet bort. Hvis du ikke vil diskutere denne gruppens sjef, må du la være å trekke henne inn i tråden her inne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #749 Del Skrevet 18. januar 2017 58 minutter siden, Honey Dew skrev: Du må da tåle at vi diskuterer en fb-gruppe her inne. Usakligheter har blitt ryddet bort. Hvis du ikke vil diskutere denne gruppens sjef, må du la være å trekke henne inn i tråden her inne. Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝 Anonymkode: 4dde6...2a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #750 Del Skrevet 18. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝 Anonymkode: 4dde6...2a3 *kakles Anonymkode: 4dde6...2a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 18. januar 2017 #751 Del Skrevet 18. januar 2017 Skjønner ikke hvorfor de la ned livegruppa, blir jo aalt for rotete om de skal begynne å sende live i den originale gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #752 Del Skrevet 18. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝 Anonymkode: 4dde6...2a3 Men når dere legger ut ting som strider mot sunn fornuft-plakaten, må dere tåle det. Det er ingen som henger ut noen som helst. Akkurat det klarer Hønehjørnet selv Anonymkode: b2c0c...770 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #753 Del Skrevet 18. januar 2017 Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne. Anonymkode: 55676...419 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 18. januar 2017 #754 Del Skrevet 18. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne. Anonymkode: 55676...419 Det, og visstnok koreasminkegruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. januar 2017 #755 Del Skrevet 18. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne. Anonymkode: 55676...419 1 time siden, NorahLudoAllis skrev: Det, og visstnok koreasminkegruppa. Jeg er medlem av alle og bryr meg katta om noen ser at jeg er der. Har aldri postet noe i noen av gruppene (synes KK-gruppa er ganske inspirerende og informativ til tross for rigide regler). Synes mye av det som postes i denne tråden er morsomt, og jeg har selv postet om alle 3 gruppene i diverse tråder, men synes det blir for dumt å si at det følger med sosiale stigma å være med i disse gruppene - så høye på oss selv trenger vi ikke bli. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. januar 2017 #756 Del Skrevet 18. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til? Anonymkode: ae23d...b23 Hvem vet. Det som var så fjernt var jo at de deaktiverte og aktiverte gruppa fjørti ganger før den faktisk ble fjernet. I tillegg drev de og utnevnte nye administratorer mens de deaktiverte og aktiverte. Skulle tro de hadde fått ett eller annet merkelig anfall Blir jo spennende å se hvordan de takler å ha alt i en gruppe fremover. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 18. januar 2017 #757 Del Skrevet 18. januar 2017 39 minutter siden, Poppie skrev: Jeg er medlem av alle og bryr meg katta om noen ser at jeg er der. Har aldri postet noe i noen av gruppene (synes KK-gruppa er ganske inspirerende og informativ til tross for rigide regler). Synes mye av det som postes i denne tråden er morsomt, og jeg har selv postet om alle 3 gruppene i diverse tråder, men synes det blir for dumt å si at det følger med sosiale stigma å være med i disse gruppene - så høye på oss selv trenger vi ikke bli. Nja. Det kommer an på hvem du spør. De fleste synes faktisk det, med god grunn. Akkurat som mange synes Mannegruppa Ottar er noe ræl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #758 Del Skrevet 18. januar 2017 Hvordan skal jeg få sett kakedamen nå da? Anonymkode: 51ff7...681 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #759 Del Skrevet 18. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men når dere legger ut ting som strider mot sunn fornuft-plakaten, må dere tåle det. Det er ingen som henger ut noen som helst. Akkurat det klarer Hønehjørnet selv Anonymkode: b2c0c...770 Dere?...Snakk om å ta alle under en kam.KG er ikke noe bedre selv Anonymkode: 4dde6...2a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #760 Del Skrevet 18. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere?...Snakk om å ta alle under en kam.KG er ikke noe bedre selv Anonymkode: 4dde6...2a3 Altså, hæ? Hva er det KG ikke er bedre på? Bryte sunn fornuft plakaten? Kan ikke du vise oss et eksempel på det da? Eller forklare det på en litt annerledes måte om du mente noe annet. Btw det heter skjære alle over en kam... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå