Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

10 timer siden, The Silence skrev:

"God morgen høner 😄 hva liker DU best? Morgensex eller kveldssex? 😜" 

Hvorfor? Igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk svarer på dette under fullt navn! :sukk:Tenker de ikke på hvem som kan være medlemmer i gruppen? Om det ikke er noen de kjenner selv, så kan kanskje en av mannens kollegaer f.eks være der. Jeg hadde ikke likt det om en kollega fikk vite hva som foregår i mitt sexliv .. 

Edit: De legger virkelig ikke noe imellom. Et av svarene: "Pleier og starte på morran og spre det litt gjennom dagen og kvelden. Så kan fort bli noen ganger per dag 😂😂😂" 

Blir helt matt av alt de deler! Og hvorfor så himla mange sextråder hele tiden!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært medlem der en stund nå og synes faktisk det er hyggelig, sitter bare på gjerdet, men folk legger ut hverdagsbilder av julestua, kjæledyrene og andre hverdagsting. Synes det er koselig jeg, må selvsagt riste på hodet av alt de spør om og legger ut, men det er iallefall ikke mye drama, bitching og krangling.

Anonymkode: da620...8df

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden om angst for å kaste opp. Noen trenger seriøst hjelp. Ei som sier hun spør samboeren 15 ganger daglig om han er kvalm, ettersom hun har angst for å bli kvalm og spy selv. Jeg er ikke akkurat fan av å kaste opp selv, men hallo...!

Anonymkode: 3eecf...072

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Til dere som har barn: 
Hvordan opplevde dere fødselen deres og en skala fra 1-10 !

Hvilken skala? Lykkeskalaen? Tristhetskalaen? Smerteskalaen? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 jenter den ene heter kjendishøna,som er live nå og HERREFRED! De har ikke mye selvrespekt, må jeg si

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun som bruker livesending som speil... Hun sier noe av og til. Resten av videoen tar hun seg i håret og skakker på hodet. :fnise:

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, penny_ skrev:

Og hun som bruker livesending som speil... Hun sier noe av og til. Resten av videoen tar hun seg i håret og skakker på hodet. :fnise:

Synes nesten synd på disse damene jeg. De kjenner ikke sin egen besøkelsestid.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som følger snapen da? En felles konto som man kan melde seg frivillig til å ha, bytter klokka ni hver kveld.

Mye som er helt ok, men i natt tok det av med noen av "kjendisene"... Fasinert hva folk deler med fremmede...

Anonymkode: 88e92...945

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilløp til noe bitching:

Hun som har blitt fridd til, er i lykkerus og legger ut bilde, hvorpå ei kommenterer "Ok. :P ". Heldigvis noen som sier ifra at det var unødvendig å kommentere.

(Litt på siden: Hun som ble fridd til sier ringen har 100 diamanter, det er jo sykt! En venninne kjøpte seg liiiiiten diamantring og den kosta 5000 liksom. Jeg har ikke peiling, så bare lurer på hva en sånn ring vil koste?).

Og ei som ønsker erfaringer med vaskehjelp, samt pris, og selvfølgelig ei som må kommentere "Hvorfor vasker dere ikke deres eget hjem er mitt spm? 1f61b.png:P  "

AAARGH, MIND YOUR OWN BUSINESS.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Poppie skrev:

Tilløp til noe bitching:

Hun som har blitt fridd til, er i lykkerus og legger ut bilde, hvorpå ei kommenterer "Ok. :P ". Heldigvis noen som sier ifra at det var unødvendig å kommentere.

(Litt på siden: Hun som ble fridd til sier ringen har 100 diamanter, det er jo sykt! En venninne kjøpte seg liiiiiten diamantring og den kosta 5000 liksom. Jeg har ikke peiling, så bare lurer på hva en sånn ring vil koste?).

Og ei som ønsker erfaringer med vaskehjelp, samt pris, og selvfølgelig ei som må kommentere "Hvorfor vasker dere ikke deres eget hjem er mitt spm? 1f61b.png:P  "

Så er det ei som sier at når man har skaffet seg et hjem så må man ta ansvar (ved å vaske selv), men det er jo akkurat det de som betaler noen for å vaske gjør :balltre: 

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk misunnelsesbitching :fnise:

Klart de fleste vil ha flust av diamanter og vaskehjelp, men ikke alle kan få dette. Sånn er livet. Realiteten suger nok mer for enkelte :P 

Men har de virkelig ikke tatt noe selvkritikk etter at denne tråden ble opprettet? 

Anonymkode: 92fd6...db4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk misunnelsesbitching :fnise:

Klart de fleste vil ha flust av diamanter og vaskehjelp, men ikke alle kan få dette. Sånn er livet. Realiteten suger nok mer for enkelte :P 

Men har de virkelig ikke tatt noe selvkritikk etter at denne tråden ble opprettet? 

Absolutt ikke og den tråden som var om denne tråden ble slettet og vi som var aktive i den skulle anmeldes. Siden alle tråder som starteas må gjennom admin for godkjennelse så vil jeg tro det var det siste vi så til den eller tilsvarende tråder.  

Veldig trist at tråden inne på hønehjørnet ble stengt. For det ble faktisk en veldig fin diskusjon derundt inne. 

Gleder meg forresten til å motta anmeldelse fra admin i hønehjørnet. Lurer på hva politiet sa til den...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poppie skrev:

Tilløp til noe bitching:

Tror ikke den ringen består av ekte diamanter

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at det er en del av de samme "kaklehønene" som ble så hysteriske da noen menn lagde seg en gruppe der noen fortalte grove vitser de hadde hørt på NRK. Regner dog ikke med det blir så veldig mye mer oppstyr rundt dette gitt at "slemmingene" her ikke er menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, herzeleid skrev:

Regner med at det er en del av de samme "kaklehønene" som ble så hysteriske da noen menn lagde seg en gruppe der noen fortalte grove vitser de hadde hørt på NRK. Regner dog ikke med det blir så veldig mye mer oppstyr rundt dette gitt at "slemmingene" her ikke er menn. 

Så vidt jeg veit driver ikke hønene med sextrakassering, vold- og voldtektstrusler. Kan altså ikke sammenlignes.

Anonymkode: 77908...7cb

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://tinypic.com/r/2rc0krc/9

Beklager for bildet, la ut tinypic nå. 

Anonymkode: b9ad8...688

What? Hva var problemet? Var det dårlig setningsoppbygning eller?

Anonymkode: 729a2...b3e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://tinypic.com/r/2rc0krc/9

Beklager for bildet, la ut tinypic nå. 

Anonymkode: b9ad8...688

Tenkt mye på dette ja :laugh: det er vel mer snodig å tenke på slikt enn at kjønnsoppererte går med/uten klær :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg veit driver ikke hønene med sextrakassering, vold- og voldtektstrusler. Kan altså ikke sammenlignes.

Anonymkode: 77908...7cb

Medlemmene i "mannegruppen Ottar" mottok heftig kritikk, politianmeldelse, drapstrusler og trakassering lenge før noe slikt ble funnet i gruppen, så jo, det kan det. Å henge ut barna sine på nettet kan samtidig vanskelig kalles mindre trakasserende enn å henge ut andre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...