Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Yoyogirl skrev (21 timer siden):

Den der «Raadsquad»-sekten/gruppa på Facebook er tragikomisk😅 Jeg meldte meg inn for moro skyld, og ja… postene er noe for seg selv 🤯

Idag ble jeg kastet ut HELT uten forvarsel kun for å stille ett eneste kritisk spørsmål.
Rakk å se at jeg ihvertfall hadde 7 likes, og fler har vært enige med meg når jeg kom med fakta om Dubai og Maldivene én gang tidligere.

Ellers har jeg ikke gjort noe annet enn å observere galskapen.
Så noen kritiske tenkere er det nok der inne, men ellers er virkelig rullegardinene dratt laaaangt ned blant «elsklingene» 😅

Jeg har screenshot av melding fra moderator, men får vel ikke lagt inn her.
 

Er i den gruppa selv og jeg må le av hele greia.. De hyller henne for alt det er verdt og blir sur om det er butikker som ikke har disse lipa,limpa brød inne. Merkelig greier🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sølvpilen skrev (12 timer siden):

Mange virker helt "oppslukt" i livet hennes og virkelig tror at de er "bestevenner" med henne på ekte. 

Er jo ikke rart at dama drar alene til Maldivene med kofferten full av kun Ivory tøy. Hun drar inn så mye penger på salg av tøy og på snapchat... Men hun er jo også i denne Reme stallen.  Å der er det full fokus på å få folk til og tro de er veninner til Isabel,Sara,therese

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne såkalte Basketgjøken virker creepy må jeg si.. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en gangs skyld innom snappen hennes i dag... Uff, får bare en så uggen følelse på alle mulige måter... 😟

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (9 timer siden):

Så for en gangs skyld innom snappen hennes i dag... Uff, får bare en så uggen følelse på alle mulige måter... 😟

Jeg har fulgt henne aktivt siden sist hun var på Maldivene alene. Synes hun var en frisk pust iforhold til mange andre.

Men nå synes jeg det blir litt mye. 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Jeg har fulgt henne aktivt siden sist hun var på Maldivene alene. Synes hun var en frisk pust iforhold til mange andre.

Men nå synes jeg det blir litt mye. 

Syns også hun har vært morsom å følge! Og tydelig på at hun er en reklamedame👍 ☺️

Men tenkte i dag at det var trist med bruddet med nabo, fordi jeg nok ikke syns han hadde gjort noe dumt. Og tenker han har villet være kjæreste men hun holdt ham litt unna, holdt tilbake, men samtidig krevd kjærestehandlinger på et vis.

Tenker også hun tar litt lite vare på fysisk helse med usunn mat og drikke og går fra antibiotikakur til antibiotikakur. Og piller mot matforgiftning?!😳 Spyr man seg ikke bare ferdig og drikker vann..?

Så da blir det også litt trist å se på🥺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å at hun gjør det slutt med naboen kun fordi han ikke sender blomster og champagne på bursdagen hennes er bare trist.. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man svar på storyen hennes? Jeg får ikke svar, ser hu svarer alle andre. Prøvde å gi henne skryt for de gode parfymene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (2 minutter siden):

Hvordan får man svar på storyen hennes? Jeg får ikke svar, ser hu svarer alle andre. Prøvde å gi henne skryt for de gode parfymene hennes.

Hun sier hun får type 3000 meldinger iløpet av en dag, sier seg selv at du ikke kan forvente svar. Hun velger nok bare ut noen stk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (Akkurat nå):

Hvordan får man svar på storyen hennes? Jeg får ikke svar, ser hu svarer alle andre. Prøvde å gi henne skryt for de gode parfymene hennes.

Hun har sagt hun svarer en liten del, det er enormt mange tusen kommentarer om dagen så umulig å svare alle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Å at hun gjør det slutt med naboen kun fordi han ikke sender blomster og champagne på bursdagen hennes er bare trist.. 

Tja, er det så trist da? Hun har sine krav som alle andre, like greit at hun slutter det av i starten før det blir noe mer. 

Hadde vi alle vært like bestemte og tydelige på hva vi forventer av mannfolk vi er involvert med.... :plystre:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (29 minutter siden):

Tja, er det så trist da? Hun har sine krav som alle andre, like greit at hun slutter det av i starten før det blir noe mer. 

Hadde vi alle vært like bestemte og tydelige på hva vi forventer av mannfolk vi er involvert med.... :plystre:

Synes bare det er trist att materialistiske ting Skal telle så mye mer enn hvordan han er som person. Men kanskje like greit at hun gjør det slutt slik at han kan finne seg ei dame som er glad i han som person 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Synes bare det er trist att materialistiske ting Skal telle så mye mer enn hvordan han er som person. Men kanskje like greit at hun gjør det slutt slik at han kan finne seg ei dame som er glad i han som person 

Det ble veldig leit at dette ene skulle ødelegge alt, og litt uforståelig. Han har jo tatt mye initiativ og gjort fine ting😔 Kjøpt rådyr laks på date 1, akseptert at hun forsov seg til date 2. La igjen penger til pizza. Ringt mye! Ba på fin restaurant rett før tur, hun sa nei da øyet ikke kunne sminkes.. Introdusert henne for kamerat. Akseptert grisefylle-ringing osv. Syns han ga mye..

 

..herregud jeg har fulgt altfor mye med🙈🙈😂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

 

 

..herregud jeg har fulgt altfor mye med🙈🙈😂

hehe, ja det virker sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (36 minutter siden):

Det ble veldig leit at dette ene skulle ødelegge alt, og litt uforståelig. Han har jo tatt mye initiativ og gjort fine ting😔 Kjøpt rådyr laks på date 1, akseptert at hun forsov seg til date 2. La igjen penger til pizza. Ringt mye! Ba på fin restaurant rett før tur, hun sa nei da øyet ikke kunne sminkes.. Introdusert henne for kamerat. Akseptert grisefylle-ringing osv. Syns han ga mye..

 

..herregud jeg har fulgt altfor mye med🙈🙈😂

Følger nok alt for mye med jeg også 🙈 for det er jo som du beskriver over her. Følte han var en god mann. Så att en bukett roser skal telle så mye er helt utrolig 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen virket som en bra fyr ja. Og hun stråler jo hver gang hun har hengt med han. Skulle tro hverdagen var viktigere enn roser. Men men.. naboen kan nok være glad for at det ikke ble noe mer. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo ikke bare pga mangel på bursdagsoppmerksomhet, det var flere grunner. Blant annet at han ikke drikker, ikke vil være spontan, ikke liker å reise, osv. Og med tanke på hvordan han reagerte på dette synes jeg hun er better off uten han. Om basketgjøken er noe bedre vil nok tiden snart vise, tenker jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (20 minutter siden):

Det var jo ikke bare pga mangel på bursdagsoppmerksomhet, det var flere grunner. Blant annet at han ikke drikker, ikke vil være spontan, ikke liker å reise, osv. Og med tanke på hvordan han reagerte på dette synes jeg hun er better off uten han. Om basketgjøken er noe bedre vil nok tiden snart vise, tenker jeg. 

Håper naboen finner seg ei dame som vet og sette pris på han for den han er. Han fortjener noen bedre

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Tja, er det så trist da? Hun har sine krav som alle andre, like greit at hun slutter det av i starten før det blir noe mer. 

Hadde vi alle vært like bestemte og tydelige på hva vi forventer av mannfolk vi er involvert med.... :plystre:

Hadde vi alle vært så kravstore og hatt urimelige krav så tidlig i bekjentskapet/datingen så hadde vi alle også vært single (og desperate)….

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (48 minutter siden):

Håper naboen finner seg ei dame som vet og sette pris på han for den han er. Han fortjener noen bedre

Sier folk som KUN har info om denne personen fra Isabel. 

Grow up.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...